Filters

9

Top

Alleen maar goede ervaringen met MyWheels. Auto's zijn nieuw, meestal erg schoon en staan op de juiste plek geparkeerd. Complimenten ook aan het team die de app heeft gemaakt, werkt allemaal naar behoren. Wanneer zetten jullie een Porsche Taycan op straat? ;)

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik heb een probleem met de auto en sta al 3uur in de wachtrij als eerst volgende

Slechtste service ooit, ik heb een noodgeval, sta vast met kinderen in de kou en wordt niet geholpen... 3u in de wachtrij

  • Aanbevelen? Nee
10

Lekker makkelijk en tevreden over de kwaliteit

Mijn titel zegt alles al

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

mijn ervaring is dat het top geregeld is en ook een hele fijne auto om in te rijden. Mocht je een keer een auto nodig hebben voor een paar uurtjes dan is dit de ideale uitkomst

  • Aanbevelen? Ja
8

Plezierige auto om mee te rijden

Ik heb mijn problemen al over de telefoon besproken. Het regende en kon de auto niet open maken met mijn OV chip kaart. De benzine stond al heel gauw op laag en heb toen 21 euro getankt. Er was een waarschuwing dat ik naar een garage moest rijden omdat de olie moest worden bijgevuld. Er was een waarschuwing dat de banden druk te laag stond. Als je ongerust wil rijden, dan zijn die waarschuwingen niet gerust gevend. Ook heb ik nooit een vrije rit gekregen, toen ik me de eerste keer had aangemeld.

  • Aanbevelen? Ja
5

ok als tussenoplossing, niet voor de lange termijn

De auto's zijn vaak vies aan de binnenkant en veel schade aan de buitenkant. Ik heb hier al eerder een melding van gemaakt. Gisteren vond ik de auto op de oplaad plaats terwijl hij niet aangekoppeld was. De keer ervoor was de auto minder dan 80% opgeladen en stond niet op een laadplaats. Voor mij werkt dat niet. Als tip voor jullie zou ik geven: zorg er op de een of andere manier voor dat mensen een betere incentive krijgen om zich aan jullie regels te houden.

  • Aanbevelen? Nee
7

Prijzen gaan door het dak.

Gebruik al 5 jaar mywheels auto's voor (meestal) langere afstandsritten naar landelijk gebied danwel ritten waarbij je veel moet vervoeren. Waar we in 2016 begonnen met voor ca. �45,- elektrisch heen en weer naar mijn ouders te rijden (200 km), moest ik gisteren voor hetzelfde elektrische ritje �98,- aftikken. Een ruime verdubbeling van de prijs in 5 jaar tijd. Dit maakt het voor ons een steeds minder aantrekkelijk alternatief tov het OV, want daar zijn we van ca �40 naar �60,- gestegen (dus met 33-50%). De service is niet verbeterd, door de keuze voor alleen eigen aanbod ipv deelauto's van particulieren is het aanbod erg afgenomen, en dat de prijs van elektrisch inmiddels bijna even duur is als een benzine auto vind ik schokkend gezien dat elektrisch rijden in de praktijk veel minder kostbaar is volgens oa MilieuCentraal. Deze steeds minder tevreden gebruiker gaat daarom binnenkort het lokale verhuurbedrijf uitproberen, dat inmiddels ook een elektrische auto in het assortiment heeft.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen controle

Dit bedrijf heeft totaal geen controle op het gedrag van haar huurders m.b.t. gebruik laadpalen. Regelmatig staat een auto van hen meerdere dagen hier in Gouda een paal bezet te houden. Asociaal gedrag van de huurder,maar na belofte hier wat aan te doen gebeurt er niets. Dit soort gedrag maakt electrisch rijden tot een frustratie.

  • Aanbevelen? Nee
7

Makkelijk geregeld!

Tot zover 2x gebruikt, en prima tevreden. De 2e auto (andere locatie) was helaas niet echt schoon, maar daar valt overheen te kijken als het maar voor korte duur is. Zal dit zeker vaker gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
4

Enorme prijs toename per km

Ik ben lang een plus abonnee geweest maar ik heb deze nu stop gezet. De prijs per km is gestaag van 13 cent per km naar 30+ cent per km gegaan. Hierdoor is het plots een STUK duurder geworden om een auto te huren bij hun tot op het punt dat het nu voor ons GOEDKOPER is om zelf een tweedehands auto te kopen uit bijvoorbeeld 2006. Dit terwijl wij maximaal 4-6 ritjes maken in de week. Meestal van ��n uur (max 2 uur). Heel jammer dit. Nu ook. Ik moest net ergens heen rijden. 40km verderop (dus 80 km in totaal). Een ritje van 1 uur en 45 minuten. 30 euro!! Met plus abonnement.... Dan koop ik zelf wel een autotje.

  • Aanbevelen? Nee
1

ongelofelijk slecht georganiseerd bedrijf

Ik probeer al 1 week een auto te huren. Er is 2 keer geld van mijn rekening afgeschreven. Telefonisch is geen contact met hun te krijgen en op de 10 mailtjes/ berichten van de afgelopen week geen reactie gehad.

  • Aanbevelen? Ja
7

De motor sloeg meerder keren af en ANWB heeft niets kunnen vinden

Ik heb vaker een auto gehuurd via Mywheels en was tevreden totdat ik de laatste keer met pech kwam te staan. De motor sloeg om onverklaarbare reden af en ik kreeg deze niet opgestart. Na 30 min kwam de wegenwacht maar de monteur kon niets vinden. Ik heb de auto zelf kunnen starten. De volgende dag stond de auto midden op de weg stil en omstanders moesten de auto aan de kant duwen anders zou er misschien een ernstige ongeluk kunnen gebeuren. Na een paar minuten kon ik de auto weer starten. De derde keer sloeg de motor weer af en gelukkig kon ik snel weer starten. Ik heb dit gemeld bij Mywheels en erbij gezegd dat het belangrijk is om deze auto goed na te laten kijken voordat er ernstige ongelukken gebeuren. Na 7 dagen kreeg ik dit antwoord. Dankjewel voor je bericht. Helaas zien we deze nu pas, maar in de tussentijd is de auto probleemloos aan vijf andere mensen verhuurd: Het lijkt er toch op dat de auto afsloeg door iets wat je zelf deed. Zou je kunnen aangeven wat precies de omstandigheden waren dat de auto stil stond, en wat je vlak daarvoor deed? Ik rij al meer dan 30 jaar auto en ik heb hier geen woorden voor. Ik hoop dat jullie hier serieus naar willen kijken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn

Ik lees ook veel slechte reviews, maar mijn ervaringen zijn uitstekend. Auto om de hoek, instructiefilmpje vooraf (zeer behulpzaam), rijden binnen twee minuten, auto was redelijk schoon. Goed concept voor stadsbewoners, een flexibele tweede auto en op termijn misschien wel geen auto en alleen een MyWheels auto. Het enige dat ik vervelend vind is dat je rondrijdt in een auto met striping en dat ziet er goedkoop uit. Geeft ook een beetje geitenwollensokkenimago. Wat mij betreft mogen er ook wel wat auto's uit een hoger segment worden toegevoegd die er aantrekkelijk uitzien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Deel economie fantastisch

Prijs en kwaliteit erg goed. Handige auto's. Al meer dan 30 keer gebruikt.

  • Aanbevelen? Ja
4

Elektrische auto

Ik vind MyWheels kwa makkelijk auto huren perfect alleen ik vind het jammer dat In de centrum van Den Haag alleen 1 elektrische auto staat. Aangezien ik alleen een automatische rijbewijs hebt zijn er weinig keuzen voor mij en vaak is de auto ook weg. Daarom geeft ik MyWheels 2 stèren alleen. Aanbevolen heb ik op “nee” gezet wegens de weinig elektrische auto's die hier in het centrum staan.

  • Aanbevelen? Nee
9

Onderzoek over deelauto's heeft het mis

Naar aanleiding van het KiMNet-onderzoek over het vermeende falen van deelauto's in Nederland schrijf ik voor het eerst zo'n 'review' als dit. Het onderzoek zegt zelf ook dat de deelauto vooral iets is voor stedelijke gebieden, maar daarom moeten we wel benadrukken dat het voor de stedeling echt goed werkt! Afgezien van hoe het in andere situaties uitpakt, zoals in autoland waar iedereen een eigen exemplaar onder de pergola heeft en je per definitie veel autobestemmingen hebt. Ga in de stad wonen mensen, dat is echt beter voor de planeet. Op mijn blog heb ik een beslisboom in de vorm van een spreadsheet met welke provider je moet kiezen voor welk ritje met 3 variabelen: hoeveel kilometer? hoeveel uren? parkeren binnen Amsterdam? Bij ritjes de provincie in kies ik steevast MyWheels (behalve naar Schiphol, want vind maar eens een manier om je MyWheels terug op z'n plek te krijgen terwijl je opstijgt). Hopelijk minder Schiphol nodig nu de nachttreinen in opkomst zijn. Klachten van een medepassagier: 'nieuwe autogeur' (ja, dûh!) of 'Amsterdamse automobilisten rijden als idioten'. Het MyWheels-logo waarschuwt iedereen 'ik rij weinig, dus pas op!' dus dat geeft wat extra veiligheid zodat ze mij met een wijde boog inhalen (boos natuurlijk). Minpunt is wel dat MyWheels nu een SUV gaat aanbieden. Ze hopen daarmee 11 SUVs van de weg te halen. Nee, dan ken je die SUV-rijders nog niet, die stappen niet/minder over op MyWheels. Voor de MyWheels-rijder geldt denk ik: liever een MyWheels dan een brik, geen auto of een van familie/vrienden. Maar een SUV-rijder die z'n SUV opgeeft? Neh. Daarnaast komen wij ook in de verleiding om zo'n gevaarlijke dweil te nemen die te zwaar is en dus teveel energie slurpt. Ook al is ie elektrisch, het blijft energie en dat is schaars. Als alle gewone compacts al weg zijn moet je met zo'n voetganger/fietser-bulldozer de weg op? Yikes... Wat is er mis met een gewone stationwagon? Die bieden echt ruimte en verschillen niet zoveel van gewone.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel relaxt als je geen auto wil maar 'm wel af en toe nodig hebt.

Werkt als een tierelier! Via de app een ritje plannen, tijd instellen, en gaan! De elektrische auto's (anderen mij niet bekend) rijden lekker vlot en zijn schoon en keurig onderhouden. Super initiatief! Laten we allemaal alleen nog maar auto's delen en de parkeerruimte die vrijkomt inrichten met groen en plek om te recre�ren. Groene mobiliteit en een groene stad!

  • Aanbevelen? Ja
5

Zeer slechte ervaring en klantenservice!

Dit is inmiddels opgelost met MyWheels.

  • Aanbevelen? Nee
1

DRAMA! Europees pechgeval!

Pech in Duitsland. 1 hele ochtend aan de kant gestaan (5 uur!!!). Echt te schofterig voor woorden! MYWHEELS zegt gewoon doodleuk: sorry, wij kunnen geen Nederlandse sleep wagen regelen dus we kunnen u niet helpen. Laat de auto maar staan als het niet lukt zelf een sleepwagen te regelen. MYWHEELS adverteert online dat de pechhulp voor heel europa geld, maar als het puntje bij paaltje komt laten ze je in de spreekwoordelijke stront zakken. Ik ben uiteindelijk weggesleept op last van de Duitse politie omdat de sleepbedrijven ook niet wilde meewerken. Laat dat even op jezelf inwerken als je dit leest...... Bezint eer ge begint! Dit is echt te schandalig voor woorden. Wat een bedrijf dat MYWHEELS..... gewoon eng dit. Wat als het midden in de nacht was geweest? Sta je daar. Bizar! Geen woorden voor. Overwegen juridische stappen. Waarschijnlijk krijg je hieronder nu een reactie van MYWHEELS dat ze het allemaal zo betreuren en dat dit toch echt niet de bedoeling was. Dat ze zicht goed kunnen voorstellen dat dit toch allemaal heel naar moet zijn geweest. Onthoudt 1 ding: Een bedrijf wat hier 1 keer toe in staat is gaat echt niet veranderen na een excuus berichtje op een klachten website! Je bent gewaarschuwd!

  • Aanbevelen? Nee
10

Soepel proces, goede prijs, fantastische auto's

Het hele huurproces is makkelijk en soepel; de app werkt goed en betaling is duidelijk. Er staan overal in de buurt hier voldoende auto's, er is er altijd wel eentje beschikbaar. En, vooral de elektrische auto's, zijn echt fantastisch. Altijd schoon, rijden lekker, en een stukje beter voor het milieu natuurlijk :)

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht, huur geen auto bij MyWheels

Ik raad niemand aan een auto te huren bij Mywheels. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat ik een auto had gehuurd, ik kom aan bij de betreffende plek en de auto is er niet. Natuurlijk meteen Mywheels gebeld en ze stuurde me meerdere keren naar een vervangende auto die ook niet aanwezig was. Ook werd toen de verbinding verbroken en ik kreeg Mywheels niet meer aan de telefoon. Echt super slecht! Ook heb ik meerdere keren een vieze auto gehuurd, overal gore broodkruimels, lingerie en vieze ramen. Ook als je een klacht indient wordt hier niet op gereageerd en je wordt niet gecompenseerd voor de slechte service. Hooguit 10 euro korting op je volgende rit maar ik ben niet van plan ooit nog een auto te huren bij Mywheels. Huur hier niet, er zijn genoeg alternatieven zoals Greenwheels en Sixt die het stukken beter doen.

  • Aanbevelen? Nee
6

25% duurder geworden

Op 28-9 nog een ZOE gehuurd. 7 uur - 234 km met plus abonnement: � 71,26. Die zelfde rit zou mij morgen � 89,80 moeten kosten. Dat is een prijsverhoging van 25%!!!!!!! t.o.v. vorige maand. Voor mij een reden om die auto NIET te huren. Naast die extreme prijsverhoging zou electrisch t.o.v. benzine ook echt goedkoper per km moeten zijn. Echt jammer, ik overweeg om mijn plus abonnement ook stopzetten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Ik heb altijd een prima ervaring, maar wat ik vandaag jeb meegemaakt vond ik wel lastig. Ik heb 20min moeten zoeken naar een laadpaal. Het probleem is dat de laadpalen in de app niet overeenkomen als ik ze opzoek via google maps. Ik kwam in de straat waar er volgens mywheels een laadpaal zou moeten staan, kom ik daar aan en zie ik geen laadpaal op de plek, dus dat was weer een zoekwerk. Uiteindelijk gebeld met klantenservice en mocht de auto op een normale plek plaatsen binnen de zone. Hopelijk wordt hieraan iets gedaan. Maar verder heb ik altijd wen uitstekende ervaring met mywheels!

  • Aanbevelen? Ja
5

Wordt steeds duurder en minder duurzaam

Een paar jaar geleden hebben we in onze wijk twee elektrische deelauto's een plek gegeven omdat dit een duurzame en sympathieke dienst was. Sinds MyWheels het heeft overgenomen worden de tarieven om de haverklap omhoog geschroefd. Nu hebben ze hun wagenpark uitgebreid met benzine-auto's en wederom de tarieven voor elektrisch rijden opgeschroefd. In de begeleidende greenwashing-nieuwsbrief claimen ze dat ze schoon rijden nog steeds belangrijk vinden en dus is er een verschil van maar liefst �0,02(!) per gereden kilometer hanteren. En dat terwijl elektrisch rijden de helft(!) goedkoper is dan benzine rijden. Samengevat: Is van een leuk groen en sociaal initiatief een ouderwetse auto verhuurder geworden.

  • Aanbevelen? Nee
8

Mooi idee alleen waarom geen aanbod in de uithoeken van Nederland zoals in .... Middelburg

Ik zou graag meedoen maar ik woon in Middelburg

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.