Top advocaat

Echt heel blij met Mats van de Burgt als advocaat! Hij heeft snel gehandeld en goede communicatie. Mocht ik ooit nog eens een advocaat nodig hebben dan weet ik wie ik moet bellen. ( hopelijk hoeft het nooit meer zo ver te komen) . Onwijs bedankt!

• Geholpen door: Mats van de Burgt

Professionele advocaat met tevreden resultaat

Onze zaak is niet altijd de gemakkelijkste geweest en omwille van de corona jaren heeft het allemaal wat langer geduurd, maar ondertussen wel kunnen afsluiten met een tevreden resultaat. Dr. De Wit gaf professioneel advies en raad en wist ons de juiste weg te wijzen in het ganse proces, zeker toen we besloten om hoger beroep aan te tekenen. Ook wist hij onze gewone verwoording te vertalen naar de rechtbank toe en was onze tolk met alle rechtsspraken die niet altijd even duidelijk waren. Dankzij onze samenwerking werd er afgesloten met een positief resultaat. Waarvoor onze dank.

Fijne samenwerking

Ik heb me gesteund gevoeld door advocaat Ten Böhmer in een voor mij vervelende zaak

• Geholpen door: Celine ten Böhmer

De juiste begeleiding en advies

Het was een verademing om met dit juridische team samen te werken. Vanaf het allereerste contact werd ik professioneel en vriendelijk behandeld, met aandacht voor mijn specifieke situatie. Ze waren altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden en namen de tijd om mijn zorgen weg te nemen. Hun toewijding ging verder dan alleen telefonische consultaties; ze stonden altijd klaar om een kopje koffie te drinken en te bespreken hoe ze me verder konden helpen. Dankzij hun heldere en doortastende aanpak werden mijn juridische obstakels vakkundig aangepakt en opgelost. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen voor hun uitstekende service en ondersteuning.

• Geholpen door: Mats van de Burgt

Zeer tevreden!

De heer Wartena verdient van mij en mijn vriendin ongetwijfeld vijf sterren, omdat hij mijn zaak kort en krachtig heeft afgehandeld. Wij hopen van harte van niet, maar als het ooit nog nodig zou zijn om een advocaat in te schakelen, zal het zonder meer de heer Wartena zijn. Nogmaals dank u wel voor uw inzet en kennis in mijn zaak! Groetjes Harun

• Geholpen door: Kay Wartena

Deskundig, betrokken, mens voorop, alle benodigde, goede eigenschappen in huis op dit topkantoor

Zeer vakkundig team, oplossingsgericht, klantvriendelijk en gemotiveerd naar beoogd resultaat toe werkend

Erg goed geholpen

Mevrouw Yildiz heeft mij erg goed geholpen. Mocht ik nog eens een advocaat nodig hebben, zal ik haar graag weer inschakelen.

• Geholpen door: Fatmanur Yildiz-Günes

Zeer ervaren en betrokken mensen

Er wordt goed geluisterd en goed advies gegeven. Begeleiding voor tijdens en na het gesprek met de rechter is heb ik ook als erg prettig ervaren.

• Geholpen door: Cees de Wit

Mijn evaring is zeker goed

Mijn evaring is zeer goed Ik ben goed geholpen ik ben zeer te vreden !!!

• Geholpen door: Judith Kuijlaars

Perfect opgekomen voor mijn recht

Ik ben door Juridisch Loket doorverwezen naar Bouwman Advocaten en ben bijgestaan door Mr Kuijlaars. Ik voelde mij gehoord, altijd goed bereikbaar voor vragen of overleg, doortastende dame, doelgericht en altijd bereid mondeling de voor mij moeilijke terminologie uit te leggen zodat ik wist waar ik stond en de juiste keuzes kon maken die wij met succes hebben kunnen afronden !

Top advocaten

Nemen hun zaak serieus, er wordt naar je geluisterd. Bij nood of vragen waren ze goed te bereiken. Mr. de Wit is goed betrokken geweest en betrouwbare advocaat bij mijn langdurende zaken en naar tevredenheid afgehandeld.

• Geholpen door: Cees de Wit

Het geeft een goed gevoel.

Het was een prettig gesprek waarin ik duidelijke en heldere antwoorden kreeg op de vraag die ik stelde. Na het gesprek voelde ik me gesterkt en weet nu dat ik, mocht het nodig zijn, ik zo ergens terecht kan.

• Geholpen door: Kay Wartena

Top prestatie geleverd alles naar wens!

Vanaf dag 1 al meteen duidelijke stappen gemaakt. Altijd goede communicatie geweest. Uiteindelijk alles gekregen waar ik recht op had precies de hulp die ik nodig had. 100% een aanrader!. Mocht ik in de nadere toekomst weer iemand nodig hebben dan weet ik waar ik me moet melden.

professioneel

De behandeling van de zaak is op een snelle en professionele wijze opgepakt. De communicatie verliep prettig, duidelijk en de gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Onze belangen zijn goed behartigd. Bedankt Kay Wartena!

• Geholpen door: Kay Wartena

Meerdere malen dossiers gehad bij Bouwman advocaten (mr. de Wit, mr. van den Boogaard, en mr. van de Burgt), steeds snel het gewenste resultaat bereikt! Ik raad iedereen Bouwman advocaten aan.

Prima geholpen

Korte lijntjes, snelle reacties. Prettig en deskundig. Goed advies.

• Geholpen door: Cees de Wit

Prima begeleiding zeker een aanrader.

Goed advies en deskundige hulp er wordt geluisterd naar de kleine dingen dit is zeer belangrijk in het verhaal. Vervolgens de rust die uit wordt gestraald geef een goed gevoel.

Korte lijntjes, goede hulp

Het contact met Inge was heel goed. Afspraken werden nagekomen, reacties kwamen altijd snel.

• Geholpen door: Inge van Pelt

Ze nemen de tijd, luisteren naar je en nemen je serieus als mens. Mijn ervaring is positief doordat ze altijd klaar staan en echt helpen. Zelfs bij de rechtbank bleven ze professioneel, kalm en vooral vriendelijk.

• Geholpen door: Milou van Asseldonk

Ronduit doortastend.

Zeer prettige en persoonlijke bijstand in een voor mij persoonlijk onplezierige zaak. Judith heeft mij op elk moment op een professionele wijze ondersteund en op haar eigen wijze de zaak voor mij tot een goed eind gebracht. Waarvoor dank. Ik beveel Bouwman Advocaten aan een ieder die rechtsbijstand nodig heeft van harte aan.

Uitstekend.

Mw. mr. Kuijlaars heeft mij bijgestaan. Ze is profesioneel, was goed bereikbaar, en erg betrokken wat resulteerde in een fijne samenwerking. Nogmaals dank daarvoor.

Betrouwbaar, prettig en professioneel

Mijn ervaring met Bouwman Advocaten kan ik alleen maar omschrijven als zeer positief. De samenwerking met Inge van Pelt verliep erg prettig. Ik heb Inge als een deskundig, betrouwbaar, betrokken en vooral fijne gesprekspartner ervaren. Ze zet zich in, denkt mee en schakelt snel. De correspondentie naar de tegenpartij was erg goed opgesteld. Inge gaf heldere uitleg waar nodig en nam hier ook de tijd voor. Haar advies was eerlijk en realistisch over de verwachtingen van de procedure. Ik kan Inge, en Bouwman Advocaten, voor de volle honderd procent aanbevelen!

• Geholpen door: Inge van Pelt

Zeer goed contact met mooi eindresultaat

Zeer goed contact gehad en de juiste correspondentie richting de tegenpartij met uiteindelijk een fantastisch goed resultaat.

• Geholpen door: Celine ten Böhmer

Mijn ervaring is goed met dhr de wit

Ik had het gevoel dat er goed geluisterd werd Door dhr de wit Naar mijn probleem (conflict met de gemeente Maashorst)ik zelf kreeg niks gedaan bij de gemeente alle deuren bleven gesloten De dhr de wit heeft ze geopend en mijn probleem Naar tevredenheid opgelost

• Geholpen door: Cees de Wit

Zeer prettige en professionele behandeling ervaren

Zeer prettige en professionele behandeling ervaren,met een voor mij positief resultaat.

Violierstraat 5 5402 LA Uden

Over Advocaatscore.nl