Started using MyWheels in my area. Great cars, clean and well appointed. Super easy app to use and lots of options for the sort of contract (or none) you want. For the city it is just so good !
Wij delen met regelmaat een auto, top idee. helaas zijn 70% van de keren dat het auto vies is en ik bel om een melding te maken. Dit wordt gewaardeerd en netjes ontvangen. Ik krijg dan ook vaak een kortingscode voor de volgende keer, maar dat is niet wat je wil. Je wil op stap met een net auto, zonder etensresten, afval, hondenharen en tuinaarde van de vorige deelnemers.
Love the app and service. I have the pro subscription. Am able to take friends and family around especially since they live abroad and come to visit.
In onze wijk staan meerdere auto’s van MyWheels. Ik heb inmiddels al een oaar jaar geen eigen auto meer omdat ik hem amper gebruikte. Heb een NA business card en kom op veel plekken makkelijk met het OV. Voor de minder goed te bereiken plekken is het fijn om een deelauto te kunnen gebruiken. Het is niet goedkoop en dat dwingt je om na te denkne of het echt nodig is de auto te nemen, of dat het ook groener kan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er geen auto beschikbaar was (boek meestal paar dagen van tevoren) en er is ruimte keuze. Tanken of opladen gaat ook altijd prima. Het enige nadeel bij het terugbrengen is dat er in onze wijk niet altijd parkeerplek is en op de vaste plekken voor bepaalde auto’s regelmatig foutparkeerders staan. Laatst was een auto die ik had gereserveerd niet te vinden. Binnen een paar minuten was ik omgeboekt naar een auto op twee minuten lopen, heel fijn!
Lreuk dat u auto s deelt. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat een auto van u al meer dan 3 dagen een laadpaal bezet houdt. Het gaat om H-464-JT, laadpaal Neumannlaan Eindhoven
Ik heb mijn eerste ritje met MyWheels gedaan op 26 juni en er ongeveer 15 km/20 min mee gereden en weer geparkeerd. Op 5 juli bleek de laadkabel te missen en omdat ik de laatste was die een laadmoment had, hebben ze mij een boete uitgeschreven van €400 met de reden; 'kabel kwijt'. Die factuur kreeg ik twee weken later op 19 juli pas binnen (drie weken nadat ik de auto heb gebruikt) via de mail. (Er zou een mailtje na 5 juli naar me toe geweest zijn over de boete maar die heb ik nooit ontvangen) Ik ben er achteraan gegaan om te vragen wat er aan de hand was, en ze zeiden dat ze door mij een nieuwe kabel in de auto hebben geplaatst en dat de originele kabel door mij kwijt is. Ik ben toen (op 20 juli) naar de auto en laadpaal geweest en zag dat de kabel aan de paal hing maar de auto stond iets verder (ong. 50 m) geparkeerd en stond zelf op 30% (via de app te zien). Ik heb er met een notitie 'MyWheels' op geplakt zodat de volgende weet dat die kabel bij de auto hoort en kan gebruiken. De klantenservice vertelde me dat als ik een ritje zou boeken en de oude kabel naast de nieuwe, dat de boete gecrediteerd kan worden. Dat had ik op 23 juli gedaan. Ik kon het ritje pas boeken als ik de boete had betaald, dus ik koos voor achteraf betalen (€250 borg). Daarna moest ik alsnog de boete van €400 euro afbetalen om de rit te boeken, dus die borg was voor niks betaald en geven ze niet meer terug door de boete. Naar mijn verbazing was er helemaal geen nieuwe kabel en realiseerde ik me dat ze daar over hebben gelogen aangezien de auto na mijn gebruik geen laadmomenten meer heeft gehad. Ik heb tientallen foto's en video's als bewijs opgestuurd om te laten zien dat deze kabel dus niet kwijt of gestolen is en dat ik die kabel uit de paal haal en weer in de auto leg (met de notitie van mij erop). Er was nooit een nieuwe geweest en ik ben erin geluisd. De klantenservice weigerden meteen de boete te crediteren en reageren niet meer. Zij zijn nu rijker en ik ben mijn geld kwijt.
Vier keer een auto gehuurd via MyWheels. De app werkt uitstekend. Het reserveren/vinden van een auto en het starten/voltooien van een rit gaat uitstekend. De betaling gaat automatisch en klopt volledig. Afgelopen twee keer dat ik van een auto gebruik maakt was deze zowel van binnen als buiten vrij smerig. De auto's iets vaker schoon maken zou de ervaring verder verbeteren. Ook het signaleren van eventuele schaden aan het begin van de rit gaat makkelijker als de auto schoon is.
Fijne elektrische auto's die er verzorgd uitzien. Service is goed en de app is gebruiksvriendelijk.
easy to use apps
Naar mijn inzien onterechte boete van ruim 500,- euro. Ik heb per ongeluk de auto op een Greenwheels plek gezet. In de app van MyWheels wordt verwezen naar deze parkeerplek en het is de enige vergunninghouderplek in de buurt. (voorheen waarschijnlijk van MyWheels). Direct gemaild. Na enkele belletjes uiteindelijk na twee weken een mail waarin geen enkele van mijn vragen beantwoord werd. Direct weer gemaild. Bijna een maand en tig belletjes verder en nog geen reactie. Als je support belt krijg je aardige mensen aan de telefoon, die begrip tonen en die je wel kunnen helpen voor dingen op de weg, maar voor dit soort zaken hebben zo totaal geen bevoegdheden. Ze kunnen je niet eens afspraken die gemaakt zijn zwartwit op de mail zetten. Alleen een notitie maken voor diegenen die er wel over gaan. Net weer gebeld ... en weer moet ik wachten. Het voelt alsof ik aan het lijntje gehouden wordt en machteloos. Heel frustrerend dit. Kortom, hele slechte service. En MyWheels, niet antwoorden met of ik even een mail naar support kan sturen, want ik krijg juist geen antwoord op die mails. Het zou jullie sieren als ik gebeld word zodat we het zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Je maakt een account aan, en vervolgens wordt je account direct op non actief gezet. Een betalingsmiddel koppelen is ook heel lastig te vinden en dit verhelpt het probleem ook niet. In de pop up staat dat je moet mailen en dat er geen andere manier van contact opnemen is. De klanten service is vervolgens niet bereikbaar in het weekend, en dus alleen via mail maar dan mag je een aantal werkdagen op antwoord wachten. In de mail die je dan ontvangt staat gewoon een standaard reactie en dat ze niet meer zullen reageren op eventuele (mail) reacties. Het lijkt alsof ze hun best gedaan hebben om de customer journey zo frustrerend mogelijk te maken, wat dan wel weer een prestatie is. Dat moet ik nageven. Ik zou deze service dus alleen aanraden aan een bloed irritante collega hebt of aan iemand die je haat.
De 6 keren dat ik mywheels heb gebruikt was er 5 keer iets aan de hand waardoor ik contact moest zoeken met de klantenservice waarvoor ik vervolgens veel te lang moest wachten. De auto rijdt lekker maar het gedoe eromheen is het niet waard.
Ik huur sinds september heel regelmatig een auto bij myweels(96x) tot nu toe. Ik parkeer altijd na de rit de auto terug op zijn vaste plek. Toch heb ik inmiddels al 5 parkeerboetes (euro 500)ontvangen. Ik kan de klantenservice NIET bellen alleen mailen. Dus dat heb ik gedaan. E zouden na 3 dagen antwoorden maar nu 12 dagen later nog geen antwoord. Dat vind ik WAARDELOZE klantenservice. Verder werkt het systeem wel goed.
Auto staat dicht bij waar ik woon maar dat was het positieve eraan. De auto zag eruit alsof ie links en rechts ergens tegenaan was gereden dus het leek wel een raceauto. In de auto zelf overal viezigheid waaronder wat gewoon in het zicht lag zoals een leeg zakje snoep, tissues, een pen, een potlood een schroevendraaier en op de vloer zowel bij de passagiers als bij de bestuurder op de grond zand of andere viezigheid. Ook de achterbak was vies. Dopje van de aan en uitknop van radio/nav ontbrak ook. Heel onverzorgd en vies allemaal. Een auto om niet in gezien te worden! Mijn zonnebril viel op de grond van de passagiersstoel en ik wilde die bijna laten liggen, zo vies was het. Schandalig dat een deelauto zo wordt behandeld en achtergelaten.
Auto op de juiste plek geparkeerd en een onjuiste boete gehad. MyWheels heeft deze zonder te checken op mijn naam gezet en ik mag het zelf oplossen. Bij deze wil ik een klacht indienen nav de boete die onterecht op mijn naam gemeld word. Wat mij verbaasd is het volgende: - MyWheels maakt een fout en bieden vervolgens geen oplossing aan - er worden niet eens excuses aangeboden - ik moet zelf in bezwaar gaan en moeite doen om het probleem op te lossen Dit is uitermate slechte dienstverlening. Update nav contact verzoek MyWheels - ik heb nog steeds geen reactie van MyWheels gehad, niet op de meerdere mails die verstuurd zijn. Reageren jullie alleen voor de vorm zonder daadwerkelijk actie te ondernemen?
De auto was goed en de app was makkelijk om te gebruiken maar je moet de auto terugbrengen naar het zelfde plek waar he de auto heeft opgehaald dat is heel vervelend dus je moet betalen voor heen en weer dat vind ik niet praktisch.
I have created an account but I cannot use it because the app does not allow me to activate a payment method. There is no available option - or ir's blocked - to add a payment method (maybe a bug in the app?). However, I have reached out to customer service (CS) but it has only been super frustrating. No solution, just back and forth emails. CS repeating the same thing over and over again, as it was a new person each time replying without reading the email thread. And no following-up with my emails. Conclusion: I cannot use my account because of something as basic as adding a payment method, and had quite a bad experience with CS which only made me feel like a broken record and never got back to me. Definitely not recommended
I rented a car through Mywheels in March 2023 and returned the car to it's original zone and ended the trip successfully. About 3 weeks ago (May 2023), I got an email from Mywheels saying that I had been issued a parking fine, during my trip, which actually occurred 2 days after I had returned the car. The fine was �75.40 and Mywheels also added an administrative fee of �12.50. When I contacted Mywheels to say I didn't have the car when the fine was given, they insisted that I parked the car in the wrong place and therefore, I would be held responsible for paying the fine. After a lot of wasted time from me, I realised that where they were saying I should have returned the car, was over 1 hour walk away from where I had picked the car up. According to the email I received from Mywheels when I "ended the ride successfully", the car had in fact been returned to the correct place. After calling Mywheels several times, I became increasingly frustrated, as they were not willing to budge from the idea that I had returned the car to the incorrect place - they even suggested that the person before me may have parked the car in the wrong place and that I was meant to returned it to its fixed parking spot. I then sent an email to support, and was able to ascertain that the car was due to be moved to a new location 3 days after I hired t (the next day after the fine was given). The Mywheels it. The representative told me this information in writing in an email, and said they would send the issue to the appropriate department and that they would get back to me. It has now been 2 weeks since I made contact with them, and not only have they failed to get back to me, but I was unable to reimburse almost �90 that was in my Mywheels account. They have taken this money to pay for the fine. I am clearly not financially responsible for them getting a fine because they failed to move the car to their new allocated location. I have sent 10 emails with no reply.
Voor mijn werk heb ik een aantal auto's verplaatst voor MyWheels om deze op makkelijk te bereiken plaatsen te parkeren. Zo kunnen reizigers makkelijk gebruik maken van een deelauto van MyWheels. Na een aantal ritten voor MyWheels uitgevoerd te hebben, heb ik er eindelijk zelf eens gebruik van gemaakt. Een beschikbare auto vinden gaat heel gemakkelijk met de app. Er is zelfs te zien hoeveel brandstof de auto nog heeft. De auto kan gemakkelijk met de app gereserveerd, geopend en gesloten worden. Iedere keer dat ik niet in het bezit ben van mijn eigen auto en een auto nodig heb, ga ik gebruik maken van MyWheels. Ik vind het top!
I rented a car for the first time, drove it to a location, and ended the trip, I then tried to take the car back home and leave it in its zone, but I cannot pick up the car, so I have to rent a car from another app to go back home. I then woke up the next day to a message saying that if I don't return the car I have to pay a fine of 200 euros. I call customer support to understand what happened and I come to experience the most unhelpful and unpleasant call that I can recall. I'm not a believer that the client is always right, but they really take it to the next level.
I took pictures of my driver's licence. Mywhells app gets details of my driver's licence in a wrong way. So, mylicence number in the app is wrong, exp date is wrong. And because of this, my first journey planning tryout results with a deactivation of my account and it's impossible to fix it. This company is a joke. I tried this with multiple emails and it was randomly setting the driver's licence number in every time. Such a disappointment.
Inmiddels 2 ritten gereden, waarvan ik uit het niets een mail ontvang dat er een schademelding is ontvangen die tijdens mijn 1e rit is gemeld. Dit is onmogelijk, omdat mijn man en ik de gehele auto hebben gecheckt. Ik ben nergens tegenaan gereden, tegen niemand en iets aan gebotst. Ook staat er in de mail niet beschreven wat de exacte schade is en kan de klantenservice deze ook niet terug vinden. Ik heb het verzoek gehad om schadeformulieren hiervoor in te vullen, zonder te weten wat de schade is en of er überhaupt schade is. Vind het maar een vaag verhaal en heb een factuur ontvangen voor iets wat ik niet heb gedaan. Ik heb een mail verstuurd en hoop ook op de juiste informatie. Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet heb gedaan.
This is the story about a horrible customer service. I got a broken electric car. It didn't charge. I only discovered it after several attempts to charge it on different charging stations. Then I spent 30 mins on the phone just waiting for any employee to pick up the call, then another 15 minutes in talks with them. It turned out that I had to bring the car to the original location (despite I didn't have time for it). At the same time they were not going to offer another car in place of the broken one (what a nice service isn't it?), they suggested it to be my problem. Then the guy on the phone told me that they would call me back from the office to discuss a possible discount for the next time. And you know what? Nobody called me back but instead I got an invoice for those 3.5 hours that I spent on fixing their broken car (just to remind you that 45 mins of them is talking to their support). I'm very much angry at MyWheels! Summary: 1. Attitude to clients is terrible 2. Charge you for broken cars 3. Long waiting on the phone to get to support service 4. If a car is broken no substitution is offered, no compensation to clients. If they have broken your day - your problem 5. Just disgusting service, you can't reach them on the phone, you have to email if you have any troubles with an ended trip. 6. No good communication between support employees and office
I love MyWheels because they have a large selection of electric cars, at least around my neighbourhood. However, their customer service is horrible, and their response times are abysmal. They don't have a phone number unless it's a car emergency. They always tell you to reach out to "[email protected]". When you send an email, you get an automatic reply saying that they will reach out in 2 days. My experience is at least 2-3 weeks. Then, if you get a response that doesn't answer your questions completely, you have to wait another 2-3 weeks to get another one. As a company that has more than 2400 cars in the Netherlands, they call themselves small, and they use it as an excuse to provide horrible customer support. I don't even want to get into their silly kilometer limit rule. If you book a trip for a weekend in the future, they estimate that you'll drive a long distance. Then, every time you reserve a car before that weekend trip, they ask you to pay extra up front, and they threaten to cancel your trip unless you pay it in 24 hours manually. After your extra payments, they take their sweet time to deduct it from your invoices. If I had any other brand with electric cars, or a few extra cars, around my neighbourhood, I would leave MyWheels right this moment.
Mijn ervaring met MyWheels: het gaat goed, tot het fout gaat. Dan kom je terecht in een klantenservicehel van middelmaat, incompetentie en desinteresse. Ik kreeg pech met een van hun elektrische auto's (die overigens bijna nooit schoon zijn, noch van binnen, noch van buiten). De auto wilde niet meer opladen. Eerst 10 minuten telefonisch in de wacht, doorverbinden met pechhulpdienst mislukt, dus nog een keer 10 minuten in de wacht. Daarna word je drie keer doorverbonden, eerst met hun pechhulpdienst, dan met Renault ("O, de accu, dat is een andere afdeling, ik verbind u door"). Renault maakt graag wel eerst even een dossier aan met je persoonlijke gegevens, voordat de pechhulp zelfs maar kan beginnen. Het kost je zo drie kwartier aan de telefoon, voordat de pechdienst is ingeschakeld. Uitstekende oefening in klantenservice-zen, zullen we maar zeggen. Ik zoek ondertussen wel naar alternatieven voor MyWheels.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.