Deskundige Huurrecht Advocaat

Als Verhuurpartij goed bijgestaan bij een vervelende kwestie met het opdringerige Huurteam Rotterdam bij huurprijs & servicekosten kwestie bestaande huurders. Huurcontract Advisering mbt nieuwe huurders zoveel mogelijk "Hugo de Jonge" proef & Huurcommissie-proef gemaakt. Maurits is een vriendelijke deskundige Huurrecht Advocaat.

Hele goede ervaring.

Mijn ervaring met advocaat M.Visser is in één woord geweldig.nogmaals mijn dank voor alles wat u heeft gedaan. Mvg CMinke.

Duidelijk en helder bijgestaan

Goede ervaring

Super Goed Betrouwbaar en Werk snel en aquraat

Advocaat mevrouw Ros, neemt gelijk stappen het maakt de tijd niet uit is altijd berijd om naar de mens te luisteren wat het verhaal ook is. Vooral bij gedupeerde ouders zeer hulpzaam.

Geduldig

Ik heb maanden lang goed hulp gehad, goed advies gekregen ook voor in de toekomst. Eerlijkheid kon ik ook zeker zwaar waarderen. Top ervaring zeker een aanrader!

Ja prima geholpen!

• Geholpen door: Maurits Visser

een goede ervaring met een goed einde

in korte procedure netjes en correct tot een goed eind gebracht

• Geholpen door: Maurits Visser

Vanaf het moment dat ik Pauline Ros sprak aan de telefoon, had ik een goed gevoel.

Pauline Ros is zeer nauw betrokken geweest tijdens het gehele traject. Meteen voelde ik dat zij, ondanks de gecompliceerde situatie, zich voor de volle 100 % voor mij zou inzetten. Ook heb ik dankzij haar support tot nu toe het allerbeste resultaat kunnen behalen. Ik raad Pauline& haar team daarom ook oprecht aan!

• Geholpen door: Pauline Ros

Van begin tot eind goede en betrouwbare ondersteuning, goede advies en duidelijke uitleg.

Ik ben zeer tevreden mede door goede afloop en begeleiding. Bedankt voor de ondersteuning en advies. R.H. van der Wal

Super goed geholpen

Bedankt pauline Ross

• Geholpen door: Pauline Ros

Zeer respectvol en perfect geholpen

Mijn hulpvraag is met zeer veel respect en advies verholpen. Ik ben zeer tevreden.! Ik ben zeer dankbaar !

• Geholpen door: Pauline Ros

Goede bijstand en zaak snel afgehandeld

Mijn zaak had spoed en is snel opgepakt. Meneer Visser heeft de hele procedure uit handen genomen. Naast het juridische advies gaf hij ook praktische tips, waar ik wat mee kon.

• Geholpen door: Maurits Visser

Professioneel, kennis van zaken en ziet de persoon achter de zaak

Ik werd goed begeleid tijdens de zaak. De zaak is goed opgelost, dankzij mr. Ros.

Stadionweg 43D

3077 AS Rotterdam