Heel leuk geholpen.

Goede uitleg gekregen. Ze nemen echt de tijd voor je.

Bedankt Jolanda, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed en leuk geholpen bent, daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

Wat een geweldige sevice

Erg betrokken bij de klant

Bedankt Wout, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

Vanaf het begin in een warm bad

Toevallig staat er een camper die voldoet aan onze ambities. Het eerste overleg was goed , mede omdat een aantal van onze wensen direct werden gehonoreerd. Toen het aankwam op de som der zaken, werd er een prettige en zakelijke afspraak gemaakt. Ook de aflevering en de uitleg waren vriendelijk en zonder druk van tijd afgewikkeld

Beste Gerard, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

De ontvangst voelt als een warme deken.

Wij waren al enige tijd op zoek naar een ‘jonge’ camper om gerieflijk met onze twee (grote) honden te kunnen reizen. Diverse bedrijven bezocht, maar het eerste bezoek aan Broekhuis Campers in Barneveld stak, op kennisniveau en betrouwbaarheid, met kop en schouders uit boven soortgelijke bedrijven. We zijn uitgebreid en goed geadviseerd door Marcel en heel blij met onze nieuwe camper. Inmiddels zijn wij op reis en ervaren ook nu alle steun bij vragen. Deze worden vakkundig en direct beantwoord. Tot slot: een warm welkom, een gemoedelijk gesprek en altijd tijd voor een kop koffie.

Beste Inge en Elvis, Hartelijk bedankt voor deze mooie review en het delen van jullie positieve ervaring bij ons in Barneveld. Dat er goed en uitgebreid advies is gegeven door onze collega is voor ons heel fijn om te zien. Wij zullen graag weer voor jullie klaarstaan wanneer dit nodig is. Fijne kilometers gewenst en een mooie reis! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Campers

Uitstekende after sales

Toen wij onze camper aanschaften konden wij een soort gelijke camper iets goedkoper via een handelaar kopen. Op advies van kennissen hebben wij toch voor de duurdere camper bij GCC (nu Broekhuis Campers) gekozen. Achteraf zijn wij hier zo blij om, dat ik onze ervaring graag met anderen deel. Tijdens ons proefkampeer weekend was de aardlek schakelaar uit gegaan. Met een telefoontje met de GCC was dit zo weer gefixt. Ook ontdekten wij wat kleine manco’s die op maandag ochtend zonder afspraak adequaat direct verholpen konden worden. Ook een update van ons navigatie systeem hebben ze voor ons goed geregeld. Over een terugroep actie van Hymer werden wij goed geïnformeerd en kon dit snel worden opgelost. Daarna hebben ze ons op afstand goed geholpen met kleine ongemakken zoals een la die door de rem was geschoten (vergeten goed te vergrendelen) en een waterpomp die continue bleef draaien (de buitendouche stond nog aan). Het zijn allemaal maar kleine dingen, maar die kunnen je vakantie plezier wel behoorlijk verstieren. Achteraf realiseer je eigenlijk pas hoe belangrijk dit is. Ook de persoonlijke benadering bij dit bedrijf stellen wij zeer op prijs. Een camper is een kostbaar bezit die je koopt om er veel plezier van te hebben en dit maken ze bij Broekhuis Campers helemaal waar.

Beste Chris en Mieke, Van harte gefeliciteerd met jullie mooie aankoop! Wij danken jullie vriendelijk voor het delen van jullie positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers en fijne reizen gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

Service met tijd en aandacht

Wat fijn dat er ruim de tijd werd genomen om onze camper te leveren! Het is toch een heel bedrag wat je uitgeeft… Alle medewerkers willen gewoon dat je met een goed gevoel weg rijdt en dat je bij vragen altijd welkom bent. De camper zag er werkelijk fraai uit, glom aan alle kanten. Onze verkoper Menno verdiet echt een pluim. Wat een fijne kerel!

Beste Piet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u zo goed geholpen bent en dan vooral door onze collega is voor ons heel fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw camper! Wanneer u ons weer nodig heeft dan zullen wij voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

Dit is service waar je voor terugkomt

Niet voor het eerst ben ik bij de receptie tot grote tevredenheid geholpen. Er wordt meegedacht en net zolang gezocht tot een goede oplossing is gevonden.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat u altijd zo goed geholpen wordt, daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

Perfecte service

Camper uit 2021 gekocht bij Broekhuis in Barneveld. Verkoopproces met inruil verliep soepel. Na proefcampeer weekend enkele kleine defecten doorgegeven. Op afspraak en in overleg et chef werkplaats perfect onder garantie opgelost. Receptie: Top, zeer klantgericht. Kortom: we zijn tevreden klanten.

Beste Jules, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers met de camper. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

Correcte behandeling.

Prettig bij maken afspraak. Bovag beurt laten uitvoeren en duidelijk geinformeerd over kosten.

Beste Lucas, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers

Anthonie Fokkerstraat 37 3772 MP Barneveld