Prima reparatie! Snel en vakkundig.

Conclusie was snel getrokken en de oplossing was snel toegepast. Kortom: prima service en de wasmachine draait weer naar tevredenheid!

Alleen maar een heel positieve ervaring

Het eerste telefonisch contact was prettig, bij ons bezoek aan de showroom werden we uitstekend geholpen en de verdere afhandeling van onze aankoop verliep ook vlot en vlekkeloos.

Gewoon goed in witgoed

Prima service, mijn oude wasmachine doet het nog steeds dankzij Aangeenbrug

Goed en snel geholpen

Maandag storing gemeld en dinsdag al verholpen. Door de monteur netjes de kosten van het onderdeel genoemd.

We zijn tevreden met de aankoop

De service had iets hartelijker gemogen, het was wel beleefd en behulpzaam maar niet heel enthousiast, terwijl de aankoop voor ons een big deal was.

Snelle, vakkundige, klantgerichte afhandeling van de storing.

Telefonisch contact duidelijk en klantvriendelijk. Voorwaarde: arbeid en voorrijkosten zouden vervallen bij niet-repareren (bij aanschaf nieuw apparaat) appreciëren wij. Snel geholpen. Vriendelijke, kundige en klantgerichte monteur. Wij zijn van begin tot einde zeer tevreden!

goede zaak met goede service

snel geholpen en ook snel geleverd

Na het eerste bezoek van de monteur een aantal weken geleden, welke toen de vaatwasser/pomp bekeken heeft. Vond hij het op dat moment zonde dat er een nieuwe pomp in zou gaan. Deze deed het op dat moment, op vreemde wijze weer. Nu een aantal weken verder dezelfde storing. Melding gemaakt en een aantal dagen later dezelfde monteur op de stoep, met een nieuwe pomp en zonder voorrijkosten te berekenen. Top service!

Goed en snel geholpen

De monteurs zijn zeer netjes en op tijd en leggen goed uit wat er aan de hand is. Daarna voeren ze de werkzaamheden goed uit en laten alles netjes achter. Zeer tevreden!

geod

keurig behandeld .goede uitleg.

vlotte levering, montage en uitleg

Leveringstijd volgens afspraak. Demontage van het oude toestel en montage van het nieuwe toestel op korte tijd. Alles werd getest en volledige uitleg over het toestel gekregen

Zo wil je als klant geholpen worden...

We hadden een spoedje omdat onze koelkast op de camping kapot ging. In de zomer kun je deze eigenlijk niet missen. Dit is keurig en snel opgelost, grote complimenten!!!

goede servies, netjes gewerkt, goede uitleg dus prima

goede servies

Uitstekende en snelle services.

Uitstekende, vriendelijke, vakbekwame, betrouwbare en snelle service!

Ik kan geen minpunten bedenken

Toppie

Vakmensen, betrouwbaar, goede service

Tevreden over oplossen probleem met vaatwasser.

Geweldige service

Kookplaat en vaatwasser uitgebouwd en nieuwe geplaatst naar volle tevredenheid. Prima vakmanschap en netjes gewerkt

Goede service, vakbekwame en vriendelijke servicemedewerker.

Perfecte service en prima kwaliteit

Zowel in het telefonisch contact als in de mailwisseling verliep alles perfect. Op de aangegeven tijd kwam de monteur voor de levering en plaatsing van de onderbouwkoelkast. Zeer zorgvuldig en kwalitatief werk van de monteur. Aangeenburg is zeer aan te bevelen!

Erg tevreden over de uitleg van opties en de levering van de vrieskast.

Goede, deskundige en vriendelijke service in de winkel, bij de aankoop en bij de levering.

Fijn advies en keurige aflevering!

Zeer positief!

Prima zaak, snelle en goede service!

Onze vaatwasser deed het niet meer en onze stokoude vrieskist moest nodig vervangen worden. In de showroom werden we vriendelijk en kundig geholpen. Binnen twee weken werden de nieuwe apparaten geleverd en geïnstalleerd. Aardige monteur ook weer! Het was voor ons even rijden naar de showroom in Westkapelle (3 kwartier!) maar dat was het zeker waard. Kortom, heel tevreden over dit bedrijf en een aanrader, mocht er weer eens wat sneuvelen hier…

Fantastisch!

Na twee dagen een monteur, zeer kundig en vriendelijk een fantastische firma! Chapeau!

Fijne zaak ,probleem snel verholpen

Goed contact, snelle reparatie gehad. Monteur met ervaring !

Oude Zandweg 24 a

4361 SK Westkapelle