Snelle service en vriendelijke monteurs

Er wordt altijd eerst gekeken of reparatie nog mogelijk is voordat het apparaat wordt vervangen, top!

De vaatwasser die ik wilde bestellen was niet op voorraad en de levertijd was twee weken, toen ik contact opnam met een medewerker boodt deze zelf aan nog naar een alternatief te zoeken en kwam met een aantrekkelijk voorstel om een andere vaatwasser aan te bieden gelijkwaardig qua mogelijkheden en zelfs nog iets goedkoper en snel te leveren. Ook de plaatsing verliep probleemloos. Keurig geregeld dus !

Vriendelijk en deskundig advies met 1e klas monteurs.

De vaatwasser van 17 jaar oud stopte plots midden in het programma. De oorzaak was dat er geen stroom meer geleverd werd. De machine had geen mankement, maar vanwege de ouderdom en enkele inwendige gebruiksmankementjes werd ons het advies gegeven om te vernieuwen. Heel correct een prima aanbieding ter plaatse gedaan door de monteur. Nadat de electriciën de stroomvoorziening had gerepareerd kon de nieuwe vaatwasser worden afgeleverd. Wederom een correct, vriendelijk en deskundige monteur, die zeer nauwgezet de vaatwasser met uitleg geplaatst heeft. Van harte aanbevolen als u problemen heeft met witgoedmachines.

Professionel

Van opdracht tot en met uitleverung het beste bedrijf die me bekend is

Wat een ontzettend leuke en aardige vakvrouw!

Ze heeft ons geweldig en vakkundig geholpen!!!. Super!

Super Service !

Duidelijke uitleg en Super Service !

Rustig en adequaat gewerkt

Snelle reactie en een prima respons tijd

Volgende keer de vloer even afdekken. Onze pvc vloer is gevoelig voor krassen en helaas zaten die er nu al in voor ik het door had. Kan gebeuren en is geen drama maar wel goed om even op te letten.

Snel en erg behulpzaam zowel in de winkel als bij de montage.

Prima.

Geweldig.

Jarenlang hele goede ervaringen.

Vriezer nodig.

De bestaande vrieskast hield ermee op. Op het Internet gekeken, prijzen vergeleken en service tot de deur. Wij kwamen uit bij Aangeenbrug. Winkelbezoek gedaan, keurige medewerking en uitleg in de winkel door medewerker. Vrieser gekocht, en keurig thuis geleverd door de chauffeur en zijn collega! Toppie...

Perfect vakwerk afgeleverd.

Afspraak die telefonisch gemaakt was is correct uitgevoerd. De medewerkster van Aangeenbrug heeft zeer vakkundig haar werkzaamheden gedaan. Ook werd voor de uitleg van het aangekochte apparaat duidelijk uitleg gegeven. Liet alles netjes achter !

Vriendelijk en adequaat geholpen

Werden heel vriendelijk geholpen en het defect is heel goed opgelost. Zelfs afgeven op Kustlicht. Heel hartelijk dank. Truus Daamen

Heel goed geholpen

Eind van de middag een bestelling gedaan. De volgende dag al in huis. Men wees mij ook op goedkopere alternatieven dan het originele onderdeel.

Netjes geholpen Snelle service

Een hele goede service !!!

De service staat hoog bij dit bedrijf. Eerst een een monteur laten komen voor onze wasmachine. Repareren zou te duur worden ( te veel kapot). Dus een nieuwe bij hun gekocht. Zo nemen ze de oude mee, van 2 hoog. Plaatsen ze de nieuwe zodat hij direct te gebruiken is. En de onderzoekskosten voor de oude hoeven ook niet betaald te worden. En de uitzoek is meer dan voldoende. En de prijzen zijn voor elk wat wils.

Fijne service en goede bezorging/instalatie

Telefonisch advies gekregen over een afzuigkap, medewerker nam alle tijd en gaf ruim advies zodat ik een goede keuze kon maken. Bezorging / installatie verliep vlot, snel en netjes. Zeer tevreden!!

We zijn zeer tevreden en ook met de monteuse die de koelkast kwam plaatsen. Kortom alles zeer prettig ervaren.

Gewoon fantastisch

De wasmachine ging kapot altijd op een rottig moment naar de winkel gegaan en me laten informeren gelukkig kon die snel bezorgd en geplaatst worden en de oude wasmachine meegenomen helemaal 100% tevreden

super service

Snelle en meedenkende reactie op mijn verzoek tot plaatsing van een wasmachine. Super tevreden.

Kort maar krachtig

Voor een kapotte wasmachine kwam ik terecht bij Aangeenbrug Electro. Ons contact was kort maar krachtig. Er kon erg snel een monteur langskomen en het contact was ook erg fijn.

Bedrijf levert prima service en is klant gericht bezig.

Bedrijf levert prima service en is klant gericht bezig.

Goed bedrijf

Na een dag stond het witgoed in huis.

Een openbaring ,heel prettig geholpen!

Ben lang niet zo fijn geholpen als bij deze zaak, heel snel en zeer vakkundig geholpen!

Top! Super snelle service

Wasmachine is kapot gegaan binnen no time stond er een nieuwe. Met een gezin van 4 is aan wasmachine onmisbaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.