Fijn contact en uitstekende werk geleverd

Het eerste contact was meteen al goed en dat schept vertrouwen. Dit werd helemaal waar gemaakt tijdens de installatie van de zonnepanelen en nieuwe meterkast. Later dit jaar komen ze nog voor de spouwmuur-, vloer- en dakisolatie en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook perfect wordt uitgevoerd.

Goede advisering en flexibiliteit

Bij Wielders isolatie kan je terecht voor goed advies, strakke offertes, prima uitvoering, nette en beleefde medewerkers op allen terreinen & enen flexibele instelling.

Prima gedaan

Prettige mensen met kennis

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Nieuwe vloer isolatie gekregen van wielders super bedankt voor alles goeie vakmensen

Nieuwe vloer isolatie gekregen van wielders super bedankt goeie vakmensen bedankt voor alles

Fantastisch!

Heel fijn bedrijf! Zowel qua communicatie als uitvoering. Komen hun afspraken na. Leveren netjes werk. Hele fijne jongens die bij ons waren en gelijk meedenken. Helemaal top!

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Klus gedaan zoals afgesproken! Top!

Goede offerte gekregen vooraf. Uiteindelijk was de klus behoorlijk sneller klaar dan verwacht. Mooi was dat de factuur toen ook veel lager was dan op de offerte stond. Enig minpuntje was de harde muziek die de hele dag gedraaid werd. Maar daar zijn oordopjes voor....

Doen wat e beloven

Zeer vriendelijke en nette werknemers, harde werkers en klantvriendelijk. Doen wat ze beloven voor een nette prijs.

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Prima bedrijf, komen afspraken na.

Een aantal keren contact gehad, alles in goed overleg gerealiseerd. De geleverde product werkt zo als het hoort.

Alleen maar goede ervaringen

Goede service en werken netjes en komen afspraken na

Topbedrijf!

Vanaf offerte tot aan de besproken werkzaamheden alles prima geregeld! Ook de werkzaamheden werden netjes en goed uitgevoerd! Helemaal tevreden over de werkzaamheden van dit bedrijf. Aanrader!

Aanrader

Verschillende werkzaamheden laten doen. Goed en vriendelijk personeel. Werken netjes, ruimen na de werkzaamheden alles op en laten het netjes achter.

Prettige en positieve ervaring

Goede communicatie en afspraken. Snel en keurig opgeleverd!!

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Vanaf het allereerste contact tot aan het isoleren van de spouw was alles snel en probleemloos geregeld. We merken direct het verschil dat deze isolatie heeft gemaakt; we zitten er nu heerlijk warmpjes bij. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare isolatiespecialist.

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Kwamen optijd. Plan overlegt. daarna direct aan de slag gegaan..ieder zijn eigen taak.... Waren best snel klaar Één minpuntje....als ze de gaatjes boren om de spouwmuurisolatie inte brengen...vang het boor gruis Op... ..er zijn daar eenvoudig dingen voor om het opte vangen Maar zeer tevreden

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

niets om op aan te merken, top bedrijf

Ze reageren vlot. En ze leveren keurig werk af. Valt niets op aan te merken

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

deskundig, welwillend en voorkomend overleg zowel in voorbereiding als uitvoering en afhandeling van

Het contact met alle hardwerkende Wielders - mensen (p e.o.a.. wijze betrokken bij de vloerisolatie) was zeer correct e plezierig; vele koppen koffie en fooi waard. Nogmaals allen dank daarvoor en tot de volgende isolatiebeurt (spouwmuur).!

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Deskundige uitleg en goede communicatie.

Van te voren deskundige uitleg gekregen. Communicatie daarna verliep prettig en de uitvoering van de isolatie is goed verlopen.

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Wilders levert een uitstekend totaalpakket isolatie zonnepanelen

Vanaf het begin met het eerste contact met de expert die thuis kwam en precies in kaart bracht wat de beste vorm was voor isoleren, sparen, opwekken eigen stroom én tackelen deel vochtproblemen totaan het feitelijke proces uitvoeren. Alles gebeurde gedegen, kundig, goed en onder constante begeleiding van het Wielders team. Al onze vragen werden beantwoord en ook de nazorg en het onderhoud maken dat Wielders nu een onderdeel is van ons huis comfort en onze huishouding. We zitten er warmpjes bij en kijken met een big smile naar de meter en onze besparing die direct uitbetaalt elk jaar vanaf nu. Van harte bevelen we deze ervaring aan iedereen die dezelfde top ervaring met isoleren en besparen wil maken!

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Goed werk door vakkundige personen

Goed advies waarbij duidelijk werd aangegeven wat de mogelijkheden zijn. Na het bevestigen van de overzichtelijke offerte, konden de werkzaamheden snel worden gerealiseerd.

Goede en snelle service

Wielders isolatie heeft bij ons het dak geïsoleerd en de spouwmuur geïsoleerd, wij zijn erg tevreden over de werkzaamheden van het team, ze gingen zorgvuldig te werk en binnen no time was de klus geklaard, ook de communicatie met het kantoor was erg aangenaam snel geholpen ! Kortom zeker een tevreden klant erbij!

• Hoe tevreden bent u over de uitgevoerde werkzaamheden?

Eerst van juist advies voorzien en vervolgens goede service gehad

Zeer goed advies

Een zeer goed advies mogen ontvangen. Op basis van dit advies hebben we ook nog een extra isolerende maatregel kunnen doen. Was Wielders Isolatie niet bij ons langs gekomen, hadden we hier nooit aan gedacht. De werkzaamheden zijn snel en netjes uitgevoerd. Nette heren over de vloer de gehad.

Uitstekende werkzaamheden

Spouwmuurisolatie en vloerisolatie laten aanbrengen. Na het contact opnemen voor een offerte, kwam er al vrij snel iemand langs om alles op te meten, en gaf direct hele goede informatie en uitleg over de verschillende keuzes van materiaal. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Werken netjes, ruimen na de werkzaamheden alles op, en laten alles netjes achter. Zeer tevreden over alles!

Netjes gewerkt

Volgens afspraak 4 zonnepanelen geplaatst. Mooie afwerking en goede installatie. Zeer tevreden.

goede, meedenkende service

Plezierige contacten. Flexibel toen kink in label kwam en ik plannen moest uitstellen en deels veranderen.

Holland Marsh 8 9663 AV Nieuwe Pekela

Over Wielders isolatie B.V.

Wielders Isolatie is een familiebedrijf en heeft jarenlange ervaring in het vak. Het voordeel hiervan is, dat we nauw betrokken zijn bij alle elementen binnen het bedrijf. We hebben korte lijntjes. Wij bieden altijd een advies die past bij uw situatie. Wielders Isolatie is Insula gecertificeerd, daarom voldoen wij aan de hoogste kwaliteitseisen.