Filters

1

MyWheels Complaint!! No Solution for my problem!!!

2 months ago my husband rent a car from this company. After our renting we received a fine invoice. I called the customer service and explained them that this invoice should be cancelled since it was not related with us. Later on I called the customer service again and again since two months in order to solve this problem and to cancel the invoice. They can see the record of my callings and our emails related to this topic.. Unfortunately I did not get any response from this company, addition to this we are only receiving interest rate invoices still... There is not a problem existing in the world that could not be solved in such a long time.. I am really tired and fed up with this topic and also very disappointed with this company. I cannot solve this problem with the Customer Service and don't know what to do. Nobody is responding to us. Could you please advice me what should I do, who should I call and who can solve my problem?????

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht,slechter slechtst

Auto's gaan zelden zonder problemen open of toe en als je belt wordt er in 95% niet beantwoord . Waardeloze app en waardeloos bedrijf . Ik word hier gewoon misselijk van .

  • Aanbevelen? Nee
1

Account gedeactiveerd zonder toelichting. Daarna afgewimpeld.

Waardeloos! Account aangemaakt, alle gegevens JUIST ingevuld. Rit geboekt, account meteen inactief. Gemaild, hoorde niets. Na een tweede mail een standaard mail gekregen met allerlei redenen die het zouden kunnen zijn. Te ver van auto af wonen (onzin) rijbewijs ongeldig ook niet van toepassing. Kredietwaardigheid zeker niet van toepassing. Ook nooit problemen gehad met verzekeringen ed. Kortom er is geen enkele reden om me te weigeren. Dat geven ze ook toe want in dezelfde mail staat: “ Soms is er voor MyWheels een risico om een account te activeren, dat kan dus met een aantal verschillende factoren te maken hebben. Dat heeft verder niets met jou te maken, maar betekent helaas dat jouw account daarom niet geactiveerd kan worden.” Oke het heeft dus niets met mij te maken, maar IK word er wel om geweigerd? Erg vreemde manier van zaken doen. Vervolgens wordt je gewoon afgewimpeld want MyWheels houd niet van lastige vragen: “ De uitkomst van deze check is definitief en kunnen we dus niet ongedaan maken. Reacties op deze e-mail zullen we niet in behandeling nemen.” Ik denk dat ze bij MyWheels het woord klantvriendelijkheid niet eens kunnen spellen. Wat een bende..

  • Aanbevelen? Nee
2

Reageren niet mails/telefoon - werken tegen eigen voorwaarden

Na gemelde minimale schade het volledige eigen risicobedrag moeten betalen, terwijl in eigen voorwaarden staat dat schade tot maximaal eigen risico wordt gerekend. Mywheels gebruikt eigen risico bedrag bij schade dus als verdienmodel. Reageert daarnaast niet op meerdere mails en telefoongesprekken, komt beloften tot terugbellen niet na en reageert pas als ik directieleden en teamleden direct mail.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Probeerde een auto te huren lukte niet omdat mijn rijbewijs handmatig moest worden gecontroleerd oke begrijpelijk. Ik stuur vervolgens 100 emails ik wacht al dagen niemand reageert. Ik heb ze al van te voren gebeld en ze gaven aan om een mailtje te sturen. Mijn account is nu ook gedeactiveerd voor geen reden. Ze zeiden we hebben je een mailtje gestuurd met de achterliggende reden nooit ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
9

Widely available, clean cars by a domestic company

The service has worked flawlessly for me with the exception of a couple of issues (car parked outside of designated spot, wrong car parked in designated spot) which were promptly solved over the phone. Subscription offers for people that frequently need a car but don't quite need to own or lease one. Discounts as you make rides (just got mine with our 15th ride). Small and bigger cars and electric cars recently added too.

  • Aanbevelen? Ja
2

Great service except they don't let you use it

Hi, is it such a problem to verify me when I'm registering? I had my account for months and only needed to use it today. I booked a car and it turned out I had to manually verify myself which I did but then I still had to cancel 5 minutes later and register with Greenwheels instead. With them I verified and drove in just 10 minutes. Why is it so hard here? Very disappointing service and I think I'll stay at Greenwheels even though I have to pay more. Warn your customers they should do this right away! Why do you ignore it until we have to do it and then it takes days? I expected the app was ready to use anytime I needed it. Even though I had 25 euro coupon, I did not use it because I didn't need it. Then I suddenly need it and I'm told it's not possible. It rarely happens to me that I dislike a company before I even got to use their services. And if you're going to ask me to send an email with clarification, I have already done that and I'm still waiting for a response. Frankly,

  • Aanbevelen? Nee
1

Onmogelijk om account te openen en geen reactie van MyWheels account support

Alle informatie en persoonsgegevens voor het openen van een nieuwe account correct ingevuld op MyWheels website maar krijg direct melding "Account niet actief". E-mail contact met MyWheels geeft geen directe reactie. Telefonisch contact voor beheer van account is niet mogelijk, zogezegd om privacyredenen. Dit moet beter kunnen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Asociaal gedrag laadplek bezet houden

Bij ons op de Milan viscontilaan in De Meern staan die mywheel auto's dagen lang de laadplekken bezet te houden. Asociaal gedrag van mywheel s. Andere mensen willen ook laden

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht!

Hele slechte service ze laten je betalen en reserveren en vervolgens kan je geen gebruik maken van de gereserveerde auto ga hier aub niet heen oplichters!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Delen is de nieuwe vorm van mobiliteit

Sinds maart 2022 hebben wij onze 'eigen' auto verkocht. Best een stap om te zetten. Wij zijn blij met het concept van Mywheels en de hoeveelheid auto's die beschikbaar is. De app is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Tot nu toe hebben wij totaal geen spijt, dat we geen eigen auto meer hebben. Ok�, het vergt soms iets meer planning, maar het levert ook heel veel voordelen: geen zorgen over onderhoud, elektrisch rijden is financieel haalbaar, meer ruimte in de wijk door minder eigen auto's.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwam heel goed uit. Heb zelf op het moment even geen auto van mijzelf

Prettig en duidelijk. Goed aanbod , en luxe en moderne wagens

  • Aanbevelen? Ja
4

Redelijk

4 ritten geboekt en vooruitbetaald. 1e rit vule auto en foutcode parkeerhulp. 2e rit idem . Extra Restsaldo opgebouwd . 3e rit meer dan vooruitbetaling. Krijg bericht voloende saldo. Vooruitbetaling 4e rit en extra saldo is afgeboekt. Mail dat 4e rit niet bevestigd is omdat deze niet betaald is en voor 18.03 uurbetaald moetworden anders vervalt rit. Rare manier van zakendoen. Je verwacht een eindafrekening van eindbedrag minus vooruitbetaling. NIET dat heen voor mij bevestigde vooruitbetaalde boeking wordt geannuleerd om een eerdere rit te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Auto van mywheels bezet inmiddels enkele dagen continue een oplaadplek

Andere auto's moeten op het gras gaan staan om op te laden.

  • Aanbevelen? Nee
5

Goed

Alle auto's zijn heel vies van binnen en buiten. De eerste auto heb ik zelfs door de wasstraat heen gereden,

  • Aanbevelen? Ja
10

customer-oriented service

All in all, their system is working well and efficient for me. I'm a frequent user of their service, and sometimes encounter some minor problems, but mywheels customer service responds quickly and they are helpful with solving problems. I was very impressed by their positive attitude even to my personal request.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn autodelen

Beste autodeelbedrijf, fijne klantenservice en denkt mee. Voordeel vind ik dat er ook veel elektrische auto's zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

telejesen átláthato

super

  • Aanbevelen? Ja
8

Een auto staat in de regio klaar wanneer je die nodig hebt.

Ik wil overstappen van mijn fossiele auto naar elektrisch rijden. En vooral ook minder rijden. Daarom is een deelauto voor mij interessant. In mijn regio (Zuid-Limburg) is het aanbod momenteel veel te klein. Het concept spreekt me aan. De kortingsabonnementen ook. Maar je voelt wel in alle gevallen dat auto rijden serieus geld kost ... Dus dat helpt om eerlijke keuzes te maken. De app is handig in gebruik. Maar bij de servicetelefoon heb ik erg lang moeten wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superhandige service!

Ik vond het de eerste keer een beetje spannend om een deelauto te gebruiken, maar dankzij de prima ondersteuning bij elke stap was het een eitje.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed

Ik had donderdag een auto stond niet op de plek waar hij moest staan Zoeken krijg ik te zien 25 km verder Tien gebeld duurde 10 minuten voor iemand te spreken die heeft mij naar auto geloosd dus was te laat De auto bleek ook niet te zijn opgeladen Dus daarmee heel vervelend waardoor ik niet veel afspraken kon dien

  • Aanbevelen? Ja
1

Fijne dienst maar slechte service en duur.

De auto was vies, had geen ruitenvloeistof, was 25% getankt, en 100 euro voor 6 uurtjes is niet goedkoop. Kortingscode werkte niet. Klantenservice reageert pas na 10 dagen per e-mail.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onnodig bezet houden van laadpalen

Heel leuk initiatief, maar de auto's houden schaarse laadplekken voor elektrische auto's onnodig bezet. Wanneer auto's niet worden gebruikt, blijven ze tot wel 48 uur staan. Laat MyWheels gewoon lekker eigen laadplekken regelen!

  • Aanbevelen? Nee
10

Super!

Aanrader..

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service, redelijk nette auto's.

Ik heb nu twee keer een MyWheels auto gebruikt. 1 keer stond de auto niet op de plek waar hij zou moeten staan. Had een dag van te voren gereserveerd. Na een telefoontje een andere auto gekregen in de buurt. Auto's zijn wel vaak beschadigd aan de buitenkant, maar van binnen netjes. Het openen en wegrijden werkt prima via de app. Als je van plan bent om vaak MyWheels te gaan gebruiken, zou ik het afraden. Je bent er stiekem toch veel geld aan kwijt. Voor korte ritjes 2/3 keer per maand is het perfect. Ga je vaker en langere ritten maken, dan is het ov of zelf een nette tweedehands auto kopen op lange termijn veel goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.