Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels
Glad you like using MyWheels' shared cars and app so much. MyWheels charges market-based rates. MyWheels experiences that more and more renters are switching to renting our shared cars and prefer this to owning and maintaining their own car. So we look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels
Vervelend dat uw ervaring omtrent de door u genoemde punten niet naar wens is geweest. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels
Vervelend dat de afhandeling van de schade niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Fijn dat het gebruik em de flexibiliteit van de deelauto's en van MyWheels je zo goed bevalt. Vriendelijk dank voor je review. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. MyWheels aims for customer-friendliness and convenience. The spread of MyWheels shared cars across the Netherlands is growing. With the aim of making a shared car available to everyone in their region/neighborhood. We look forward to seeing you when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
We are happy you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you again when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. M.b.t. klantenservice, facturatie, goede conditie van de auto's en het reserveringssysteem. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. Jammer dat u de tarieven als wat hoog ervaart. Wellicht is een plus of pro abonnement voor u een optie om tot wat lagere tarieven te komen. Die kunt u bekijken op onze website https://mywheels.nl/tarieven. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Vervelend dat uw ervaring niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. En graag even aangeven welke auto het betreft. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Vervelend dat uw ervaring niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. En graag even aangeven welke auto het betreft. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you again when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.
Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de huur van onze deelauto's. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
MyWheels is very sorry that you had to experience this concerning the charger cable in this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. Unfortunatley for you, but there must have been a reason why your reservation was cancelled or changed to another car. Almost always when MyWheels does this and a small technical failure of the car can be the reason. Not serious because MyWheels maintains the cars according to schedule. Broken lights, damaged mirror and other issues that are necessary for safe driving for our customers can be the reason. MyWheels' fleet is expanding rapidly, so the distance to get to a shared car will become increasingly less. We look forward to seeing you when you make your next booking. Many thanks. Team MyWheels.
MyWheels vindt het erg vervelend dat u dit op deze manier heeft moeten ervaren. Dit is niet waar MyWheels voor staat als het gaat om de service en het gebruik van onze deelauto’s. Mogelijk wilt u via deze link uw ervaring aangeven: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wil dit graag voor u oplossen. Bij voorbaat bedankt. Team MyWheels
Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de facturatie vanuit MyWheels. We willen dit voor u oplossen. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze financiële afdeling dit kan controleren. Onze support afdeling is 24 uur per dag bereikbaarder. Het soms zijn bij grote drukte dat de wachttijden langer zijn dan gewenst. MyWheels werk er hard aan om dit te voorkomen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.