Filters

10

Ik ben zeer tevreden over mijn deel auto van My Wheels

De My Wheels auto staat in de straat waar ik in woon. Makkelijker kan het niet. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn verwachtingen zijn overtroffen

Het gemak van het aanmeldproces en de app voor reserveren heb ik als zeer gemakkelijk ervaren. De auto ging direct open, was schoon en met voldoende benzine voor mijn ritje. Blij dat ik geen kilometerstanden hoef door te geven en auto niet hoefde af te tanken voor de volgende klant. De factuur duidelijk en overzichtelijk en snel na de rit. Ik kijk uit naar mijn volgende reservering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Smooth, nice cars

nice car selection and locations. bit pricy per hour rate

  • Aanbevelen? Ja
7

Fantastisch

Het systeem is goed en de auto's ook. Aleen jammer is dat er in mijn wijk geen auto's zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lots of cars around, still some teething troubles

myWheels vehicles seem to be on the increase, I walk down what feels like most streets these days and see them. Because of this, I thought to give them a go! Having never driven electric before, it was a bit of an adventure, but we got there in the end when I finally figured out how to start and charge the car - there are great video tutorials on YouTube for each vehicle which are very important to watch before you travel! Unfortunately, sometimes I have found that a car wasn't charged properly, and the helpline isn't always very quick to get through to. However, I've only used them a few times and the uncertainty is decreasing each time. Overall, myWheels is becoming my go-to (over Greenwheels) because of the cleaner, and generally newer cars... even though they are a bit more expensive. Keep up the good work.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en snel!

Op de dagen dat je een auto nodig hebt is dit echt ideaal. Het is super gemakkelijk en ook het contact voor vragen e.d. Is super goed. Al met al enorm tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

groot gebruiksgemak

Wij hebben onze tweede auto verkocht. Door het gemakkelijk gebruik en goede beschikbaarheid van My-wheels is dat voor ons nooit een gemis geweest.

  • Aanbevelen? Ja
10

De auto rijd goed makkelijk te huren.

De auto rijd goed. Vind wel dat de winterbanden herrie maken. Maar voor de rest een lekker auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkt smooth en veel duurzame opties

Aanbod elektrische auto's is in mijn buurt groot. De app is erg gebruiksvriendelijk en je wordt goed op weg geholpen met compacte handleidingen en tips. Erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Alle keren technische issues, te lange wachttijden meer dan 15 minuten, en nog steeds geen respons of zelfs antwoord dan we l bevestiging ontvangst op klachten en uitstaande vrager, tik ze maar eens op de vingers allemaal (maar zachtjes met ganzen dingen veertje, roze natuurlijk :) )

  • Aanbevelen? Nee
2

Onbeleefde en slechte klantenservice

Op mijn klacht werd niet eens meer inhoudelijk gereageerd. de boot werd afgehouden en de medewerken ging gewoon voorbij aan mijn inhoudelijke opmerkingen en sloot het gesprek af. Zeer onbeleefd en echt niet van deze tijd voor een app van een dienstverlener. Kan je beter naar andere huurbedrijven zoals Sixt Share, Car2go, etc.

  • Aanbevelen? Nee
10

Werkt precies voor hoe ik dit gebruik

Makkelijk te gebruiken! Doet precies wat ik wil.

  • Aanbevelen? Ja
7

Autohuur zonder menselijke maat

Auto stond goed in de buurt van mijn schoonmoeder in NL. Wonen zelf in Barcelona, maar het inschrijven ging soepel. Een voordeel van alles doen via de app. De eerste ochtend kon ik in NL echetr de app niet meer in omdat Google moet weten dat je in het buitenland, nog steeds dezelfde persoon bent. Dus eerste dag wel �10 gekost toen het einelijk werkte, maar ik was te laat om de auto te huren in het gereserveerde timeslot. Toen de 3e keer kwam ik bij de auto en zag bij aankomst gee schade. Dus dat vulde ik in. De auto ging open via de app. Ik ga erin zitten, en zie dat de linker speigel op half zeven hangt. Met duck tape 'gerepareerd' , maar hoe kon ik dit laten wete? Niemand te bereiken. Geen noodnummer bereikbaar. Geen menselijke maat, helaas.... Schade foto's geupload, maar had dit graag met iemand besproken....

  • Aanbevelen? Ja
10

Everything was perfect

Ride was superb

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed!

Ik ben tevreden over het gebruik van Mywheels. Het is duidelijk, handig en vooral goed voor het milieu! Zolang ik geen auto heb zal ik zeker gebruik blijven maken van Mywheels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een elektrische auto huren, die in de buurt staat!

De wens om elektrisch te gaan rijden is voor mij door Mywheels haalbaar geworden. De auto staat niet ver weg (loopafstand) en de app is handig en duidelijk in gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
8

perfect !

Ik huurde vroeger bij Sixt, maar met MyWheels kan ik gewoon bij ons in de straat in- en uit stappen, wat het gebruik nog veel vriendelijker maakt ! Daarnaast schone autos en super simpel

  • Aanbevelen? Ja
1

Asociaal bedrijf

Bij ons in de straat staat met grote regelmaat een auto van Mywheels aangesloten aan een laadpaal. Soms wel vier dagen zonder van zijn plek te komen. Bewoners kunnen hierdoor niet hun eigen auto opladen. Het lijkt wel of mywheels denkt dat de laadpalen hun eigendom zijn. Meerdere malen telefonisch en per mail contact opgenomen. Reactie van Mywheels " jammer dat dit gebeurd. " Een instelling van niks. Ikke ikke en de rest kan stikken. Als de Mywheels auto's maar kunnen laden.

  • Aanbevelen? Nee
8

Gemakkelijk en aantrekkelijk geprijsd.

Het aanmelden was snel en soepel. De app biedt fijne ondersteuning en de auto (Nissan Leaf) rijdt heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

app gemakkelijk in gebruik, financi�n onduidelijk

Ik vind de MyWheels-app gemakkelijk in gebruik. Ook het registratieproces gaat snel. Er wordt terechte informatie gevraagd (bij Greenwheels wordt veel meer priv�-informatie gevraagd bijvoorbeeld, volgens mij in strijd met AVG). Het overzicht van financi�n in de MyWheels-app vind ik onduidelijk. Het verschil tussen Facturen en betalingen en gestort saldo is niet volledig actueel, waardoor het verwarrend is, wat wat nu precies is. En welke bedragen bij welke rit horen. Eigenlijk zouden deze overzichten meteen na elke rit weer bijgewerkt moeten worden, dan is het alweer iets beter te begrijpen. Bij mijn eerste rit kreeg ik een instructiefilmpje voor de Skoda Citygo. Maar bij de NissanLEAF kreeg ik geen instructiefilmpje van te voren. Dus ik kon me van te voren niet voorbereiden op hoe de auto werkt. Omdat ik op tijd ergens moest zijn, heb ik een stressende situatie gehad. Eerst kreeg ik eerst de laadkabel niet los (toen de service gebeld), vervolgens was volledig onduidelijk hoe je de auto van de parkeerrem krijgt. Hiervoor heb ik ook de service gebeld, maar toen stond ik veel langer in de wacht. De rempedaal is helemaal niet te zien als je in de auto zit, dus het is helemaal niet logisch. Oftewel: aanbeveling; bij elke soort auto die een huurder voor het eerst huurt, een instructiefilmpje van die soort sturen. De auto's mogen wel beter schoon gehouden worden. Ik had een melding gemaakt dat de ruitenwisservloeistof op is, en twee dagen later was dat nog steeds niet bijgevuld. Terwijl je met vieze ruiten, wel slechter zicht hebt en dat dus de veiligheid in het geding brengt. Verder is het wenselijk om in de auto's ook kinderzitjes te hebben. Dan kunnen veel meer mensen gebruik gaan maken van deze auto's.

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies wat wij nodig hebben.

De auto staat dichtbij op 2 minuten lopen. De procedure is simpel en doeltreffend. De huur is niet duur en de kosten voor elke kilometer is redelijk goedkoop. Als je een abonnement neemt is het ook nog goedkoper. Al met al is mywheels een aanrader, als je niet elke dag een auto nodig hebt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig en super makkelijk

Een auto reserveren en gebruiken gaat echt heel eenvoudig. Geen gedoe met parkeren, geen gedoe met een auto ophalen want hij staat altijd dichtbij. Het werken met de app gaat perfect.

  • Aanbevelen? Ja
9

Great solution, nice electric cars!

I tried 2 different electric cars, both experiences were excellent. The cars are brand new and ready to go. Both times I need to extend my usage, were not any problem with that situation. The invoice is always clear and the app worked flowlessly. I reserve 1 point because I have some issues and delays into the onboarding process. Fortunatelly they were solved a few month after and now I'm a happy MyWheels customer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk en dichtbij

Sinds kort staan er twee My wheels in onze woonomgeving. Fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
8

Optimaal gebruiksgemak

Van reservering tot afmelden: alles loopt op rolletjes.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.