Filters

9

Alles prima geregeld!

Snelle en makkelijke manier om een auto te huren. Dit was mijn eerste kennismaking en alles verliep duidelijk en soepel. Fijne auto, schoon en netjes. Ik zal hier absoluut vaker gebruik van maken en aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd goede ervaringen gehad goede ervaring

Vrwijel altijd auto's beschikbaar en nooit issues

  • Aanbevelen? Ja
8

Nette auto's voor een redelijke prijs

Het aanbod is ruim, er is bijna altijd wel een auto in de buurt beschikbaar. De auto's zijn over het algemeen schoon en goed onderhouden. Ook de tarieven zijn in orde, al is het een nadeel dat er niet met creditcard betaald kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bureaucratisch, datahongerig, traag

Écht een bedrijf van de huidige tijd. Een account maken is gratis. Maar instructies komen te laat. Een enorme berg informatie is 'nodig'. Het zij zo. Account gemaakt, autootje opgezocht, reserveren, betalen en... h�, er gebeurt niets? Wat blijkt: M'n achternaam en tenaamstelling van de rekening moeten blijkbaar overeenkomen. Dat kun je niet zelf wijzigen en telefonisch is het probleem blijkbaar niet urgent genoeg en verbeekt de computer gewoon de verbinding. En m'n geld dan? En als je dan toch de tenaamstelling van m'n rekening haalt waarom moet ik die zelf nog invullen? Over de mail duurt en duurt, in deze 'bijzondere tijden' nog langer 'dan u van ons gewend bent'. Dat kennen we onderhand wel. Een nieuw account maken dan maar? Pas als je álles opnieuw hebt ingevuld, inclusief w��r betalen, valt het blok: We gaan toch alles handmatig checken voor we je reservering verwerken. Duurt ook weer dagen. Ondertussen heb ik al 2x gewoon betaald!!!! En vind ik nergens informatie of/hoe/wanneer ik dat terugkrijg.

  • Aanbevelen? Nee
3

Laad palen werken niet

Bij het ophalen van de auto had de laadpaal een storing waardoor de stekker er niet uit kwam. Ik werd naar een andere auto gestuurd. Vertaling : 30-40 vertraging op mijn trip / ombouwen van museum tickets etc. Bij terugkomst was een laadpaal aan het Amstelveld stuk ; bellen met de help desk om het een en ander uit te vinden maar zij kon mij. niet helpen (Advies : bel Vattenfall) vervolgens lang zoeken naar andere laad paal in de zone. Navolgende laadpaal gaf geen 'blauw' laad lichtje aan na aansluiting,...20 minuten in de wacht aan de telefoon bij Vattenfall waarna de connectie werd verbroken. Wederom met my wheels help desk gebeld ; advies: Ga naar een andere laadpaal... Vertaling : 90 minuten gedoe met laadpalen. Dus ruim 2 uur laadpalen gezeur voor dit ritje De auto reed prima

  • Aanbevelen? Nee
1

Verschrikkelijke service

Goedkoop is duurkoop bij deze organisatie. Laat je niet misleiden door de voordelige prijs. Wanneer er iets niet goed is gegaan, moet je je hand in eigen boezem steken. Je geld krijg je niet terug, maar je krijgt een kortingsbon om de geleden schade af te kopen. In discussie gaan heeft geen zin, de medewerkers van Mywheels vinden dat ze altijd in hun recht staan. Belachelijk!! Klant is absoluut geen koning bij deze organisatie!! Voor een paar euro's meer krijg je bij een ander verhuurbedrijf WEL de service die je hoort te krijgen als klant.

  • Aanbevelen? Nee
8

Handig, makkelijk!

Het is een prima systeem wat makkelijk werkt. Telefonische ondersteuning ook prima. Wel al drie keer in de app aangegeven dat er schade aan de auto is. Dan had ik verwacht bij de vierde keer dat die schade in de app staat maar dat is niet zo. Elke keer staat er : geen schade bekend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Werkt goed! Gelijk wegrijden duurt soms wat langer door verschillende werkingen

Ik gebruik sinds enkele maanden mywheels als OV bereik slecht is. In het dashboardkastje tref je instructies aan, die zijn altijd erg duidelijk. Het kan wel even wennen zijn aan die elektrische auto's, omdat er altijd een mechanisme op zit dat je niet zomaar de kabel eruit kan trekken. Soms kan het wegrijden wat langer duren omdat je die handeling nog niet eerder hebt gemaakt. Houd daar de eerste keren rekening mee. Verder zijn de elektrische auto's hardstikke leuk om in te rijden. Met name de Leafs hebben fantastische wegligging en acceleratie. De citygoE heeft minder goede wegligging doordat het accugewicht verder van de grond lijkt te liggen. Het geeft ook voldoening om de motor te gebruiken om te remmen, dan zie je letterlijk het bereik van de accu oplopen terwijl hij op wordt geladen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Auto goed, wel ver van huis geparkeerd

Op de auto's van MyWheels is niks aan te merken. Tot nu toe altijd alles netjes en goed onderhouden. Helaas is de standplaats van de dichtstbijzijnde deelauto van MyWheels 2,5 km van ons huis verwijderd waardoor we de auto minder vaak kunnen gebruiken dan we graag zouden willen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto met pech en onervaren helpdesk

Na parkeren wilde de elektrische auto niet meer rijden. Een probleem met het elektrische systeem. De helpdesk medewerker kon eerst niet vinden of we wel recht hadden op noodhulp. Nadat het probleem uiteindelijk na meer dan een uur wachten was verholpen door de nooddienst kregen we hetzelfde probleem opnieuw na een volgende keer parkeren. De helpdesk is niet in staat om een verlenging bij calamiteiten voor je door te voeren, dus je moet zelf de portemonnee maar weer trekken. Als er tenminste nog verlengd kan worden, anders moet je het zelf maar uitzoeken.

  • Aanbevelen? Nee
9

Netto auto's

Fijn, makkelijk te open! Goed om zo eenvoudig een auto te kunnen huren als het nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Ik vind het een ideaal systeem. Ook netjes dat je bij 2 dagen huur korting van 25% krijgt. Alles werkt zoals het hoort, prima app en prima klantencontact. Fijne nieuwe auto's om in te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zorg voor instructies

Twintig minuten nodig gehad om de laadkabel los te krijgen. De jongedame aan de telefoon moest het ook opzoeken. Het is namelijk voor iedere auto weer anders. Deur open, deur dicht, haal hem eens van het slot - het leek wel de negentiende eeuw. Terugzetten van de auto: idem. Na aansluiten van de laadkabel moet je nog de zaak activeren met je sleutel. Dat staat nergens. Moest helemaal terug om dat alsnog te regelen. Bij elkaar dus 50 minuten verloren om een snoer in en uit een stopcontact te halen. . Hoe moeilijk is het om een eenvoudig instructiekaartje in de auto te leggen waar dat wordt uitgelegd. En dus niet in een app, maar in de auto. Want de procedure verschilt per auto. Autotje is verder prima.

  • Aanbevelen? Nee
7

Scheelt kosten

Voor mij is deze optie fantastisch. Ik maak gemiddeld maar een paar keer per jaar gebruik van een auto. Ik hoef geen wegenbelasting, onderhoudskosten e.d. te betalen. Heel prettig. De auto is in de buurt en makkelijk van slot te halen en op slot te zetten met de app. Ik heb soms de klantenservice moeten bellen, omdat bijv. de auto niet op slot ging. Dat is niet prettig. Gelukkig ben ik goed geholpen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Werkt perfect tot nu toe

Heel makkelijk om tijdelijk van een auto gebruik te kunnen maken, altijd doen! Woon sinds kort in de stad en heb voor tijdje de auto de deur uit gedaan voor het eerst ooit. Nu voor de voetbal rit van m'n dochter en teamgenote in m'n oude woonplaats voor thuis- en uitwedstrijden en even bij 'oma' langs wel handig een auto. Voorlopig blijf ik MyWheels gebruiken. Aygo voldoet hiervoor prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Excellent experience !

Nice buzzy little auto, very comfortable, quiet and surprisingly sophisticated for such a small car. Only problem I had was a lack of wifi verbinding in the area of the car so couldn't access the website and had to use the OV chipcard alternative to open it - which worked perfectly. Same problem on return but excellent Customer services lady took care of it for me. Will definitely use again in the future.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

De auto rijdt erg prettig, is altijd schoon genoeg, de uitleg over tanken is duidelijk en de prijzen zijn goed. Ik ben een groot fan van MyWheels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Easy, fast, great

My first experience with Mywheels has been absolutely positive. It's easy and fast to rent a car.ù Moreover the car was very clean and useful for my commitment. The Customer Service is very fast and professional too. Recommend!!! Thanks. AC

  • Aanbevelen? Ja
10

Super gemakkelijk

Prima auto en een gemakkelijke, snelle procedure voor reserveren, 'in- en uitchecken amen afrekenen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne auto, makkelijk en vlot kunnen huren.

Het duurde een paar minuten voordat ik klant was bij MyWheels en een auto gevonden had. Het bedieningsgemak van de app was goed. De auto was schoon en reed heerlijk. Daarna kon ik meteen zien wat de rit mij gekost had. Erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Amazing car sharing experience

I am very happy to come across My Wheels. It provide me mobility and allow me to decrease my carbon footprint. I am more favor of electrical cars in my area.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor 't eerst met MyWheels... prima allemaal!

Had als 'nieuwkomer' een hoop ingewikkeld gedoe verwacht, maar 't ging allemaal prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Toegankelijk, flexibel, ruim en steeds vaker elektrisch rijden!

We gebruiken al jarenlang deelauto's, maar ons gezin groeit en heeft steeds meer ruimte nodig. Daarnaast wilden we ook graag overstappen op (betaalbaar) elektrisch rijden. Bij MyWheels kan dat geleidelijk, omdat ze zowel schakelauto's als elektrische auto's hebben. Die staan allebei op steeds meer plaatsen, dus altijd was er tot nu toe wel iets te vinden, zelfs last-minute, al moesten we dan vaak een stukje fietsen. We hopen natuurlijk op nog meer (elektrische) deelauto's van MyWheels in de buurt ;-). Meedoen ging supersimpel dus we konden zo wegrijden: je hoeft niet eerst abonnee te worden. Handig dus als oplossing naast een andere auto. Ook de service en online-omgeving zijn snel en klantvriendelijk. Wel mag wat mij betreft de reclame op de auto's een stuk subtieler. Maar in het algemeen zijn we heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Great!

Good customer service, flexibility and cost effectiveness... not t0 mention the sustainability aspect of the whole concept!

  • Aanbevelen? Ja
5

Veel te duur voor korte ritjes van een paar uur.

Veel te duur voor korte ritjes van een paar uur. Weinig aanbod, in mijn stadje geen ��n auto De dichtstbijzijnde is vaak al verhuurd en die daarna komt, daar moet ik met de bus naar toe. Ik huur liever een auto voor een hele dag, is veel goedkoper. Geen onvoorziene kosten, geen tijdsdruk. Voor absolute nood, is dit wel handig.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.