For first time, I rented one of their car to go from Amsterdam to Nordwijk (40 km distance) for a friend birthday. Day after I found a 155 euro bill since accordingly to them I drove 332 KM, in The Netherlands! 155 euro for 4 hours rent! I wrote to the customer service but heard nothing yet.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check if anything went wrong with the invoicing of your trip and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Overgestapt van We Drive Solar. Wat is MyWheels om te janken zeg! Totaal onbereikbare klantenservice, duurde eeuwen voordat het account goed gezet was, de auto waar we met WDS in reden is binnen een paar maanden tijd helemaal verloederd, vol deuken en krassen en smerig. Daarnaast ook super duur om te gebruiken zoals we dat deden met WDS. Tijd om weer een eigen auto te kopen.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en de problemen met u kan bespreken. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Nadat je geld stort opeens mijn account geblokkeerd! Nabellen krijg je 0 hulp of antwoord. Emails krijg je geen inhoudelijke reactie op, alleen standaard reply. Inmiddels hebben ze wel een kopie van je rijbewijs etc. Inmiddels aangifte gedaan vanwege oplichting. Ga niet!! Met ze in zee!
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en het probleem samen met u kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MYWheels.
Na een hele slechte ervaring met één van de auto's blijkt Mywheels onbereikbaar voor onze klacht. Na een maand is er alleen gereageerd met een automatisch gegenereerde mail waarin ze vragen of we tevreden zijn over de afhandeling van die mail. (Nee, daarover mailden we.) Telefonisch blijken ze voor dergelijke zaken niet te bereiken. Of we een nieuwe mail kunnen sturen. Inmiddels anderhalve maand verder.
Vervelend dat u langer dan gebruikelijk moet wachten op een reactie van MyWheels. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en het probleem met u kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
n December I have done my first ride with Mywheels (AND LAST!), I rented the car for 4 hours and everything was perfect. I am a client of Sixt and Share Now since years and I tried this service to change (was also little cheaper than Sixt and ShareNow), but it was a TOTAL DISASTER. After my ride, I parked the car in Amsterdam, and I received an email that all was good. I had no idea that your car must be return in a specific place, because the APP IS NOT CLEAR about it. The day after, one of the employees called me asking if I could take the car and bring it back to HER ZONE. Which was a big surprise for me, because with Sixt and Share Now you park the car everywhere in Amsterdam. I was in Barcelona, so I couldn’t anyway go to the car, kindly the employee said, since it was the first ride with Mywheels, that she would probably delete the fine of 100 euro. I repeat 100 euro. Some days later, I received an invoice from Mywheels: the fine was not deleted, but raised to 220 euro!!! I tried to contact again the customer service for 1 month, NO ONE REPLIED to my emails, and via phone they cannot deal with this matters...I must use their customer support form...so for one month I received just an automatic reply with the invoice, and at the last an intimation of payment or the file will be transferred to the collection agency. Avoid them 100%, SIXT and ShareNow are absolutely at another level comparing to this miserable wheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Ik maak ondertussen meer dan een jaar regelmatig gebruik van Mywheels auto's in Den Haag. Eerst alleen via mijn werkgever, nu incidenteel ook prive. Dit bevalt uitstekend - er is voldoende beschikbaarheid in mijn buurt, de auto's zijn prima en het het proces met de app gaat soepel. De kilometerprijs is wat aan de hoge kant, waardoor ik afhankelijk van de duur en ritlengte soms ook de voorkeur geef aan een reguliere huurauto. Desondanks zeker een aanrader!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor deelauto's. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. Echter, de huurperiode en ritlengte kunnen soms bepalend zijn in het door u aangegeven kosten vergelijk. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Er kan iemand anders in mijn gereserveerde rit rijden. En dan heb je nog een onbeschofte harriet van mywheels die gewoon in je oor ophangt verschillende leugens verteld en je niet helpt met het probleem. Je reserveert een auto op die tijd gaat vervolgens naar die auto. Is die auto nergens te bekennen en op de app geeft ie aan er wel te staan. Met klap op de vuurpijl anderhalf uur later staat de auto aan de andere kant. En mag jij de reservering betalen er is 7 km door iemand anders mee gereden. Een fout kan gebeuren maar dat je zo in de kou wordt gezet is echt niet normaal....
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen en toelichten. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Leaving the feedback here to speed up the response to my multiple emails sent to [email protected] in regard of rented car plate number T-563-KK on Jan 13, 2024. In my humble opinion the excellent client service support would compensate and remediate the majority of complaints posted here and in other resources in regard of MyWheels. In general I like the car sharing service but extremely poor client service kills the loyalty and my client experience so what would I recommend to MyWheels to improve: 1. Automated acknowledgment email with unique reference number for each client's email sent to [email protected] or received phone call if it is not solved immediately; 2. Response within 24 hours, if more time is needed then it should be mentioned in the letter to manage the expectations; 3. Scripts with FAQ for support team (Hope, you have it already) to manage popular queries; 4. Clear escalation and communication channels within support & other functions; 5. Support team should have a right to waive/cancel a penalty of EUR 200 for the parking outside of designated area when it happens for the first time - it can be sold to the clients as exception hence keeping them happy and raising their loyalty. Be assured that your clients will learn this single lesson since EUR 200 is a way excessive fee for a small mistake given that they can rent a car for full day for EUR 40-45 only. Besides you will earn much more money on the same client within the time, alternatively you just lose the client and get negative feedback & publicity. (check with your business owners and PR service which way to chose?) 6. Periodic client service quality reviews. In general MyWheels needs more transparency on the car-sharing conditions including the possible penalties to be integrated into the application. For any business it is always good to put yourself into clients' shoes to feel better what would clients expect. Looking forward for your earliest feedback.
At this point lost count of the amount of times I had to call Customer Support to fix some kind of issue. Customer support is usually helpful and nice/polite, the problem is getting to them! Today was almost 1h on hold, always with the robot voice saying "you are next in line"... I was "next in line" for 40min... After today I had enough. I miss Amber, sad that MyWheels bought them out.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. Perhaps you would like to send us another e-mail to [email protected]. Mentioning your name, phone number, account number and reference to your posted review. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. And if you wish, explain the terms and conditions about renting a shared car. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
Helaas is We Drive Solar overgenomen door MyWheels. Wat een absolute bende daar zeg. Het duurde eerst al een maand voordat het abonnement eindelijk goed gezet was. Daarna lukte het niet om de borg goed te krijgen dus moesten we iedere rit extra betalen voor een verhoogd eigen risico. Alle oude WDS auto's die nu zijn overgenomen en we jaren in hebben gereden zitten binnen 3 maandan al vol deuken en krassen, zijn smerig van binnen en buiten. En daarnaast is de klantenservice een absolute HEL! Compleet onbereikbaar, verbinding wordt continue verbroken als je in de wacht staat en een wachtmuziekje dat ontworpen is om zo irritant mogelijk te zijn zodat je de hoorn erop gooit. Wij gaan na 3 maanden weer stoppen met MyWheels en weer een eigen auto kopen, na 5 jaar super gelukkig gebruik gemaakt te hebben van We Drive Solar. Wat is MyWheels een slechte organisatie!
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Vervelend dat de huurvoorwaarden niet duidelijk zijn voor u na de overname van de Amber auto's. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen om de voorwaarden toe te lichten. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Als langdurige gebruiker van Amber, besloot ik onlangs MyWheels te proberen, vooral omdat zij Amber hebben overgenomen. Mijn ervaring was helaas teleurstellend. Na een rit te hebben voltooid en deze via de app te hebben beëindigd, ontving ik 's avonds een sms met de vraag of ik de auto kon terugbrengen, anders zou ik een boete krijgen. Dit verraste me, aangezien ik dacht dat de rit al was afgerond. Ik nam contact op met de klantenservice en legde uit dat ik niet op de hoogte was van de noodzaak om de auto terug te brengen en dat ik niet meer in staat was dit te doen. Helaas toonde de medewerker weinig begrip voor mijn situatie. Ik probeerde uit te leggen dat dit mijn eerste keer was met MyWheels en dat ik gewend was aan de werkwijze van Amber, maar dit leek geen verschil te maken. Het gesprek was onaangenaam; ik werd onbeleefd aangesproken en er werd mij verteld dat ik dit had moeten weten. Er werd geen alternatieve oplossing aangeboden. Toen ik aangaf dat ik de auto echt niet kon terugbrengen, werd de verbinding verbroken en werd mijn account direct geblokkeerd. Zelfs toen ik via e-mail contact zocht, bleef het antwoord hetzelfde: ik had beter moeten weten. Deze ervaring heeft mij diep teleurgesteld in MyWheels. De klantenservice was niet alleen onbehulpzaam, maar ook onvriendelijk, en er was geen ruimte voor begrip of flexibiliteit. Voor mij is dit een reden om niet meer voor MyWheels te kiezen.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Ik heb nooit een slechtere ervaring gehad met een bedrijf. The customer service is not replying for almost 2 months. I do not smoke. NEVER SMOKED! but MYWHEELS fined me with 125 euros for smoking without any proof and deactivated my account. DO NOT USE MYWHEELS! I brought the Car from Mywheels BEFORE my endtime back and closed my ride CORRECTLY! but MYWHEELS ERRONEOUSLEY fined me 60 euros + 100 euro for bringing the car back too late DO NOT USE MYWHEELS.
We are sorry that your experience at MyWheels has not been good. We ask you kindly to email us at [email protected]. Mentioning your name, phone number and refer to your posted review. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
MyWheels has terrible customer service! I rented a car, didn't damage it, but they're charging me €275 for a supposed accident with no proof. I emailed and called five times, but got zero response in more than a month. Avoid them – they're not customer-friendly!
We are sorry that your experience at MyWheels has not been good. We ask you kindly to email us at [email protected]. Mentioning your name, phone number and refer to your posted review. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
Was al een paar jaar tevreden klant bij WeDriveSolar, die helaas hun deelauto's over hebben gedaan op MyWheels. Niet alleen veel meer betalen, maar ook nog beroerde klantenservice. Of eigenlijk geen klantenservice. Op mails wordt simpelweg niet gereageerd, bellen kan niet. Voor een bedrijf waar je tientallen euro's per maand aan betaalt zou je toch verwachten dat je op de een of andere manier in contact kan treden.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Auto was super smerig van binnen , en buitenkant . Kentekenplaat achter zat los , en alles plakten van binnen . Bij vertrek kon ik het zicht slecht zien . Leek wel of iemand op de voorruit had gespuugd. Toen ik uit stapte zag ik nog een zwaar scherp mes liggen bij de bestuurderskant . Natuurlijk gelijk een mail gestuurd dat ik niet meer met de auto wilde rijden. Na antwoord kreeg ik compensatie van 10 euro bij volgende rit . Jullie mogen de 10 euro mooi houden.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Auto's dienen in goede staat en schoon teruggebracht te worden na het beëindigen van een rit door onze huurders. Als een auto vies is voor aanvang van de rit adviseren wij u dit aan MyWheels te melden. Dan kunnen we de vorige huurder hierop aanspreken. Tevens maakt onze schoonmaakdienst periodiek de auto's schoon. Dan kan niet na iedere rit dat zult u begrijpen. Onderhoud vindt volgens een strakke planning plaats op onze auto's. Om u beter te kunnen helpen en het probleem op te lossen vragen we u ons wat informatie per e-mail te sturen. U kunt dit sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en accountnummer. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met je opnemen. MyWheels wilt dit voor je oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Zelden zo'n disfunctionerend bedrijf getroffen als Mywheels. Sinds een aantal weken een abo via de werkgever en drie keer gepoogd een auto te boeken want er zou een garantie zijn dat ik altijd een auto heb met minimaal 80% batterij. Eerste keer defect waardoor laadkabel niet los kwam. Tweede keer extra eind gefietst door de stad om een auto te vinden met iets meer bereik. Kom ik aan en is de batterij kapot. Geen enkele service telefonisch om alternatief te regelen waardoor belangrijke afspraak gemist. Deze week auto avond te voren alvast geboekt omdat ik extra vroeg om 07.00h moet vertrekken en zelfs dat lukt niet. Bestelde auto wordt op het laatst geannuleerd door mywheels met als alternatief een auto veel verder weg met lege accu. Telefonisch slecht bereikbaar, soms onfatsoenlijke mensen en nooit oplossingsgericht. Bij melding via e-mail ontvang je knip en plak standaardtekstjes die nietszeggend zijn en feitelijk een grote dikke vinger naar de klant zijn. Voor een deelauto die zo krankzinnig duur is verwacht ik meer betrouwbaarheid en service. Ooit gebruikte ik Amber en dat werkte wel prima. Het kan dus wel. Ik ga mijn werkgever zeggen dat ie het contract met Mywheels moet ontbinden.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
So can not rent a car
We are sorry to hear that there has been problems with the service of MyWheels. To properly check what took place, we ask you kindly to send us information. Account number, name, and reservation number. This can be sent to [email protected] stating that it is about your review. The relevant department will then check this and contact you. Thank you! Team Mywheels.
Veel gedoe: app werkt niet soepel, de auto staat niet op de goede plek, is niet geladen, als je probeert iemand te bereiken omdat er iets is duurt het lang voordat je iemand aan de lijn krijgt waardoor je te laat bent, en contact met de klantenservice is traag en niet to the point.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Eerste keer dat ik een deelauto gebruikte van MyWheels. Erg prettig in gebruik waarbij de instructies duidelijk zijn aangegeven. Voor mij wel wat onduidelijk over de reservering omdat ik die vroeger in liet gaan en het uiteindelijk te betalen bedrag. Maar als dit zou verbeteren denk ik dat ze een hele goede service bieden!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels en de App u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. De afdeling support is 24 uur per dag beschikbaar voor vragen. U kunt altijd even bellen als u uitleg wilt hebben over de berekening van de reserveringen. Onder telefoonnummer: 085-7734222. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Prettige rit gemaakt in en schone auto met een volle tank.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels en de App u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Wij wonen in Utrecht. Dit zorgt er voor dat er veel auto's van Mywheels beschikbaar zijn, zodat we nooi mis grijpen. Nadat we alle kosten hebben opgeteld, hebben we onze beide auto's verkocht en zijn volledig over gegaan op autodelen. Enkel op vakantie huren we een iets grotere auto, voor de rest van het jaar is jet prima. Ook hebben we geen kosten tijdens vakanties zonder auto. Geen groot inderhoud meer, geen afschrijving, geen dure benzine. Gewoon een tarief per uur en kilometer, waarbij we gebruik maken van het pro abonnement. Aan het einde van de maand blijft er veel geld over, wat vroeger in onze heilige koeien ging.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
From sign up to getting to a car took less than 10 minutes. I signed up and was presented with cars immediately. I was surprised there were so many in Enschede. Once I verified my driver's license, I could choose a car about 2 minutes later. I downloaded the app on my way to the car and was able to open it using the app. I had a few minutes so I fueled the car. It was seamless. The card provided worked, the pin was on the app and instructions were clear. Once returned I realised I forgot my ipad in the car, so I used the app to retrieve it and lock the car without an issue.
We are glad you like using MyWheels' shared cars and the app so much. We look forward seeing you again when you make your next booking. Thank you. Team MyWheels.
Het is erg handig voor korte ritten (tijd of afstand) ik vind het zelf heel jammer dat het een eigen auto niet echt kan vervangen want voor een hele dag of meerdere dagen, en wat grotere afstanden wordt het heel duur.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Jammer dat u het voor grotere afstanden als te duur ervaart. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We ervaren juist dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. Als u vragen heeft over de tarieven willen we dat graag aan u uitleggen/toelichten. U kunt ons 24 uur per dag bereiken op 085 773 4222 of mailen aan [email protected]. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Wat werkt de app goed. Veel auto’s om uit te kiezen. Makkelijk. Goedkoop
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels en de App u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
So much better than owning a car - same convenience with a fraction of effort involved!
We are glad you like using MyWheels' shared cars and the app so much. We look forward seeing you again when you make your next booking. Thank you. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.