Filters

10

Lekke band, prima opgelost!

Op kerstavond de vertrouwde Peugeot 208 E gehuurd. Op de snelweg helaas een lekke band gekregen. Service center gebeld en die hebben direct actie ondernomen. De wegenwacht was er binnen 30 min. Auto moest afgetakeld worden en de band vervangen. Tijdrovend maar daar konden wij geen van allen wat aan doen. Ik kreeg de keuze, vervangend vervoer, of de band vervangen, deze moest ik dan wel voorschieten. In overleg met service desk de band laten vervangen en voorgeschoten. Omdat dit in het kerst weekend viel kon ik helaas pas maandag bellen. Na mijn telefoontje stond het voorgeschoten bedrag vrijwel direct op mijn bankrekening. De rit zelf heb ik volledig vergoed gekregen. Fantastische service, fijne auto's en altijd een auto in de buurt (ik kies altijd de elektrische). 6 van de 5 sterren. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Auto is prima. Service en contact met kantoor is een drama

Allereerst bleek toen ik de eerste keer wilde rijden ( na inschrijving) dat ik om onduidelijke redenen afgewezen was. Na bellen ,mailen en nog een bellen bleek mijn rijbewijs niet in orde te zijn???? Kopie gestuurd en na weer 2 x bellen eindelijk akkoord. Wil ik weer een auto boeken bleek nadat ik had betaald mijn bankpas niet te corresponderen met mijn abonnement ! Weer geen auto en weer 3 X bellen kopie van bankpas van onze gezamenlijke rekening gestuurd . Uiteindelijk wel gelukt na telefoontje… dacht ik. Kreeg vandaag weer een mail dat mijn pas niet met inschrijving overeenkomt….grrrrr. Begin nu echt moedeloos te raken van dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
9

Gemakkelijk en kwalitatief vervoer in de buurt

Goede ervaring met de eerste paar ritten via MyWheels. Een groot aanbod aan verschillende soorten wagens in de buurt (Amsterdam) en makkelijk in gebruik. Wellicht nog een tip, om voor langere ritten of het gebruik van een auto voor meerdere dagen specifiek aparte abonnementen aan te bieden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en snel een auto huren

Goede ervaringen met mywheels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt een goeie uitvinding

Heel makkelijk als je af en toe een keer een auto nodif hebt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne auto

Fijne auto's, rijden heerlijk en in Amsterdam Zuid staan er altijd voldoende in de buurt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Laadpaal Alton's bezet

De openbare laadpaal in onze straat is altijd bezet door een niet-oplandende MyWheels (electrische) auto. Erg asociaal.

  • Aanbevelen? Nee
9

Good

Perfect service. I was a difficulty plug off the charging cable, but I find the solution, so go well my trip.

  • Aanbevelen? Ja
6

Gemakkelijk, maar erg duur

Goede vloot, altijd een auto in de buurt beschikbaar, makkelijk geregeld via de app, laden is goed geregeld en support is goed. Ze zijn alleen helaas ontzettend duur. Zonder kortingscode is het geen aantrekkelijk reisalternatief.

  • Aanbevelen? Ja
9

handig en millieuvriendelijk

flexibel huren van een auto en meteen kennismaken met verschillende elektrische modellen. De beschikbaarheid is over het algemeen ook erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top aanrader

Voor als je geen auto heb is dit echt top .Echt een goede uitvinding

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal top

Al 2 maal een auto gehuurd. Het reserveren, betalen, gaat erg makkelijk. Ik ga zeker vaker een auto huren

  • Aanbevelen? Ja
1

WEER een slechte ervaring met Mywheels

Laatst een auto gehuurd bij MyWheels en bij terugkomst was de vaste plek bezet door een andere auto. Dit kan natuurlijk gebeuren. Ik heb toen meteen Mywheels opgebeld om te bespreken hoe dit op te lossen. Het was namelijk hartje Amsterdam, nauwelijks een plekje te vinden en parkeerkosten... ik heb 2 keer in de wacht gestaan. De eerste keer 20 minuten en de tweede keer 30 minuten. Toen er eindelijk werd opgenomen werd er ineens opgehangen en werd ik niet teruggebeld. Daarna heb ik het opgegeven, met heel veel geluk een plekje gevonden om de hoek en parkeergeld ter waarde van 30 euro betaald tot 20.00 die avond. Ik moest toch een beslissing nemen en het was volstrekt onduidelijk of er parkeergeld betaald moest worden. Ik wou het niet riskeren want de boete was natuurlijk anders voor mij geweest. Toen ik thuis kwam nog een keer een poging gedaan Mywheels te bereiken, ik wou ze informeren dat de auto ergens anders stond en dat er maar tot 20.00 die avond parkeergeld was betaald. Ook wou ik ze de nummerplaat geven van de auto die verkeerd stond en ik wou bespreken of ik die 30 euro parkeergeld terug zou krijgen. Ik stond deze keer 50 minuten in de wacht en werd uiteindelijk geholpen door een zeer onvriendelijke vrouw die aangaf dat het een zone plek was (is niet zo want de betreffende auto heeft een vaste parkeerplek) en verder kon ze ook niks voor me betekenen. Ik heb al vaker slechte ervaringen gehad met Mywheels, o.a. auto's die niet op hun vaste plek stonden en vooral de communicatie is heel slecht. Ik schrijf deze recensie omdat ik 1.5 week geleden een mail heb gestuurd met de uitleg over bovenstaande informatie. Tot op heden hebben ze nog geen contact met mij opgenomen. Na deze recensie waarschijnlijk wel, omdat ze willen dat deze recensie verdwijnt. Dat gaat niet gebeuren, mensen moeten weten hoe slecht hun communicatie is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top verhuur

Altijd wel een auto te vinden in de buurt voor een spotprijs. Makkelijk te bedienen, en er word ook direct per mail een handleiding gestuury voor het geval dat je iets niet snap. Top service.

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloos door gebruik van openbare laadpalen

Dit concept is een doorn in het oog van hybride of elektrische rijders. Mywheels auto's staan veel te lang gekoppeld aan een laadpaal, soms 4 dagen. Dit zijn openbare laadpalen voor iedereen bruikbaar. Mywheels zorg dat je eigen laadpalen krijgt dan kunnen anderen ook gebruik maken van een priv� auto

  • Aanbevelen? Nee
10

Eenvoudig, snel en duurzaam

De app werkt erg gemakkelijk en er is altijd een auto in de buurt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Toegankelijk en mooi

De keuze tussen de modellen is ruim. Ook met mijn beginnersrijbewijs kan ik automaat auto's huren en dat vind ik echt top. Een minpuntje vind ik echter dat als ik de auto terug breng ik niet op de map kan zien in de app waar de auto zich bevindt in de parkeerzone. Ik parkeer dan eerst en kan daarna pas checken of ik in de zone sta of niet. Zou fijn zijn als dat eenvoudiger kan. Verder top service en ik ben er super blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg handig

Er zijn genoeg auto's beschikbaar en die zijn ook niet heel duur om te huren. Het enige dat nog verbeterd kan worden is het openen van de auto's, soms gaat dit mis en wil de auto niet starten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Enkel maar geweldige ervaringen!

Ik kan zelf geen parkeervergunning krijgen in mijn wijk, maar door MyWheels voel ik mij toch mobiel (:

  • Aanbevelen? Ja
1

Schandalig!

Op zondag 5 december vonden mijn vrouw en ik een contactsleutel die van een dicht op die plek staande Citroen bleek te zijn (op de sleutel stond overigens ook het kenteken). Onmiddellijk heb ik proberen te bellen, en toen ik eenmaal iemand aan de lijn kreeg werd gezegd dat ik de volgende dag gebeld zou worden. Dat werd enkele dagen later! Gevraagd werd of ik de sleutel in de wagen wilde leggen. Omdat ik daar niets voor voelde werd gezegd dat dan iemand de sleutel thuis op zou halen. Nu, bijna een week later, zag ik dat de auto op een andere plek stond. Niets van die club gehoord. Ronduit schandalig!

  • Aanbevelen? Nee
2

Laadpaal al 5 dagen bezet

Een auto van Alwheels houdt inmiddels al 5 dagen een laadpaal in onze straat bezet. Wij (1 gezin) hebben al 2 elektrische auto's waardoor we van deze paal afhankelijk zijn, laat staan de rest van onze wijk. Het is totaal onacceptabel om op deze manier te werk te gaan en erg ego�stisch van jullie als organisatie Alwheels. Denk eens aan je medemens en haal die auto weg.

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet betrouwbaar genoeg

Ik heb de afgelopen paar weken vijf keer een MyWheels auto gehuurd, zowel voor ��n dag als meerdere dagen achter elkaar. De voordelen zijn het gemak van het inschrijven en account maken, de laagdrempeligheid van boeken, de goede beschikbaarheid in mijn buurt (IJburg in Amsterdam) en de goede conditie van de auto's... Als je eenmaal kunt beginnen met rijden Mijn bezwaar is dat bij vier van de vijf keren ik de hulpcentrale heb moeten bellen: de laadkabel gaat niet los, kleppen gaan niet goed open of dicht, de auto wordt niet opgeladen door een lokaal probleem van een laadpaal, de accu van een auto was tweemaal leeg waardoor de auto niet startte en ik beide keren omgeboekt moest worden naar een andere auto op ruim 10 minuten loopafstand... Kortom, het duurt gemiddeld 30 minuten voordat je daadwerkelijk weg kunt rijden met de auto. Ik heb alle keren de auto gehuurd voor werk wat erg tijdsgevoelig was (ik werk diensten in het ziekenhuis) en ik ben driemaal minstens een half uur te laat gekomen. Een alternatief zou zijn om een auto een uur eerder te huren omdat je rekening moet houden met een half uur opstarten en de centrale te moeten bellen maar dat kost je wel geld en zou niet de bedoeling moeten zijn...

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos en stressvol

De auto's staan niet op de locatie die de app aangeeft, de app werkt sowieso slecht / heeft allerlei storingen, de 'dienst' is inflexibel, je moet vooraf betalen en de klantenservice is onbereikbaar.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Ik vind het zeer jammer dat ik beschouwd word als een te hoog risico voor het gebruik maken van een deelauto dat is toch apart? Andere bedrijven als Go Sharing, Sharenow en Sixt zijn daarentegen veel beter in en kan je gemakkelijk een deelauto huren. Reeds een mail over gestuurd hoe ik dit kan oplossen, mailtje terug met een niet echt concrete antwoord. Heel spijtig.

  • Aanbevelen? Nee
2

vandaag 3- dec-2021

ik heb op 3-12-2021 om 18;54 contact op genoemen met een medewerkster , om te vragen waar de auto geparkeerd was ? die was echt een heel onbeschoft heks , zij had mide in het gesprek telfoon opgehangen ! maar ik ben nog niet klaar met haar, ik zal haar klachen bij hoofdkantoor . ze was echt een heks

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.