Wij gebruiken MyWheels vaak en al een behoorlijke periode. Echter ervaren we de laatste maanden steeds meer ongemak. De auto's hebben veel schade. Dit zorgt ervoor dat je veel tijd kwijt bent om te kijken of alle schade goed is aangemeld. Daarnaast wordt de prijs steeds hoger maar wordt de dienstverlening minder. Klantenservice is niet te bereiken.
De klantenservice is niet opgelijnd om je te helpen. Schriftelijke vragen worden niet beantwoord, bezwaren hebben een reactietermijn van 6 weken. Nadat ik genoodzaakt was een myWheel auto te huren, begon de ellende. Het lijkt zo mooi, kwam bij de auto: verkeerd opgeladen door voorganger en brandende waarschuwingslampjes op dashboard. Ik mocht van myWheels niet met deze auto rijden, zei de chatbot, Aangezien de wachttijd van de klantenservice een uur is, mijn afspraak niet wacht, moest ik een andere auto reserveren. Daar had ik de klantenservice bij nodig, want ookal had ik de rit beeindigd, ik had nog een reservering staan. Dus toch wachten, 30min. Ik werd verwezen naar een andere auto. Dat bleek een vieze auto, op een openbare parkeerplek, zonder laadpaal. Ok, prima. Ik heb hem na mijn rit daar weer terug gezet. Krijg ik 6 weken later ineens een boete doorbelast van MyWheels, een parkeerboete. Blijkt er op de parkeerplek waar deze stond (en ik dus op exact dezelfde plek hem moest terugbrengen), 3uur later die avond een tijdelijk parkeerverbod ingegaan zijn. Dat lijkt mij de verantwoordelijkheid van myWheels zelf, mijn rit is beeindigd, en geparkeerd op een plek waar die stond en mocht staan. Helaas krijg ik geen contact met myWheels maar verwijzen ze naar een draak van een online formulier. Dat formulier dient als een vorm van bezwaar? En de reactietermijn terug is 6 weken. 6 weken!! Terwijl binnen 3 dagen de boete van mijn rekening is gehaald. Nu ik het storneer, krijg ik incasso kosten want ik heb een schuld bij hen. Ze reageren inmiddels niet meer op mijn mails, want... ingevulde formulier, zij kunnen niets zelf. Ze hebben alle info, maar weigeren er iets mee te doen. Inmiddels staat er nu een week in mijn eigen straat een myWheels gedumpt, op een straathoek / in een bocht. Zal ik handhaving bellen en hopen op een boete terug?
Borg van €250 niet terug, slechte klantenservice Ik probeer al sinds 15 juli mijn borg van €250 terug te krijgen. Op 4 augustus kreeg ik eindelijk een reactie, maar die loste niets op. Ik heb direct weer gereageerd, maar tot vandaag (25 augustus) geen oplossing of terugbetaling. Telefonisch contact is onmogelijk: het keuzemenu hangt gesprekken op zodra je een accountvraag hebt. Zo wordt je als klant gewoon buitengesloten. Het voelt alsof MyWheels bewust moeilijk doet om borg niet terug te betalen. Erg frustrerend: ik heb alles netjes betaald, maar mijn geld krijg ik niet terug. Tip aan MyWheels: wees transparant, betaal borgsommen snel terug en zorg dat klantenservice bereikbaar is voor álle vragen.
ze zijn op het eerst zijn ze makkelijk te bereiken via telefoon en chat niks aan de hand is en ze natuurlijk geld aan je kunnen verdienen (dat is prima zo werkt het en je betaald voor een service) tot het moment dat MyWheels tekort komt op het bieden van hun service, als je in de problemen komt met defecte auto’s of teveel afgeschreven bedragen, boetes en of borg, dan zul 100% tegen een muur aan lopen. Online vindt je overal dezelfde terug komende klachten en die zijn niet mals! en de klachten zijn allemaal precies het zelfde, wil jij dat risico nemen? Één keer auto pech en dan kom je per direct op een zwarte lijst te staan van MyWheels “op deze klant niet meer reageren” dat is hun management policy en alle medewerkers zijn er van op de hoogte en doen mee met deze poncy sceam en dat is betreurenswaardig, het is te vergelijken met een moderne piramide sceam, een wolf in Schaaps kleding, mocht je door defecte auto’s, of verkeerd afgeboekte bedragen, borg, boetes, dan zul je zoals dat gaat in een piramide sceam totaal 100% worden ontweken, geen communicatie meer van MyWheels, dat gebeurd als ze bouwen op leugens en stelen, en als je dan die ene keer iemand krijgt te spreken dan zul je horen dat het weken kan duren voor je wat krijgt te horen en er werd zelfs gezegd dat de kans groot is helemaal geen reactie te krijgen, nou dat klopt! Daarnaast krijg je bedreigingen van de support dat alle xtra kosten ( defecte auto) op jou verhaalt worden als je niet doet wat ze zeggen, indirect betaal ik voor dit wangedrag want ik had een Pro Abonnement wat support garandeert en kortingen uiteindelijk onder aan de streep ben ik meer dan 500 euro nog van ze verschuldigd, zoals vele vele anderklanten met precies dezelfde klachten ( trustpilot ) daar reageren ze nog op klachten het gelijk op te willen lossen als je een iemand stuurt naar ze, en ik kan uit ervaring spreken dat natuurlijk ook weer niet gebeurt KEEP UP THE APPEARANCE MyWheels
Wij hebben een paar maanden geleden een Opel Astra gereserveerd in Amsterdam voor 3 weken van (26 juli t/m 16 aug). Daarbij hebben we gebruik gemaakt van de “zomer2025” aanbieding en trips 2000km. De eerste dag haperde de auto al en op 27 juli belden we het alarmnummer van mywheels, vervolgens werd er een pechhulp naar ons gestuurd. De hulpdienst kon de auto niet ter plekke repareren. Hij heeft de auto meegenomen en ons in de middel of nowhere achtergelaten zonder auto. We hebben mywheels weer gebeld met de vraag wat nu te doen en de medewerker aan de telefoon kon alleen maar melden dat wij naar een NS station moesten gaan en van daar uit met de trein verder moesten (dat zou worden vergoed). Hij gaf aan dat hij verder niks voor ons kan doen en dat we later nog maar moeten bellen of mailen voor een oplossing. Met veel moeite zijn we op zondag van Kerkrade naar Maastricht gekomen en daar hebben we een andere mywheels auto gehuurd, Intussen kregen we facturen van de eerste auto (voor 2000km) die we helemaal niet gebruikt hebben. Daarna meerder malen het alarmnummer van mywheels gebeld en na lange wachttijden werd meerdere malen beloofd dat we terug gebeld zouden worden voor een oplossing. Intussen heb ik geprobeerd via telefoon, chat en mail ([email protected]) contact te krijgen maar ik krijg geen enkele reactie. Ook de treinkosten kan ik nergens declareren. Ik ben al jaren tevreden gebruiker van Mywheels (160x gehuurd samen met mijn vrouw) maar nu gaat het echt helemaal mis. Ik heb de eerste factuur van de Opel Astra laten terugstorten en nu krijg ik een aanmaning en zal mijn account wel geblokkeerd gaan worden. Ik zie in de antwoorden op andere klachten dat we een mail moeten sturen maar dat heb ik al meerder malen gedaan. Hoe kom ik in contact met MyWheels hierover? Intussen ben ik overgestapt naar greenwheels maar dit kan toch niet de bedoeling zijn??
Vroeger erg fan van Amber Auto, dat was deelvervoer zoals het bedoeld is. Duurder dan het hebben van een eigen auto maar prima voor af en toe, en ook kon bijvoorbeeld je een enkele reis maken en de auto op een andere plek wegzetten. Sinds het Mywheels is geworden, zijn deelautos onbetaalbaar geworden. Een avond op bezoek bij vrienden op een half uur rijden afstand (plek waar je niet met openbaar vervoer kan komen) en je bent voor een avond €75 lichter. Bizar. Daarnaast moet de auto verplicht aan de lader als deze lager dan 80% is (hallo overbelast stroomnet?), wat met slechts 2 laders in de zone waar ik deze altijd terug moet zetten bijna onmogelijk is (en de auto één straat verder wel aan de lader kan dan echt niet, want het betreft niet dezelfde zone..) Je kan niet van mensen verwachten dat ze overgaan op deelvervoer met dit soort prijzen en voorwaarden.
Gezien het aantal klachten dat de laatste maanden op dit platform is achtergelaten over de klantenservice van MyWheels die systematisch niet thuis geeft, is er duidelijk sprake van grove tekortkoming van MyWheels (een voorbode dat het bergafwaarts gaat met het bedrijf?). Mijn ervaring is helaas niet anders. Op 11 april 2025 heb ik via een online formulier op de website van MyWheels een bezwaarschrift ingediend tegen een parkeerboete die onterecht aan mij werd doorberekend. Heel in het kort: de parkeerboete was de verantwoordelijkheid van MyWheels want ik heb de auto binnen de in de app aangegeven parkeerzone achtergelaten en kennelijk had MyWheels niet de correcte parkeervergunning voor die zone. Sinds april heb ik meermaals e-mails verstuurd naar [email protected] maar afgezien van de emails waarin een medewerker bevestigde dat er een na de datum van de uitgeschreven parkeerboete een wijziging (correctie) had plaatsgevonden in de parkeerzone van de desbetreffende auto, heb ik nooit een reactie ontvangen van MyWheels met een beoordeling van mijn klacht. Lekker makkelijk MyWheels om klachten van klanten te negeren, vooral als je tot de conclusie zou moeten komen dat je ze excuses én geld verschuldigd bent. Wat my betreft is MyWheels een topkandidaat om uitgeroepen te worden tot het bedrijf met de minst professionele klantenservice! En MyWheels, mocht je deze klaagzang überhaupt lezen en mocht je geweten toch opspelen, voordat je hetzelfde standaard antwoordt geeft dat ik al bij andere klachten op deze pagina heb gelezen: mijn "dossier" kunt u vast terugvinden met de volgende gegevens: Mijn email: [email protected] MyWheels auto: Renault Zoe N -824-JV Datum en adres parkeerboete: 18/03/25, Van Hoytemastraat Naam parkeerzone in app: Van Hoyemastraat en Omgeving Datum wijziging parkeerzone: 28/03/25 (Van Hoyemastraat uitgesloten van de parkeerzone) Datum notificatie parkeerboete: 10 april 2025 Datum online bezwaarschrift : 11 april 2025
One word: SCAMMERS I booked a car several days in advance because I had important appointment. Just to found out they over-booked it for somebody else and moved my trip to another car far from me a few minutes before my reservation. Please stay away from them, they are not trusted.
This was my first time trying MyWheels, and it will be my last: aside from the car being totally disgusting outside and inside, upon returning the car the charging tag was missing from the glove compartment. Without the tag, charging at the station is impossible. The app therefore did not allow me to end my trip. The app did give me the warning that I could be fined for leaving the car at a charging station without charging it. Customer service took around 2 hours to respond through the chat. Was I supposed wait 2 hours next to the car to prevent a fine? When customer service finally responded, they told me they could only manually end my trip at the current time of their contact with me (i.e. 2 hours or so after my trip actually ended). If I wanted to dispute being overcharged for 2 hours, I needed to send an email to the email address mentioned in these trust pilot reviews: support at mywheels.nl The very e-mail address that nobody apparently ever receives an answer from according to the reviews in Trustpilot, which is exactly in line with my experience. In the meantime, I have been charged with a much higher trip fee than I should have been. Get your sh1t together MyWheels! And offer a better solution to your clients than asking them to email to an address that never replies, while you collect their money illegitimately.
Alle contact verwijst naar de mail (geprobeerd ze anders te contacten via social media bv, chatbot) maar op mijn herhaaldelijke mails over de afgelopen maanden 0 reactie. Wat is dit voor belachelijke klantenservice? Totaal onbereikbaar!!
Na exact 241 ritten en Pro lid sinds het begin, heb ik helaas mijn abbonement stop gezet. Twee onterechte boetes ontvangen van de gemeente die ook weer zijn kwijtgescholden. Helaas ruim 3 maanden verder zijn de administratiekosten voor deze twee boetes nog steeds niet terug en de klantenservice is onbereikbaar. Erg teleurstellend en raad dan niemand meer Mywheels aan.
We hebben een elektrische Kona meegenomen voor onze reis naar Zweden. Het laden in het buitenland ging heel makkelijk. De betaaldruppel die aan de sleutel hangt werkt bij alle snellaadpalen in Duitsland, Denemarken en Zweden. Een handige site om je volgende laadpunt in te plannen is die van de ANWB.
Bezwaar maken tegen een uitgeschreven boete verloopt uiterst moeizaam. Via support en contactformulier nul op het rekest al twee weken. Maar tegelijk wel €20 administratiekosten voor deze support neertellen.
Ik heb mijn MyWheels-account op 25 april opgezegd. We zijn inmiddels ruim drie maanden verder en ik heb nog steeds mijn borg niet teruggekregen. Contact zoeken levert niets op: alleen automatische mails waarin staat dat het ‘druk’ is. Maar als je een auto boekt, moet je wel direct betalen. Blijkbaar geldt dat alleen voor klanten, niet voor MyWheels zelf als ze geld terug moeten geven. Ik ben jarenlang klant geweest, maar voel me compleet genegeerd sinds ik opgezegd heb. Dit is geen manier om met mensen om te gaan.
I’ve been a regular user of MyWheels and generally liked the service, but this recent experience has completely broken my trust. I upgraded to the Plus plan for just one month, and immediately after subscribing, I tried to downgrade back to the free plan. The app wouldn't let me. It kept showing a message that I could only switch at the end of the billing cycle. Fine. But then, when that date arrived, it was already too late - the app had rolled me into another month automatically and charged me again. €10 wasted for a plan I didn’t want and tried to cancel in time. Even worse: I emailed customer support and got NO RESPONSE. Not even an acknowledgment. Just repeated automated emails asking me to pay an invoice I clearly disputed. This feels like a deliberate trap: the app gives no option to schedule a downgrade in advance, meaning you’re basically forced into paying for at least two months. It’s a shady tactic and extremely disappointing coming from a company I used to recommend. Unless MyWheels fixes this and starts treating their customers with respect, I’m done, and I’ll be warning others not to fall for the same trick.
Teleurstellende klantenservice ondanks groeiende aanwezigheid in Utrecht Wat mij opvalt, is dat MyWheels flink investeert in de uitbreiding van hun wagenpark in Utrecht — inmiddels zijn er bijna 400 auto's beschikbaar. Dat is op zich positief, maar daar staat tegenover dat de klantenservice ernstig tekortschiet. Mijn ervaring illustreert dat helaas goed. Al een week wacht ik op antwoord op een simpele vraag: hoe mijn partner en ik in hetzelfde huishouden samen gebruik kunnen maken van ons kortingsabonnement. Volgens de website moet ik haar via de app een uitnodigingslink sturen, maar dat kan alleen als zij een account heeft. Elke poging om een account aan te maken wordt echter digitaal afgewezen, zonder uitleg. Tijdens een lopende rit heb ik via de chatfunctie in de app contact gezocht, maar het bericht is verdwenen zodra de rit beëindigd was. Ook via e-mail heb ik MyWheels hier sinds 20-7-2025 meerdere keren over benaderd, maar er is nog steeds geen reactie op gekomen. Telefonisch kreeg ik via de noodlijn iemand te spreken, die als enige advies gaf om op maandagochtend opnieuw te mailen zodat mijn bericht "opnieuw bovenaan de lijst" zou komen. Het is kwalijk dat een bedrijf dat steeds meer openbare ruimte in Utrecht in beslag neemt, nauwelijks bereikbaar is voor klanten die tegen praktische problemen aanlopen. MyWheels lijkt vooral gefocust op groei, zonder voldoende te investeren in klantondersteuning. Het zou goed zijn als de gemeente Utrecht kritisch kijkt naar hoe deze deelauto-aanbieder met zijn gebruikers omgaat.
What a SCAM company. I have prepaid for my trip for 66 euros. After a few days, they came with an official invoice for 67.10 euros. I paid it all. Today I have received incasso for 45 euros, wtf ? this is insane. from 1,10 euro to 45 euro, are you out of your mind ? what terms and conditions do you have at your company? You clearly want to screw people, this is just a fraud!!! Please be careful when using this company, they are extremely sneaky with their post trip payments.
Het is te bizar voor woorden, maar ik lees het in meerdere reviews hier: zowel de boeteafdeling als de klantenservice hebben mij al maandenlang "geghost". MyWheels heeft via automatische incasso een boete aan mij doorgerekend (NB boete is niet naar mij naam verlegd maar op naam van MyWheels) waar ik graag beroep voor in zou willen dienen bij de officier van justitie. Maar zowel de boetafdeling als de klantenservice hebben mij inmiddels maandenlang genegeerd. De termijn voor indienen van beroep is inmiddels verstreken, en zit ik met de kosten opgescheept. Het is echt ronduit bizar en onprofessioneel. Daarbij: ik was een heel trouwe klant van MyWheels, wat begon als een non-profit organisatie. Maar inmiddels is aan een hoop te merken dat het bedrijf uit is op puur winst. Klantenservice is ronduit slecht en de tarieven adhv "trips" slaat m.i. helemaal nergens op en is in enorm nadeel van de klant als de plannen voor de rit toch wijzigen.
Bedankt voor je review, Melvin. Wat ontzettend vervelend om zo te moeten lezen dat je al maandenlang genegeerd wordt door ons supportteam. Dat is natuurlijk echt niet de bedoeling en dat spijt ons enorm. We kijken graag nog een keer met je mee naar deze zaak, maar konden je niet bereiken via dit platform. Kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Boete], zodat we dit direct met je kunnen oplossen? Bedankt!
Op 25 april betaalde ik voor een Pro-abonnement. Voor een ritje op 16 mei moest ik opnieuw een Pro-abonnement van 25 euro betalen, terwijl mijn eerdere abonnement nog geldig was tot 25 mei. MyWheels beweert bovendien dat het Pro-abonnement voor één maand af te sluiten is, maar dit is een keiharde leugen. Je wordt verplicht om minimaal twee maanden te betalen. Aangezien ze mij een nieuw Pro-abonnement hebben aangerekend, moet ik nu twee maanden abonnementskosten betalen voor één ritje — terwijl ik al een lopend abonnement had. Wat een oplichters. Ondanks meerdere e-mails naar de klantenservice wordt er gedreigd met een deurwaarder. De klantenservice leest óf je vragen niet en stuurt antwoorden die totaal niet aansluiten op je vraag (twee keer gebeurd), óf ze reageren helemaal niet op je e-mail. Het is ronduit onbeschoft om klanten zo te behandelen. Ik lees helaas in de reviews dat ik niet de enige ben: velen zijn eerst trouwe, tevreden klanten, totdat ze plots een onterechte rekening ontvangen zonder enige uitleg. Daarna is de klantenservice ineens nergens meer te bekennen. Word geen klant! Voor je het weet, heb je een deurwaarder aan de deur voor een volledig onterechte rekening — en niemand van de klantenservice heeft het fatsoen om een toelichting te geven. Huur hier nooit een auto.
Dit is geen automatisch antwoord, dus dat is goed nieuws! Het is natuurlijk ontzettend vervelend als je onverwacht dubbele kosten hebt voor je abonnement. Uit je verhaal te lezen, lijkt het ook niet helemaal goed te zijn gegaan. We kijken graag even met je mee naar je account, maar kunnen je niet bereiken via dit platform. Kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Abonnement], zodat we dit direct met je kunnen oplossen? Alvast bedankt!
Ook ik beschouw mezelf als trouwe klant in schreef hier zojuist een negatieve review over een parkeerboete die ik kreeg nadat ik een MyWheels voor een uur had gehuurd en gehaald en gebracht heb op PRECIES dezelfde plek. Helaas had de vorige huurder hem blijkbaar foutief teruggezet en kan ik twee parkeerboetes betalen van 270 euro per stuk. Bezwaar maken heeft geen zin- ma twee x bezwaar reageert een medewerker dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was. Ik zou zeggen- zorg ervoor dat je in de app een waarschuwing krijgt als je doodleuk via de app naar de auto wordt gebracht op de exacte locatie. 540 euro voor het huren van een auto voor een uur. Ik vond ze altijd al duur, maar wél makkelijk, maar dit vind ik echt een ENORME domper. Ik stop ermee. En wellicht lukt het me weer niet om deze review te verifiëren. Ik heb reeds 47 ritten met MyWheels gedaan.
Bedankt voor je review en het delen van je ervaringen, Margreet. We kunnen zien dat je inderdaad heel wat met ons hebt gereden en begrijpen heel goed wat voor een domper deze boetes dan ook zijn. We kijken graag nog een extra keer met je mee. Kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Parkeerboetes], zodat we dit direct met je kunnen oplossen? Bedankt!
Met al 50 keer huren op mijn naam vind ik mezelf een trouwe klant. Tot nu toe werd een probleem goed opgelost, zoals een auto die niet gehuurd kon worden en er een andere gezocht werd, soms inclusief compensatie. Ik stelde 10 dagen geleden een vraag over een Eropuit kortingcode. Hierop kreeg ik totaal geen antwoord. Inmiddels bleek zelfs de code op de Eropuit site weggehaald te zijn……. Hele vreemde gang van zaken en het haalt mij over de streep om over te stappen naar een andere grote auto deel aanbieder. Dit is wel mede omdat in mijn wijk er steeds minder MyWheels auto’s te zijn.
Hi Hester! Bedankt voor je review en vervelend dat je geen reactie krijgt. We hebben even gekeken en er zijn vanuit ons twee berichten naar je verstuurt als reactie op je mail, eentje afgelopen donderdag en eentje op 18 mei. We zullen de reactie nogmaals naar je versturen, zodat je deze nogmaals kunt bekijken.
Wij maken al ruim drie jaar gebruik van Mywheels. Toen wij laatst een auto met trekhaak gereserveerd hadden en er bleek een probleem met deze auto te zijn, werden wij keurig te woord gestaan door helpdesk en afdeling operations. Samen met Mywheels zijn we uiteindelijk tot een goede oplossing gekomen. Drie jaar lang al geen ritjes naar garages voor banden/servicebeurt of ander gedoe. Daarnaast keuze uit veel verschillende type auto’s. Wij zijn en blijven tevreden klant.
Een autodeel-beweging komt alleen op gang als mensen elkaar er positief in stimuleren. Jouw review is daar een heerlijk voorbeeld van. Ontzettend fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn en tevreden zijn met onze service. We hopen dat jullie MyWheels met veel plezier blijven gebruiken!
I don’t recommend. I booked car with discount and after all they send me invoice to pay more(without discount) even though I was driving one hour less than I booked car for and I drove less kilometres they asked me to pay and when I was talking with customer service they didn’t answer any questions, just say I need to pay and stopped replying to me. Scammers. I think customer service is trained to avoid customers when problem occur. Also we needed to clean car first to use it. I’d give - star if I could
Meeste maanden veel goedkoper dan een auto hebben. Er is altijd eentje in de buurt en de werknemers denken mee. Een aanrader voor iedereen
We zeggen wel eens: autodelen is een geloof en je hebt positief ingestelde mensen zoals jij nodig om verandering te veroorzaken. Bedankt voor je positieve review, Mees!
Ik had een Pro abonnement (25 euro per maand) en 25 ritten gedaan met wisselende ervaringen. Toen kreeg ik plots een brief van een incassobureau namens MyWheels van 3,30. Facturen altijd betaald en ook maand abonnement schrijven ze gewoon af. Komen dan natuurlijk gelijk 40 euro incassokosten bij. Ik heb geprobeerd MyWheels te benaderen maar dat kan alleen via een chat. Nadat ik via de chatbot een medewerker kreeg te spreken ontving ik een standaard reactie met "bedankt voor uw email, we doen dit niet voor niets zoek het maar uit met het incassobureau". Als je zo omgaat met trouwe klanten is het voor mij snel voorbij. Abonnement is ondertussen opgezegd. Er zijn genoeg alternatieven.
Bedankt voor je review, Nicky, en vervelend om te horen dat je dubbele kosten hebt gehad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je gegevens gecontroleerd en de dubbele abonnementskosten voor je vergoed en het dossier bij COEO Incasso voor je laten sluiten. We hopen dat je volgende rit met MyWheels weer helemaal soepel verloopt!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.