Ik heb een auto gehuurd vor 2 dagen en het was zo makkelijk en goedkoop. Ik heb geen horror stories als de anderen op deze review. Ik heb nos geen boete gekregen over park. Ik betal die tarief gewoon als ik moet parkeren. In Rotterdam het is niet zo duur allen tussen €1 en €2 per uur. Hangt af waar je bent.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Je blijft natuurlijk met deelauto's een beetje afhankelijk van de gebruiker voor je. De incidentele keer dat ik een issue had is dat snel telefonisch opgelost door mywheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels onderhoudt het wagenpark natuurlijk up-to-date voor onze deelgebruikers. Om zodoende iedere rit prettig, veilig en goed te laten verlopen voor onze huurders. En onze huurders zijn natuurlijk verantwoordelijk voor het in goede en staat en schoon terugbrengen van de auto na een reservering. Zodat de volgende gebruiker een goede en schone auto heeft voor zijn reservering. Onze Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar om de vragen en eventuele problemen met onze huurders direct op te lossen. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Ik heb onlangs een auto gehuurd via MyWheels en kreeg daarna een boete van €125 omdat de auto vies was achtergelaten. Dit vond ik onterecht, omdat de auto al vies was toen ik deze ophaalde. Dit heb ik meteen aangegeven, maar toch werd de boete opgelegd. Ik heb contact opgenomen met MyWheels en bezwaar ingediend, maar helaas heb ik geen enkele reactie ontvangen. Het gebrek aan communicatie en het feit dat ik moet betalen voor iets waar ik niet verantwoordelijk voor ben, heeft mijn vertrouwen in MyWheels ernstig aangetast.
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
De service van dit autoverhuurbedrijf is gericht op het acuut oplossen van situaties die voortkomen uit al bestaande problemen. Namelijk, de batterijen zijn bij het begin van een verhuur regelmatig niet volledig opgeladen. Naarmate ik vaker auto’s van hen huurde, moest ik steeds vaker de reservering annuleren en snel een andere auto huren. Dit zorgde voor hoge stress, late aankomsten voor mijn afspraken, en was ontzettend irritant. Hoewel de klantenservice elke keer netjes reageert met “sorry-sorry,” lossen ze het probleem niet op. Ze verschuiven zelfs de verantwoordelijkheid naar de klant, die de auto niet aan de laadpaal had gezet, ondanks dat er bij alle auto’s een beheerder hoort te zijn. Ik ben zeer teleurgesteld en heb mijn abonnement beëindigd. Geen aanrader.
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Mijn nicht is bevallen van een kind die wij nu nog niet eens hebben kunnen zien. Ik heb een account aangemaakt om op bezoek te gaan aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een auto. De auto gereserveerd maar toen moest er ineens een handmatige controle worden uitgevoerd. NADAT mijn rijbewijs etc al waren goedgekeurd. Een dag later reactie gekregen op mijn verzoek tot handmatige controle met daarin bericht dat mijn account is gedeactiveerd zonder optie om dit nog terug te draaien?! Waar is deze beslissing op gebaseerd?!!?! Nog nooit van mijn leven een betaling op iets gemist en nog nooit een verkeersregels overtreden. Ze gaan ook niet verder in gesprek om te vertellen waarop hun beslissing concreet is gebaseerd of wat dan ook. Heb alleen een mail ontvangen met het zelfde lijstje van mogelijke oorzaken en de melding dat ze niet verder gaan met mijn situatie. AKA zoek het maar uit. Heb dus nog niet eens met hun auto's kunnen rijden voordat ze me al hebben verteld dat ik dit niet meer mag. Ongekend en compleet absurd.
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe als nieuwe huurder. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
De elektrische auto's zouden een stadsbrede parkeervergunning hebben, maar ik kreeg toch een boete als ik correct parkeerde volgens de voorschriften. Hun ondersteuningsteam reageert niet op de zaak, hoewel de boete (plus 20 EUR administratiekosten) zonder enige uitleg aan mij is overgemaakt! Belachelijk. Je kunt niemand aan de telefoon krijgen voor meer informatie. Vermijd ze ten koste van alles om hoofdpijn te besparen! Concurrenten reageren veel sneller en hun processen zijn transparant. Ook zijn hun auto’s vies, ruiken ze naar tabak en hebben de auto’s veel schade.
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie m.b.t. een eventuele onterechte boete naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Auto gehuurd later bij het ophalen is een account geblokkeerd dus ik nieuwe account met mijn rijbewijs. Kapotte auto die niet helemaal opgelden was . Uren langs de snelweg gestaan totdat hulpdienst kw. Compensatie bedrag beloofd . Dan stond er nog €150 open van openstaande bedragen die ze maar niet terug willen storten. Nu willen ze weer geld van mijn account pakken. Ik heb geschreven dat ik aangifte ga doen. Ze schrijven dat er geen betalingen kunnen worden gedaan van account die niet gekoppeld is. Dus ik schrijf dan stort het geld terug.natuurlijk geen antwoord op de vraag of terugstorten van het bedrag. Dus hopelijk gaan meer mensen aangifte doen.
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Sta je dan als je ‘s nachts urgent een auto nodig hebt… blijkbaar is My Wheels toch niet 24/7 beschikbaar: ‘s nachts onmogelijk om te reserveren. Waardeloos qua flexibiliteit en betrouwbaarheid dus. Valt me erg tegen, ga naar andere aanbieder zoeken.
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. het reserveren van een deelauto voor een nachtelijke rit. MyWheels stelt enkele voorwaarden voor het reserveren van een rit in de nacht, Graag willen we deze u duidelijk maken. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Vermeld dat dan uw naam en telefoonnummer. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels
Ik heb in februari een auto gehuurd via mywheels. Een paar dagen later werd ik gebeld omdat de sleutel zogenaamd kwijt is. Ik heb de sleutel beslist niet kwijtgemaakt en heb dit meerdere keren duidelijk gemaakt. Klantenservice kan geen contact opnemen met andere afdelingen, zoals die van boetes?! Ik krijg geen contact met mensen van mywheels die mij verder kunnen helpen. Begin april is mij verteld dat mijn factuur bevroren wordt totdat de issue is opgelost, maar nu toch een incassobureau op me gestuurd! Gebruik mywheels niet!
Vervelend dat de afhandeling van uw klacht niet goed is verlopen voor u. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
De rekening werd zonder waarschuwing gesloten en na herhaalde contact werd de echte reden niet vermeld. Er is een eerdere beslissing genomen tegen buitenlanders ( fraude) ( oplichter) zonder bewijs verkeerd gebruik van gegevens
Vervelend dat de afhandeling van uw klacht niet goed is verlopen voor u. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
29 april bezwaar ingediend via t contactformulier 06-05 weer bezwaar ingediend zogenaamd wordt er binnen 2 werkdagen contact opgenomen maar niet heus. Meerdere keren gebeld ….. klantenservice kan mij niks vertellen? Want ze kunnen niks zien? Slecht slecht slecht
Vervelend dat de afhandeling van uw klacht niet goed is verlopen voor u. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
ik ben echt he-le-maal klaar met dit bedrijf. Als ik voor de zoveelste keer bij een auto sta die "niet op locatie is" of "niet op tijd ingeleverd is" of "ranzig is". Vroeger betaalde je een prima bedrag voor een huurauto, tegenwoordig is het 50/50 of je voor een godsvermogen uberhaupt de auto kan meekrijgen. Geen sleutelfiguren voor autos als er gedonder mee is, dit bedrijf is echt in een gigantisch hard tempo zichzelf aan het saboteren, waardeloze tent.
Everything went easy and smooth and the cars are top but two rides and it costs me more than I paid a month when I owned a car. It’s way too expensive.
MyWheels applies market-based rates. We experience for this reason that more and more renters are making the choice to replace their own car and switch to MyWheels' shared cars. We would like to explain our rates. You may wish to indicate this through this link: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check and contact you. MyWheels would like to explain this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
MyWheels geeft aan dat ik de sleutel ben kwijtgeraakt terwijl dat absoluut niet zo is. Want alles hangt onder 1 van die hangertjes. Druppelsleutel autosleutel en al. Wel dreigen met binnen 3 werkdagen 520 euro incasseren maar niet eerst een onderzoek starten en kijken of het waar is en dan pas incasseren. En dan zegt de klantenservice betalen anders komt er incassobureau. Rij ik terug naar de plek waar ik m heb achtergelaten want zogenaamd heeft niemand erin gereden maar zie ik de auto niet staan en kan m ook niet reserveren om zelf te zoeken naar de sleutel… zit al sinds 19 januari te wachten man
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Met een goede klantenservice die heel erg goed met je meedenkt.
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels
They have updated their parking policy from free parking in service area to parking/returning in fixed spot only. This was not well informed and has caused fines to many. P.s: why do I have to agree on sharing my “IP address” before being able to comment?!
We really love MyWheels, great prices and great cars. We love to have a ride, sometimes just for fun, going nowhere and enjoying amsterdam!
Glad you like using MyWheels' shared cars and app so much. MyWheels charges market-based rates. MyWheels experiences that more and more renters are switching to renting our shared cars and prefer this to owning and maintaining their own car. So we look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels
Auto's prima. Van het rijden tot het opladen en betalen prima geregeld. Klantenservice verschrikkelijk hoe IK het heb mee gemaakt. Hoorn der op gooien omdat je fout zit onbeschoft en respectloos tegen de klant. Ritten der in zetten die er niet zijn gemaakt en rekening sturen. En geen reacties op de mailtjes die ik heb gestuurd!
Vervelend dat uw ervaring omtrent de door u genoemde punten niet naar wens is geweest. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels
Uitermate schandalige, teleurstellende, en nalatige klanten’service’. Op 30-10-23 heb ik schade gereden tijdens het inparkeren. Documentatie en foto’s netjes aangeleverd, wat zou worden doorgestuurd naar de afdeling schade. Ik heb NOOIT een beoordeling van de schade ontvangen. Ook niet na hier op 9-11-23, 21-11-23 en 29-11-23 via de mail meermaals om te hebben gevraagd. Wel is €495,63!! van de €500 eigen risico via automatische incasso afgeschreven. De eerste reactie die ik kreeg op mijn mailtjes is op 3 apr 2024, wat dus meer dan 5 MAANDEN later is. Wederom zonder uitleg: (quote) ‘Beste Koen, Dank voor je mail en onze excuses voor de zeer verlate reactie vanuit onze kant. Dank ook voor het toesturen van de foto's en het schadeformulier. In de mail van 30 oktober is aangekondigd dat het Eigen Risico in rekening gebracht kan worden, mocht je aansprakelijk gesteld worden voor de schade. Dat is in dit geval gebeurd. Het bedrag van de schade is vastgesteld door interne schade-experts. Nogmaals onze excuses voor de zeer verlate reactie, we wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Daantje’ (quote) Als je probeert te bellen over de schadeafhandeling wordt je door medewerkers gedwongen hierover te mailen. Naar mijn mening wordt misbruik gemaakt van het eigen risico beleid. Er vind géén communicatie plaats over de schadebeoordeling waardoor elk willekeurig bedrag kan worden afgeschreven. Persoonlijk heb ik tot op 30-11-23 meer dan €1500 op het MyWheels platform besteedt en meer dan 30 ritten gemaakt. Sindsdien heb ik 0 ritten gemaakt en raad ik iedereen af om van dit platform gebruik te maken.
Vervelend dat de afhandeling van de schade niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Lekker dicht bij huis, instap klaar, goede zitcomfort, niet duur.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Last Sunday (24/03), I rented a car near my home. As usual, I checked everything, and it looks like everything was already noted. I went to Ikea, parked inside, did my shop, and returned the car almost to the same place. Yesterday (26/03), I received an email stating that the car was damaged. Then, they asked me to add pictures of the damage, fill out a form, and provide some documents. First of all, how will I provide something if nothing happens? More, I don't have an idea what they are talking about. I don't know the circumstances of the damage they asked about. So, now they charged 250€ for the supposed damage, and if I do not provide the details, they will charge for the entire repair. So, I do not recommend it anymore. It's unfortunate.
MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
MyWheels is een prima alternatief voor mensen die om duurzaamheid redenen geen auto willen bezitten. MyWheels-auto's staan in de buurt, zijn makkelijk bereikbaar en veelvuldig beschikbaar. De website voor online reserveren is overzichtelijk en maakt reserveren makkelijk en snel. Het wagenpark van MyWheels wordt regelmatig gemoderniseerd, zodat de auto's in goede staat zijn en duurzaam. Klein minpuntje is, dat in veel auto's geen sleutel aanwezig is, waardoor de deuren moeten worden bediend met de telefoon. Dat werkt niet altijd makkelijk. Verder, niets dan lof voor de organisatie.
Voor het gemak is dit een handige oplossing als je zonder vervoer zit.
Fijn dat het gebruik em de flexibiliteit van de deelauto's en van MyWheels je zo goed bevalt. Vriendelijk dank voor je review. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Nice and waiting to see a car near to my place at least.
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. MyWheels aims for customer-friendliness and convenience. The spread of MyWheels shared cars across the Netherlands is growing. With the aim of making a shared car available to everyone in their region/neighborhood. We look forward to seeing you when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.
Ik neem al een behoorlijke tijd deel aan Mywheels. Werkt vrijwel altijd prima, is betaalbaar en dichtbij.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.