Filters

10

Uitstekend. Klantvriendelijk.

Alles wordt heel snel geregeld. Verlengen gaat ook heel makkelijk. Wanneer er teveel is verrekend wordt dit ook heel snel terug gestort. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en makkelijk

Gebruiksvriendelijk app. Snelle registratie. Huurprijzen zijn redelijk. Niks te klagen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne auto's voor een goede prijs.

Prima onderhouden auto's die goed beschikbaar zijn. Makkelijk reserveerbaar met de app. Daarnaast is de prijs-kwaliteitverhouding dik in orde. 1 keer bleek er geen multitankkaart in de auto aanwezig te zijn, maar dit werd snel en soepel opgelost. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel makkelijk en zorgeloos

Ik gebruik sinds een paar maanden een deelauto van Mywheels. Dit omdat mijn eigen auto total loss was en ik nu weinig auto hoef te rijden. Bevalt tot nu toe prima. Altijd binnen een kwartier een auto beschikbaar. Netjes schoon. Het vooraf te betalen bedrag komt aardig in de richting van het definitieve bedrag. Scheelt ons een aardig bedrag per maand en geen zorgen over onderhoud, wassen van de auto etc.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een oplossing voor binnenstadbewoners!

Deelauto met vaste parkeerplek om de hoek, netjes schoon, de app is super-simpel, ik hoef geen eigen auto meer met deze oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
6

App cannot be downloaded for outside Netherlands App Store

The concept is great, the cars are nice & clean. However, a couple of points: 1. App cannot be downloaded unless the iOS App Store location is Netherlands. Why is this? I'm an expat in the NL but I don't want to change my App Store location. Other car sharing apps like ShareNOW works fine. 2. No way to report dirty car. Some previous renter left trash in a car. Need to report this. 3. Please leave a piece of placard with the most basic instructions in the car regarding how to charge & untether the car from the charging station. Very inconvenient to have to go to the website & watch a video to understand how that works.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke auto

Gewoon een goede auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden!

Erg tevreden met de huur. De auto was schoon en rijdt goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Very nice experience

I have tired it twice,which i liked, very easy to access,clean cars and very handy, only the application could be better, when you do start the ride or start it it should give a notification in the app

  • Aanbevelen? Ja
8

een auto gebruiken van mywheels is heel eenvoudig en zo handig!

super om de auto met de app te kunnen openen. het voelt als een veilig betrouwbaar autootje.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super handig en eenvoudig!

Super handig en eenvoudig!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en handig in gebruik

In dezelfde straat een auto van MyWheelz geparkeerd. Super handig! Het reserveren en betalen gaan vlot, en de app is handig in gebruik. De auto zelf is ook super fijn. Omdat ik in Amsterdam woon heb ik zelf geen auto, dus dit biedt een ideale oplossing als ik familie wil bezoeken. De kilometerprijs van 0,24 per kilomter vind ik wel iets t� hoog (deze was eerder wegens Corona 0,19 cent en dat scheelt behoorlijk op lange afstanden). Ik neem aan dat met het reguliere uurtarief en tegen 0,19 per kilometer er al goed aan wordt verdiend.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bad service, poor app

I booked a car, the money has been charged from my bank account. Although, i could not use the car because of additional verification. I made another verification deposits (twice). Contacted support. Several days later the situation repeated again. Support managers are not willing to help, and ask to call next day. Do not use this company in case you need a reliable and stable service, - you never know if you get the car or not, but this can affect your business and plans.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne schone auto tegen een goede prijs

Goede en schone auto. Rijdt comfortabel. Zeer tevreden over de app en het gebruik om de auto hiermee te openen en af te sluiten. Administratieve afhandeling ook vlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super handig te reserveren geen verborgen kosten

Top app auto om de hoek geen doorlopende kosten. En stuk goedkoper! De service is top. Echte aanrader !

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede service, echter niet schoon en veel te duur!

Ik dacht fijn, een MyWheels auto om de hoek! Super handig. Ook nog een nieuwe citroen C1. Zeker aangezien ik niet met het OV wil nu in Covid-19 tijd. Ik heb regelmatig gebruik gemaakt van Snappcar Waarbij je altijd 100 vrije kilometers krijgt Of meer en hierop een auto uit kan kiezen in je buurt. En wat een schok was het bedrag van mywheels. Jeetje. Even op en neer naar Brabant om mijn moeder te bezoeken heeft me ruim 90 euro gekost. Iedere andere keer met snappcar heeft me dit een ruim 30 euro goedkopere huur opgeleverd. Jammer. Daarbij was de auto een grote zandbak. Ook op de stoelen. Schandalige prijs kwaliteit verhouding naar mijn mening. Aan te raden? Ja,Voor een korte rit misschien prima. Om even iemand te bezoeken die wat verder weg woont. Veel te duur. Jammer, een gemiste kans. Dus mijn tip aan my wheels. Zorg dat er in ieder geval 100 vrije kilometers gereden kunnen worden. Ik hoef ook niet pers� in een nieuwe auto te rijden. Kosten kunnen best omlaag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en eenvoudig een auto huren

Auto was snel en eenvoudig gehuurd, het wees zich allemaal vanzelf vanuit de app. Tanken ging ook eenvoudig. Auto was schoon en in prima staat. Prettige rit gehad. Vaste parkeerplaatsen liggen soms wat onhandig

  • Aanbevelen? Ja
5

Prima gebruik auto, slechte service

Ik maak regelmatig gebruik van mywheels en over het algemeen is het concept fijn en goed. De service en systemen kunnen daarin tegen wel beter. Ik ben al eens gebeld door een willekeurige gebruiker die een auto wilde huren, bleek ik in het systeem als beheerder te staan. Laatst een auto geboekt in de tijd dat de tarieven omlaag waren geschroefd (wat overigens erg nobel was). Aangezien de boeking stond op de dag dat de tarieven weer omhoog gingen mag ik achteraf nog even 50% van de huurprijs bijlappen. Zorg dan gewoon dat je systeem de prijzen rekent die gelden voor de dag van huren. En communiceer dat niet via een nieuwsbrief die niemand leest, maar in de app als het technisch niet mogelijk blijft. Nu zal ik echt nog wel gebruik blijven maken van de diensten van Mywheels, maar service technisch mag en kan het beter. Persoonlijk vind ik het ook best prijzig om 24ct de kilometer te betalen voor een electrische auto. 3,50 boekingskosten slaat ook nergens op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, gemakkelijk en niet duur!

Gemakkelijk te huren via app.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed systeem vieze auto

Het is een fantastisch systeem om laagdrempelig een auto te huren, maak met grote regelmaat gebruik van de elektrische Nissan leaf. Echter stap ik te vaak in een vieze auto, auto het zit onder de honden haren, vieze ramen waardoor slecht zicht, dashboard en stuurwiel dat plakt. In tijden van corona een slechte zaak. Geen sleutel om airback bijrijder uit te zetten zodat de maxicosi naast je kan staan. Geen mogelijkheid om rit te beoordelen na terugkomst.

  • Aanbevelen? Nee
3

Onduidelijk, niet erg professioneel

Wij wilde een auto een dag van te voren huren. Toen wij �40 betaald hadden kregen wij een half uur later een mailtje waarin vermeldt stond dat ons account nog niet ''geactiveerd'' was omdat ze nog wat gegevens moesten controleren. Zij gingen deze gegevens tijdens hun werktijden controleren en kon wel ��n à twee dagen duren. Na geen reactie van hun klanten service via email besloten we in de avond nog maar naar de ''noodlijn'' te bellen om te vragen of we de volgende ochtend wel die auto mee konden nemen. Na een aantal belletjes later kwam de conclusie: Ja jullie hebben betaald, nee jullie kunnen niet de auto meenemen.. Beetje vreemd om je klant te laten betalen voor een dienst terwijl je als bedrijf vooraf al weet dat dat niet gaat. (bijna) twee sterren voor de vriendelijke dame van de hulplijn! p.s Blijkbaar erg bekende klacht bij de noodlijn dus wellicht een goed idee om dit aan te passen Mywheels...

  • Aanbevelen? Nee
8

Wr

Het werkt heel fijn en handig.. ik merk wel dat je ongemerkt veel geld kwijt bent. Maar als tussen oplossing is dit echt heel handig!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alles goed, het is heel flexibel, de klantenservice echt hulpvaardig en altijd bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

makkelijk, snel en gebruiksvriendelijk

Fijne service, makkelijk te reserveren en zien waar wat beschikbaar is

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige ervaring. Goede service en kwaliteit van auto's

Ik heb geen problemen gehad. Was even wennen aan de electrische auto, maar de gebruiksaanwijzingen waren gelukkig aanwezig. Goed systeem.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.