Van het gas af dankzij TEC

Vorig voorjaar (2022) Warmtepomp aangeschaft vakkundig geïnstalleerd en fijne uitleg gehad. ook in de koude maanden doet hij z’n werk goed.

De service is prima geregeld.

De de sevice technici die bij de firma TEC. in dienst zijn helpen je prima. Ze leggen het aan ons goed uit.

Goede installatie, goede en duidelijke communicatie

Duidelijke offerte en goede en adequate informatie en afhandeling. Werkzaamheden keurig en op tijd afgerond.

Geruisloos over op het comfort van een warmtepomp van TEC!

Voor het plaatsen van een hybride warmtepomp (inclusief zonnepanelen) zochten wij een betrouwbaar bedrijf die dit nog vóór de winter voor ons kon regelen. TEC heeft ons erg goed geholpen met het maken van de juiste keuzes voor ons huis. Ze hebben uitgebreid de tijd genomen om de situatie te bekijken en een passende oplossing aan te bieden. En het resultaat mag er zijn. De warmtepomp is door zeer bekwame monteurs geïnstalleerd en draaide dezelfde dag nog...we zijn geruisloos over gegaan. Na een duidelijke uitleg over de werking van het systeem kan ik zelf voor de ideale stooklijn zorgen zodat onze woning met zo min mogelijk energie gewoon lekker verwarmd wordt.

Super vaklui en bedrijf komt afspraken na.

Prettige samenwerking zeer vriendelijk. We zullen de firma zeker aanbevelen .

Fijne installateurs om over de vloer te hebben.

Van offerte tot installatie liep eigenlijk moeiteloos. Er bleek tijdens de installatie iets niet goed geleverd, de oplossing was er de volgende dag al waardoor de totale installatie geen vertraging opliep. Inmiddels draait het systeem een tijdje en daar merken we niets van. Huis is warm en water ook, maar nu zonder gas! Kortom een aanrader.

Goed advies, goede installatie en bereikbaar voor uitleg

Warmtepomp voor een fysiopraktijk van 60m2 in Castricum Goed overleg in de voorbereiding van de installatie. De installatie kon daarna snel plaatsvinden. Het advies om de huidige radiatoren niet te vervangen omdat er voldoende capaciteit is ook bij een ruimte die niet heel goed is geïsoleerd blijkt helemaal te kloppen. De warmtepomp kan het makkelijk aan.

Uitstekende Ervaring met TEC Warmtepomp

Onlangs hebben we besloten om duurzamer te gaan wonen en de keuze voor een TEC warmtepomp was snel gemaakt. Vanaf de installatie tot de dagelijkse werking, onze ervaring is niets minder dan positief. De installatie verliep vlekkeloos. Het team van TEC was professioneel, efficiënt en zeer nauwkeurig. Ze namen de tijd om alles correct te installeren en zorgden ervoor dat ons systeem optimaal functioneerde voordat ze vertrokken. Sindsdien is onze woning comfortabeler dan ooit. De TEC warmtepomp werkt stil en effectief, waardoor ons huis een constante en aangename temperatuur behoudt. Bovendien zien we nu al een significante daling in onze energierekeningen, wat ons niet alleen helpt geld te besparen, maar ook bijdraagt aan een beter milieu. Ik kan de TEC warmtepomp ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar, energiezuinig verwarmingssysteem. Het is een investering die comfort, besparingen en duurzaamheid brengt.

Goede service, nette en vriendelijke monteurs. Iedereen heeft duidelijk zijn eigen taak waardoor alles soepel verloopt. Storingen worden snel verholpen. Een keer is er een monteur geweest voor een storing die had veel klagen over de afstand van de zaak naar ons. Dat is het ook maar ze zijn zelf de samenwerking aangegaan met de gemeente Medemblik.

Snelle en deskundige installatie

Installatie van de warmtepomp verliep snel en zonder problemen. Aardige, deskundige en behulpzame medewerkers. Bij vragen werden we goed geholpen.

Gesmeerde installatie

De afgelopen twee dagen is bij ons een TEC warmtepomp 7kw geïnstalleerd. Op verzoek is er enorm goed rekening gehouden met de beperkte ruimte die ik in mijn technisch hok had. Van schouw tot oplevering perfect geïnformeerd en super vriendelijk. Over een paar weken gaan we de pomp in gebruik nemen, ben benieuwd!

Positief

Snelle levering en bij problemen goed bereikbaar! Komen met oplossingen!

Goeie service

Pomp werkt top en is stil, afspraken nagekomen, kundige installatie.

Uitstekend is tenopzichte van veel overdreven maar het woord "goed" is hier op zijn plaats.

Via onze gemeente Medemblik deden we mee aan een collectieve inkoop van hybride warmtepomp. Via "Haal winst uit je woning" kwamen we in contact met T.E.C. Deze firma mocht ons de hybride warmtepomp leveren en installeren. Al vrij snel konden we , voor thuis, een afspraak maken om ons in te laten lichten. In een uitgebreid en duidelijk gesprek kregen we te horen wat de aanschaf allemaal in zou gaan houden. Er werd daarvoor ruim tijd genomen . We werden dus goed op de hoogte gebracht . Al pratende voort ontstond er een vertrouwen in T.E.C. We konden ons overgeven aan een goed bedrijf met een goed product. Je hebt het dan ook niet over een pak suiker maar over een investering van boven de €10.000. Men nam veel tijd voor ons. Al bij al , in de breedste zin van het woord, zijn we zonder meer tevreden met hoe alles is verlopen. Dank daarvoor.

Prima bedrijf

Op advies vd Energiecoach contact met ze opgenomen. Binnen de kortste keren overleg en na akkoord is er vrij snel geplaatst. In het begin haperingen met thermostaat en instellingen. Alles wordt snel en professioneel opgelost. Heel fijn dat Bart direct actie onderneemt en zo snel mogelijk komt om een probleem op te lossen.

Betrouwbaar bedrijf met perfecte service-verlening

Zeer tevreden over de vlotte levering en plaatsing van de warmtepomp nadat de vorige het had begeven.

Met veel zorg een aandacht van het gas af

Ze hebben onze woning in Arnhem verduurzaamd met een warmtepomp, gekoppeld aan onze bestaande radiatoren. De monteurs hebben goed meegedacht en het werk is heel netjes uitgevoerd.

Zeer ervaren medewerkers, goede aftersales. Bereikbaarheid van de aftersales zeer goed.

Heel positief

Mijn ervaringen zijn heel positief. Hele persoonlijke en zorgvuldige benadering. Uitgebreid werd de ruimte genomen om te bespreken wat in onze situatie passend zou zijn. De medewerkers zijn goed bereikbaar, communicatief en snel. Het installeren van de warmtepomp ging professioneel, zorgvuldig en in goed overleg met ons.

Van offerte tot uitvoering fantastisch geregeld.

Prettige monteurs, die installatie vlot hebben gemonteerd. Hoe de installatie werkt, moeten we nog ervaren.

makkelijk contact en snelle, adekwate hulp

als relatief onbekend met deze materie kreeg ik duidelijke uitleg wat er zoal mogelijk was. Het was passen en meten, maar we zijn er zeer goed uitgekomen. Ik ben nu geheel van het gas af. Op onze mails werd zeer snel gereageerd. We zijn nu een toonbeeld voor onze buurt.

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Fijn persoonlijk contact zonder opdringen. Fijne medewerkers die voor de oplossing van de klant willen werken. Alles werkt naar behoren en is professioneel aangelegd. Erg comfortabel douchen met een vat en warmtepomp. Nu wel beetje spannend hoe de winter uit gaat pakken, maar volledige vertrouwen in.

Warmtepomp RS11

De aanleg van het complete systeem verliep zeer voorspoedig en netjes. Al het leidingwerk is zeer vakkundig en goed aangelegd en weggewerkt. Er werd goed meegedacht en waren/zijn steeds goed bereikbaar voor onze vragen. De dag na de installatie van het complete systeem bleek er 1 koppeling iets te lekken. Na 1 telefoontje werd er meteen iemand op weg gestuurd en was dit euvel snel en vakkundig opgelost. Top service. Al met al zeer tevreden over de voorlichting, communicatie en uitvoering.

Fijne installateurs en soepele communicatie

Vanaf het begin goede communicatie en heel fijn dat ze warmtepompen op een redelijke termijn kunnen installeren. De installatie zelf verliep met de gebruikelijke tegenslagen die vervolgens in goed overleg werden opgelost. Fijne installateurs om over de vloer te hebben. In 2,5 dag van het gas af!

Een goed werkend systeem met een goede service

Ik heb de warmtepomp van TEC nu een jaar en het voldoet aan mijn verwachtingen. De goede service maakt het plaatje compleet

Zwollestraat 8 7575 EP Oldenzaal

085 792 792 7

Over The Energy Combination

Bij The Energy Combination (TEC) willen wij een substantiële bijdrage leveren aan de verduurzaming van energievoorziening, zowel all-electric als hybride. Met onze TEC Warmtepompen als fundament willen wij u in staat stellen om zelf te voorzien in uw energiebehoefte. Dit maken wij mogelijk door onze warmtepompen te combineren met oa. zonnepanelen en/of zonnetubes. Samen met de klant bekijken wij wat het beste past in de situatie, nu en in de toekomst. Als we het samen eens zijn, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om het realiseren.