Trieste bedoeling

Geprobeerd om hier een auto te huren. Dit was niet mogelijk als je vraag waarom dit niet mogelijk is krijg je daar geen fatsoenlijk antwoord op ze zoude het geld terug storten Dit is tot op heden nog niet gebeurt

Slechte service

Ik ben zeer teleurgesteld in de service die ik heb ontvangen van MyWheels. Mijn account is geblokkeerd zonder duidelijke reden, en de klantenservice biedt geen nuttige antwoorden. Ik heb zelfs betaald voor een rit die ik nooit heb gemaakt en eis onmiddellijk mijn geld terug. Dit gebrek aan communicatie en ondersteuning is onaanvaardbaar. Ik hoop dat MyWheels mijn probleem serieus neemt en snel een oplossing biedt.

Een account is zeer eenvoudig aan te maken en daarna direct rijden.

Op het laatste moment had ik onverwacht een auto nodig. Even online een account aangemaakt en daarna was op loopafstand direct een auto beschikbaar. Op de site is direct af te lezen hoe vol de accu of de tank is en je kunt zelf de inschatting maken welke auto je kiest. Auto parkeren, afsluiten en via automatische incasso is de rekening betaald. De kosten zijn relatief laag, zeker als je vaker gebruik maakt van een auto en dus een abonnement kunt kopen,

Don't buy a car!

Good option if you want to drive around sometimes. Pricing for TRIPS and Regular Users rides can be reduced to make it more affordable.

• Would you recommend us? Yes

Got a fine from mywheels while I couldn’t even use the car

I somehow got a fine from mywheels while I couldn’t even use the car. Before using the car you need to get verified. This proces is done by hand, by people at the office. When I was finally done they blocked my account and when I called why they couldn’t give me a reason. A day later I got a fine for stealing a charging cable I didn’t even touch since I didn’t even use the car. This fine just get automatically collected. Afterwards I called with the company and they said I should just write to their compliance department and I just got automatic reactions back. An employee needs to contact me asap or I am forced to take legal actions. I just want this to be over with. I wouldn’t recommend their service!

Was eerste keer dus even wennen maar zeker voor herhaling vatbaar!

Was erg eenvoudig en goed. Enige issue is vinden van een laadpaal in de zone, dat is niet altijd eenvoudig.

Gemakkelijk, nette auto

Het gemak om snel een auto te regelen is echt top via de app

Veel gedoe en oplichters (Lees mee!)

Laat mij vanaf het begin beginnen. Het registreren duurde ongeveer een uur, omdat je ook nog geverifieerd moet worden, wat bijna het enige is wat handmatig wordt gedaan. Ik belde met de klantenservice om het verificatieproces te versnellen, maar het nummer dat online staat helpt je niet direct met dit probleem. Nadat alles geregeld was, stond ik voor een auto en dacht dat ik die meteen kon huren. Blijkbaar moest je voor middengrote auto's ouder dan 21 jaar zijn, terwijl je met een rijbewijs B elke auto kunt besturen zodra je meerderjarig bent. Daarna heb ik ongeveer een kilometer gelopen naar een kleinere auto. Toen ik in de auto stapte, zat deze onder de troep, maar dat hoort erbij omdat het een deelauto is. Echter, voordat ik weg kon rijden, werd mijn account echter geblokkeerd. Ik belde de klantenservice opnieuw, maar de medewerker kon niet zien waarom mijn account was geblokkeerd. De medewerker kon wel zien in welke stand de automaat stond, dus het leek op pure lariekoek. Daarna heb ik alles netjes afgesloten met de vrouw aan de telefoon en heb de auto uiteindelijk helemaal niet kunnen gebruiken, hoewel ik wel had betaald. Het bedrag is wel netjes teruggestort op mijn rekening. Echter, een dag later kreeg ik te horen dat ik €420 moet betalen voor een oplaadkabel, terwijl ik de auto niet eens heb kunnen gebruiken en zeker weet dat de kabel erin zat. Ik belde opnieuw met de klantenservice en kreeg weer te horen dat ze niets voor mij konden betekenen. Ze mailden me een contactformulier dat niet werkte. Uiteindelijk vond ik het juiste formulier op de site, maar ik kreeg automatische reacties terug (onthoud dat de verificatie wel handmatig wordt gedaan). Een klantenservicemedewerker moet mij snel benaderen, anders overweeg ik juridische stappen te ondernemen. Ga in ieder geval nooit met ze in zee, tenzij je opgelicht wilt worden en je tijd wilt verspillen.

Convenient, tremendous pricing & easy

Ik heb een auto gehuurd vor 2 dagen en het was zo makkelijk en goedkoop. Ik heb geen horror stories als de anderen op deze review. Ik heb nos geen boete gekregen over park. Ik betal die tarief gewoon als ik moet parkeren. In Rotterdam het is niet zo duur allen tussen €1 en €2 per uur. Hangt af waar je bent.

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Flexibel,modern wagenpark

Je blijft natuurlijk met deelauto's een beetje afhankelijk van de gebruiker voor je. De incidentele keer dat ik een issue had is dat snel telefonisch opgelost door mywheels.

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels onderhoudt het wagenpark natuurlijk up-to-date voor onze deelgebruikers. Om zodoende iedere rit prettig, veilig en goed te laten verlopen voor onze huurders. En onze huurders zijn natuurlijk verantwoordelijk voor het in goede en staat en schoon terugbrengen van de auto na een reservering. Zodat de volgende gebruiker een goede en schone auto heeft voor zijn reservering. Onze Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar om de vragen en eventuele problemen met onze huurders direct op te lossen. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Slechte ervaring met onterechte boete en gebrek aan reactie

Ik heb onlangs een auto gehuurd via MyWheels en kreeg daarna een boete van €125 omdat de auto vies was achtergelaten. Dit vond ik onterecht, omdat de auto al vies was toen ik deze ophaalde. Dit heb ik meteen aangegeven, maar toch werd de boete opgelegd. Ik heb contact opgenomen met MyWheels en bezwaar ingediend, maar helaas heb ik geen enkele reactie ontvangen. Het gebrek aan communicatie en het feit dat ik moet betalen voor iets waar ik niet verantwoordelijk voor ben, heeft mijn vertrouwen in MyWheels ernstig aangetast.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Regelmatig niet volledig opgeladen batterij, ondanks mijn meldingen

De service van dit autoverhuurbedrijf is gericht op het acuut oplossen van situaties die voortkomen uit al bestaande problemen. Namelijk, de batterijen zijn bij het begin van een verhuur regelmatig niet volledig opgeladen. Naarmate ik vaker auto’s van hen huurde, moest ik steeds vaker de reservering annuleren en snel een andere auto huren. Dit zorgde voor hoge stress, late aankomsten voor mijn afspraken, en was ontzettend irritant. Hoewel de klantenservice elke keer netjes reageert met “sorry-sorry,” lossen ze het probleem niet op. Ze verschuiven zelfs de verantwoordelijkheid naar de klant, die de auto niet aan de laadpaal had gezet, ondanks dat er bij alle auto’s een beheerder hoort te zijn. Ik ben zeer teleurgesteld en heb mijn abonnement beëindigd. Geen aanrader.

Niet eens gebruik van kunnen maken

Mijn nicht is bevallen van een kind die wij nu nog niet eens hebben kunnen zien. Ik heb een account aangemaakt om op bezoek te gaan aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een auto. De auto gereserveerd maar toen moest er ineens een handmatige controle worden uitgevoerd. NADAT mijn rijbewijs etc al waren goedgekeurd. Een dag later reactie gekregen op mijn verzoek tot handmatige controle met daarin bericht dat mijn account is gedeactiveerd zonder optie om dit nog terug te draaien?! Waar is deze beslissing op gebaseerd?!!?! Nog nooit van mijn leven een betaling op iets gemist en nog nooit een verkeersregels overtreden. Ze gaan ook niet verder in gesprek om te vertellen waarop hun beslissing concreet is gebaseerd of wat dan ook. Heb alleen een mail ontvangen met het zelfde lijstje van mogelijke oorzaken en de melding dat ze niet verder gaan met mijn situatie. AKA zoek het maar uit. Heb dus nog niet eens met hun auto's kunnen rijden voordat ze me al hebben verteld dat ik dit niet meer mag. Ongekend en compleet absurd.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe als nieuwe huurder. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Vreselijke, vreselijke steun. Vermijd ze

De elektrische auto's zouden een stadsbrede parkeervergunning hebben, maar ik kreeg toch een boete als ik correct parkeerde volgens de voorschriften. Hun ondersteuningsteam reageert niet op de zaak, hoewel de boete (plus 20 EUR administratiekosten) zonder enige uitleg aan mij is overgemaakt! Belachelijk. Je kunt niemand aan de telefoon krijgen voor meer informatie. Vermijd ze ten koste van alles om hoofdpijn te besparen! Concurrenten reageren veel sneller en hun processen zijn transparant. Ook zijn hun auto’s vies, ruiken ze naar tabak en hebben de auto’s veel schade.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie m.b.t. een eventuele onterechte boete naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Slecht

Auto gehuurd later bij het ophalen is een account geblokkeerd dus ik nieuwe account met mijn rijbewijs. Kapotte auto die niet helemaal opgelden was . Uren langs de snelweg gestaan totdat hulpdienst kw. Compensatie bedrag beloofd . Dan stond er nog €150 open van openstaande bedragen die ze maar niet terug willen storten. Nu willen ze weer geld van mijn account pakken. Ik heb geschreven dat ik aangifte ga doen. Ze schrijven dat er geen betalingen kunnen worden gedaan van account die niet gekoppeld is. Dus ik schrijf dan stort het geld terug.natuurlijk geen antwoord op de vraag of terugstorten van het bedrag. Dus hopelijk gaan meer mensen aangifte doen.

NIET 24/7 beschikbaar: ‘s nachts geen my wheels

Sta je dan als je ‘s nachts urgent een auto nodig hebt… blijkbaar is My Wheels toch niet 24/7 beschikbaar: ‘s nachts onmogelijk om te reserveren. Waardeloos qua flexibiliteit en betrouwbaarheid dus. Valt me erg tegen, ga naar andere aanbieder zoeken.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. het reserveren van een deelauto voor een nachtelijke rit. MyWheels stelt enkele voorwaarden voor het reserveren van een rit in de nacht, Graag willen we deze u duidelijk maken. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Vermeld dat dan uw naam en telefoonnummer. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels

Schandalig

Ik heb in februari een auto gehuurd via mywheels. Een paar dagen later werd ik gebeld omdat de sleutel zogenaamd kwijt is. Ik heb de sleutel beslist niet kwijtgemaakt en heb dit meerdere keren duidelijk gemaakt. Klantenservice kan geen contact opnemen met andere afdelingen, zoals die van boetes?! Ik krijg geen contact met mensen van mywheels die mij verder kunnen helpen. Begin april is mij verteld dat mijn factuur bevroren wordt totdat de issue is opgelost, maar nu toch een incassobureau op me gestuurd! Gebruik mywheels niet!

Vervelend dat de afhandeling van uw klacht niet goed is verlopen voor u. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Een bedrijf dat zich bezighoudt met racisme tegen buitenlanders

De rekening werd zonder waarschuwing gesloten en na herhaalde contact werd de echte reden niet vermeld. Er is een eerdere beslissing genomen tegen buitenlanders ( fraude) ( oplichter) zonder bewijs verkeerd gebruik van gegevens

Part 2 bagger

29 april bezwaar ingediend via t contactformulier 06-05 weer bezwaar ingediend zogenaamd wordt er binnen 2 werkdagen contact opgenomen maar niet heus. Meerdere keren gebeld ….. klantenservice kan mij niks vertellen? Want ze kunnen niks zien? Slecht slecht slecht

Onbetrouwbaar, peperduur en waardeloze service

ik ben echt he-le-maal klaar met dit bedrijf. Als ik voor de zoveelste keer bij een auto sta die "niet op locatie is" of "niet op tijd ingeleverd is" of "ranzig is". Vroeger betaalde je een prima bedrag voor een huurauto, tegenwoordig is het 50/50 of je voor een godsvermogen uberhaupt de auto kan meekrijgen. Geen sleutelfiguren voor autos als er gedonder mee is, dit bedrijf is echt in een gigantisch hard tempo zichzelf aan het saboteren, waardeloze tent.

Way too expensive

Everything went easy and smooth and the cars are top but two rides and it costs me more than I paid a month when I owned a car. It’s way too expensive.

MyWheels applies market-based rates. We experience for this reason that more and more renters are making the choice to replace their own car and switch to MyWheels' shared cars. We would like to explain our rates. You may wish to indicate this through this link: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check and contact you. MyWheels would like to explain this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels.

Bagger

MyWheels geeft aan dat ik de sleutel ben kwijtgeraakt terwijl dat absoluut niet zo is. Want alles hangt onder 1 van die hangertjes. Druppelsleutel autosleutel en al. Wel dreigen met binnen 3 werkdagen 520 euro incasseren maar niet eerst een onderzoek starten en kijken of het waar is en dan pas incasseren. En dan zegt de klantenservice betalen anders komt er incassobureau. Rij ik terug naar de plek waar ik m heb achtergelaten want zogenaamd heeft niemand erin gereden maar zie ik de auto niet staan en kan m ook niet reserveren om zelf te zoeken naar de sleutel… zit al sinds 19 januari te wachten man

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Heel fijn en makkelijk in gebruik

Met een goede klantenservice die heel erg goed met je meedenkt.

Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels

Parking Policy

They have updated their parking policy from free parking in service area to parking/returning in fixed spot only. This was not well informed and has caused fines to many. P.s: why do I have to agree on sharing my “IP address” before being able to comment?!

• Would you recommend us? No

Great Cars and Service

We really love MyWheels, great prices and great cars. We love to have a ride, sometimes just for fun, going nowhere and enjoying amsterdam!

Glad you like using MyWheels' shared cars and app so much. MyWheels charges market-based rates. MyWheels experiences that more and more renters are switching to renting our shared cars and prefer this to owning and maintaining their own car. So we look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.