Persoonlijke aanpaak

Het voortraject was in tegenstelling tot alle andere bedrijven waar ik een offerte had uitgevraagd heel persoonlijk, ook werd er goed meegedacht en het advies was hierop gebaseerd. De warmtepomp kon al spoedig geïnstalleerd worden, installatie zelf duurde 2 dagen en verliep soepeltjes. Het systeem draait nu zo'n maand en functioneert prima. Ik maakte mij zorgen over het geluid dat hij zo produceren maar het tegendeel is waar hij is super stil.

De goede inregeling verliep niet zonder problemen, maar is door TEC goed opgepakt en opgelost.

Na de oplevering werkte de installatie niet helemaal goed. De woning werd onbedoeld ook verwarmd als de warmwater boiler aan het opwarmen was. Het duurde even voordat de oplossing gevonden was, maar dat kwam ook doordat een meer energiezuinige installatie is geplaatst dan gebruikelijk. Nu werkt alles naar tevredenheid. De communicatie is prima verlopen.

Installatie was snel en netjes.

Er waren wat kleine probleempjes, maar die zijn snel en naar tevredenheid opgelost.

Vriendelijke en transparant

Van begin tot eind goed geholpen, helaas had de apparatuur een klein manco wat morgen als het goed is netjes word opgelost. Goed bereikbaar zelfs via de whatsapp na kantooruren, monteurs met net dat beetje extra aandacht voor de klant.

Goed werkende pomp

Op zich ging veel goed. Twee minpunten: - er bleek toch een groter vat nodig, tegen meerprijs boven op de offerte. - sowieso viel alles groter uit dan wij dachten. Communicatie over de omvang van de installatie kon beter.

Wij zijn erg tevreden met onze as20 van TEC

Wij hebben de as20 van TEC. Aanbevolen door onze vaste installateur VIB uit Groningen. Ons pand werd door een cv (gas) ketel verwarmd doormiddel van vloer verwarming. Wij zijn zeer tevreden met deze vorm van verwarmen, de as20 kan het makkelijk aan , ook in koude tijden.

Aanrader. Ook oplossingen voor kleine woningen.

Zeer tevreden met de geleverde warmtepomp en service achteraf. Goed bereikbaar bij vragen en blij met het aangeboden systeem. Geen nieuwe woning (1925) maar toch volledig over op elektrisch. Mooie ruimtebesparende oplossing voor een benedenwoning.

Goede pomp en zeer vlotte installatie

De monteurs waren precies op tijd, vriendelijk en beleefd. Ik zou TEC zeker aanbevelen bij andere mensen.

Goede professionele medewerkers

Je wordt goed geadviseerd en snel geholpen zeer prettig. Prijs kwaliteit, top.

De warmte pomp loopt prima !

Nette firma; afspraken worden nagekomen en monteurs hebben keurig werk geleverd.

Via mond-tot-mond reclame was ik bij TEC terechtgekomen voor een warmtepomp. Ik ben daar goed geholpen en begeleid, we zijn wezen kijken bij klanten die al een warmtepomp hadden staan. Zo kreeg ik een indruk van de grootte, geluidsniveau, bediening etc. van de installatie. Daarna waren we er snel uit en was de pomp snel geplaatst. TEC heeft ook nog gezorgd voor het invullen van het subsidie formulier, dat bedrag stond binnen twee weken op onze rekening. Tot nu toe erg blij met de warmtepomp.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk!

Geweldig geholpen. Meedenkende medewerkers. Uitstekende kwaliteit!

Vakmanschap, hoge kwaliteit van producten en een uitstekende service.

Top bedrijf!

Uitstekend advies, snelle afhandeling, nette deskundige monteurs.

Heel goed geïnformeerd over mogelijkheden en heel meedenkend, uiterst klantvriendelijk en behulpzaam

Wij hebben TEC en haar medewerkers leren kennen als gepassioneerde en meedenkende mensen die handelen vanuit het belang van jou als klant. Ze zijn zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar bij vragen, en komen graag langs om zaken te verduidelijken. Hun product kent een bijzonder goede prijs / kwaliteitverhouding en ook de installatie gebeurt in overleg en op wensen van de klant. Wat ons betreft een grote aanrader om met hen in zee te gaan!

TEC heeft ons zeer goed geadviseerd en de service is goed.

TEC heeft de tijd en moeite om zich te verdiepen in onze situatie. Ze hebben een prima advies gegeven. De service is prima!

uitstekend

Goed advies van Mark en al snel offerte. Plaatsing van de all electric ketel werd met advies en met oog voor een goede afwerking snel afgehandeld

Ontzorgende techneuten

Goede informatie, luisterend naar mijn wensen en heel goede uitvoering van het totale project.

We zijn erg tevreden en de service nadien is te prijzen

Na het installeren van de warmtepomp moesten er nog een aantal aanpassingen worden gedaan. Dit wordt door TEC snel geregeld. Goed advies gekregen van Mark en ze doen wat beloofd wordt.

Super tevreden!

Vanaf het moment dat ik de warmtepomp heb aangeschaft tot ongeveer 15 maanden in gebruik, super service! Een warmtepomp was voor mooi een grote gok met de energie prijzen etc en omdat ik geen idee had hoe het zou uitpakken, helemaal omdat ik in een wat ouder huis woon. Echter vanaf dag 1 goede begeleiding gehad en eerlijk is eerlijk ook een paar hobbels overwonnen. Echter doordat men eventuele problemen het liefste zo snel mogelijk oplost ben ik tot op de dag van vandaag meer dan 100% tevreden. De juiste instellingen vinden is een uitdaging omdat dit natuurlijk per huis verschillend is. Echter kan ik concluderen dat ik een juiste keuze heb gemaakt en dat alles erg zuinig is. Ik kan TEC dus absoluut aanbevelen!

Nette partij met een uitstekend product!

Zeer snelle persoonlijke deskundige service

TEC reageert direct op vragen met een persoonlijk deskundig advies

Perfecte service

TEC levert vakwerk. Een advies dat verder gaat dan een verkooppraatje, door iemand die meer weet over energie besparen. De uitvoering was perfect, zeer netjes aangelegd met ook voor detail. En de nazorg laat ook niets te wensen over. Contact loopt gemakkelijk en vlot via chat met de adviseur, die ook na de installatie nog klaar staat met raad en daad. Kortom super bedrijf (uitgekozen via aanbeveling door de gemeente)

Zeer professioneel, vakkundig en op een warme manier geholpen

Heerlijk om van het gas af te zijn. Zeer vlot en deskundig advies. Altijd bereid mee te denken en bereikbaar voor vragen. Prima prijs en kwaliteit verhouding. Dank Bart!

Voorlichting en begeleiding zeer positief

Zowel de verkoopvoorlichting als de begeleiding bij het instellen en afstellen hebben we als persoonlijk en prettig ervaren. De installatie ging met wat horten en stoten. Al met al zijn we zeer tevreden over onze nieuwe wamtepomp.

Over The Energy Combination

Bij The Energy Combination (TEC) willen wij een substantiële bijdrage leveren aan de verduurzaming van energievoorziening, zowel all-electric als hybride. Met onze TEC Warmtepompen als fundament willen wij u in staat stellen om zelf te voorzien in uw energiebehoefte. Dit maken wij mogelijk door onze warmtepompen te combineren met oa. zonnepanelen en/of zonnetubes. Samen met de klant bekijken wij wat het beste past in de situatie, nu en in de toekomst. Als we het samen eens zijn, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om het realiseren.