Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels omtrent deze kwestie niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar support@mywheels.nl. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. Vervelend dat u de verhouding tussen eigen risico van een rit van een uur als te veel ervaart. MyWheels kan dit i.v.m. verzekering van de auto's niet wijzigen. Als u nog vragen heeft, kunt u altijd even een email sturen naar suppor@mywheels.nl. Alvast bedankt voor de moeite. Team Mywheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u bevalt. Heel vervelend dat u tot 2 keer geen goede ervaring heeft met de beschikbare batterij, lading en niveau van de brandstof. Iedere huurder is verplicht de auto na het beëindigen van de reservering voor de volgende huurder goed en op niveau achter te laten. Wij adviseren u in het vervolg MyWheels te infomeren zodat we de vorige huurder kunnen benaderen. Onze excuses voor de ervaren overlast. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. Zijn er vragen over de tarieven of de door u ontvangen factuur van MyWheels kunt u altijd even bellen of e-mailen op support@mywheels.nl en 085-7734222. Met hartelijke groet. Team MyWheels.We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Vervelend dat er regio minder deelauto's beschikbaar zijn. Soms verplaatst MYWheels auto's tussen regio's. Die heeft vooral te maken met de vraag en aanbod is die regio’s. Het wagenpark breidt zich snel uit dus wellicht is en binnenkort meer keuze in uw regio. Met vriendelijke groet. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark breidt zich dagelijks snel uit, zodat steeds meer huurders een auto kunnen huren in de buurt van hun woonadres. Wellicht is het goed om bij een volgende reservering een auto te boeken met een vaste parkeerplek i.p.v. een zone locatie. En goed dat u zo bijblijft met de huidige digitale ontwikkelingen. Onze complimenten! We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark breidt zich dagelijks snel uit, zodat steeds meer huurders een auto kunnen huren in de buurt van hun woonadres. Wellicht is het goed om bij een volgende reservering een auto te boeken met een vaste parkeerplek i.p.v. een zone locatie. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. En goed dat u aangeeft dat we met onze deelauto's gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het laden van de auto's. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met meer elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op het milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met meer elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op het milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Vervelend dat uw reservering met een van de deelauto's zo teleurstellend is verlopen. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Helaas is dit niet mogelijk na iedere reservering. Iedere huurder is verantwoordelijk om de auto in goede staat en conditie terug te brengen na de reservering. Bij een vieze auto is het goed dit MyWheels voor aanvang van de reservering te melden. Dan kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar support@mywheels.nl met daarin uw naam, telefoonnummer en de reservering. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan. MyWheels wilt dit graag voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Vervelend dat een elektrische auto niet voldoende was geladen tijdens uw reservering. In principe is iedere huurder verantwoordelijk dat het batterijpercentage na de reservering voldoende is voor de volgende huurder. Bij een percentage van 80 % of minder is het verplicht de auto aan een laadpaal te koppelen. Als het nog een keer voorkomt verzoeken wij u vriendelijk even te bellen met ons support afdeling. Dat kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. We hopen u toch terug te zien bij een volgende reservering. Met vriendelijk groet. Team MyWheels.
Vervelend dat u problemen heeft gehad met het starten van de auto. De beste manier op dit op te lossen is direct te bellen met onze afdeling support: 085 7734222. Die kunnen dit dan direct samen met u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. En de missie van MyWheels u zo aanspreekt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd