Prima werk afgeleverd.

Mannen waren er op afgesproken tijd. Na wat overleg zijn ze begonnen met isoleren. Alles aan de einde van de dag alles keurig opgeruimd. Prima gasten! Min punt van Takkenkamp zelf was dat er volgens de adviseur een hoogwerker nodig was. Kosten 800 euro, hoogwerker bleek achteraf niet echt nodig.

Profesioneel .

De mannen zijn vriendelijk en werken netjes en maken alles schoon .

Snel en netjes gewerkt

Duidelijke offerte gekregen nadat de kruipruimte was opgemeten. De jongens kwamen op de afgesproken datum op tijd aan en hadden binnen de kortste tijd onze gehele vloer geïsoleerd. Blij met het resultaat!

De firma Takkenkamp wekte ons vertrouwen, de monteurs iets minder.

De monteurs (Duurzaam wonen isolatie Oss) kwamen later dan afgesproken. Ze bleken nog een half uur pauze te nemen in hun busje, terwijl wij niet wisten dat ze er al waren. De communicatie had wat beter gekund. Verder zien we dat het zeil op de grond niet helemaal aansluit tegen de muur.

Redelijk

De opdracht werd in eerste instantie wel erg lang vooruit geschoven. In mei 2023 offerte getekend, pas eind november contact en eerste afspraak. Geen doorgang door vorst. Tweede afspraak half januari 2024. Klus kon niet worden afgerond door gebrekkig materiaal of product. Vier dagen later wel afronding. Door omstandigheden konden we daar zelf niet bijzijn. Na afronding bleek de omgeving rond de plaats waar is gewerkt erg vuil of minder goed opgeruimd.

Op zich goed en snel werk, maar er blijft veel vuil achter

De mannen waren di. 30/01 op tijd (na afzegging op ma. 29/01) en werkten hard door zodat de klus in 1 dag (meer dan 200 m² muur) was geklaard. Maar je vindt nadien overal stof en gruis (op de ramen en rondom het huis) en ook behoorlijk wat EPS-korrels. Het effect van de isolatie is zo kort na het isoleren moeilijk meetbaar, dat kun je pas over 2 - 3 jaar echt vergelijken door de verbuikscijfers aan gas naast elkaar te leggen.

Bij Takkenkamp krijg je ontzettend goede uitleg, personeel is vriendelijk, de afspraken worden nagekomen, er wordt netjes gewerkt. Kortom het is voor ieder die wil isoleren 'n bedrijf om aan te bevelen!

Super tevreden

Uitermate aardige jongens .Werkte netjes zorgvuldig en snel. Ook de voorlichting vooraf bij ons thuis was prima. De medewerker was duidelijk en vriendelijk. Ik zou iedereen jullie bedrijf aanbevelen.

Rommelige communicatie aan de achterkant

De langsgekomen adviseur was kundig en nam de tijd om goed advies te kunnen geven. Mede daardoor is de opdracht naar Takkenkamp gegaan. Na mijn akkoord op de offerte kwam er een mail dat het heel druk is en ik binnen drie weken een reactie zou krijgen vanuit de afdeling planning. Vervolgens bleef het stil en heb ik zelf een aantal keer achter Takkenkamp aan moeten bellen om de opdracht omgezet te kunnen krijgen in daadwerkelijk uitvoering. Die uitvoering was vervolgens wel goed gegaan gelukkig (voor zover ik dat als leek kan beoordelen natuurlijk). Echter, in de offerte was een rolsteiger opgenomen. Maar de werkzaamheden werden gewoon met een ladder uitgevoerd. Iets dat uiteraard geen op- en afbouwwerk met zich meebrengt. Bij navraag hierover wordt een verhaal gegeven over dat er gewoon geld gerekend moet worden voor een "bereikbaarheidsvoorziening" - en wordt er bij hoge uitzondering toch een hele kleine korting gegeven op de factuur. Wanneer er dan duidelijkheid gevraagd wordt over de opbouw van de kosten wordt er geen thuis gegeven. Dat de factuur vervolgens gestuurd wordt vanuit een bedrijf wat mij niet bekend is en niet vooraf aangekondigd is, doet vervolgens weinig extra goeds voor het algehele vertrouwen en beeld van Takkenkamp.

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw reactie, vervelend dat onze diensten niet aan uw verwachtingen voldoen. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen met ons te delen. We zijn intern actief bezig met het vinden van een passende oplossing. Groeten, Kay.

Goed werk geleverd

Prima werk geleverd, en alles netjes opgeruimd achter gelaten

Takkenkamp is uitstekende keus gebleken.

Steeds snelle reactie: aanvraag, advies, offerte. Uitvoering: de tegenwoordig gebruikelijke wachttijd, Prijs-kwalieit prima. Professioneel en klantvriendelijk bedrijf.

Zeer correct en professioneel

Beleefd en professioneel personeel. Vloer in 2 uur geïsoleerd en netjes achtergelaten.

Spijtig, nare ervaring

Een nare ervaring met dit bedrijf. Dit bedrijf is iets te snel groot geworden waardoor ze het belang van de klant uit het oog verliezen. Schade aangericht tijdens het aanbrengen van spouwmuurisolatie waarbij ze door het rookkanaal hebben geboord waardoor wij absoluut volgens de experts niet meer verantwoord kunnen stoken ivm brandgevaar. Dit soort dingen kan natuurlijk altijd gebeuren máár los het naar tevredenheid samen met de klant op. Na een moeizaam contact met onze verzekeringsagent komen ze met een karige vergoeding. Onze verzekering gaat deels voor de schade opdraaien wat door dit bedrijf is aangericht. Empathie kent dit bedrijf niet, geen fatsoenlijk excuus ontvangen voor de overlast. Fouten maken is menselijk, we hoeven er ook niet beter van te worden, maar dit geintje spouwmuurisolatie gaat ons flink geld kosten! Waren ze met een oplossing gekomen waar we beide een goed gevoel bij hadden, dan hadden we zeker alsnog een positieve review geplaatst. Nee we zullen dit bedrijf zeker niet adviseren!

Goedemorgen, vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Vanuit onze vestiging in Apeldoorn is er contact met u geweest. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de vestiging. Ik wens u fijne dagen toe! Groet, Ellien.

Goed contact, overleg en uitvoering van werk door uw medewerkers

Deskundig advies, betrouwbare werknemers, goede uitvoering en service

Excuus voor de late review. Misverstand. Na het aanvragen van het adviesgesprek op locatie, werd deze afspraak snel gepland. Ter voorbereiding op dit gesprek had ik (bouwkundige) vooraf al wat vragen aan de “afdeling advies”. Mijn vragen werden door dhr. Daniel snel en deskundig beantwoord. Enige kennis van de isolatiematerie is wel aan te bevelen, maar ook zonder deze kennis wordt m.i. ook een passend advies gegeven. Vb. Lambda waarden vs energielabel en ventilatie eisen. Het verkoop/advies gesprek met dhr. Johan verliep plezierig. Zeer deskundig advies, ook n.a.v. mijn vragen. Geheel overeenkomstig en aanvullend op het eerder gegeven advies van dhr. Daniel. Johan neemt ook alternatieve isolatiematerialen door en geeft advies over het verwijderen van de huidige “isolatie folie”. ”Het moet wel goed gebeuren”. Johan belt ook snel terug n.a.v. vragen op de uitgebrachte offerte. Conform afspraak werd door dhr. Richard de planning van de uitvoering afgestemd. Hij was op de hoogte van het uitgebreide dossier wat was opgebouwd. De uitvoering van de werkzaamheden werden conform planning door dhr. Khon en Jim zeer correct uitgevoerd. Vooraf had ik nog een aantal aandachtspunten doorgesproken. Men nam ook hiervoor voldoende de tijd wat ook wijst op het motto van Takkenkamp “Kwaliteit is leidend”. Ik had zelf de vloer al afgedekt. De wanden ken deuren werden door Khon en Jim keurig afgeplakt. De werkzaamheden veerliepen vlekkeloos. Alles werd naderhand netjes opgeruimd. Na de uitvoering is i.o.m. en op advies van dhr. Richard toch nog het aanbrengen van een extra ventilatie koker gepland. Deze koker werd door dhr. Milan en Klenen deskundig aangebracht. Ook hier weer goede eigen initiatieven: zelf kijken onder de vloer, of het wel op de aangewezen plaats kon. De financiele afwikkeling is ook correct verlopen. Kortom: fa Takkenkamp kan ik zeer aanbevelen. Het werk wordt uitgevoerd door prettige, deskundige en correcte medewerkers in alle lagen van de organisatie.

Takkenkamp heeft mij eerlijk advies gegeven en alle werkzaamheden perfect uitgevoerd

Na het bezoek van een medewerker van Takkenkamp wist ik precies wat ik kon doen om mijn huis te isoleren. Ook wat niet nodig was werd mij gezegd. Er werd mij niets aangepraat. Na de offerte werd er een afspraak gemaakt die ook mij goed uitkwam. Alle werkzaamheden zijn goed en netjes uitgevoerd.

een prima ervaring

Na het houden van een energie scan was duidelijk dat we 'winst' zouden kunnen halen met spouwmuurisolatie. Daarbij werd Takkenkamp aanbevolen, omdat daar goede verhalen over waren. Dat bleek ook in de praktijk, zowel de opname van de werkzaamheden als de uitvoering van de werkzaamheden verliepen zo goed als vlekkeloos. Het enige minpunt wat ik kan noemen is dat het langer dan beloofd duurde voordat de planningsafdeling contact opnam om een afspraak te maken.

Betrouwbaar bedrijf met goede vakmensen

Het eerste contact met de heer Vortman was plezierig: duidelijke uitleg van te verwachten procedure en snelle offerte. De uitvoering van zowel het natuurvrij maken van de muren als het isoleren verliep volgens afspraak en werd gedaan door prettige mensen die netjes werkten.

Top!!

Na het contact opnemen voor een offerte ben ik vrijwel meteen gebeld en is ook zeer kort daarna de afspraak ingepland. De mannen die kwamen hebben netjes gewerkt en waren erg vriendelijk. Ze denken graag mee om op een efficiëntere manier aan het werk te gaan.

Zeer klantvriendelijk!

Het isolatiemateriaal is keurig netjes en snel aangebracht. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.

goede en accurate service

Goede en vakkundige service

Gedegen advies, kundige werknemers, goede service!

Inmiddels hebben wij 2 x van de diensten van Takkenkamp gebruik gemaakt. In 2022 hebben de medewerkers naar tevredenheid spouwisolatie aangebracht. In 2023 wilden wij onze middenwoning opnieuw laten voegen om daarna de gevels voor en achter te hydrfoberen. Bekend met de goede service en uitvoering van de eerste opdracht, kozen wij opnieuw voor Takkenkamp. Onze woning staat er de komende 50 jaar weer netjes bij!

komen afspreken na goed werk.

Ouderwets goed werk, prima mensen van begin tot eind.

Prima gewerkt!

De werkzaamheden werden vlot en zoals afgesproken uitgevoerd.

Alles top geregeld!

Van intake tot uitvoering uiterst goed en netjes volgens afspraak geregeld. Mijn gevel is mooi hersteld en het huis is nu goed geïsoleerd. De medewerkers van Takkenkamp waren netjes en betrokken en hebben na hun werkzaamheden mijn terrein schoner afgeleverd dan het voorheen was. Laat de winter maar komen!