So much better than owning a car - same convenience with a fraction of effort involved!
We are glad you like using MyWheels' shared cars and the app so much. We look forward seeing you again when you make your next booking. Thank you. Team MyWheels.
Heb een My wheels Pro abonnement en wilde auto huren om 11pm om mijn dochter te halen omdat het treinverkeer stil ligt. Blijkt niet mogelijk om te boeken tussen 11pm en 6am. Niet duidelijk aangegeven bij contract en ook volstrekt onlogisch voor pro gebruikers. Auto’s zijn ook vaak vies en schades niet up to date. Concept is prima maar uitvoering matig.
Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar [email protected] met daarin uw naam en telefoonnummer. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Ik rijd nu al een tijdje met de deelauto's van MyWheels, en het is enorm makkelijk om te gebruiken. Alle informatie wordt aangeboden in de app, en het reserveren van een auto, het starten van de rit, en het eindigen ervan is allemaal heel gemakkelijk. Ook zijn er veel deelauto's beschikbaar in mijn zone, maar dat kan komen omdat ik in een druk gedeelte van de stad woon. Ik zie over het algemeen veel deelauto's in verschillende zones.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Altijd erg prettig gereden met MyWheels. 4 weken geleden verliep mijn rijbewijs en een nieuw (geldig) rijbewijs geüpload. Sindsdien staat mijn account op handmatige controle. Al meerdere malen contact gezocht met support en account e-mail, hier krijg ik enkel een auto reply, erg jammer.
Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels omtrent deze kwestie niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Auto opent niet op het moment van aankomen. 2 weken geleden deze reservering al gemaakt zodat ik de afspraak waar ik heen had gemoeten kon bevestigen. Dit kan nu dus niet doorgaan. Dit uitgelegd aan de klantenservice maar heeft daar verder geen boodschap aan. Ook kosten/gevolgen die daarmee gemoeid zijn wordt niet op in gegaan. Ik heb een kortingsbon ontvangen voor een eventueel volgende rit. Wat heb ik daar vandaag nou aan...
Het spijt ons dat uw ervaring betreffende uw account bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar betreffende rit. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Op zich is alles goed geregeld tot en met de facturen. Helaas tref ik het laatste half jaar een smerige auto aan, te vies om in te gaan zitten. Ook de buitenzijde viezer dan vies. Op een eerdere klacht is nooit een reactie gekomen en ik geloof er niet meer in dat Mywheels de veroorzaker probeert op sporen en diegene het gebruik van de deelauto's te ontzeggen. Het heeft mij doen besluiten, ondanks ik maximaal 2 x per maand een auto nodig heb, om weer een auto aan te schaffen. Voor mij geen deelauto meer bij Mywheels.
Vervelend dat uw ervaring met de huur van de deelauto's van MyWheels niet goed is betreffende de netheid van de auto's. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Dat is niet mogelijk na iedere reservering dat zult u begrijpen. Het is de verantwoording van iedere huurder om de auto in goede staat en schoon terug te brengen als rit is afgelopen. We hopen dat u toch een heroverweging wilt maken. U kunt ons te allen tijde mailen onder [email protected] of bellen met onze support afdeling. Met vriendelijke groet. Team MyWheels.
Slechte ervaring, ik huurde een auto om een experiment te doen tijdens een weekendperiode, maar toen ik terugkwam om de auto te parkeren, vond ik niet de ruimte die moet worden aangegeven zoals concurrenten doen, ik werd gedwongen om in mijn privégarage te parkeren en alleen Onlangs vond ik een beschikbare ruimte zoals aangegeven door mywheels, ik moest de auto ontgrendelen om 200 meter te verplaatsen en nu brengt het bedrijf mywheels mij € 42 in rekening voor het verplaatsen van de auto van de privégarage naar de parkeerplaats op straat. Hoe absurd! Nooit.
Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels omtrent deze reservering niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Ondanks dat ik langs de snelweg in de Belgische Ardennen stil kwam te staan door een motorstoring, had ik nog steeds een topervaring! De klantenservice is meteen bereikbaar en heeft meteen actie ondernomen om me te helpen. De auto bleek niet meteen te repareren, maar er was voor de zekerheid meteen een vervangende auto gereserveerd, die we toen meteen mee konden nemen. Ik blijf MyWheels met veel plezier gebruiken!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u goed bevalt. Maar heel vervelend dat u kwam stil te staan door een motorstoring. Fijn dat onze support afdeling snel de juiste actie heeft ondernomen om u verder op weg te helpen. Dat is waar de supportafdeling 24 uur per dag voor staat. De klanten adequaat en snel te helpen met vragen en oplossingen. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Alles was goed. Ik vind het zelf onhandig dat als je tijd gereserveerd hebt maar uiteindelijk niet gebruikt, je de gereserveerde tijd moet betalen. Dat dwingt mij iig om voortaan te weinig te reserveren en telkens te verlengen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Indien je je reservering wilt annuleren, brengen we geen kosten in rekening in de volgende scenario's: - Je hebt je reservering direct geannuleerd binnen 10 minuten na het aanmaken van de reservering. - Je hebt meer dan 24 uur voor aanvang de reservering geannuleerd. - Je hebt een Plus of Pro abonnement, dan is annuleren gratis. De voorwaarden kunt u op uw gemak teruglezen op onze site: https://help.mywheels.nl/hc/nl We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Kan aanraden. Ik was een SnappCar gebruiker maar MyWheels vind ik veel makkelijker.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Nooit problemen met het huren via Mywheels! Via klantenservice ook snel te helpen en ze zijn snel bereikbaar.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Heel fijn als je geen auto hebt en een alleenstaande moeder bent. Je kan snel de auto instappen en je kinderen naar school brengen en even boodschappen inslaan voor nog geen 12€ in een uur tijd! Voor mij ideaal!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Nu twee dagen achter elkaar en auto gehuurd en in beide gevallen waren er problemen. De eerste auto had start problemen waardoor ik telkens geruime tijd nodig had om de auto daadwerkelijk aan de praat te krijgen. Erg vervelend (en kost telkens tien minuten) omdat je niet weet of hij het wel gaat doen na elke stop die je maakt. Vandaag geen startproblemen met een ander auto maar wel een vrij ernstige beschadiging aan het voorspatbord. De auto kon nog wel rijden maar de deur ging erg moeizaam open. Verder was de auto nogal vies.
Vervelend dat u de genoemde startproblemen, schade en viezigheid ervaart met onze deelauto's. Ons onderhouds- en schadeteam zien en nauwkeurig op toe of de auto's in goede staat zijn. Schade meldingen is een voorwaarde voor zowel de huurder als MyWheels om tot een juiste afhandeling van de schade te komen. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Dat is niet mogelijk na iedere reservering dat zult u begrijpen. Het is de verantwoording van iedere huurder om de auto in goede staat en schoon terug te brengen als rit is afgelopen. Fijn dat u daar zo nauwkeuring mee omgaat. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
In mijn buurt staan denk ik zo'n 3/4 auto's op een straal van 1.5 km die ik kan lenen. Ideaal als ik eens grote boodschappen wil doen of even haast heb om ergens te komen. En dat zonder de kosten van onderhoud en verzekeringen. Én je spaart het milieu. Ik ben 'my wheels'-fan!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
De klantenservice is top! De auto's leuk! Meestal schoon soms vies. Maar dat ligt niet 100% aan het bedrijf. Ook is er in de grote steden meer dan genoeg aanbod. Het mag iets goedkoper van mij. En soms wat vrije km als je een weekend weg gaat maakt het ook iets aantrekkelijker. Maar tja wist ik van te voren das 't het er niet was.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Helaas is dit niet mogelijk na iedere reservering. Bij een vieze auto is het goed dit MyWheels voor aanvang van de reservering te melden. Dan kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Car is good. Hope English app
Meerdere auto’s beschikbaar op loopafstand. Fantastisch als vervanger voor onze eigen auto die hierdoor de deur uit is. Scheelt een hoop geld.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Het zijn fijne auto’s alleen duur En dat opladen is kut elke keer foutmelding
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. Als u problemen ervaart met het opladen is het beter even met onze support afdeling te bellen. Die helpen u dan direct verder met het eventuele probleem. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Met vriendelijk groet. Team MyWheels.
Goede klantenservice en goed onderhouden auto's. Dat is duidelijk het geval bij MyWheels! Het aanbod aan auto's is ook uitlopend. De ene keer heb je aan een kleine auto voldoende en de andere keer wil je meer ruimte: geen probleem. En er is altijd wel een auto redelijk in de buurt. Er is wel een wat ingewikkelde prijsopbouw en een vreemde constructie met vooruitbetalen per rit. Ik zou liever gewoon een bedrag per maand vooruit betalen, maar het werkt wel. Bovendien krijg je na afloop ook altijd meteen de factuur, zodat je kunt checken of de gegevens kloppen. Voor iedereen die zo nu en dan een auto heeft is het echt een aanrader.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Sinds een paar maanden maak ik gebruik van mywheels. App is makkelijk in gebruik. Afspraak is in principe zo gemaakt. Financien is snel geregeld. We hebben de mazzel dat een auto er van pal voor de deur staat en maken daar dankbaar gebruik van. Enige nadeel.... hij mag wel wat vaker schoongemaakt worden. Een stofzuiger doorheen halen is in principe zo gepiept. En een klein lapje ook. Misschien een klein aandachtspuntje om op te letten. Voor de rest ben ik zeer tevreden.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels en de app u zo goed bevalt. Iedere huurder is verantwoordelijk om de auto in goede staat en schoon terug te brengen bij het einde van de reservering. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Helaas is dit niet mogelijk na iedere reservering. Bij een vieze auto is het goed dit MyWheels voor aanvang van de reservering te melden. Dan kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. MyWheels hanteert marktconforme tarieven waarbij de brandstof of laden van elektrische auto's inclusief is. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank.
Mijn eerste rit gemaakt met een fijne elektrische Renault Zoe. Was geweldig eenvoudig de auto te vinden, ontgrendelen en weer terug te plaatsen en aan te sluiten op een laadpaal. Zo zorgeloos wil je het hebben.
Is fijne elektrische auto om mensen en kids vervoeren.
De ervaring met de huur auto is prima met de juiste planning. Door het magere aantal beschikbare auto's in zuid Limburg die AUTOMAAT zijn... Ben ik afhankelijk van maar 1 beschikbare auto door vrijwel HEEL Limburg. En daar moet ik ook nog eens 1 uur voor fietsen voordat ik bij de auto ben.
Hoeft geen auto te huren via traditionele verhuurders
Had in parkeergarage geen bereik op mijn telefoon, auto had geen deursleutel. Moest dus parkeerplek op straat vinden, vind dat wel een min punt. Verder alles perfect geregeld.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.