Als trouwe gebruiker van MyWheels zal ik toch m’n account per onmiddellijke ingang van vandaag opheffen. Nadat ik vanochtend zowel per mail als telefonisch (noodnummer) MyWheels heb geïnformeerd dat ik net meer kan inloggen, blijft het probleem zich aanhouden tot ver in de middag. Meerdere medewerkers gesproken, was m’n laatste telefoontje het meest opmerkelijke. Ik kan niets voor je betekenen. M.a.w. zoek het maar uit. Prima MyWheels, jullie ook. Ik heb alle telefoongesprekken opgenomen en zal deze indien nodig gebruiken.
Waardeloos bedrijf. Mijn account werd zonder reden geblokkeerd en contact hierover was onmogelijk. Daarnaast werd mijn vriendin onterecht beboet, ondanks het opvolgen van mondelinge instructies van henzelf. Meerdere malen geprobeerd contact op te nemen hierover, maar wederom geen reactie. Waardeloze gang van zaken. Snap niet zo goed wat ze willen.
Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels omtrent deze kwestie niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Korte ritten leveren MyWheels alsnog veel geld op. Het nodigt absoluut niet uit als je 'eigen risico' kosten van 5 a 6 euro moet betalen voor een rit van een uur die 4 euro kost. Het staat totaal niet in verhouding met elkaar.
MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. Vervelend dat u de verhouding tussen eigen risico van een rit van een uur als te veel ervaart. MyWheels kan dit i.v.m. verzekering van de auto's niet wijzigen. Als u nog vragen heeft, kunt u altijd even een email sturen naar [email protected]. Alvast bedankt voor de moeite. Team Mywheels.
Op 18. September ben ik om 6:30 ochtend in een auto gestapt dat nog 3km! cruise Range had! Het was echt een probleem voor mij nog op tijd een benzinepomp te vinden. Op 19. September ook om 6:30 ochtend in een auto dat net nog 25% benzine had. Weer hetzelfde verhaal op tijd een benzinepomp te vinden. Dat waren de minpunten. Verder was auto een klantenservice perfect.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u bevalt. Heel vervelend dat u tot 2 keer geen goede ervaring heeft met de beschikbare batterij, lading en niveau van de brandstof. Iedere huurder is verplicht de auto na het beëindigen van de reservering voor de volgende huurder goed en op niveau achter te laten. Wij adviseren u in het vervolg MyWheels te infomeren zodat we de vorige huurder kunnen benaderen. Onze excuses voor de ervaren overlast. Team MyWheels.
Meerdere keren per maand maak ik gebruik van Mywheels. In mijn buurt zijn er meerdere, verschillende type, auto's geplaatst. Hierdoor is er altijd eentje beschikbaar. Daarnaast kan je in de app gemakkelijk zien wanneer een auto is verhuurd. Het huren gaat zonder problemen en de betaling wordt automatisch achteraf geregeld. De auto's zijn vrijwel altijd schoon. Mocht het niet zo zijn, dan meld ik het via de app en is de volgende keer dat ik die auto huur schoon gemaakt. Zoals bij elk bedrijf loop je soms tegen een (technisch) probleem aan. Dit gebeurt mij hooguit 1 a 2 keer per jaar. Het contact met de klantenservice is snel en to the point. Het probleem hebben ze altijd direct op kunnen lossen. Nog geen ervaringen met boetes of ongelukken gehad. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Ik was tevreden tot m’n account werd geblokkeerd zonder dat er overleg is. Vaak de auto extra lang aangehouden om m aan een werkende oplaadbaar te krijgen. Issues gemeld die veroorzaakt zijn door anderen. Erg verbaasd door deze actie.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Nieuwe electrische MG, die rij ik niet elke dag. Leuke ervaring, makkelijk gemaakt, nog wel prijzig voor lange ritten.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. Zijn er vragen over de tarieven of de door u ontvangen factuur van MyWheels kunt u altijd even bellen of e-mailen op [email protected] en 085-7734222. Met hartelijke groet. Team MyWheels.We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Hoi Bij ons (Garage Griftpark centrum Utrecht) heeft MyWheels na een overname alle parkeerplaatsen opgeheven omdat er blijkbaar te weinig aan verdiend werd.. Wij hadden voorheen op loopafstand de keuze uit 6 auto's in de garage! Nu mieten we eerst lopen, auto ophalen, thuis bagage inladen en dan pas vertrekken met de auto.. Kost ons telkens een half uur extra!! Bóóh!!!
Vervelend dat er regio minder deelauto's beschikbaar zijn. Soms verplaatst MYWheels auto's tussen regio's. Die heeft vooral te maken met de vraag en aanbod is die regio’s. Het wagenpark breidt zich snel uit dus wellicht is en binnenkort meer keuze in uw regio. Met vriendelijke groet. Team MyWheels.
Wij hebben er 4 jaar geleden bewust voor gekozen om geen eigen auto aan te schaffen en gebruiken sindsdien zeer regelmatig een Mywheels auto. Maandelijkse vaste kosten zoals autobelasting & verzekering, gedoe met onderhoudsbeurten en zorgen over mogelijke schade door bijv stormachtig weer, behoren tot de verledentijd! Daarbij voel ik me goed bij de gedachte dat door deze keuze er een auto minder in onze straat geparkeerd staat en ik de “deel gedachte” uitdraag!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Het is een fijne auto. Maar ik vond het te ver lopen om hem op te halen. Stond niet op de parkeerplaats, maar 20 minuten lopen verder. In een mij onbekende stad. Gelukkig had ik ruim gereserveerd, zodat ik tijd genoeg had. Anders was ik knap nerveus geworden. Wij moesten naar een bruiloft. Dus een vaste parkeerplaats zou ik fijn gevonden hebben. Verder werkte alles via de app heel goed. Ook weer een goed leermoment. Ik ben 74 en blij dat ik bij blijf met ontwikkelingen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark breidt zich dagelijks snel uit, zodat steeds meer huurders een auto kunnen huren in de buurt van hun woonadres. Wellicht is het goed om bij een volgende reservering een auto te boeken met een vaste parkeerplek i.p.v. een zone locatie. En goed dat u zo bijblijft met de huidige digitale ontwikkelingen. Onze complimenten! We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Al een aantal maanden rijdt ik met een elektrische auto van My Wheels en ervaar het als prettig. Makkelijk te reserveren en te gebruiken. Jammer dat ik nog steeds 20 minuten moet fietsen om bij de auto te komen. Bij mij in de buurt staat (nog) geen auto. Ondanks dat ik het al minimaal 6 maal een auto heb aangevraagd, hoor of zie ik niets, Dat houdt mij er van af om meer een auto te reserveren, omdat het alternatief beter en/of makkelijker is.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark breidt zich dagelijks snel uit, zodat steeds meer huurders een auto kunnen huren in de buurt van hun woonadres. Wellicht is het goed om bij een volgende reservering een auto te boeken met een vaste parkeerplek i.p.v. een zone locatie. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Een aantal jaar geleden heb ik mijn auto verkocht voordat ik een aantal maanden ging reizen. Nadat ik terugkwam en in Utrecht ging wonen heb ik besloten geen eigen auto te nemen, maar met deelauto's te werken. MyWheels was en is in Utrecht veruit de deelauto aanbieder met het meeste en beste aanbod. Ik ben erg blij met mijn keuze om alleen deelauto's te gebruiken. Geen gedoe meer met bandenwissels, auto wassen, onderhoudsbeurten etc. Het kostte natuurlijk wel een paar ritten om te wennen aan de app en elektrische auto's, maar het heeft me een hoop geld en gedoe bespaart. En qua auto-verplichtingen wat vrijheid teruggeven :).
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Wat is er nou makkelijker dan gebruik maken van een auto die dicht bij je in de buurt staat zonder enige omkijken naar te hebben. Activeren en rijden. Je hoeft er alleen voor te zorgen, dat een ander na jou ook weer verder kan door bijv. de auto aan de laadpaal te koppelen. Wil je ook nog eens gebruik maken van 25 euro korting? gebruik dan deze link: https://mywheels.nl/uitnodigen/hicham9156
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. En goed dat u aangeeft dat we met onze deelauto's gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het laden van de auto's. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Al een aantal keren gebruikt bij; - een verhuizing - ov-uitval - last minute afspraken - de aanschaf van bijvoorbeeld grote producten zoals een tafel En zo zijn er nog veel meer voorbeelden waar deze auto's van pas zijn gekomen. Aangezien ik geen eigen auto heb, is MyWheels de perfecte in-between oplossing voor al deze zaken. Beter voor het milieu & beter voor mij!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met meer elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op het milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Ik ben blij met mywheels als deelauto aanbieder. Ze hebben een ruim aanbod aan soorten auto's en in veel steden auto's staan waardoor ze goed bijdragen aan de mobiliteit en hierdoor hoef ik zelf geen auto te kopen. Ze bieden ook elektrisch auto's aan waardoor ik kan bijdragen aan het milieu en het minder uitstoot van co2. ik heb nog geen problemen ervaren met huren van autos of de klantenservice.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met meer elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op het milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Goed goedkoop en veilig
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Ik had onlangs het genoegen om een auto te huren bij Mywheels, maar ik kan met volle overtuiging zeggen dat het de meest teleurstellende ervaring ooit was. Vanaf het moment dat ik de auto ophaalde, was het duidelijk dat dit geen prettige rit zou worden. Om te beginnen was de auto vanbuiten bedekt met een dikke laag stof en vuil. Het was overduidelijk dat er al een hele tijd geen enkele vorm van reiniging was geweest. Maar dat was nog niets vergeleken met de binnenkant van de auto. De geur die me begroette zodra ik de deur opende, was ronduit walgelijk. Een mengeling van mufheid, sigarettenrook en iets dat ik liever niet wil identificeren, vulde de cabine. Het was zo onaangenaam dat ik het raam moest openen om enige vorm van luchtstroom te creëren. De bekleding van de stoelen was bevlekt en bedekt met vlekken die leken op oud voedsel en ondefinieerbare substanties. De vloermatten waren evenmin gespaard gebleven van de ellende, met vlekken en vuil die erop leken vastgeplakt te zijn. Ik ben zelfs niet begonnen aan de staat van het dashboard en de stuurkolom, die duidelijk ook al geruime tijd geen schoonmaakbeurt hadden gehad. Het rijden met de auto was bijna net zo onaangenaam als het interieur. De motor klonk alsof deze elk moment uit elkaar kon vallen en de vering leek elke oneffenheid in de weg door te geven aan mijn rug. Ik durfde nauwelijks naar de radio te luisteren, bang voor wat voor onbekende stoffen er op de knoppen zouden kunnen zitten. Naast dat ook ongelofelijk duur, betaalde bijna 90 euro voor een ritje van Amsterdam naar Den haag en terug. Al met al was dit veruit de meest smerige en onaangename autohuur ervaring die ik ooit heb gehad. Het lijkt erop dat Mywheels geen enkele moeite doet om hun voertuigen fatsoenlijk schoon te maken en te onderhouden. Ik zou het ten zeerste afraden om hier een auto te huren, tenzij je een voorliefde hebt voor vieze, oncomfortabele en onaangename ritten.
Vervelend dat uw reservering met een van de deelauto's zo teleurstellend is verlopen. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Helaas is dit niet mogelijk na iedere reservering. Iedere huurder is verantwoordelijk om de auto in goede staat en conditie terug te brengen na de reservering. Bij een vieze auto is het goed dit MyWheels voor aanvang van de reservering te melden. Dan kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar [email protected] met daarin uw naam, telefoonnummer en de reservering. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan. MyWheels wilt dit graag voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Komt weleens voor dat een elektrische auto nog niet geheel geladen en niet goed aangesloten was om te laden! Wel vervelend als je op pad moet gaan.
Vervelend dat een elektrische auto niet voldoende was geladen tijdens uw reservering. In principe is iedere huurder verantwoordelijk dat het batterijpercentage na de reservering voldoende is voor de volgende huurder. Bij een percentage van 80 % of minder is het verplicht de auto aan een laadpaal te koppelen. Als het nog een keer voorkomt verzoeken wij u vriendelijk even te bellen met ons support afdeling. Dat kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. We hopen u toch terug te zien bij een volgende reservering. Met vriendelijk groet. Team MyWheels.
Ik heb betaald tot vrijdag en kan de auto nu niet starten en moet morgen naar mijn werk
Vervelend dat u problemen heeft gehad met het starten van de auto. De beste manier op dit op te lossen is direct te bellen met onze afdeling support: 085 7734222. Die kunnen dit dan direct samen met u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Uniek bedrijf met mensen met een hart om de stad leefbaarder te maken. Daarnaast vrijwilligers (noemen ze sleutelfiguren) die ‘local ownership’ geeft op elke auto waarbij je terecht kunt met je eventuele vragen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. En de missie van MyWheels u zo aanspreekt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Al sinds twee jaar aangesloten, maar nog nooit auto gebruikt. In Utrecht voor het eerst auto gehuurd (we wonen nu elders) om aantal winkels in Overvecht en Meubelboulevard te bezoeken. Veel gemak, elektrisch, fijne auto, weinig kilometers. Prijs rond 35 euro was het zeker waard.
Vind MyWheels heel chill. Staan meerdere auto’s binnen 500 meter van mijn huis, altijd wel eentje beschikbaar. Reserveren en de app werkt ook top, mijn fietssleutel zoeken duurt vaak langer. In vergelijking met andere aanbieders ook een support die je snel en vriendelijk helpt bij vragen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. Onze support afdeling is 24 uur per dag bereikbaar om onze huurders te helpen bij vragen. Fijn dat u goed bent geholpen. We hopen u terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Wat gemakkelijk zeg, een auto huren via MyWheels. Er staan genoeg auto's in de buurt. De informatie in de app is duidelijk, er is bijv een video en handleiding over de betreffende auto te vinden. Ik huurde een elektrische auto, heel fijn dat deze in dezelfde prijscategorie zitten als de benzine auto's. Alles ging soepel. Ook het verlengen van de tijd van de gehuurde auto, want ik bleek iets later terug te komen. Enige minpunt vind ik de prijs. Voor een ritje op en neer (50 km in totaal) betaalde ik € 40. Dat is bijna 5x zo duur als met OV. Ik denk niet dat ik MyWheels vaak ga gebruiken dus, maar toch een fijn idee dat 't kan.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We hopen u toch terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
het is makkelijk om gelijk via de app te zien of er een huurauto beschikbaar is en dan reserveren ook a la minuut. hou echter wel rekening dat als je meer kilometers rijdt dan verwacht je wel redelijk wat moet bijbetalen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We hopen u toch terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Heb mijn auto verkocht vanwege weinig gebruik in de stad en uit milieuoverwegingen. MyWheels perfecte oplossing: makkelijke app, goede electrische auto’s, bijna altijd beschikbaar om de hoek, geen parkeergedoe, en qua kosten een fractie van de kosten van een auto in eigen bezit (als je totale kosten van 1 of 2 MyWheels ritten per maand afzet tegen kopen van auto, onderhoud, reparaties, benzine/electriciteitskosten, parkeervergunning, verzekering, rijtuigbelasting etc)
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We ervaren dat steeds meer huurder overgaan tot het gebruik van deelauto's i.p.v. het bezitten van een eigen auto. We hopen u toch terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.