goede service

Vriendelijke en snelle service

Een bedrijf met een menselijk gezicht

Altijd oplossingsgericht; heel soms moet je ze wel eens herinneren aan een vraag i.v.m. drukte

Uitstekende Mobiliteitspartner

Een mobiliteitspartner met een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Is in staat om snel en flexibel te schakelen. Snelle levertermijnen en een professionele partij in de omgang,

Topservice!

Driessen denkt mee. Is proactief en razendsnel en bijzonder prettig bedrijf om mee samen te werken.

Snelle actieve houding

We waren op zoek naar drie nette identieke auto's. Door goed mee te denken en snel te schakelen waren ze in rap tempo geleverd, en voorzien van top belettering!

Prima service met korte lijnen en vriendelijke dienstverlening

Driessen Autolease is een professionele samenwerkingspartner met prima service naar zowel de berijder als bedrijf. Vaste klantcontacten, dus korte lijnen en snel duidelijkheid. Denkt graag mee in oplossingen.

Klantvriendelijke benadering met een goede prijs-kwaliteit verhouding

Er is aandacht voor de klant en je merkt dat je met een familiebedrijf te maken hebt. Dat staat mij erg aan.

Hele prettige samenwerken met Driessen Autolease!

Het is fijn en makkelijk schakelen met Driessen. We werken al geruime tijd samen en dat gaat nog steeds naar tevredenheid. Indien er sprake is van een probleem wordt dit altijd keurig opgelost zonder dat wij daar als klant al teveel last van hebben. Ze denken mee en zijn flexibel. Sommige zaken kunnen weleens wat langer duren maar ik weet dat er in die gevallen meestal ook weer een derde partij bij betrokken is wat het lastiger maakt.

Samen zoeken naar de beste oplossing.

Goed meegedacht van Driessen Autolease. We hebben een garagebedrijf in onze nabijheid kunnen contacteren voor het onderhoud van onze auto's. Dit scheelt ons veel tijd en de communicatielijnen zijn een stuk korter.

Mijn contactpersoon bij Driessen is zeer behulpzaam, denkt mee en reageert vrijwel altijd direct.

Ik ervaar de samenwerking met Driessen als zeer prettig en de personen binnen Driessen waar ik mee werk zijn altijd bereid mee te denken en de communicatie is uitstekend.

Driessen Autolease is een hele betrouwbare partij waar service hoog in het vaandel staat.

Driessen Autolease is al meer dan 15 jaar onze partner op het gebied van mobiliteit. Ze zijn flexibel, hebben een persoonlijke benadering en een hecht team waar je een relatie mee op kunt bouwen.

Makkelijk en snel geregeld

Had op zeer korte termijn voor een paar dagen een extra auto nodig. Makkelijk en snel geregeld. Goede persoonlijke service.

Meedenken met de behoefte van de klant

Driessen Autolease is voor onze organisatie een toegevoegde waarde in meedenken en invullen van onze behoeftes bij autolease.

Goede service en persoonlijk betrokken. Mooi familiebedrijf

Erg positief, en als er iets is wordt het opgelost

Complete ontzorging

Vaste partner voor autolease. Duidelijke afspraken die nagekomen worden en complete ontzorging op het gebied van autolease.

Blij met de goede service. De aflevering van de auto verliep heel vlot. Ook bij schade snel en vriendelijk geholpen. Alles werd netjes afgehandeld.