Filters

5

Tegenwoordig onpersoonlijk, weinig klantgericht

Ik word gevraagd te reageren op basis van twee keer huren. Ik heb pas ��n keer gehuurd en ��n keer gereserveerd.... Vroeger was Wheel4All benaderbaar. Je kon bellen en je vraag of verzoek werd meteen aangepakt. Nu lijken protocollen centraal te staan. Dat was heel frustrerend toen ik na bijna 10 jaar mijn slapend lidmaatschap wilde reactiveren. Op die donderdag dacht ik nog voor de zondag daarop een auto te kunnen reserveren, maar dat viel vies tegen. De daarvoor noodzakelijke registratie van mijn mobiel telefoonnummer was pas de maandag daarna klaar, ondanks telefonisch contact en email. Heel jammer. De week daarna verliep het gebruik van een auto heel voorspoedig. De tweede reservering verliep niet vlekkeloos. Er was een glitch in het systeem. ik kreeg een foutmelding waardoor ik onzeker was of de reservering geslaagd was. Pas ongeveer een kwartier later had ik daarover de gevraagde zekerheid... Ik wacht dus nog even met een oordeel. Ik kan dat in de volgende vraag niet invullen. Er zou ook een optie moeten zijn als [(nog) geen oordeel]. Het ontbreken van die optie is mijnreden om vooralsnog NEE in te vullen, ondanks mijn positief oordeel over het gebruik van de auto afgelopen zondag. Mijn suggestie: maak meer mogelijk via telefonische ondersteuning.

  • Aanbevelen? Nee
8

Geweldig

Makkelijk, betaalbaar, schoon en snel. App is makkelijk in gebruik, overzichtelijk. Enige minpunt is dat de auto steeds in het zonegebied terug gebracht dient te worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Voorheen voldoende, sindskort zeer teleurgesteld. Nooit meer!

Het gebruiken van de auto's en de werking van de app is prima. Totdat ik van de week een e-mail kreeg waarin ik vals beschuldigt wordt van tankpasfraude zonder enige bewijs. Zo kunnen de eigenaren van de auto's Mywheels blijkbaar alles wijsmaken. Zo heb ik zogenaamd 160 euro getankt voor een Citroen C1 en wordt er binnen enkele dagen een boete automatisch ge�ncasseerd van 425 euro. Bizar, de klantenservice van MyWheels duurt ook altijd enorm lang dus dit probleem gaat zich voorlopig nog even afspelen. Heel erg teleurgesteld en dit bedrijf, het is alleen uit op je centen.

  • Aanbevelen? Nee
5

Jammer dat je de auto's weer op ongeveer de zelfde plek moet neer zetten

Ik vind het heel onhandig dat je de auto niet overal kan plaatsen in het gebied maar het echt op ongeveer dezelfde plaatst terug gezet moet worden

  • Aanbevelen? Nee
9

Erg leuk

Erg leuk om mee te rijden

  • Aanbevelen? Ja
9

Easy to use and reliable, very handy

The app and website are very easy to use to see what is available. Getting an overview of expected cost is a bit more hidden (you need to click on the little (i) next to the hourly price, could be a bit more easy to find). First rent was a Leaf for a two hours trip to IKEA, went flawlessly. Second rent was a Kona, rented for a whole week road trip to Germany, it also went great. Charging was a no-brainer with the given pass. Being able to travel abroad in Europe is also a great plus. Only negative point when considering longer trips (several days) is de price per kilometer, even though it is reduced by 25% compared to the base one, 25 cents per kilometer remains very expensive, especially considering the extremely low maintenance cost of electric cars... It would be great if they could offer a reduced 'bulk' price for huge amounts of kilometers, maybe with a separate real cost for actual charging (since price on this varies a lot depending where you charge).

  • Aanbevelen? Ja
10

Onwijs fijn en makkelijk om te gebruiken

Je ziet dat er goed nagedacht is over alle interactiestappen en dat het echt gebruiksvriendelijk is. Ik ontwikkel zelf soortgelijke diensten en dit is echt goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en goed betaalbaar

Ik heb 2x gebruik gemaakt van een peugeot E 208 automaat. Mooie wagen en goed onderhouden. De app werkt heel handig en is erg overzichtelijk. Je hoeft niet te zoeken naar verborgen kosten. Ongeveer een uur na de rit krijg je de definitieve factuur. Ik ben zeer tevreden! Op deze manier heb ik altijd een prima wagen tegen lage kosten en kijk ik niet om naar het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
8

Echt van deze tijd!

Complimenten! Goed geregeld. Lekker makkelijk alles via 1 app regelen. Het was erg gemakkelijk en betrouwbaar. Ik heb maar 1 minpuntje, en dat is dat helaas alle auto's die ik tot nu toe heb gehuurd niet schoon waren. Verder goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Easy, handy, economical, flexible and awesome.

Easy, handy, economical, flexible and awesome.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne app, handige service

Ontsleutelen met mijn OV chipkaart werkt uitstekend. En super last-minute nog even een auto huren voor een uurtje om de kinderen op te halen ging ook makkelijk. MyWheels heeft de processen goed op orde.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende mobiliteits oplossing, autos hebben wel veel schade

Hele goede oplossing voor mobiliteit. Wij wonen in de stad en ons auto was dit jaar niet door de apk gekomen. Ipv een nieuwe willen we testen hoe het is zonder. Gezien thuiswerken normaal is geworden, is er veel minder behoefte naar een auto. Naar een andere stad ga ik met de trein. Binnen de stad stad neem ik de fiets. My wheels gebruik ik dan perfect voor de momenten waar ik snel even een auto nodig heb. Naar de bouwmarkt, dingen vervoeren, kortdag ver moeten rijden. De autos zijn makkelijk en snel te boeken en benzine zit erbij. Branding is niet te brutaal. Autos hebben alleen soms best veel schade en soms helemaal niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect platform voor autodelen!!!

1e ervaringen met MyWheels waren perfect. Gehele proces verliep erg soepel. Prima platform, heerlijke auto. Zeer tevreden dus en kijk er naar uit veel gebruik van MyWheels te maken !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Je kunt heel eenvoudig een auto reserveren en je betaalt alleen een bedrag per uur (bijv. EUR 3,59) en per kilometer (bijv. EUR 0,15). Deze kosten zijn afhankelijk van het type auto. Voor EUR 3,50 breng je het eigen risico terug naar EUR 250, iets wat je altijd zou moeten doen. Je hoeft dan geen borg te betalen. De app leidt je naar de auto. Daar aangekomen ontgrendel je de auto met de app. De sleutel vind je in het dashboardkastje. Daar vind je ook een tankpas. Je hoeft alleen te tanken als de tank na jouw gebruik meer dan driekwart leeg is. Ik was nog geen EUR 20 kwijt om met de auto naar IKEA te rijden en daar te shoppen, incl. brandstof. Zo goedkoop en goed geregeld vind je het nergens! Absolute aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Handig en makkelijk

Ik heb een elektrische fiets die gebruik ik om de auto's die ik huur op te halen en na de huurperiode fiets ik weer terug. Helaas nog weinig MyWheels in vlaardingen (Holy). Vind het wel een goed concept dus welkom in Vlaardingen zou ik zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Terugzetten is het knelpunt

Aanmelden was een verwarrend proces dat net wat te lang duurde. De elektrische auto's zijn wel veel beter dan die van de bekende concurrent. Reserveren gaat redelijk via de app. Maar het terugzetten en opladen is wel regelmatig een issue. Auto accepteert laadpaal niet, maar 1 (bezette) plek in de zone.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte manier van huren van een auto voor bepaalde tijd

Ik woon zelf niet in Nederland en heb tijdens mijn verblijf in NL niet continue een auto nodig, dus de optie van MyWheels is voor mij ideaal. Ik heb het vnl gebruikt om met mijn moeder op pad te gaan, de auto staat op 5 min loopafstand van mijn moeder. Ik vind het erg gebruiksvriendelijk, het eventueel verlengen van de huurperiode gaat goed en na even wennen aan hoe het elektrische deel werkt is het aansluiten op een oplaadpaal ook prima te doen! Overall vind ik het echt een perfecte optie voor als ik in NL ben en ik ga dit zeker opnieuw gebruiken. Ook 2x klantenservice gebeld met vragen en werd duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
3

Geen auto's in de buurt

Ik woon in het centrum van Rijswijk, in de randstad. Er zijn hier teveel auto's, dus ik vind het idee van een deelauto erg goed. Alleen...het is 15 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde auto. Meestal moet ik de auto zelfs helemaal in Den Haag halen, dat wordt het dus niet! Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
6

Onterechte incassos

Ik heb een plus abonnement genomen en precies na 1 maand opgezegd. Maar, wat blijkt, je moet dus gewoon nog een keer 10 euro betalen terwijl je die maand niet eens gebruikt. Ik wil nu dat geld terug maar de klantenservice reageert gewoon niet.. Edit: Ik heb mijn geld terug voor 1 maand, maar zit nog met aankomende maand aan hetzelfde probleem waarbij een onterechte incasso wordt gedaan terwijl er geen maand Plus wordt gebruikt. Kan dit structureel worden opgelost?

  • Aanbevelen? Nee
10

Super easy!

It was super easy to use, the car was really clean and it's great to use even after just getting your license.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima moderne auto's in uitstekende staat en makkelijk te reserveren

Sinds kort heb ik de tweede auto van ons gezin weg gedaan. Als wij af en toe toch een tweede nodig hebben is huren een prima optie. Vooral omdat het echt makkelijk en flexibel gaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Practical and easy

Easy to use. Fast. Practical.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne deelauto's, app loopt soms vast

De deelauto's zijn fijn en gemakkelijk te boeken. Er zijn er veel in heel Nederland. De site en de app zijn gebruiksvriendelijk. Helaas loopt de app regelmatig vast. Het is bij mij nog niet gelukt de auto netjes via de app we af te melden (en dus op slot te doen).

  • Aanbevelen? Ja
3

Dramatische achteruitgang klantenservice

Mywheels was ooit een geweldige fijne en sympathieke club, waar medewerkers je zo nodig snel, vriendelijk en persoonlijk te woord stonden. Dat is nu om onduidelijke reden totaal anders; ze zijn niet te bereiken; wacht al anderhalve maand tevergeefs op antwoord, ook na meerdere mails. Bellen kan ook al niet meer. Dit alles overigens na een onterechte facturatie. Vrees dat de schaalvergroting (nu grootste deelauto-aanbieder van NL), ze boven het hoofd is gegroeid. Eeuwig zonde, was al jaren trouwe en blije klant. Dat is vooralsnog helemaal over... Hoop dat ze de boel weer op de rails weten te krijgen, dit gaat klanten kosten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Handig en milieubewust!

Snel handig efficient

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.