Topservice!

Ik heb hier anderhalf maand geleden een auto gekocht. Helaas kreeg ik een probleem waardoor de auto niet meer naar wens was. Na een belletje is de auto opgehaald en kostenloos hersteld. Ik ben heel tevreden.

Ian geeft een goede service.

Heel erg blij, top service. Super snel een nieuwe en fijne auto!

Super snelle reactie, ik kon dezelfde dag al komen kijken. Ondanks de drukte had ik super snel mijn nieuwe auto. Ian denkt met je mee, persoonlijke aandacht, ontzettend snel en altijd goede service. Ik heb zelf geen verstand van auto's, het voelde daarom erg vertrouwd om via van der Kolk een auto aan te schaffen. Heel erg blij mee. Ik raad van der Kolk dan ook aan iedereen aan!

GEWELDIG !!!!

Als een warme deken!!! Vriendelijke en professionele eigenaar weet waar die over praat. Super blij met mijn aankoop en ook over de werkwijze van dit bedrijf en afhandeling. Hier kunnen een boel autobedrijven een puntje aanzuigen!!!!!

Vlotte vriendelijke koop/verkoop

Goed contact, faire prijs, nadien ook behulpzaam bij evt problemen en vragen.

Vriendelijk, eerlijk, goede service

We hebben een Renault Clio gekocht bij Van der Kolk Auto's. Deze bevalt , tot nu toe, heel goed. We hadden wat aanpassingen en deze zijn in overleg keurig uit gevoerd. Ook een missende sleutel is kosteloos bij geleverd. Ian doet wat hij zegt, zeer vakkundig. Top bedrijf!

Goede en snelle service

Wij werden fijn ontvangen. Een vriendelijke verkoper. Gaf een eerlijke prijs en een goede service. Mochten we ooit weer een andere auto nodig hebben gaan we zeker kijken bij van der kolk auto's!

Klantenservice ten top

Ongeveer een jaar geleden heb ik een auto gekocht bij van der kolk auto’s en tot op de dag van vandaag ben ik enorm tevreden. Ik kan Ian altijd bereiken, krijg snelle maar ook zeker goede service en mag altijd even langs rijden. Een betrouwbaar en goed bedrijf! Een dikke aanrader wat mij betreft

Goede en snelle service!

Ik heb een auto gekocht bij van der Kolk auto's en dit is me heel goed bevallen. Nadat ik de auto had gekocht kwam ik nog achter een technisch probleem. Dit is toen snel en kosteloos opgelost. Erg tevreden over!

Eerlijke verkoop, geweldige service!

Ik heb een leuke mini gekocht voor een eerlijke prijs. Er bleek later een lichte storing te zijn maar zonder discussie heeft de verkoper deze kosten overgenomen. Nadien heeft hij nog geïnformeerd of alles ook echt in orde was. Ik vond het een hele prettige manier van zakendoen en zou hem zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Vriendelijk en snel geholpen

Mijn eigen auto ingeruild tegen een nette prijs en ingeruild op een goede kwaliteit auto waarbij we snel vriendelijk en met vertrouwen werden geholpen.

Positieve en snelle aankoop

In april een auto gekocht. Goed geholpen en voldoende informatie gekregen. Auto was helemaal schoon gemaakt. Na een paar dagen toch wat probleempjes gevonden in de auto. Deze konden heel vlot kosteloos weer gerepareerd worden via van der Kolk. Erg tevreden met de service!

Top bedrijf

Zeer klant vriendelijk en wetend wat mijn wensen waren. Afspraak gemaakt voor proefrit, totaal geen probleem ! Alles werd goed en snel afgehandeld en al mn vragen werden beantwoordt, koop overeenkomst getekend en kon auto gelijk meenemen… Zeker een aanrader om een kijkje te nemen !

Goed persoonlijk advies

Ian neemt de tijd voor je en geeft goed advies op maat, top service. Ook met de aankomende apk voor mijn nieuwe auto goede afspraken met hem kunnen maken.

Eerlijke auto verkoper!!!

4 weken geleden een Renault Megane station gekocht. Bij aankomst kregen we gelijk de sleutel van de auto om deze rustig van binnen en buiten te bekijken. Daarna uiteraard een proef rit gemaakt. Toen we terug kwamen met de auto kreeg ik gelijk een lekker bakje koffie aangeboden ,en gingen we om tafel zitten om de juiste deal te maken. Ik had een inruil auto bij me waar hij een eerlijke prijs voor gaf. Uiteindelijk zijn we samen overeengekomen en heb ik de Renault gekocht en me ouwe auto ingeruild. Ik was ook blij de 3 maanden garantie. Het liep allemaal vlekkeloos en het was snel geregeld. 2 weken later kreeg ik nog bericht of alles nog naar wens was. Dat noem ik een eerlijke auto verkoper!

Prima auto, fijne ontvangst

Op zoek naar een leuke Peugeot 108 kwamen we uit bij Van der Kolk auto's in Nieuwleusen. De auto was de rit waard en totnutoe een tevreden gebruiker van deze Peugeot 108.

Goede ervaring en komt afspraken na

Ik heb een auto gekocht bij deze dealership en mijn ervaring was over het algemeen positief. De communicatie was goed en vriendelijk, en de afspraken die vooraf werden gemaakt, werden nagekomen. Binnen het garantietermijn moest ik de auto een paar keer terugbrengen voor problemen, maar deze werden opgelost door de garage waarmee de dealership samenwerkt. Ik merkte wel dat de kwaliteit van het werk van de samenwerkende garage niet perfect was. Toen de banden gewisseld waren, hadden ze een veel te lage luchtdruk en ze bleken niet goed vast te zitten. Toch waardeer ik dat de dealer extra problemen heeft opgelost als gunst.

Top bedrijf met zeer vriendelijke mensen

In febr ben ik via marktplaats bij Ian van der Kolk terecht gekomen. Na een nare aanvaring elders was ik zeer verbaasd dat je ook op een nette en leuke manier ontvangen kon worden. Vanaf t 1ste moment was er meteen een goede klik en konden we ook direct een proefrit maken zonder moeilijkheden. Er waren nog wat dingetjes die na gekeken moesten worden en dit zou allemaal geregeld worden. Mn oude auto konden we erop in ruilen en hebben een mooie deal kunnen maken. De week daarop kreeg ik een belletje van Ian zn vader dat de auto klaar was en konden we m op halen. Ook over zijn vader zijn wij dik tevreden niks geen opdringerigheid en er was nog alle tijd voor mn vragen. Na een tijdje gereden te hebben kwam ik er achter dat er een klein sterretje in t voorraam zat. Toen ik een appje van Ian kreeg getwijfeld of ik dit zou door geven maar toch gedaan en wat was ik verrast toen ik kreeg te horen dat ik een afspraak kon maken dat t op hun kosten wordt gerepareerd. Ik hoop niet dat t snel nodig is maar mochten we toch nog eens op zoek gaan naar een andere auto weten wij waar we moeten zijn. Ook zullen we andere mensen vertellen hoe goed je hier wordt behandeld. Nogmaals ontzettend bedankt voor alles!!!!!

Ik heb een auto gekocht van Ian Naar tevredenheid ook als er wel iets is Word je serieus geholpen en daar waar mogelijk is vervangen/gerepareerd Ian ga zo door !!

Heel netjes en eerlijk gewerkt

Super sevice, aanrader!

Vriendelijk en vlot geholpen! Super service. Zeker een aanrader! Voor een volgende of andere auto ga ik zeker weer naar Van der Kolk auto's toe!

Goede communicatie, goede service, ruim aanbod

Goed en snelle service

Na mijn aankoop werd mijn auto snel en netjes geleverd. Het personeel was ook erg vriendelijk. Zou zeker aanraden om hier een auto te kopen

Uitstekend!

Super geholpen, alle afspraken nagekomen en nu al veel plezierige kilometers afgelegd met mijn auto :)

Helpt je goed, weet waar die over praat

Dedemsvaartweg 31

7954 PM Rouveen