Top geregeld en blij hoe het is gegaan.

Communcatie, hulp en desundiheid ben ik zeer over te spreken. Erg blij hoe het allemaal is gegaan.

• Geholpen door: Jeroen Joustra

Efficiënt, kundig en zakelijk

Het is altijd lastig om als buitenstaander in een situatie betrokken te worden waar een heleboel feiten van belang zijn om een moeilijke en langlopende zaak zo snel mogelijk af te wikkelen. Birgitte lijkt daar absoluut geen moeite mee te hebben. Zowel de feitelijke/zakelijke informatie als de emotionele componenten weet zij goed te ordenen, zodat ze snel aan de gang kan en de regie kan pakken. Dat is heel fijn en voelt vertrouwd. Dank voor de fijne samenwerking Birgitte!

• Geholpen door: Birgitte Schelvis-Neuteboom

Aandacht voor onze zaak

Joël van RWV heeft ons goed geadviseerd een geschil met onze klant op te lossen.

• Geholpen door: Joël Kesseboom

Snelle en adequate afhandeling van een emotionele situatie!

Voor een emotionele kwestie, professionele en adequate hulp gekregen van Mw B. Schelvis-Neuteboom. Zonder haar hulp had ik dit niet kunnen realiseren, dus opgelucht dat we dit zo snel en met een positief resultaat kunnen afsluiten. Op persoonlijke noot was het een prettige samenwerking in een moeilijke situatie, waarvoor nogmaals dank!

• Geholpen door: Birgitte Schelvis-Neuteboom

Goede communicatie en ondersteuning en een helder en duidelijk advies.

Goede communicatie en ondersteuning en een helder en duidelijk advies. Fijn om mee samen te werken en te sparren.

• Geholpen door: Maxime Lasschuit

Mijn ervaring met advocate Ciska Elsinga en RWV was uitstekend!!!

Ik wil graag mijn oprechte dankbaarheid uiten voor de uitstekende juridische bijstand die u mij hebt geboden bij mijn recente zaak. Uw professionaliteit, toewijding en expertise hebben echt het verschil gemaakt. Dankzij uw begeleiding voelde ik me altijd goed geïnformeerd en ondersteund, wat me enorm geruststelde tijdens deze uitdagende periode. Uw vastberadenheid en inzet hebben geleid tot een positieve uitkomst waar ik ontzettend dankbaar voor ben.

• Geholpen door: Ciska Elsinga

Goed geholpen met veel begrip

Mijn ervaring met Anne-Mar was heel erg goed! Ik voelde me erg begrepen en zij kon mij goed begeleiden als dit nodig was m.b.t. mijn opstelling. Ze luisterde goed en begreep mij ook, vervolgens was zij erg duidelijk in haar uitleg en legde goed de vervolgstappen uit. Verder gaat ze er helemaal voor en staat ze ook echt naast je, ik ben heel tevreden over Anne-Mar en raadt haar hulp ook zeker aan anderen aan!

• Geholpen door: Anne-Mar Bootsma

Vol energie samenwerkend

Door de goede ervaring van anderen wist ik dat ik met Bob Heeren moest gaan werken. Vanaf het eerste moment voelde ik zijn gedrevenheid en passie om dit samen aan te gaan. Dit gaf een erg goed gevoel: ik stond niet meer alleen in de situatie. Alle communicatie die Bob namens mij voerde verifieerde hij eerst zodat eventuele aanpassingen doorgevoerd konden worden. Vaak was zijn opzet al prima. Dit gaf mij het gevoel dat ik begrepen werd in mijn standpunten en de emotie die de situatie mij gaf. Natuurlijk was het fijn dat Bob die emotie begreep, maar daar wel met een juridisch en meer zakelijk oogpunt naar keek, zodat ik geen overhaaste beslissingen nam. De snelheid waarmee Bob communiceerde was goed, al was ik soms ongeduldig en duurde het voor mij soms langer dan ik wilde. Heel logisch: mijn leven stond volledig in het teken van mijn proces, maar Bob was met meer dan alleen maar mijn zaak bezig. Al met al ben ik erg blij met de route die ik ingeslagen ben door juridisch advies bij Bob in te winnen en hem namens mij de communicatie te laten voeren. Zoals hij tijdens onze samenwerking ook zei: dit is geen leuk proces waar je inzit, máár het is ook heel leerzaam dus je pikt er altijd weer dingen uit die je laten groeien als mens. En daar heeft hij absoluut gelijk in. Dankjewel!

Gedegen en snelle aanpak

Kan altijd contact opnemen en er wordt serieus werk van gemaakt

• Geholpen door: Kimberly Collée

Snel, correct en kundig!

Wij zijn zeer tevreden met de samenwerking met Kelly. In voor ons duidelijke taal verteld ze de gekozen strategie en doet zij ook wat beloofd!

• Geholpen door: Kelly Verheij

Staat altijd voor je klaar om te helpen en mee te denken

Uitstekende ondersteuning in ondernemingsrecht door Kelly Verheij Onze ervaring met advocate Kelly Verheij in het kader van ondernemingsrecht is zonder meer positief te noemen. Vanaf het eerste moment dat we met haar in contact kwamen, viel het op dat Kelly niet alleen een gedegen juridische kennis bezit, maar ook een onmiskenbaar begrip heeft van het ondernemerslandschap, wellicht mede door haar achtergrond uit een ondernemersgezin. Een van de meest in het oog springende aspecten van Kelly's benadering is haar vermogen om het complexe veld van ondernemingsrecht te vertalen naar praktische oplossingen voor onze specifieke bedrijfssituatie. Haar betrokkenheid bleek onmisbaar toen wij als bedrijf de transitie doormaakten van agent naar distributeur. Kelly begreep feilloos hoe onze business in elkaar stak en heeft ons juridisch uitstekend bijgestaan tijdens deze overgang. De vruchten van deze strategische zet plukken we nu volop, en we zijn Kelly daar zeer dankbaar voor. Ze gaat verder dan alleen het verstrekken van juridisch advies; ze toont een diepgaand begrip voor de zakelijke uitdagingen waarmee ondernemers worden geconfronteerd. Haar passie voor het bijstaan van ondernemers in zowel moeilijke als positieve tijden is duidelijk merkbaar in haar werk. Dank voor je geduld en dat je altijd klaar voor ons staat!

Professionele ondersteuning

Prima bijgestaan met juridische correspondentie,met snelle goede uitkomst.

• Geholpen door: Kelly Verheij

Als ik 0 sterren kon geven was het beter.

Denken alleen aan geld. Zijn absoluut niet deskundig of dienstbaar. Advies zoek een andere advocaat.

• Geholpen door: N.v.t.

Professioneel en prettig!

Goede adviezen, communicatie is snel en goed. Kortom goede en fijne samenwerking!

• Geholpen door: Nadine van der Slot

Uitstekende service en betrouwbare partner

Altijd zeer snelle, heldere en effectieve reactie op onze (complexe) vragen. Uitmuntende begeleiding bij onze koop- en verkooptrajecten.

• Geholpen door: Martijn Hoving

Expertise en warm contact

Bob is iemand met een warme uitstraling die echt geeft om ‘de zaak’, maar ook om jou als persoon. Kan RVW van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Bob Heeren

gedreven specialisten die ons professioneel ondersteunen

Vooral ervaring met RWV op het gebied van Legal (Matthy van Paridon) en Arbeidsrecht (Ronald Verheij). Buiten het vaktechnische aspect ervaren wij goede aansluiting bij onze kernwaarden.

• Geholpen door: Matthy van Paridon

Zeer deskundig en betrokken

Heel prettig en direct contact met één contactpersoon. Uitstekende vervanging bij afwezigheid. Mijn contactpersoon kent onze organisatie goed, is zeer deskundig en betrokken, denkt mee, verdiept zich in de situatie en zal te allen tijde een helder en realistisch beeld schetsen van de mogelijkheden en risico's.

• Geholpen door: Nadine van der Slot

Fijne ervaringen met Ronald, als wij hem nodig hebben is hij er!

Fijne ervaringen met Ronald, als wij hem nodig hebben is hij er!

• Geholpen door: Ronald Verheij

Uitstekende service. Snel en to the point

• Geholpen door: Bob Heeren

er word goed met je mee gedacht

er word goed naar je luistert, en je krijg genoeg info waarmee je dingen voor elkaar kan krijgen.

• Geholpen door: Joël Kesseboom

Klare taal en daad bij het woord

Directe aanpak en doorpakken., Uiteindelijk gaat het om het resultaat. Ik in mijn geval goed gelukt.

• Geholpen door: Jeroen Joustra

Deskundig, betrouwbaar, prettige mensen om mee samen te werken

Zakelijk werken wij samen met o.a. Ronald Verheij, en prive staat Bob Heeren mij bij. Beide zeer kundige advocaten die met goede oplossingen komen, en met wie het prettig samenwerken is. Wederzijds vertrouwen is daarvan de basis.

• Geholpen door: Ronald Verheij

Deskundig, vriendelijk en prettige communicatie.

Prima hulp

Prima ervaring. Duidelijk overleg en betrokken.

• Geholpen door: Ward Kloots

Haagweg 149 2321 AA Leiden

Over RWV Advocaten

Met de juiste ondersteuning sta je een stuk sterker. Kom je verder. Ontdek je meer mogelijkheden. Ervaar je meer rust. Dat en meer vind je bij RWV Advocaten in Leiden. Wij zijn een ondernemend advocatenkantoor in Leiden voor ondernemers en particulieren. OVER ONS Je wil de beste juridische oplossing voor wat je bezighoudt. Waar je misschien wel wakker van ligt. Maar wat is de beste? Je hebt behoefte aan een professionele sparringpartner. Iemand die met je meedenkt. In én out of the box. Die laat weten wat de (on)mogelijkheden zijn. Wat de risico’s zijn als je niets doet. En hoe ver je wel of beter niet kan gaan. Juridisch en praktisch. Toegesneden op jou. OPRECHT BETROKKEN Bij RWV Advocaten snappen we dat. Onze deskundige en bevlogen advocaten lossen samen met jou jouw juridische vraag op en het liefst ook het onderliggende probleem. Wel zo duurzaam, daar houden we van. Dat doen we op onze eigen, authentieke en oprecht betrokken wijze. Op een manier die bij je past, zodat het goed gaat én voelt. Want ja, daar worden we zelf ook blij van. SPECIALISTEN MET IMPACT Je krijgt onze juridische kennis in combinatie met heldere communicatie en ijzersterke strategieën. Voor nu en de toekomst. We zien én creëren mogelijkheden die het verschil maken. We scheppen kansen en regelen de zaak. Optimistisch. Pragmatisch. En bovenal: vol impact.

Over Advocaatscore.nl