Filters

8

Heel fijn en makkelijk in gebruik

Met een goede klantenservice die heel erg goed met je meedenkt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels

1

Parking Policy

They have updated their parking policy from free parking in service area to parking/returning in fixed spot only. This was not well informed and has caused fines to many. P.s: why do I have to agree on sharing my “IP address” before being able to comment?!

  • Would you recommend us? No
10

Great Cars and Service

We really love MyWheels, great prices and great cars. We love to have a ride, sometimes just for fun, going nowhere and enjoying amsterdam!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Glad you like using MyWheels' shared cars and app so much. MyWheels charges market-based rates. MyWheels experiences that more and more renters are switching to renting our shared cars and prefer this to owning and maintaining their own car. So we look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels

6

Goed en zeer slecht

Auto's prima. Van het rijden tot het opladen en betalen prima geregeld. Klantenservice verschrikkelijk hoe IK het heb mee gemaakt. Hoorn der op gooien omdat je fout zit onbeschoft en respectloos tegen de klant. Ritten der in zetten die er niet zijn gemaakt en rekening sturen. En geen reacties op de mailtjes die ik heb gestuurd!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat uw ervaring omtrent de door u genoemde punten niet naar wens is geweest. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels

1

Uitermate schandalige, teleurstellende, en nalatige klanten’service’

Uitermate schandalige, teleurstellende, en nalatige klanten’service’. Op 30-10-23 heb ik schade gereden tijdens het inparkeren. Documentatie en foto’s netjes aangeleverd, wat zou worden doorgestuurd naar de afdeling schade. Ik heb NOOIT een beoordeling van de schade ontvangen. Ook niet na hier op 9-11-23, 21-11-23 en 29-11-23 via de mail meermaals om te hebben gevraagd. Wel is €495,63!! van de €500 eigen risico via automatische incasso afgeschreven. De eerste reactie die ik kreeg op mijn mailtjes is op 3 apr 2024, wat dus meer dan 5 MAANDEN later is. Wederom zonder uitleg: (quote) ‘Beste Koen, Dank voor je mail en onze excuses voor de zeer verlate reactie vanuit onze kant. Dank ook voor het toesturen van de foto's en het schadeformulier. In de mail van 30 oktober is aangekondigd dat het Eigen Risico in rekening gebracht kan worden, mocht je aansprakelijk gesteld worden voor de schade. Dat is in dit geval gebeurd. Het bedrag van de schade is vastgesteld door interne schade-experts. Nogmaals onze excuses voor de zeer verlate reactie, we wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Daantje’ (quote) Als je probeert te bellen over de schadeafhandeling wordt je door medewerkers gedwongen hierover te mailen. Naar mijn mening wordt misbruik gemaakt van het eigen risico beleid. Er vind géén communicatie plaats over de schadebeoordeling waardoor elk willekeurig bedrag kan worden afgeschreven. Persoonlijk heb ik tot op 30-11-23 meer dan €1500 op het MyWheels platform besteedt en meer dan 30 ritten gemaakt. Sindsdien heb ik 0 ritten gemaakt en raad ik iedereen af om van dit platform gebruik te maken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat de afhandeling van de schade niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

10

Geluk

Lekker dicht bij huis, instap klaar, goede zitcomfort, niet duur.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

1

Horrible, I don't recommend it at all

Last Sunday (24/03), I rented a car near my home. As usual, I checked everything, and it looks like everything was already noted. I went to Ikea, parked inside, did my shop, and returned the car almost to the same place. Yesterday (26/03), I received an email stating that the car was damaged. Then, they asked me to add pictures of the damage, fill out a form, and provide some documents. First of all, how will I provide something if nothing happens? More, I don't have an idea what they are talking about. I don't know the circumstances of the damage they asked about. So, now they charged 250€ for the supposed damage, and if I do not provide the details, they will charge for the entire repair. So, I do not recommend it anymore. It's unfortunate.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels

8

MyWheels is een prima alternatief voor mensen die hun auto wegdoen

MyWheels is een prima alternatief voor mensen die om duurzaamheid redenen geen auto willen bezitten. MyWheels-auto's staan in de buurt, zijn makkelijk bereikbaar en veelvuldig beschikbaar. De website voor online reserveren is overzichtelijk en maakt reserveren makkelijk en snel. Het wagenpark van MyWheels wordt regelmatig gemoderniseerd, zodat de auto's in goede staat zijn en duurzaam. Klein minpuntje is, dat in veel auto's geen sleutel aanwezig is, waardoor de deuren moeten worden bediend met de telefoon. Dat werkt niet altijd makkelijk. Verder, niets dan lof voor de organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super handig!

Voor het gemak is dit een handige oplossing als je zonder vervoer zit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat het gebruik em de flexibiliteit van de deelauto's en van MyWheels je zo goed bevalt. Vriendelijk dank voor je review. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

8

Nice

Nice and waiting to see a car near to my place at least.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Glad you like using MyWheels' shared cars so much. MyWheels aims for customer-friendliness and convenience. The spread of MyWheels shared cars across the Netherlands is growing. With the aim of making a shared car available to everyone in their region/neighborhood. We look forward to seeing you when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.

10

Fijne manier van autorijden

Ik neem al een behoorlijke tijd deel aan Mywheels. Werkt vrijwel altijd prima, is betaalbaar en dichtbij.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

10

Snel en makkelijk

Eerste ervaring met een MyWheels auto, het was een zeer positieve ervaring. Mooie nieuwe schone auto. Rijd lekker en kwa prijs valt het op zich wel mee, ik heb de auto maar een uur gebruikt het het was onder de 15 euro.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

7

In demand!

I’m so happy I don’t need to pay for a parked car. Now, I use it when I need it. And most days I don’t need it.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

We are happy you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you again when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.

9

top

Klantenservice is erg vriendelijk, super goed bereikbaar en de auto's rijden erg fijn. Enige punt op aanmerking is de wat hogere prijs die je betaald. Verder erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. M.b.t. klantenservice, facturatie, goede conditie van de auto's en het reserveringssysteem. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. Jammer dat u de tarieven als wat hoog ervaart. Wellicht is een plus of pro abonnement voor u een optie om tot wat lagere tarieven te komen. Die kunt u bekijken op onze website https://mywheels.nl/tarieven. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

5

Auto's worden slecht onderhouden en amper schoongemaakt.

Na de overname van Amber ben ik bij MyWheels uitgekomen. De service is minder (alle auto's op een vaste plek of gebied, ipv voor je deur als je op tijd reserveert), de kosten zijn hoger en de beschikbaarheid is lager (moet regelmatig naar een andere wijk lopen omdat er niks in de buurt beschikbaar is). Wat me het meest tegenvalt is dat de auto bij mij in de wijk al maanden vies is en maar niet wordt schoongemaakt, ondanks dat dit meerdere malen via de app is doorgegeven (er zit vanaf half januari al saus in de middenconsole en we zitten nu in bijna in april). Ook geeft de auto al meer dan een maand aan dat er onderhoud nodig is en de bandenspanning laag is. Hier heb ik weken geleden over gebeld, maar het onderhoud is nog steeds niet uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat uw ervaring niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. En graag even aangeven welke auto het betreft. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

1

Slechte klantenservice

Als ik ze bel met een urgente vraag zeggen ze dat ik het contactformulier moet invullen, vervolgens krijg ik geen reactie op mijn e-mails. Ik ben al sinds oktober (het is nu november) achter hun aan om een (onterechte hoge) factuur. Never again.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat uw ervaring niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. En graag even aangeven welke auto het betreft. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

1

Worst car sharing experience in my life!

To begin with, the registration process is incredibly frustrating and took me over an hour including several calls with the customer service. Then, when we finally made it on the road, our car broke down due to a broken battery. So we were provided with a broken car in the first place and had to wait for roadside assistance for them to fix it. Due to that we were on the road three times longer than planned. When I then filed a report and requested my money back, I never got a reply nor the money back. MyWheels has a very poor customer service, the registration process is far too complicated and long, they do not care at all about the experience I had and will not refund my money. Never again will I use MyWheels.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels

8

Enjoyable and fulfilling

Clear instructions

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you again when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.

10

Betaalbaar, mooie auto's en goede service

Geen eigen auto meer in bezit en volledig over op MyWheels; had ik veel eerder moeten doen! Fijne en moderne electrische auto's die volop beschikbaar zijn. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
1

Ze kunnen je beschuldigen van roken in de auto en een automatische incasso ervoor sturen

De autos zijn altijd smerig en onderhoudslampjes branden. 0 feedback krijg je hierover als je dat aangeeft. Daarnaast staat de helft van de tijd de auto niet op de plek en mag je in de telefoon wachtrij gaan om uit te vinden waar deze wel staat. En als klap op de vuurpijl kreeg ik tijdens mijn vakantie een automotische incasso binnen voor roken in de auto. Terwijl ik niet eens rook. Om het op te lossen mag ik vanaf de andere kant van de wereld dit aanvechten via een of andere incasso bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de huur van onze deelauto's. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

1

Terrible experience

Terrible customer service, they take advantage of you. I called them to asked for clarifications regarding the rates, and they told me that for two days I wouldn't need to pay anything more than 90 euros if I had the monthlysubscriptionof 10 euros. Of course, they didn't mention that, regardless of the subscription, I also had to pay for each kilometer I drove. When I called them to ask for a way to fix this, a settlement, I was asked to send an email and they would do their best to help and reply within 3 days. A week passed, they took the money from my account, and nobody contacted me. I had to contact them again, only to find out that I had to send an email through their platform! They don't know what to say to their customers... Obviously, in the end I received an obnoxious answer from Jeremy, who said that they can't help with the ridiculous billing I received because "the information was clear on the website". Terrible customer services, terrible rates, and the car was dirty and damaged.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

MyWheels is very sorry that you had to experience this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels

2

Getting scammed by MyWheels

I have been issued a fine by MyWheels which I am in the process of disputing. I was originally emailed by an agent of the company. I have followed his instruction to follow a link to file an official dispute form on MyWheels site, which I did. However, I have not been issued any confirmation of my claim or a ticket number or been contacted by anyone from MyWheels since. What's more, their automatic email system is now sending me emails threatening to increase my fine and then send it to a collection agency. This is really outrageous and feels like a scam. Someone from their customer service needs to follow up with me ASAP. The case in a nutshell: I have been accused of stealing the charger cable and issued a fine for over €400 plus €20 'service fees'. I never used the charger cable.  It was was plugged in to the charging station when my rental period began. So following the app instructions, I unplugged it and placed it in the boot of the car. Which is where it remained when I dropped off the car, as I was instructed to do by your app because the car was still mostly charged. I saw it with my own eyes when I did a final check of the vehicle as my rental period needed.  I did not accidentally take, lose or steal the cable. I followed the MyWheels instructions exactly. Perhaps the following renter made a simple mistake or is acting in bad faith. Or perhaps MyWheels is acting in bad faith. Regardless of how my case is resolved, I will never use their service again and will advise everyone I know not to as well.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

MyWheels is very sorry that you had to experience this concerning the charger cable in this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels

10

Possibility to easily and quickly find a rental car.

Already 2 times someone who has access to the software has canceled my reservations, and on my last reservation the car was changed to another one without any explanation. It makes me think there aren't enough cars for the staff and they do what they want. Nevertheless, the calculation at the end of the journey is impressive and as a customer I am satisfied. The application enables us to find a free car under clear conditions. Some cars are located in quite large areas and it may take quite a bit of walking to find where it is parked. At the moment, there is no other company that gives you the opportunity to find a rental car so easily and quickly.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Glad you like using MyWheels' shared cars so much. Unfortunatley for you, but there must have been a reason why your reservation was cancelled or changed to another car. Almost always when MyWheels does this and a small technical failure of the car can be the reason. Not serious because MyWheels maintains the cars according to schedule. Broken lights, damaged mirror and other issues that are necessary for safe driving for our customers can be the reason. MyWheels' fleet is expanding rapidly, so the distance to get to a shared car will become increasingly less. We look forward to seeing you when you make your next booking. Many thanks. Team MyWheels.

1

De slechtste klantervaring in mijn 45-jarige leven

Ik heb een elektrisch voertuig gehuurd voor een korte periode van 3 uur. Het ging al snel kapot nadat ik het had opgehaald. 8 uur, 2 takelwagens en 159 minuten bellen naar MyWheels later: - Het voertuig was nog steeds kapot - Ik was moe, koud, hongerig, dorstig en had dringend een toilet nodig - Ik had de hele dag verspild - Ik had € 62,- moeten betalen voor een taxi naar huis (niet terugbetaald) - Mijn kind was van streek omdat ik hem niet van school kon ophalen - Ik kon het artikel dat ik tijdens de reis wilde kopen, niet krijgen - De verkoper van het artikel was boos en heeft afgezegd omdat ik niet kwam MyWheels beantwoordt nog steeds mijn e-mails niet en beantwoordt mijn oproepen niet. Ik ben nog nooit zo'n ernstige systemische disfunctie en communicatiestoringen tegengekomen toen ik telefonisch met een bedrijf probeerde te communiceren. Dit was en is nog steeds de absoluut slechtste klantervaring die ik ooit heb gehad in mijn 45-jarige leven.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

MyWheels vindt het erg vervelend dat u dit op deze manier heeft moeten ervaren. Dit is niet waar MyWheels voor staat als het gaat om de service en het gebruik van onze deelauto’s. Mogelijk wilt u via deze link uw ervaring aangeven: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wil dit graag voor u oplossen. Bij voorbaat bedankt. Team MyWheels

3

Auto's huren gaat prima, maar servicedesk en financiële afhandeling zijn een rommeltje

Sinds een jaar gebruik ik met enige regelmaat en tot voor kort naar volle tevredenheid auto's van Mywheels. Reserveren en gebruik gingen altijd prima, soms wat achterstallig onderhoud. Goed genoeg om het Pro abonnement af te sluiten. Bij meerdaagse reserveringen wordt om een aanbetaling gevraagd, begrijpelijk. Echter, het financiële systeem houdt die betalingen niet bij. Ik heb nu een fikse aanbetaling gedaan en krijg achteraf alsnog een enorme factuur gestuurd. De servicedesk is slecht bereikbaar, lijkt niet van zins dit snel op te lossen. De financiële afdeling laat al helemaal niet van zich horen. Ontzettend jammer, zo'n goed initiatief, maar de backoffice niet goed geregeld hebben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de facturatie vanuit MyWheels. We willen dit voor u oplossen. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze financiële afdeling dit kan controleren. Onze support afdeling is 24 uur per dag bereikbaarder. Het soms zijn bij grote drukte dat de wachttijden langer zijn dan gewenst. MyWheels werk er hard aan om dit te voorkomen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.