Tandarts legt goed uit en luistert. Houdt veel rekening met mijn angst door een trauma. Daarnaast heel aardige mensen.
De mondhygiënist werkte goed en deskundig. Vriendelijk.
Attente, zorgvuldige en goede zorg
Werken op tijd, duidelijke uitleg, schone omgeving en rustig
Vriendelijke en kundige tandarts die alles uitlegt.
Tandarts is vriendelijk en prettig in de omgang. Werkt volgens mij nauwkeurig en geeft duidelijke uitleg
Makkelijk afspreken en een sympathieke tandarts. Geen onnodige behandelingen, heldere uitleg en in geval van nood meteen geholpen.
Ben alweer zo'n 25 jaar bij deze praktijk/tandarts en altijd netjes geholpen, ook bij acute klachten wordt er gelijk meegedacht om zo snel mogelijk een afspraak in te plannen. Stap altijd met een goed gevoel de deur uit.
Groet en dank
Altijd fijn om Bart weer te zien!
Er is voldoende ruimte voor vragen en ik krijg een duidelijke uitleg. Ik heb wel het gevoel dat er vaak wordt aangeraden een dure behandeling te ondergaan.
Ik kom al ongeveer 4 jaar bij Dental Care in Utrecht en ben hier nog steeds heel blij mee. Het is een mooie, fijne praktijk waar professionals werken. Hoewel ik nu al een jaar in Amsterdam woon, blijf ik heel graag bij Dental Care in Utrecht komen omdat ik hier zo tevreden ben.
Ik ben sinds een jaar bij deze tandarts. Ik vind hem goed, direct, doch zorgvuldig in zijn hulp, advies en behandeling! Hij stelt mij op mijn gemak, echt fijn
goede uitleg en er wordt tijd genomen voor uitleg.
De praktijk ziet er mooi uit, de medewerkers zijn altijd heel vriendelijk en tot nu toe ben ik altijd super goed geholpen.
Onze tandarts hadden wij al voordat hij bij DentalCare ging werken
Ik ben al jaren client/ patient naar volle tevredenheid.
een vriendelijk en deskundig team staat altijd voor me klaar.
Toen ik belde voor een afspraak omdat ik last had van een kies, werd mij gezegd dat de afspraak al ingeschoten was door de tandarts en dat alleen de datum nog hoefde te worden vastgesteld. Omdat ik ga verhuizen wilde ik de afspraak combineren met de jaarlijkse controle maar dat was niet mogelijk. Ik kon dat ter plekke dan aan de tandarts vragen. Afspraak kon pas na circa 3,5 week. Toen ik meer last kreeg, heb ik weer gebeld en maakte de baliemedewerkster excuses. Ik kon snel terecht. De tandarts verving 2 amulgaanvullingen. Op gegeven moment kwam de baliemedewerker de behandelkamer binnen en zei dat de volgende patiënt al 10 minuten aan het wachten was en niet meer tijd had. U begrijpt vast dat ik dit als zéér vervelend heb ervaren. Moest ik dan meteen opstaan? Zou de tandarts de behandeling moeten afbreken? Pas zeker 6 uur na de behandeling was de verdoving uitgewerkt maar mijn kiezen pasten niet op elkaar. Nog vervelender was dat ik mijn kaken niet goed kon openen. Na een week aanmodderen en pijn in mijn kaken waardoor ik ook elke dag hoofdpijn had, gebeld voor een afspraak. Ik kon meteen dezelfde ochtend terecht! Op de fiets om 12.07 werd ik gebeld door de assistente waar ik bleef. Blijkbaar had zij een andere tijd gezegd dan ik had begrepen. Ik niets nog 1 minuut fietsen maar de tandarts ging mij niet meer helpen (afspraak van 15 minuten) omdat ze pauze had. Ik kon op de fiets meteen een afspraak maken maar had uiteraard geen zicht op mijn agenda op dat moment. Ik kon terug bellen. Ik ben toch doorgefietst en heb aangebeld maar er werd niet open gedaan. Na een kwartier belde ik maar kreeg een bandje dat men van een pauze aan het genieten was. Na een paar dagen toch weer de moed gekregen om een afspraak te maken voor zowel controle als het bijslijpen van de vulling. Dat is uiteindelijk gelukt. De tandartsen leveren goed werk maar van enige empathie bij de baliemedewerkers heb ik jammer genoeg niets kunnen merken.
Er was een stukje tand bij me afgebroken. Ik kon de volgende ochtend al bij een tandarts terecht en binnen 10 minuten was het klaar en stond ik alweer buiten. Super blij met de snelle service! Dank!
Mw Bollen is accuraat, vriendelijk met heldere vorm van communicatie en eigentijdse oplossingen.
Prettig
Ik ben al heel lang bij deze tandarts en ik ben meer dan tevreden! Ik heb een hele moeilijke problematiek ivm aangezichtspijn en er wordt altijd rekening mee gehouden. Als mijn tandarts er niet uitkomt dan stuurt hij mij door naar een deskundige op dat gebied werkzaam in de kliniek.
Zie boven
Professionele club. Goede organisatie met afpraken.
Van Hogendorpstraat 1
3581 KA Utrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.