Filters

10

MyWheels what else...

Na wat getwijfelt te hebben, heb ik vandaag mijn eerste elektrische MyWheels gehuurd. Totaal verrast hoe eenvoudig het is gegaan. Via de app is het huren zo simpel... de info in de app help je perfect op weg. In ��n woord TOP.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super makkelijk en goed zonder verplicht abonnement

Auto's zijn goed en in de buurt. Super makkelijk en flexibel systeem.

  • Aanbevelen? Ja
9

Good value for money

Cars are new, in very good conditions, and cheaper than other caresharing services!

  • Aanbevelen? Ja
1

Langdurig parkeerplaats bezet

Beetje jammer dat o.a. jullie deelauto's de schaarse laadplaatsen regelmatig enkele dagen bezet houdt. Opladen en daarna wegwezen na 24 uur, wel zo netjes en dan kunnen anderen er ook bij.

  • Aanbevelen? Nee
8

Automaat was even wennen, reed prima!

Fijne auto... sterke trekkracht.. Opmerking bij reserveren : is het mogelijk om op type auto te zoeken?

  • Aanbevelen? Nee
6

Meer electrische auto's Utrecht

Heel graag meer Electrische auto's in Utrecht en het groene Lunetten! En de andere auto's mogen wel wat schoner.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima, op de betaling na

Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van MyWheels. Na gebruik van Sixt en Fetch, was het een aangename verrassing dat de laadkabel niet aan de auto vast zit. De Citigo rijdt prima en was schoon van binnen. Het voordeel van Mywheels is dat je apart voor kilometers betaalt, voor round-trip reizen onder 150km is Mywheels daardoor dus goedkoper dan Fetch of Sixt. Het niet accepteren van American Express, Visa en Mastercard houdt mij tegen om in de toekomst vaker van MyWheels gebruik te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige Deelauto App

Erg gebruiksvriedelijke app. Electrisch rijden zonder dat je er eentje hoeft te kopen. Op naar meer deelauto's in NL!

  • Aanbevelen? Ja
8

convenient rental with a catch

i really enjoy the convenience of the app, and there are usually plenty of cars available in the area, especially during the week. however there is a catch. about half of the time (3 out of 6 so far) i would have issue with the electric car getting charged when i return it. it is either issue with the vehicle or the charging pole. it can be painful driving around for half an hour + to find a parking spot with proper charging, in the city centre of Amsterdam. so i would probably recommend renting the gas cars if possible.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles prima geregeld!

Snelle en makkelijke manier om een auto te huren. Dit was mijn eerste kennismaking en alles verliep duidelijk en soepel. Fijne auto, schoon en netjes. Ik zal hier absoluut vaker gebruik van maken en aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd goede ervaringen gehad goede ervaring

Vrwijel altijd auto's beschikbaar en nooit issues

  • Aanbevelen? Ja
8

Nette auto's voor een redelijke prijs

Het aanbod is ruim, er is bijna altijd wel een auto in de buurt beschikbaar. De auto's zijn over het algemeen schoon en goed onderhouden. Ook de tarieven zijn in orde, al is het een nadeel dat er niet met creditcard betaald kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bureaucratisch, datahongerig, traag

Écht een bedrijf van de huidige tijd. Een account maken is gratis. Maar instructies komen te laat. Een enorme berg informatie is 'nodig'. Het zij zo. Account gemaakt, autootje opgezocht, reserveren, betalen en... h�, er gebeurt niets? Wat blijkt: M'n achternaam en tenaamstelling van de rekening moeten blijkbaar overeenkomen. Dat kun je niet zelf wijzigen en telefonisch is het probleem blijkbaar niet urgent genoeg en verbeekt de computer gewoon de verbinding. En m'n geld dan? En als je dan toch de tenaamstelling van m'n rekening haalt waarom moet ik die zelf nog invullen? Over de mail duurt en duurt, in deze 'bijzondere tijden' nog langer 'dan u van ons gewend bent'. Dat kennen we onderhand wel. Een nieuw account maken dan maar? Pas als je álles opnieuw hebt ingevuld, inclusief w��r betalen, valt het blok: We gaan toch alles handmatig checken voor we je reservering verwerken. Duurt ook weer dagen. Ondertussen heb ik al 2x gewoon betaald!!!! En vind ik nergens informatie of/hoe/wanneer ik dat terugkrijg.

  • Aanbevelen? Nee
3

Laad palen werken niet

Bij het ophalen van de auto had de laadpaal een storing waardoor de stekker er niet uit kwam. Ik werd naar een andere auto gestuurd. Vertaling : 30-40 vertraging op mijn trip / ombouwen van museum tickets etc. Bij terugkomst was een laadpaal aan het Amstelveld stuk ; bellen met de help desk om het een en ander uit te vinden maar zij kon mij. niet helpen (Advies : bel Vattenfall) vervolgens lang zoeken naar andere laad paal in de zone. Navolgende laadpaal gaf geen 'blauw' laad lichtje aan na aansluiting,...20 minuten in de wacht aan de telefoon bij Vattenfall waarna de connectie werd verbroken. Wederom met my wheels help desk gebeld ; advies: Ga naar een andere laadpaal... Vertaling : 90 minuten gedoe met laadpalen. Dus ruim 2 uur laadpalen gezeur voor dit ritje De auto reed prima

  • Aanbevelen? Nee
1

Verschrikkelijke service

Goedkoop is duurkoop bij deze organisatie. Laat je niet misleiden door de voordelige prijs. Wanneer er iets niet goed is gegaan, moet je je hand in eigen boezem steken. Je geld krijg je niet terug, maar je krijgt een kortingsbon om de geleden schade af te kopen. In discussie gaan heeft geen zin, de medewerkers van Mywheels vinden dat ze altijd in hun recht staan. Belachelijk!! Klant is absoluut geen koning bij deze organisatie!! Voor een paar euro's meer krijg je bij een ander verhuurbedrijf WEL de service die je hoort te krijgen als klant.

  • Aanbevelen? Nee
8

Handig, makkelijk!

Het is een prima systeem wat makkelijk werkt. Telefonische ondersteuning ook prima. Wel al drie keer in de app aangegeven dat er schade aan de auto is. Dan had ik verwacht bij de vierde keer dat die schade in de app staat maar dat is niet zo. Elke keer staat er : geen schade bekend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Werkt goed! Gelijk wegrijden duurt soms wat langer door verschillende werkingen

Ik gebruik sinds enkele maanden mywheels als OV bereik slecht is. In het dashboardkastje tref je instructies aan, die zijn altijd erg duidelijk. Het kan wel even wennen zijn aan die elektrische auto's, omdat er altijd een mechanisme op zit dat je niet zomaar de kabel eruit kan trekken. Soms kan het wegrijden wat langer duren omdat je die handeling nog niet eerder hebt gemaakt. Houd daar de eerste keren rekening mee. Verder zijn de elektrische auto's hardstikke leuk om in te rijden. Met name de Leafs hebben fantastische wegligging en acceleratie. De citygoE heeft minder goede wegligging doordat het accugewicht verder van de grond lijkt te liggen. Het geeft ook voldoening om de motor te gebruiken om te remmen, dan zie je letterlijk het bereik van de accu oplopen terwijl hij op wordt geladen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Auto goed, wel ver van huis geparkeerd

Op de auto's van MyWheels is niks aan te merken. Tot nu toe altijd alles netjes en goed onderhouden. Helaas is de standplaats van de dichtstbijzijnde deelauto van MyWheels 2,5 km van ons huis verwijderd waardoor we de auto minder vaak kunnen gebruiken dan we graag zouden willen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto met pech en onervaren helpdesk

Na parkeren wilde de elektrische auto niet meer rijden. Een probleem met het elektrische systeem. De helpdesk medewerker kon eerst niet vinden of we wel recht hadden op noodhulp. Nadat het probleem uiteindelijk na meer dan een uur wachten was verholpen door de nooddienst kregen we hetzelfde probleem opnieuw na een volgende keer parkeren. De helpdesk is niet in staat om een verlenging bij calamiteiten voor je door te voeren, dus je moet zelf de portemonnee maar weer trekken. Als er tenminste nog verlengd kan worden, anders moet je het zelf maar uitzoeken.

  • Aanbevelen? Nee
9

Netto auto's

Fijn, makkelijk te open! Goed om zo eenvoudig een auto te kunnen huren als het nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Ik vind het een ideaal systeem. Ook netjes dat je bij 2 dagen huur korting van 25% krijgt. Alles werkt zoals het hoort, prima app en prima klantencontact. Fijne nieuwe auto's om in te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zorg voor instructies

Twintig minuten nodig gehad om de laadkabel los te krijgen. De jongedame aan de telefoon moest het ook opzoeken. Het is namelijk voor iedere auto weer anders. Deur open, deur dicht, haal hem eens van het slot - het leek wel de negentiende eeuw. Terugzetten van de auto: idem. Na aansluiten van de laadkabel moet je nog de zaak activeren met je sleutel. Dat staat nergens. Moest helemaal terug om dat alsnog te regelen. Bij elkaar dus 50 minuten verloren om een snoer in en uit een stopcontact te halen. . Hoe moeilijk is het om een eenvoudig instructiekaartje in de auto te leggen waar dat wordt uitgelegd. En dus niet in een app, maar in de auto. Want de procedure verschilt per auto. Autotje is verder prima.

  • Aanbevelen? Nee
7

Scheelt kosten

Voor mij is deze optie fantastisch. Ik maak gemiddeld maar een paar keer per jaar gebruik van een auto. Ik hoef geen wegenbelasting, onderhoudskosten e.d. te betalen. Heel prettig. De auto is in de buurt en makkelijk van slot te halen en op slot te zetten met de app. Ik heb soms de klantenservice moeten bellen, omdat bijv. de auto niet op slot ging. Dat is niet prettig. Gelukkig ben ik goed geholpen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Werkt perfect tot nu toe

Heel makkelijk om tijdelijk van een auto gebruik te kunnen maken, altijd doen! Woon sinds kort in de stad en heb voor tijdje de auto de deur uit gedaan voor het eerst ooit. Nu voor de voetbal rit van m'n dochter en teamgenote in m'n oude woonplaats voor thuis- en uitwedstrijden en even bij 'oma' langs wel handig een auto. Voorlopig blijf ik MyWheels gebruiken. Aygo voldoet hiervoor prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Excellent experience !

Nice buzzy little auto, very comfortable, quiet and surprisingly sophisticated for such a small car. Only problem I had was a lack of wifi verbinding in the area of the car so couldn't access the website and had to use the OV chipcard alternative to open it - which worked perfectly. Same problem on return but excellent Customer services lady took care of it for me. Will definitely use again in the future.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.