Waardelooooosssss

Maar even serieus he …. Ben sinds april met jullie bezig voor een onterechte boete van 500 euro betreft het kwijtraken van een sleutel wat ABSOLUUT NIET ZO IS …. SINDS APRIL BEZIG heb weet ik veel hoevaak gebeld enige wat ik te horen krijg is “ ik kan er alleen een aantekening van maken” ja daaaaggg incasseren kunnen jullie makkelijk maar oplossen ho maar IK WIL ZO ZO ZOOO SNEL MOGELIJK EEN OPLOSSING

MyWheels doesn’t return my deposit

MyWheels asked for a €250 deposit before renting a car; and I requested back the deposit after my rental. The deposit has still not been returned to me after weeks, and the customer support who is only reachable by email refuses to give me any explanation or details regarding the transaction. So basically MyWheels is trying to keep my deposit payment for no reason and they don’t even have a phone number to reach. Absolutely the worst car sharing service and the worst company I used in a long time. I wouldn’t recommend this service to anybody.

• Would you recommend us? No

Altijd een auto beschikbaar zonder de zorg

Het lenen is wennen en eenmaal gewend heel gemakkelijk. Blij dat de eigen auto weg is gedaan.

Ik ben tevreden. Ik zou haar aanbevelen aan vrienden. Er is veel te wensen over. Specifiek voor de gebruikstijd van de auto.

Matig

Moeilijk om te auto los te koppelen als je dit niet dagelijks doet, duur/prijzig en de auto was ook vies en plakkerig van binnen.

Waardeloos

Gedeactiveerd zonder reden. Geen mogelijkheid op herstel. Onbetrouwbaar, wacht nog steeds op mijn betaalde borg. Zij geven op hun website een 8/10 van deze klantenvertellen.nl aan, laat wel zien hoe dit bedrijf werkt.

Worst experience ever

The worst experience in the NL. They collect your data, such as name, birthday, driver's license, bank account number- all these was provided from my side before the trip to NL well in advance. The license was validated and bank account linked to my profile, they confirmed I can use the service. But when I arrived to NL and tried to book a car, my account was immediately blocked without any reason. The support does only have email, no phone. Their reply was very strange, as all the reasons for deactivation were not applicable to me. I have my driver license since 1996 and have no accidents, no fines, nothing. I am EU citizen, no problems with banks, payments etc. It seems that MyWheels is just collecting your data. I asked to delete my personal data, but got no confirmation from there. Be aware.

Fijn bedrijf met bevlogen medewerkers

Als sleutelfiguur merk ik ook regelmatig dat gebruikers niet beseffen dat de auto een algemeen vervoermiddel is en zo schoon mogelijk moet worden teruggebracht. Soms is het echt erg hoe auto's worden achtergelaten. Als ik het echter meld, dan is binnen no time de auto schoongemaakt. Als je eerst goed de informatie leest alvorens te registreren en te boeken, dan valt de moeilijkheidsgraad best mee. Als je belt moet je wel eens wat lang wachten, maar de medewerkers doen hun best om je te helpen.

Deelauto's is de toekomst

Geweldige auto's, prima app en zeer goed geprijst. Geen eigen auto meer nodig is beter voor het millieu, het straatbeeld en je eigen bankrekening.

Trieste bedoeling

Geprobeerd om hier een auto te huren. Dit was niet mogelijk als je vraag waarom dit niet mogelijk is krijg je daar geen fatsoenlijk antwoord op ze zoude het geld terug storten Dit is tot op heden nog niet gebeurt

Slechte service

Ik ben zeer teleurgesteld in de service die ik heb ontvangen van MyWheels. Mijn account is geblokkeerd zonder duidelijke reden, en de klantenservice biedt geen nuttige antwoorden. Ik heb zelfs betaald voor een rit die ik nooit heb gemaakt en eis onmiddellijk mijn geld terug. Dit gebrek aan communicatie en ondersteuning is onaanvaardbaar. Ik hoop dat MyWheels mijn probleem serieus neemt en snel een oplossing biedt.

Een account is zeer eenvoudig aan te maken en daarna direct rijden.

Op het laatste moment had ik onverwacht een auto nodig. Even online een account aangemaakt en daarna was op loopafstand direct een auto beschikbaar. Op de site is direct af te lezen hoe vol de accu of de tank is en je kunt zelf de inschatting maken welke auto je kiest. Auto parkeren, afsluiten en via automatische incasso is de rekening betaald. De kosten zijn relatief laag, zeker als je vaker gebruik maakt van een auto en dus een abonnement kunt kopen,

Don't buy a car!

Good option if you want to drive around sometimes. Pricing for TRIPS and Regular Users rides can be reduced to make it more affordable.

• Would you recommend us? Yes

Got a fine from mywheels while I couldn’t even use the car

I somehow got a fine from mywheels while I couldn’t even use the car. Before using the car you need to get verified. This proces is done by hand, by people at the office. When I was finally done they blocked my account and when I called why they couldn’t give me a reason. A day later I got a fine for stealing a charging cable I didn’t even touch since I didn’t even use the car. This fine just get automatically collected. Afterwards I called with the company and they said I should just write to their compliance department and I just got automatic reactions back. An employee needs to contact me asap or I am forced to take legal actions. I just want this to be over with. I wouldn’t recommend their service!

Mijn ervaring is matig!

De klantenservice is goed bereikbaar en er is voldoende autoaanbod. De geleende auto was echter vies en had veel schade. Het belangrijkste probleem is dat je voor elke dag een verplicht bedrag van 5 euro moet betalen om het eigen risico te verlagen. Dit is dus geen keuze, maar een verplichting! Het ergste en meest dubieuze is dat als je een reservering hebt voor 3 dagen, je 3 x 5 euro betaalt. Het is dus niet eenmalig per reservering, zoals bij sommige concurrenten wel het geval is. Let dus goed op de kleine lettertjes bij My Wheels. Ik heb ineens 25 euro meer betaald voor een reservering van 4 dagen. Slecht.

Was eerste keer dus even wennen maar zeker voor herhaling vatbaar!

Was erg eenvoudig en goed. Enige issue is vinden van een laadpaal in de zone, dat is niet altijd eenvoudig.

Gemakkelijk, nette auto

Het gemak om snel een auto te regelen is echt top via de app

Veel gedoe en oplichters (Lees mee!)

Laat mij vanaf het begin beginnen. Het registreren duurde ongeveer een uur, omdat je ook nog geverifieerd moet worden, wat bijna het enige is wat handmatig wordt gedaan. Ik belde met de klantenservice om het verificatieproces te versnellen, maar het nummer dat online staat helpt je niet direct met dit probleem. Nadat alles geregeld was, stond ik voor een auto en dacht dat ik die meteen kon huren. Blijkbaar moest je voor middengrote auto's ouder dan 21 jaar zijn, terwijl je met een rijbewijs B elke auto kunt besturen zodra je meerderjarig bent. Daarna heb ik ongeveer een kilometer gelopen naar een kleinere auto. Toen ik in de auto stapte, zat deze onder de troep, maar dat hoort erbij omdat het een deelauto is. Echter, voordat ik weg kon rijden, werd mijn account echter geblokkeerd. Ik belde de klantenservice opnieuw, maar de medewerker kon niet zien waarom mijn account was geblokkeerd. De medewerker kon wel zien in welke stand de automaat stond, dus het leek op pure lariekoek. Daarna heb ik alles netjes afgesloten met de vrouw aan de telefoon en heb de auto uiteindelijk helemaal niet kunnen gebruiken, hoewel ik wel had betaald. Het bedrag is wel netjes teruggestort op mijn rekening. Echter, een dag later kreeg ik te horen dat ik €420 moet betalen voor een oplaadkabel, terwijl ik de auto niet eens heb kunnen gebruiken en zeker weet dat de kabel erin zat. Ik belde opnieuw met de klantenservice en kreeg weer te horen dat ze niets voor mij konden betekenen. Ze mailden me een contactformulier dat niet werkte. Uiteindelijk vond ik het juiste formulier op de site, maar ik kreeg automatische reacties terug (onthoud dat de verificatie wel handmatig wordt gedaan). Een klantenservicemedewerker moet mij snel benaderen, anders overweeg ik juridische stappen te ondernemen. Ga in ieder geval nooit met ze in zee, tenzij je opgelicht wilt worden en je tijd wilt verspillen.

Convenient, tremendous pricing & easy

Ik heb een auto gehuurd vor 2 dagen en het was zo makkelijk en goedkoop. Ik heb geen horror stories als de anderen op deze review. Ik heb nos geen boete gekregen over park. Ik betal die tarief gewoon als ik moet parkeren. In Rotterdam het is niet zo duur allen tussen €1 en €2 per uur. Hangt af waar je bent.

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Flexibel,modern wagenpark

Je blijft natuurlijk met deelauto's een beetje afhankelijk van de gebruiker voor je. De incidentele keer dat ik een issue had is dat snel telefonisch opgelost door mywheels.

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels onderhoudt het wagenpark natuurlijk up-to-date voor onze deelgebruikers. Om zodoende iedere rit prettig, veilig en goed te laten verlopen voor onze huurders. En onze huurders zijn natuurlijk verantwoordelijk voor het in goede en staat en schoon terugbrengen van de auto na een reservering. Zodat de volgende gebruiker een goede en schone auto heeft voor zijn reservering. Onze Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar om de vragen en eventuele problemen met onze huurders direct op te lossen. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Slechte ervaring met onterechte boete en gebrek aan reactie

Ik heb onlangs een auto gehuurd via MyWheels en kreeg daarna een boete van €125 omdat de auto vies was achtergelaten. Dit vond ik onterecht, omdat de auto al vies was toen ik deze ophaalde. Dit heb ik meteen aangegeven, maar toch werd de boete opgelegd. Ik heb contact opgenomen met MyWheels en bezwaar ingediend, maar helaas heb ik geen enkele reactie ontvangen. Het gebrek aan communicatie en het feit dat ik moet betalen voor iets waar ik niet verantwoordelijk voor ben, heeft mijn vertrouwen in MyWheels ernstig aangetast.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Regelmatig niet volledig opgeladen batterij, ondanks mijn meldingen

De service van dit autoverhuurbedrijf is gericht op het acuut oplossen van situaties die voortkomen uit al bestaande problemen. Namelijk, de batterijen zijn bij het begin van een verhuur regelmatig niet volledig opgeladen. Naarmate ik vaker auto’s van hen huurde, moest ik steeds vaker de reservering annuleren en snel een andere auto huren. Dit zorgde voor hoge stress, late aankomsten voor mijn afspraken, en was ontzettend irritant. Hoewel de klantenservice elke keer netjes reageert met “sorry-sorry,” lossen ze het probleem niet op. Ze verschuiven zelfs de verantwoordelijkheid naar de klant, die de auto niet aan de laadpaal had gezet, ondanks dat er bij alle auto’s een beheerder hoort te zijn. Ik ben zeer teleurgesteld en heb mijn abonnement beëindigd. Geen aanrader.

Niet eens gebruik van kunnen maken

Mijn nicht is bevallen van een kind die wij nu nog niet eens hebben kunnen zien. Ik heb een account aangemaakt om op bezoek te gaan aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een auto. De auto gereserveerd maar toen moest er ineens een handmatige controle worden uitgevoerd. NADAT mijn rijbewijs etc al waren goedgekeurd. Een dag later reactie gekregen op mijn verzoek tot handmatige controle met daarin bericht dat mijn account is gedeactiveerd zonder optie om dit nog terug te draaien?! Waar is deze beslissing op gebaseerd?!!?! Nog nooit van mijn leven een betaling op iets gemist en nog nooit een verkeersregels overtreden. Ze gaan ook niet verder in gesprek om te vertellen waarop hun beslissing concreet is gebaseerd of wat dan ook. Heb alleen een mail ontvangen met het zelfde lijstje van mogelijke oorzaken en de melding dat ze niet verder gaan met mijn situatie. AKA zoek het maar uit. Heb dus nog niet eens met hun auto's kunnen rijden voordat ze me al hebben verteld dat ik dit niet meer mag. Ongekend en compleet absurd.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe als nieuwe huurder. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Vreselijke, vreselijke steun. Vermijd ze

De elektrische auto's zouden een stadsbrede parkeervergunning hebben, maar ik kreeg toch een boete als ik correct parkeerde volgens de voorschriften. Hun ondersteuningsteam reageert niet op de zaak, hoewel de boete (plus 20 EUR administratiekosten) zonder enige uitleg aan mij is overgemaakt! Belachelijk. Je kunt niemand aan de telefoon krijgen voor meer informatie. Vermijd ze ten koste van alles om hoofdpijn te besparen! Concurrenten reageren veel sneller en hun processen zijn transparant. Ook zijn hun auto’s vies, ruiken ze naar tabak en hebben de auto’s veel schade.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie m.b.t. een eventuele onterechte boete naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Slecht

Auto gehuurd later bij het ophalen is een account geblokkeerd dus ik nieuwe account met mijn rijbewijs. Kapotte auto die niet helemaal opgelden was . Uren langs de snelweg gestaan totdat hulpdienst kw. Compensatie bedrag beloofd . Dan stond er nog €150 open van openstaande bedragen die ze maar niet terug willen storten. Nu willen ze weer geld van mijn account pakken. Ik heb geschreven dat ik aangifte ga doen. Ze schrijven dat er geen betalingen kunnen worden gedaan van account die niet gekoppeld is. Dus ik schrijf dan stort het geld terug.natuurlijk geen antwoord op de vraag of terugstorten van het bedrag. Dus hopelijk gaan meer mensen aangifte doen.

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle