Ik wacht al 2 maanden op reactie van een bezwaar dat ik heb gemaakt en ze helpen nergens mee. Auto reed slecht, was kapot, stonk en de koppeling deed het soms niet eens. Nu krijg ik incasso's van hun incasso bureau binnen, maar MyWheels reageert niet op mijn bezwaar waardoor dit factuur alleen maar duurder word. Ik ga deze uiteraard niet betalen zolang ik geen contact heb gehad. Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer in zee met hun en kan je verzekering dat ze binnen een jaar failliet zijn.
Dit is geen auto-reply, dat is dan weer het goede nieuws. We zouden het graag persoonlijk voor je oplossen, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Bezwaar] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen? Alvast bedankt!
Jaren lang zeer tevreden gehuurd via WeDriveSolar. Helaas zijn ze overgenomen door MyWheels. Wat is het een complete hel geworden. Ze zijn een stuk duurder geworden, maar het ergste is nog wel de klantenservice die total onbereikbaar is. Binnen no-time zijn de auto's ook compleet afgeragd. Non stop fouten in facturen en zaken die niet kloppen. We zijn na 6 jaar We Drive Solar binnen een jaar gestopt met MyWheels en hebben weer een eigen auto gekocht. Wat een ellende!
Bedankt voor je review, ook al is ‘ie niet heel positief :-(. Als klantenservice van MyWheels zijn we wel wat gewend, maar we vinden dat je hier te ver gaat. Dat je een slechte ervaring hebt gehad snappen we en die lossen we natuurlijk ook graag persoonlijk voor je op, maar je toon vinden we onacceptabel. Als deelauto-gebruikers proberen we samen een alternatief voor autobezit te bieden. Daarmee maken we steden leefbaarder – minder stilstaand blik op straat – en bieden we mensen zonder auto op een laagdrempelige manier het plezier van een auto. Dat doen we met alle deelautogebruikers samen. Samen zorgen we ervoor dat auto’s schoon blijven, samen melden we schade netjes en samen zorgen we ervoor dat ze fatsoenlijk worden geparkeerd. Alleen op die manier – samen – kunnen we ervoor zorgen dat er overal op loopafstand een mooie nieuwe elektrische auto voor je klaar staat. Dat we dit samen doen, wil ook zeggen dat je elkaar met respect behandeld. Ook wij doen dit omdat we in autodelen geloven. Mocht je nog vragen hebben, kun je die sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Klacht] en dan proberen we er netjes op terug te komen.
Vanaf 2008 tot 2022 was de service van Mywheels voor de plaats Tiel echt heel goed. Afgelopen jaar tot op heden ervaren wij in Tiel geen service meer; er wordt zelfs nooit gereageerd op vragen. Alle auto's zijn uit Tiel gehaald, terwijl deze altijd vrij goed bezet waren, vooral toen er nog benzineauto's stonden. Bezetting was vrijwel altijd boven het gemiddelde wat Mywheels graag wilde zien. Jammer hoe ze ons in Tiel in de kou laten staan en verplichten om weer ander vervoer te voorzien.
Hi Jaap! Dat is inderdaad balen. Helemaal eens. Als autodelers willen we het liefst dat de deelauto altijd beschikbaar bij ons om de hoek staat. Niet voor de deur, maar nét om de hoek. En als MyWheels proberen we dat ook te bereiken. Daarom voorspellen we voor elk van onze 3000 auto’s waar die auto de meeste autodelers gelukkig kan maken. Maar als een auto onvoldoende wordt benut, verplaatsen we ‘m inderdaad naar een andere plek. Dat is in dit geval ook met jouw favoriete auto's gebeurd en daar ben jij als regelmatig gebruiker nu de dupe van. Op individueel niveau kunnen we daar nu weinig aan doen, we hopen dat je dat begrijpt. Op collectief of buurt niveau kan er echter wel iets. Je kunt bij ons aangegeven via https://mywheels.nl/auto-aanvragen in welke buurt jij (weer) MyWheels zou willen zien. Hoe meer buren van jou dat aangeven, hoe eerder we weer een auto terugplaatsen. Auto’s delen doen we immers samen (maar we snappen ook dat dit jouw individuele probleem op korte termijn niet oplost.)
I have used Mywheels for a while and has worked pretty well. However, there has been an increasing lack of accessibility to the car closest to us as someone frequently books that car for longer periods. The closest next car is about 1 km away. Paying the premium membership means that I am paying for something that I do not have access to. I have had to use another carsharing company. I have pointed this out to Mywheels several times and the latest answer I get is that 'maybe Mywheels is not for you then'!? Is that the way to treat customers?
This might sound strange, but we're actually happy with your negative review. Feedback, even the kind that makes us a bit sad, helps us understand what we need to improve. Right now, we're not helping you much, but in the long run, we will—with better service. We can only hope you'll give MyWheels and the car-sharing movement another chance soon. Because with more users, we can provide better service and ensure that everyone has a shared car within walking distance.
Recentelijk toch geprobeerd de overstap de maken naar de deeleconomie, maar helaas niets aangetroffen dan stinkende, vieze auto’s. Klantenservice reageert niet op klachten en neemt deze niet serieus. Daarom terug naar de traditionele auto verhuurders, waar een mens wél schone en verzorgde auto’s meekrijgt. Inmiddels de account laten verwijderen, zelfs dat riep niet een reactie op die je zou verwachten. Geen enkele poging om mij als klant aan boord te houden. Dit bedrijf gaat het niet redden.
Fijn dat je ons helpt met je review. Als autodelers vinden we schone auto’s misschien wel het belangrijkste dat er is. Onze schoonmaak is nu periodiek geregeld, en we werken eraan om meer feedback op te halen over de netheid van de auto’s, zodat we dit nóg gerichter kunnen aanpakken. Tref je een auto te vies aan, bel ons dan! We boeken je graag om naar een andere auto. Natuurlijk is jouw rit al voorbij en kan dit niet meer. Stuur ons even een mailtje met onderwerp [Klantenvertellen - Vieze auto] naar [email protected], dan kijken we wat we voor je kunnen doen!
De eerste 3 auto's huren ging heel vlot. Makkelijk systeem en het huren ging goed. De auto's maar Toen gebeurde het een keer dat mijn vrouw met de auto ging rijden naar de supermarkt, maar ze krijg door een storing de auto niet open. Dus even bellen naar klantenservice. De klantenservice was niet zo behulpzaam. Ze maakte duidelijk dat het absoluut niet mag dat je in de huurauto van jouw partner gaat rijden en dat ze hier een aantekening van ging maken. Dus moest mijn vrouw 20 minuten naar huis lopen en kwam thuis erachter dat haar account geblokkeerd is. Dit is heel naar. Vervolgens nadat ik een keer de auto heb gebruikt en te snel heb gereden (4-6km/u te hard) - Kreeg ik de rekening geeeeen was mijn account ook nog geblokkeerd. Dus ik stuur een mail om daar een vraag over te stellen en na 2 weken, 2-3 mails gestuurd te hebben, geen reactie. De auto is goed als je alles perfect doet, als er een probleem ontstaat, reken er dan op datje slechte dienstverlening krijgt.
Dit klinkt misschien vreemd, maar ook met je negatieve review zijn we blij. We begrijpen dat het frustrerend is om je account geblokkeerd te zien na deze ervaringen. We willen je erop wijzen dat het belangrijk is om de regels rond autodelen goed te volgen, waaronder wie er met de auto rijdt. We hopen dat je begrip hebt voor onze procedures die bedoeld zijn om de veiligheid van al onze gebruikers te waarborgen. Mocht je verdere vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen via [email protected].
Voorafgaand aan mijn rit gaf ik een afstandsindicatie van 400 km. Je betaalt dan een schatting van de kosten die je gaat maken. Echter heb ik uiteindelijk MINDER kilometers gemaakt en de auto 1,5 uur eerder teruggezet. Ik begrijp dat je dan geen geld terug kan krijgen, prima. Maar tot mijn grote schrik viel de factuur achteraf bijna DUBBEL zo hoog uit als de schatting vooraf (195 ipv 105)?! Ik weigerde hiermee akkoord te gaan, dus nam contact op met de service maar die gaven steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik voel me opgelicht, en zou mywheels dus absoluut niet aanbevelen en nooit meer gebruiken.
Hi Charlotte! Dank je voor je review, ook al is 'ie niet heel positief :-(. Het lijkt erop dat je tijdens je eerste rit gebruik hebt gemaakt van een Trips pakket, een soort kilometerpakket waarmee je een gereduceerd tarief per km betaald. We zouden het graag persoonlijk voor je rechtzetten, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Trips] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen?
Maar even serieus he …. Ben sinds april met jullie bezig voor een onterechte boete van 500 euro betreft het kwijtraken van een sleutel wat ABSOLUUT NIET ZO IS …. SINDS APRIL BEZIG heb weet ik veel hoevaak gebeld enige wat ik te horen krijg is “ ik kan er alleen een aantekening van maken” ja daaaaggg incasseren kunnen jullie makkelijk maar oplossen ho maar IK WIL ZO ZO ZOOO SNEL MOGELIJK EEN OPLOSSING
Dank je voor je review, al is ie niet heel positief :-(. We zouden het graag persoonlijk voor je oplossen, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Boete - Sleutel] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen?
MyWheels asked for a €250 deposit before renting a car; and I requested back the deposit after my rental. The deposit has still not been returned to me after weeks, and the customer support who is only reachable by email refuses to give me any explanation or details regarding the transaction. So basically MyWheels is trying to keep my deposit payment for no reason and they don’t even have a phone number to reach. Absolutely the worst car sharing service and the worst company I used in a long time. I wouldn’t recommend this service to anybody.
Thank you for your review, even though it’s not very positive. :-( The deposit isn't required before renting a car and is only necessary if you want to use certain features like account sharing or paying after each reservation. My colleagues of the finance department are currently looking into your case and resolving the issue of your refund. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to email us at [email protected]!
Het lenen is wennen en eenmaal gewend heel gemakkelijk. Blij dat de eigen auto weg is gedaan.
Een autodeel-beweging komt alleen op gang als mensen elkaar er positief in stimuleren en de de moeite nemen om ook positieve reviews te delen. Bedankt voor je review!
Ik ben tevreden. Ik zou haar aanbevelen aan vrienden. Er is veel te wensen over. Specifiek voor de gebruikstijd van de auto.
Een autodeel-beweging komt alleen op gang als mensen elkaar er positief in stimuleren en de de moeite nemen om ook positieve reviews te delen. Bedankt voor je review! Als je specifieke vragen hebt over de gebruikstijd van de auto, kun je die altijd stellen via [email protected].
Moeilijk om te auto los te koppelen als je dit niet dagelijks doet, duur/prijzig en de auto was ook vies en plakkerig van binnen.
Dit klinkt misschien vreemd, maar ook met je minder positieve review zijn we blij. Dankzij feedback, ook feedback waar we een beetje van moeten huilen, weten we wat we moeten verbeteren. Jou helpen we daar nu helemaal niet mee, maar op termijn wel. Met betere dienstverlening. We kunnen alleen maar hopen dat je de deelautobeweging van MyWheels binnenkort weer een kans geeft. Want alleen met véél gebruikers, kunnen we betere service regelen en ervoor zorgen dat iedereen een deelauto op loopafstand heeft.
Gedeactiveerd zonder reden. Geen mogelijkheid op herstel. Onbetrouwbaar, wacht nog steeds op mijn betaalde borg. Zij geven op hun website een 8/10 van deze klantenvertellen.nl aan, laat wel zien hoe dit bedrijf werkt.
Hi Sjoerd! Dank je voor je review, al is ie niet heel positief :-(. We zouden het graag persoonlijk voor je oplossen maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Blokkade en Borg] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen?
The worst experience in the NL. They collect your data, such as name, birthday, driver's license, bank account number- all these was provided from my side before the trip to NL well in advance. The license was validated and bank account linked to my profile, they confirmed I can use the service. But when I arrived to NL and tried to book a car, my account was immediately blocked without any reason. The support does only have email, no phone. Their reply was very strange, as all the reasons for deactivation were not applicable to me. I have my driver license since 1996 and have no accidents, no fines, nothing. I am EU citizen, no problems with banks, payments etc. It seems that MyWheels is just collecting your data. I asked to delete my personal data, but got no confirmation from there. Be aware.
Als sleutelfiguur merk ik ook regelmatig dat gebruikers niet beseffen dat de auto een algemeen vervoermiddel is en zo schoon mogelijk moet worden teruggebracht. Soms is het echt erg hoe auto's worden achtergelaten. Als ik het echter meld, dan is binnen no time de auto schoongemaakt. Als je eerst goed de informatie leest alvorens te registreren en te boeken, dan valt de moeilijkheidsgraad best mee. Als je belt moet je wel eens wat lang wachten, maar de medewerkers doen hun best om je te helpen.
We zeggen wel eens: autodelen is een geloof. En je hebt positief ingestelde mensen zoals jij nodig om verandering te veroorzaken. Bedankt voor je review, Karel!
Geweldige auto's, prima app en zeer goed geprijst. Geen eigen auto meer nodig is beter voor het millieu, het straatbeeld en je eigen bankrekening.
Ook een professioneel reviewlezer als ik (werkend bij MyWheels) heeft een paar keer per dag zo’n duwtje in de rug nodig. Bedankt voor je review, Nils!
Geprobeerd om hier een auto te huren. Dit was niet mogelijk als je vraag waarom dit niet mogelijk is krijg je daar geen fatsoenlijk antwoord op ze zoude het geld terug storten Dit is tot op heden nog niet gebeurt
Hi Roy! Bedankt voor je review, ook al is 'ie niet heel positief :-(. We zouden het graag persoonlijk voor je oplossen, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Retour Saldo] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen? Dank!
Ik ben zeer teleurgesteld in de service die ik heb ontvangen van MyWheels. Mijn account is geblokkeerd zonder duidelijke reden, en de klantenservice biedt geen nuttige antwoorden. Ik heb zelfs betaald voor een rit die ik nooit heb gemaakt en eis onmiddellijk mijn geld terug. Dit gebrek aan communicatie en ondersteuning is onaanvaardbaar. Ik hoop dat MyWheels mijn probleem serieus neemt en snel een oplossing biedt.
Hi Armando! Bedankt voor je review, ook al is 'ie niet heel positief :-(. We zouden het graag persoonlijk voor je oplossen, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Retour Saldo] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen? Alvast bedankt!
Op het laatste moment had ik onverwacht een auto nodig. Even online een account aangemaakt en daarna was op loopafstand direct een auto beschikbaar. Op de site is direct af te lezen hoe vol de accu of de tank is en je kunt zelf de inschatting maken welke auto je kiest. Auto parkeren, afsluiten en via automatische incasso is de rekening betaald. De kosten zijn relatief laag, zeker als je vaker gebruik maakt van een auto en dus een abonnement kunt kopen,
We zeggen wel eens: autodelen is een geloof. En je hebt positief ingestelde mensen zoals jij nodig om verandering te veroorzaken. Bedankt voor je review, Koos!
Good option if you want to drive around sometimes. Pricing for TRIPS and Regular Users rides can be reduced to make it more affordable.
Even a professional review reader like me (working at MyWheels) needs a little push several times a day. Thanks for your review!
I somehow got a fine from mywheels while I couldn’t even use the car. Before using the car you need to get verified. This proces is done by hand, by people at the office. When I was finally done they blocked my account and when I called why they couldn’t give me a reason. A day later I got a fine for stealing a charging cable I didn’t even touch since I didn’t even use the car. This fine just get automatically collected. Afterwards I called with the company and they said I should just write to their compliance department and I just got automatic reactions back. An employee needs to contact me asap or I am forced to take legal actions. I just want this to be over with. I wouldn’t recommend their service!
De klantenservice is goed bereikbaar en er is voldoende autoaanbod. De geleende auto was echter vies en had veel schade. Het belangrijkste probleem is dat je voor elke dag een verplicht bedrag van 5 euro moet betalen om het eigen risico te verlagen. Dit is dus geen keuze, maar een verplichting! Het ergste en meest dubieuze is dat als je een reservering hebt voor 3 dagen, je 3 x 5 euro betaalt. Het is dus niet eenmalig per reservering, zoals bij sommige concurrenten wel het geval is. Let dus goed op de kleine lettertjes bij My Wheels. Ik heb ineens 25 euro meer betaald voor een reservering van 4 dagen. Slecht.
Was erg eenvoudig en goed. Enige issue is vinden van een laadpaal in de zone, dat is niet altijd eenvoudig.
Autodelen komt verder dankzij mensen zoals jij die de moeite nemen om ook positieve reviews te delen. Heel prettig deze! Je kunt via oplaadpalen.nl altijd de beschikbare laadpalen in jouw buurt terugvinden.
Het gemak om snel een auto te regelen is echt top via de app
We zeggen wel eens: autodelen is een geloof. En je hebt positief ingestelde mensen zoals jij nodig om verandering te veroorzaken. Dank, Tim!
Laat mij vanaf het begin beginnen. Het registreren duurde ongeveer een uur, omdat je ook nog geverifieerd moet worden, wat bijna het enige is wat handmatig wordt gedaan. Ik belde met de klantenservice om het verificatieproces te versnellen, maar het nummer dat online staat helpt je niet direct met dit probleem. Nadat alles geregeld was, stond ik voor een auto en dacht dat ik die meteen kon huren. Blijkbaar moest je voor middengrote auto's ouder dan 21 jaar zijn, terwijl je met een rijbewijs B elke auto kunt besturen zodra je meerderjarig bent. Daarna heb ik ongeveer een kilometer gelopen naar een kleinere auto. Toen ik in de auto stapte, zat deze onder de troep, maar dat hoort erbij omdat het een deelauto is. Echter, voordat ik weg kon rijden, werd mijn account echter geblokkeerd. Ik belde de klantenservice opnieuw, maar de medewerker kon niet zien waarom mijn account was geblokkeerd. De medewerker kon wel zien in welke stand de automaat stond, dus het leek op pure lariekoek. Daarna heb ik alles netjes afgesloten met de vrouw aan de telefoon en heb de auto uiteindelijk helemaal niet kunnen gebruiken, hoewel ik wel had betaald. Het bedrag is wel netjes teruggestort op mijn rekening. Echter, een dag later kreeg ik te horen dat ik €420 moet betalen voor een oplaadkabel, terwijl ik de auto niet eens heb kunnen gebruiken en zeker weet dat de kabel erin zat. Ik belde opnieuw met de klantenservice en kreeg weer te horen dat ze niets voor mij konden betekenen. Ze mailden me een contactformulier dat niet werkte. Uiteindelijk vond ik het juiste formulier op de site, maar ik kreeg automatische reacties terug (onthoud dat de verificatie wel handmatig wordt gedaan). Een klantenservicemedewerker moet mij snel benaderen, anders overweeg ik juridische stappen te ondernemen. Ga in ieder geval nooit met ze in zee, tenzij je opgelicht wilt worden en je tijd wilt verspillen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.