Prettige en duidelijke afspraken, advies en hulp bij vragen.

Van begin tot eind goed communicatie. Je kan ze altijd bellen als je vragen hebt. Echt vakmanschap!

• Installatie team

Snelle en professionele levering van onze zonnepanelen

Duidelijke uitleg, snelle levering en aansluiting van de zonnepanelen, goede service, wij zijn dik tevreden !

• Installatie team

Prima geregeld, van offerte tot installatie

Goed advies, nette installateurs die prima werk hebben afgeleverd. Een echte aanrader.

Uitermate tevreden

Afspraken worden nagekomen, communicatie helder en montage is top.

• Installatie team

Goeie vakmensen met kennis van zaken.

Ik had al zonnepanelen van Greenpower en heb na een telefonisch uitleg een aantal panelen toegevoegd . Dit is op korte termijn snel en vakkundig uitgevoerd.

Goed betrouwbaar bedrijf

Afspraken goed gecommuniceerd en nagekomen. Installatie zonnepanelen was deskundig gedaan en elektrische aansluiting was uitstekend gedaan door firma Quint Driessen.

• Installatie team

Deskundig, betrouwbaar en goede installateurs

Bedrijf heeft 11 jaar geleden al 20 zonnepanelen geïnstalleerd en werken nog prima. Begin sept. ‘23 zijn 12 extra panelen gelegd. Werken prima. Omvormer en panelen van goed merk.

Tevreden

Tevreden van het begin (advies/offerte) tot en met het einde (levering/installatie/nazorg).

Uitstekende resultaten

Onze panelen zijn door vakkundige en bijzonder vriendelijke mensen aangebracht en alles is netjes afgewerkt. Het resultaat is er ook naar; de panelen leveren vanaf het begin het beloofde resultaat. De investering was zeer de moeite waard.

• Installatie team

Goede uitleg vooraf. Goed werk afgeleverd. Na aanmelden bij energieleveren.nl ben ik goed geholpen met het doorlopen van de vragen.

Goede investering

Fijne advisering gevolgt door goede installatie.

perfect

De gehele installatie is vakkundig verricht.

• Installatie team

1 Het was blijkbaar moeilijk om het juiste tijdstip van de installatie goed te bepalen, ook omdat de installateurs ver weg wonen. De eerste afspraak was om half elf. Later werd dat negen uur en ze waren er blijkbaar om kwart over acht. Ze hebben tegenover mij niet geklaagd. 2 De plaats van de omvormer was een punt. De omvormer is in een rommelhoekje van het opberghok geplaatst. Na overleg is er een grote bak geregeld waarin de vele poetsstokken konden staan. Het maakt nu een opgeruimde indruk, veel beter dan voor de installatie van de omvormer Dolf Hutschemaekers

• Installatie team

Beste Dolf, Vervelend om te lezen dat het proces niet naar wens is verlopen en dat je er zelfs emotioneel van geworden bent. Ik ben blij dat ik je gesproken heb en wij deze punten samen hebben doorgenomen. Het is natuurlijk vervelend als de mannen op een vroeger tijdstip komen dan gepland. Dat hadden we beter kunnen afstemmen. De stenen die er al lagen konden wij helaas niet gebruiken voor de installatie, deze waren te groot. Ook dit was natuurlijk prettig geweest als dit vooraf duidelijk was geweest. Deze verbeterpunten in communicatie zal ik zeker meenemen ter verbetering aan onze kant. Met betrekking tot de locatie van de omvormer is deze locatie, zoals besproken, de beste locatie. Op de andere locatie zou er meer stof bij de omvormer komen, boven een werkbank, en zou deze te dicht bij bij de muren komen. Hierin hebben de monteurs dus een goed overdacht advies gegeven en uiteindelijk na lang overleg met en akkoord door jou deze op de betreffende locatie gehangen. Vervelend dat het dan achteraf toch niet naar wens is, mede vanwege dweilen en bezems die daar ook worden neergezet. De dweilen die tegen de omvormer aanstaan is inderdaad niet handig en kunnen beter ergens anders staan. Hierbij wil ik je graag helpen om tot een goede oplossing te komen. Wij zijn hierover al in overleg. Ik ben wel blij te horen dat het systeem goed werkt en de zonnepanelen netjes op het dak liggen. Ik hoop dat je uiteindelijk toch tevreden bent met de zonnepanelen en de gehele installatie. Met vriendelijke groet, Green Power Zonnepanelen

heel goed werk geleverd

de medewerkers waren zeer beleefd, vriendelijk ,kundig en behulpzaam Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen Top !!!!!!!

Een goede ervaring

Het enigste wat ik niet plezierig vond was dat er een afspraak om 11 uur was en dat ik om 14.00 uur het bericht kreeg dat het helemaal niet meer door ging. Opgenomen snipperdag weg! Gelukkig kwamen ze bij de nieuwe afspraak mooi op tijd.

zeer goed

heel vakkundig weten waar ze met bezig zijn,vriendelijk netjes in een woord heel goed heel goed weten waar ze mee bezig zijn, vriendelijk netjes vakkundig

Beter kan het niet!

Van offertegesprek tot en met de installatie een topbedrijf. Kwalitatief heel goed personeel en ook nog eens fijne mensen. Allemaal een dik compliment. Prachtige installatie en het werkt uitstekend zonder ook maar 1 probleem. Ik zou zo weer voor Greenpower kiezen, ik blijf klant. Bedankt allemaal.

prima!

prima, perfect werk geleverd!

• Installatie team

Green Power staat voor kwaliteit, dat ervaar je.

Je hebt te doen met vaklieden, waardoor lang wachten wordt goed gemaakt.

Goed verlopen installatie

Afspraken nagekomen deskundige plaatsing

• Installatie team

technisch gedeelte zeer goed maar matige communicatie

bestellen en installatie ging zeer goed en soepel. Maar op e-mails die ik tussendoor stuurde om aanvullende info werd niet gereageerd

• Installatie team

Beste Ad, Fijn om te lezen dat de installatie goed en soepel verlopen is. Maar vervelend om te lezen dat de communicatie niet naar wens is verlopen. De klant is voor ons belangrijk en staat centraal. Goede en duidelijke communicatie is natuurlijk daarin erg belangrijk. Wij nemen komende week contact met je op om te vernemen waar dit niet goed is gelopen zodat wij dit kunnen verbeteren. Wij wensen je ondanks dat haperende communicatie veel plezier met je nieuwe zonnepanelen installatie en veel zon-uren toegewenst. Met zonnige groet, Green Power Zonnepanelen

keurig afgewerkt

leuke en professioneel ploeg

• Installatie team

Zeer goed, met een minpuntje.

Zeer goed, enigste minpuntje wat mij echt dwars zit is dat er via de mail word gecommuniceerd voor een EPDM-doorvoer en dan word gezegd dat die doorvoer besteld word maar dat het wel in het werk bekeken moet worden. Op de montage dag hebben de monteurs die doorvoer niet bij. en dan komt er iemand van kantoor en dan word gezegd dat ze het niet doen en geen garantie geven en dat ze maar met lelijke kabel gootjes om de boei heen gaan. Ik vraag aan hem zou je dat zelf ook willen bij jezelf thuis, zegt hij ook nog "ja nee". Heb ik zelf door de concurrent een doorvoer hals over kop laten komen en die zelf staan te monteren en hun hebben het afgewerkt. Als jullie dat eerder hadden aangegeven had de doorvoer erop gezeten. En jullie zijn een van de grotere dakdekker van Limburg en dan verwacht ik wel dat jullie alle type daken kunnen maken. Verder hebben de monteurs netjes gewerkt en alles ziet er goed en strak uit. En alles functioneert naar behoren. We zijn er heel blij mee.

Alles prima gegaan

Vanaf 1e contact, tm oplevering en installatie op de app alles soepel, prettig en keurig geregeld.

Prima levering en installatie

De wachttijd was groot. Met de monteurs was het moeilijk communiceren in verband met het spreken van Nederlands

• Installatie team

Beste meneer Stijnen, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de installatie goed is verlopen. Mocht u naar aanleiding van de installatie nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met uw adviseur of rechtstreeks met ons kantoor. Met een zonnige groet, Green Power Zonnepanelen

Beegderveld 5 6099 NC Beegden

06 188 831 38

Over Green Power Zonnepanelen

Green Power Zonnepanelen is adviseur, leverancier en installateur van zonnepanelen. De zon is een onuitputtelijke bron van schone en duurzame energie. De zon schijnt altijd en voor iedereen! Green Power Zonnepanelen verkoopt en installeert al sinds 2009 zonnepanelen bij particulieren en zakelijke klanten. Green Power Zonnepanelen is onderdeel van Verkoelendak Nederland. Wij zijn een lokaal zonnepaneel installateur gevestigd te Beegden in Limburg. Green Power Zonnepanelen kenmerkt zich door de persoonlijke dienstverlening en het advies op maat.