Filters

3

Not good

I forgot my son's booster and contacted call center. Was surprised when said they could do anything and I had to simply reserve the car again. I had the same scenario with GreenWheels and they understood the small problem and gave me around 5 bucks credit just to open the car and get the forgotten stuff. So, really decided to quit MyWheels and keep using MyGreenWheels !

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel fijn

Heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Moderne elektrische auto's voor een prima prijs.

Er staan er genoeg in m'n buurt zodat er altijd wel 1 beschikbaar is. Ben groot fan van de Renault Zo�. Gebruikte hiervoor Greenwheels, maar met Mywheels rijd ik goedkoper een moderne elektrische auto die ook nog groter is dat de Volkswagen Ups van Greenwheels.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Really good rental service, you can easily find a car everywhere not only in Amsterdam but across all Netherlands, fare rates and nic3 discounts. Definitely recommend

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede auto's die gemakkelijk te gebruiken en huren zijn.

Tot nu toe iedere keer vrij eenvoudig een auto kunnen huren die dicht bij mijn woning stond. De app werkt zeer goed en ook zaken als verlengen gaan heel makkelijk. Het enige minpunt is nog wel dat ik de elektrische auto's vaak zeer ver van mijn woning moet parkeren vanwege het ontbreken van laadpalen in de zone. Er is wel een laadpaal op straat en er zijn er zeer veel in de parkeergarage, maar daar mogen de auto's niet staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Werkt altijd en leuk in gebruik.

Een fijne app waarmee je je dagelijkse benodigdheden naast het ov. Goed kunt gebruiken. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Waardeloos systeem. Je kan dus alleen maar van A naar B, en je moet vervolgend weer terug van B naar A om de auto op dezelfde plek terug te zetten. Dit wist ik niet en reed 1 uur van de zone vandaan. Hierover gebeld met de klantenservice, waarbij ik ook echt alles behalve vriendelijk geholpen werd.

  • Aanbevelen? Nee
9

super alternatief als je voor paar uurtjes auto nodig hebt.

Vandaag voor het eerst met MyWheels gereden. Het auto stond klaar op de parkeerzone. Mijn eerste indruk van de auto was dat hij goed wordt gebruikt, hij had namelijk een schoonmaakbeurt nodig. Bij het starten zag ik al dat de tank bijna leeg was en het tanklampje ging branden. Betalen met de bijhorende pas tijdens tanken ging zonder problemen. Auto zelf reed super fijn en heeft stuurbekrachtiging. Ik heb de auto 1,5 uur eerder teruggebracht en kon zoals ik hem ophaalde zonder moeite ook afsluiten. In algemeen vind MyWheels super goed alternatief. Meestal huur ik een auto voor een hele weekend terwijl ik hem maar paar uurtjes nodig heb. Het enige verbeterpunt zou zijn dat diegene die heeft gehuurd ook de auto enigszins ook schoon moet achterlaten. Ik zat te twijfelen of ik met de auto nu naar een wasstraat zou moeten gaan rijden. Als ik hem schoon had ontvangen had ik die moeite zeker genomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste oplossing als je zelf geen auto hebt

Het is handig, snel en gebruiksvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
5

Teleurgesteld over de klantenservice

De autorit die ik onlangs maakte was prima. Fijne schone auto in de buurt. Nu wilde ik voor deze avond een auto reserveren via de app. Blijkt dat ik mijn account tijdelijk heb stopgezet. Ik weet van niets. Ik heb wel 6 x gemaild naar [email protected]. deze week. Krijg ik een standaard mail met mogelijkheden waarom mijn account geblokkeerd zou zijn. Als je met een medewerker contact wil krijgen moet je te op reageren op die mail. Dat heb ik gedaan. Vervolgens hoorde ik herhaaldelijk niets meer. Erg teleurstellend. Ik vraag mijzelf af of er wel iemand zit op de klantenservice. Ik heb bij een andere organisatie een deelauto geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Mijn tweede rit met MyWheels was helemaal prima. Ik had na de eerste keer een melding gedaan van dat de auto vies is van binnen en buiten. De auto stond nog in mijn straat dus ik zag hoe die de volgende dag werd schoongemaakt. Echt top dat er zo snel is gehandeld op zo'n melding. Het enige nadeel is dat de auto van binnen een beetje stinkt/muf ruikt. Verder vind ik dit hele concept echt geniaal! Zo makkelijk en laagdrempelig. Geen gedoe met auto ophalen en wegbrengen, geen gedoe met tanken als de auto nog voldoende benzine heeft. Ik heb toevallig vandaag een heel pleidooi gehouden over dit concept bij een vriendin. Voor mensen die geen eigen auto hebben, is dit echt zo'n geweldig alternatief. Het maakt ineens zoveel mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
4

Meteen dreigen met boetes

Ik heb zojuist de rit beeindigd, de laadkabel aangesloten en met de 'druppel' het laden geactiveerd. Toch kreeg ik na 10min(!) ineens een sms dat de auto toch niet aan de laadpaal zou staan. Bij het afsluiten was in de app niet te zien dat hij niet aan het opladen zou zijn. lk heb toen een medewerker gebeld en de situatie uitgelegd. Maar in plaats van te helpen dreigde hij met een boete. Wat een verschrikkelijke service!

  • Aanbevelen? Nee
5

Prima concept en ditto auto's, app kan echt beter

Geen opmerkingen over de auto's, locaties en beschikbaarheid. Alleen de app voor iOS logt vaak automatisch uit en kom er dan niet meer in.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Erg handig dat je makkelijk en snel een auto in de app kunt reserveren. Parkeren in het zone-gebied is ook heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk geregeld

Snel en makkelijk geregeld via de app. Ook op korte termijn een auto beschikbaar in de buurt. Tip: plaats een QuickStart in de auto of maak die in de app.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kreeg de auto niet aan de praat

Inmiddels heb ik 2 x een elektrische auto gehuurd en beide keren kreeg ik hem niet aan de praat. Werd keurig geholpen door een medewerker, ze heeft zelfs een andere auto voor mij gereserveerd die in de buurt stond, maar ook die kreeg ik niet aan de praat. Misschien een idee om een nog gedetailleerder instructiefilmpje te maken, zodat ook 'nitwits' als ik de auto werkend kunnen krijgen. Verder niets dan lof over de helpdesk en dit initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
8

No procedures in place when mechanical issues with car arise.

I have used this service multiple times and it is no doubt handy around the city. However if things don't go as planned with the car you are in trouble. Our last trip had mechanical problems with the car which resulted in us being stuck on the side of the road 1 hour from Amsterdam. This resulted in my wife and two small children having to get to a train station and finding their own way home. (no compensation provided). Whilst I wait patiently (2 hours) with the car. I get home 5 hours later than expected having to reschedule important appointments. This was all unfortunate and it can happen to cars obviously, so I am not entirely upset with that. But what does infuriate me is the complete lack of communication after this incident. I have since been contacted by mywheels and this situation has been rectified which I am thankful for.

  • Aanbevelen? Ja
1

Auto's zijn vies en klantenservice is onbereikbaar

De deelauto's in mijn wijk zijn overgenomen door MyWheels. De auto's zijn duidelijk viezer en daarnaast ook nog duurder geworden. Bij problemen na je rit is de klantenservice onbereikbaar. Ik wacht al 3 weken op een reactie.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima auto, fantastisch verhuur systeem!

Zeer gebruikersvriendelijk systeem om in te schrijven en om een auto te huren die op loopafstand staat. Prima auto, rijdt heerlijk. Zeer redelijke prijs voor huur en gebruik. Enige minpunt was dat het niet mogelijk bleek te zijn om een tweede bestuurder toe te voegen. Volgens de informatie vooraf zou dat wel moeten kunnen. Maar toen ik naar haar adres was gereden en haar had opgehaald bleek dat niet meer mogelijk te zijn omdat de rit al was begonnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk en niet duur

Mooie elektrische auto, geparkeerd een paar straten verderop en een gebruiksvriendelijke app.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geweldige huurauto's, zeer slechte klantenservice

Er is geen telefoonnummer voor particulieren van jullie te vinden, er is geen formulier te vinden om een andere vraag te stellen dan jullie eigen bedacht FAQ's, geen juiste en volledige antwoorden op een eerdere klacht (aanvraag #133740), geen mogelijkheid voor slechte feedback als reactie op jullie reactie op deze klacht, ook al gebruik ik daarvoor het uitnodigingsmailtje: Hoe vond je het contact met MyWheels, en een error in de titel "Klantenservice onder de maat" als ik een nieuwe klacht wil indienen. En het zal me benieuwen of het me lukt om deze slechte beoordeling wel naar jullie te versturen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Easy Ride

The Mywheels app is very user friendly and easy to locate the cars in the neighborhood. The Cars are nice and clean and communication from mywheel is excellent about the car manuals. The instructions are very clear with the pictures and also supported by a Video that makes it super easy to start your ride.

  • Aanbevelen? Ja
2

Super expensive

1 min driving for 10 Euro's

  • Aanbevelen? Nee
2

Enorm slecht

Een tijdje geleden een auto gehuurd bij mywheels. Het huren ging soepel. De auto zou op een parkeerplaats staan achter een slagboom volgens de tekst, echter bij aankomst was het even zoeken want op de app was een verkeerd vak aangegeven waar hij zou moeten staan. Hij stond namelijk een stukje verderop op een betaald parkeren parkeerplaats met een parkeerboete onder het raam. Toen ik de sleutels uit het dashboardkastje pakte zag ik ook hier een flinke stapel met dezelfde parkeerboetes. Toen ik klaar was met de rit kwam ik erachter dat ik de auto niet kon parkeren en afsluiten op de plek die in de tekst was beschreven omdat er een verkeerd vak was aangegeven in de app. Ik moest hem dus ook in het betaald parkeren zone neerzetten. Ik heb dit daarna ook direct telefonisch doorgegeven. Een maand later kreeg ik een mail van mywheels dat ik een parkeerboete had gekregen. Direct de reden doorgegeven maar de reactie was dat de boete terecht was en ik hem dus gewoon moest betalen. Na diverse mails op en neer gestuurd te hebben leek het er op dat ze totaal geen moeite deden om naar mijn verhaal te luisteren en simpel afgingen op protocollen. Ik wacht wel af wat er gebeurd nadat het bij het incassobureau terecht is gekomen. Ik raad mensen af om een auto hier te huren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Everything was great during my first three rides

I have tried to ride three different electric cars with MyWheels. Everything was great with quite straightforward and clear instructions/assistance from the app. I hope my next trips will be excellent as well.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.