Prettige omgang

Niet zo formeel, laag drempelig

Positief, deskundig, professioneel warm en betrokken

Mijn ervaring is erg positief. Nina nam de tijd en legt goed uit wat de bedoeling is/was van onze vraag. Komt met goede ideeën waar je zelf niet aan denkt. Het is een opluchting dat je weet dat alles goed geregeld wordt.

zeer prettige samenwerking

zeer goed bevallen en is zeer duidelijk en komt afspraken goed na.

Professioneel,

Is duidelijk en serieus en heeft duidelijk geen voorkeur in 1 van de partijen.

Dank je wel Jan. Het was fijn om te zien hoe jullie er in goed overleg uit kwamen. Een mooie toekomst gewenst! Hartelijke groet, Nina

prima service en duidelijk.

dito, en bij vragen kun je er terecht.

Nina is een rustige, betrouwbare en deskundige mediator.

Ik ben heel tevreden over Nina Tillema. Er werd snel naar de kern gehandeld, maar er werd ook rekening gehouden met de partij die er meer moeite mee had. Een tempo dus dat beide partijen aankonden. Goed bereikbaar ook. Er werd snel op en neer gereageerd.

Dank je wel Mirjam voor de mooie review. Daar ben ik blij mee. Bedankt ook dat ik jullie mocht begeleiden met het traject. Ik hoop dat je snel weer een fijn thuis vindt! Alle goeds voor jou en de kinderen! Hartelijke groet, Nina

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over Nina, is professioneel en heeft verstand van zaken. Helder in haar communicatie en ze beantwoordde onze vragen tijdens de sessies ook goed. Wij hadden geen 'vechtscheiding' maar toch heel prettig om de hulp van een mediator in te schakelen voor het regelen van zaken als het Ouderschapsplan, verdeling, etc. Wij waren erg tevreden en kunnen haar zeker aanbevelen!

Dank je wel voor de mooie beoordeling en de aanbeveling. Ik ben er blij mee. Het was fijn om jullie te begeleiden. Bedankt daarvoor. Alle goeds voor de toekomst gewenst! Hartelijke groet, Nina Tillema

Best spannend allemaal.

Ja wat moet je zeggen. Scheiding is nooit mooi. Vooral dat je dit zelf niet had gewild. Maar oké dat even terzijde , we hadden gedacht dat we dit zelf wel konden regelen maar daar kwamen we zelf heel snel achter dat dit geen optie was. Mijn ex had dit geregeld bij Jullie. En daar waren we erg blij mee. Alles wordt uit je handen genomen , en dat werkte goed bij ons. Als we vragen hadden of we kwamen er niet uit , konden we Nina de vraag stellen en kregen een duidelijk antwoord terug. Wat ik persoonlijk wel fijn vondt is , werk heel goed samen met elkaar vooral wij hebben dit echt goed gedaan. Zonder ruzie of wat dan ook. Dat is iets wat ik aan iedereen wil aan bevelen. Bedankt.

Zorgeloos .... naam past enorm!

Scheiden is een emotioneel traject. In mijn geval ben ik 'wars' van alle administratieve rompslomp, omdat het emotionele de overhand neemt. De administratieve kant staat me tegen, al weet ik dat ik hier ook doorheen moet. Met ... heb ik heel weinig met de administratie te maken gehad. Alles werd geregeld en uitgelegd, dus het is echt op een administratief zorgeloze manier scheiden.

Alles goed en duidelijk geregeld.

Nina en haar team hebben ons goed ontzorgd in deze stress volle periode.

Zeer prettig begeleid.

Er is zoveel wat er bij komt kijken waar wij geen weet van hadden! Dit wordt je gelukkig allemaal uit handen genomen.

goede service, goed behandeld

Een hele vlotte, daadkrachtige en oplossingsgerichte werkwijze.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb het contact met Nina Tillema zeer prettig gevonden. Ze was altijd objectief, oplossingsgericht en professioneel. Zonder dat er partij werd getrokken was ze ook zeer empatisch. Dit heeft voor mij het traject vergemakkelijkt en minder zwaar gemaakt waarvoor ik haar erg dankbaar ben.

goede service, goed behandeld

Het was ondanks de emotionele reden en goede ervaring. De bemiddelaar wist rust en duidelijkheid te creëren in een rumoerige en onrustige situatie. waarvoor mijn hartelijke dank

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Erg prettig en neutraal. Ik ben diegene die niet wilde scheiden dus dat is zware dobber. Dat kost ze netjes op door de neutrale en bemoedigende houding.

Prettig en goed

perfect, zeker aan te bevelen

Ontzettend goed geholpen door Nina en alles snel afgehandeld

goede service, goed behandeld

Goede begeleiding van het gehele proces met een uiteindelijk resultaat waarmee we verder kunnen.

ATL Hasselbachweg 19

7448 AM Haarle

06 239 288 51

Over Praktijk voor Scheiden

Praktijk voor Scheiden is een samenwerkingsverband van de scheidingsbemiddelaars Nina Tillema en Jochem Brenninkmeijer. Zij zijn MfN gecertificeerde mediators en staan als High Trust ingeschreven bij de Raad voor Rechtsbijstand. Ook zijn zij KIES-mediator (Kind In Een Scheiding) en lid van de Nederlandse Mediators vereniging. De mediators van de Praktijk voor Scheiden hebben de gesprekken bij u thuis of op één van de gesprekslocaties in Arnhem, de Achterhoek, Salland, Twente, Vechtdal-Overijssel de Veluwe of Zwolle.