Snel en goed. Met een schappelijke prijs.

Super gepland!

Snelle levering

Heel vriendelijke medewerkers, wasmachine op voorraad en dezelfde dag nog geleverd. We zijn heel erg blij met de service.

prachtige winkel,goed en vriendelijk personeel plus mooie spullen.

Was voor mijn man en ik zo fijn om alle mooie spullen te zien.En we kregen een kopje koffie ,heel gezellig. En hij komt morgen ons afwasmachine al plaatsen. wij vonden jullie een goed personeel .We komen zeker weer langst. Groetjes.

Werd goed geholpen

Werd goed geholpen

Gewoon goed

Prettig contact met personeel van het bedrijf

Zeer goede ervaring! Vaatwasser gaf storing. Maandagmiddag gemaild. Dezelfde dag nog gebeld dat ze de volgende ochtend langs kwamen. In 15 min tijd probleem gevonden en(helaas niet te repareren) advies gekregen over nieuwe vaatwasser. Deze meteen besteld en 24 uur later was hij gemonteerd! Vriendelijke en professionele medewerkers. Kosten van het eerste consult hoefden we niet te betalen. Top geregeld!

Doen wat ze beloven en snel.

Vaatwasser kapot. Monteur vrij snel aan huis, duidelijke analyse en goed, objectief advies. Daarna nieuwe gekocht, volgende dag geleverd en gemonteerd. Wat wil je nog meer? Goed bedrijf.

Perfecte aflevering

Keurige plaatsing van een inductiekookplaat De monteur was iemand met kennis van zaken en een prima uitleg. Kortom erg tevreden

Aanrader

Vakkundige en prettige monteuse. In iets meer dan een uur goed gemonteerd.

Goede service alles netjes afgehandeld

Afspraak en reparatie tot volle tevredenheid

Wat een top bedrijf

Komen afspraak na, werken super netjes, geven goed en eerlijk advies.

Prima ervaringen met dit bedrijf!

Nadat bleek dat een eerdere reparatie aan onze wasmachine niet helemaal goed was uitgevoerd, werd snel een monteur gestuurd die het probleem alsnog oploste. Dit werd uiteraard onder garantie en zonder voorrijdkosten uitgevoerd.

Deskundig en klantgericht

Zover wij kunnen beoordelen was de hulp bij de keuze van een wasdroger eerlijk en deskundig. De plaatsing en aansluiting was correct en snel.

Wij zijn zeer zeer ingenomen met dit bedrijf. Vakmanschap, vriendelijkheid, met wie je ook contact hebt. Staan voor je klaar, denken met je mee.

Dank verschuldigd voor afwikkeling vanaf bestelling tot/met uitvoering!

Prima,prima!

Bedienung und Service sehr gut !

Für die Waschmaschine in unserem Ferienhaus in Zoutelande habe ich ein Ersatzteil (Türverriegelung) benötigt. Die Firma Aangeenbrug in Westkapelle hat das passende Teil innerhalb von einem Tag beschafft. Die Maschine läuft jetzt wieder. Vielen Dank für die gute Beratung und die schnelle Abwicklung! Beste Grüße aus Zoutelande Hans-Heinrich Steigerwald

Prima producten, prijs en service!

Nieuwe keukenapparatuur gekocht. Afzuigkap, ind. kookplaat, oven en vaatwasser. Vooraf kwam er aardige jongeman inmeten en deed dat uiterst professioneel. Om verrassingen te voorkomen bij plaatsen ontmantelde hij al deels de oude kookplaat etc. Bij plaatsen ook prima meedenken en leveren net werk af. Kortom, zeer positief!

Zeer vriendelijke monteur. Werkt netjes en geduldig. Wij zijn heel erg tevreden en zullen voor andere elektrische apparaten weer bij jullie terugkomen.

Keurig op tijd en punctueel geleverd

Gisteren gebeld en besteld. Vanmorgen keurig op tijd geleverd , zoals afgesproken. Keurige uitleg . Heel tevreden.

Heel goed gedaan en netjes.

Mannen waren vriendelijk je kon alles vragen keurig gewerkt .

Een top adres

Snelle reactie en goede service en betaalbaar kan niet beter. Top!!.

Alles is prima verlopen!!

Zeer goed!

Prima winkelier

Werd er zeer goed geholpen. Kreeg prima advies. Bij een probleem werd gelijk actie ondernomen en werd het prima opgelost. Plaatsing vaatwasser werd netjes gedaan en snel.