Fijn bedrijf

Wij zijn erg tevreden over de goede begeleiding en het fijne contact . Helder en goede voorlichting . Vakkundige installateurs ….klasse . Fijn om te zien , dat er met zoveel passie wordt gewerkt .

Ik ben blij met mijn zonnepanelen

Door Ramin was ik geholpen. Ik heb mijn oude panelen vervangen voor nieuwe. Goed advies gehad en geniet nu al van mijn hoge rendement. Aanrader!

Geweldige service en uitstekende begeleiding

Wij zijn verrast door de kwaliteit van het bedrijf dat volledig zijn afspraken waarmaakt. De dag dat de panelen zijn geplaatst kende wat kleine tegenslagen (lekke band van de vrachtwagen, een andere afmeting van de beugels, en een leiding die tijdens het boren niet op de juiste plek bleek te liggen), maar die werden op een adequate manier snel opgelost. Het team van monteurs was zeer correct en efficiënt aan het werk en in een mum van tijd lagen de panelen op de juiste plek. Ook de nazorg was prima! Dat was een hele opluchting gezien de verhalen over 'cowboys' in de markt van zonnepanelen. Het werk is uitstekend begeleid door Ramin Tufan! Ik heb maar tegelijk ook de opdracht gegeven voor de laadpaal van de elektrische auto.

Het maximale eruit gehaald!

Encore is flexibel en heeft geweldig meegedacht om de maximale opbrengst te krijgen. Op ons beperkte dak met de nodige obstakels hebben ze maar liefst 24 panelen kunnen plaatsen, in een mooi strak en identiek legplan aan beide kanten. Ook na het plaatsen, zijn ze goed bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Top gedaan dus, laat de zon maar komen!

Klantvriendelijk en goede prijs

Klantenservice is goed. We hebben goed contact gehad. De medewerkers zijn vriendelijk. De offerte was duidelijk en de prijs is goed.

Prima werk

Goed adviesgesprek gehad. Vlotte installatie en mooie rendement.

Slimme investering

Encore Solar leverde niet alleen panelen, maar ook waardevol advies. Een aanrader!

Geweldige service!

Encore Solar heeft ons uitstekend begeleid bij de installatie. Erg blij met de resultaten!

Klantenservice is goed

Keurig op tijd aangekomen op locatie. 12 zonnepanelen in combinatie met Thuisbatterij. Mooi systeem van Enphase genomen. Aanrader

Deskundige adviseurs en vriendelijk

Goed advies ontvangen en er waren vriendelijke mannen. Thuisbatterij in combinatie met zonnepanelen en laadpaal. Mooi systeem om onafhankelijk te zijn.

Deskundige adviseurs en mooie installatie

Nu prijsplafond weg is, hebben we snel keuze gemaakt om zonnepanelen te kopen. Ramin van Encore Solar heeft ons goed geholpen en geadviseerd. We hebben de nieuwste zonnepanelen gekocht met een Thuisbatterij. Hiermee gaan we een dynamische energiecontract afsluiten. Door dynamische energie contract kunnen we goedkoop inkopen en duur verkopen van stroom. Wanneer de tarieven hoog liggen, maakt het systeem automatisch gebruik van de thuisbatterij. Zo hebben wij ook nooit meer last van Stedin die zonnepanelen uitschakelt. Verder hebben we ook geen last van betalen voor terug leveren. Ramin heeft ook uitgelegd, dat we nu extra voordeel hebben met de BTW voor thuisbatterij en hoeven geen BTW betalen voor zonnepanelen. Al met al goede investering en ik ga nu passief geld verdienen. Ik raad Encore Solar zeker aan. Mannen die deskundig zijn en meedenken met je.

Mooi resultaat

Deskundige begeleiding gekregen van Ramin. Ik ben goed geholpen en raad het zeker aan.

Fijn gesprek en passende oplossing

Voor mijn Kia heb ik een laadpaal van Alfen gehaald bij Encore Solar. Experts kwamen langs voor schouw en offerte. Was een fijn gesprek en passende oplossing voor mij. Dank

Zeer tevreden.

Top bedrijf, ze weten goed hoe ze moeten communiceren en houden zich aan hun afspraken. We waren op zoek naar een bedrijf dat goedgekeurd is met Install Q, zo zijn we bij Encore Solar terechtgekomen. Ze hebben niet alleen zonnepanelen voor ons geïnstalleerd, maar hebben ook onze hele meterkast vervangen. We zijn blij met het resultaat! Bovendien zijn de vakmensen ook nog eens erg vriendelijk.

Prima resultaat

Mijn systeem ligt al paar weken op het dak. Het werkt boven mijn verwachtingen. Ik had niet verwacht dat ik zoveel kon besparen. Zonder spaargeld gekocht. Dankzij Encore Solar heb ik nu bijna gratis zonnepanelen. Zeker aanrader!

Prijsplafond gaat vanaf 1 januari 2024 weg. Om hoge energierekening te voorkomen heb ik besloten om zonnepanelen te kopen. Ook heb ik laadpaal gekocht bij Encore Solar. Maarten en Ramin van Encore Solar gaven me goede tips en duidelijke offerte. Ik heb Jinko panelen genomen met micro omvormers van Enphase. Laadpaal van Alfen heb ik genomen omdat ik voor top kwaliteit wilde. Ik kan nu genieten van de gratis stroom en gratis rijden.

Prima thuisbatterij en zonnepanelen en laadpaal

Totaal pakket genomen voor thuisbatterij,laadpaal en zonnepanelen. Mooie offerte ontvangen en duidelije uitleg gekregen. De mannen kwamen de afspraken netjes na. Ik ben tevreden en raad het aan!

Beste keuze gemaakt

Diverse partijen heb ik benaderd. Encore Solar had de beste oplossing voor mijn huis. Ik heb zonnepanelen, laadpaal en een thuisbaterij gehaald. Ramin had alles duidelijk uitgelegd. de installatie ging goed. ze ruimde netjes alles op. Al met al raad ik Encore Solar zeker aan.

Tevreden!

Ik bedank Encore voor hun inzet. Ze hebben het strak gelegd en naast dat ook netjes afgewerkt. Ook na de installatie namen ze contact op. Dat vond ik fijn

Goede prijs en kwaliteit

De adviseur kwam langs voor een schaduw. Dit was gratis en vrijblijvend. We kregen goede tips en adviezen. We zijn uiteraard tevreden met de onze zonnepanelen en laadpaal. We gaan binnenkort ook thuisbatterij nemen. Ze hebben de beste producten gebruikt voor onze installatie. Aanrader!

Aanrader

Compleet pakket genomen zonnepanelen, laadpaal en thuisbatterij. Advies was goed en ik ben tevreden met de diensten van Encore Solar. Ramin had mij goed begeleid.

Aanrader

Het hele proces ging prima. Dank

Goed werk

Aanpassing op mijn review: van 6 naar 7 De communicatie was goed. Installatie ging goed. Wat beter kan, is dat ze op tijd moeten komen. Ze zouden om 9 uur aanwezig zijn, echter kwamen ze om 10 uur aan. Verder ging alles goed.

goed werk alleen te laat

Prima apparaat en aanrader

Offerte was goed en installatie binnen 1 dag! Ik kan nu gratis rijden met zonnepanelen en laadpaal! Bedankt!

de Vijf Boeken 1 h

2911 BL Nieuwerkerk ad IJssel

085 060 11 63

Over Encore Solar

7+ jaar ervaring met verduurzamen Wil jij jouw huis verduurzamen met zonnepanelen? En ben je op zoek naar een gecertificeerd bedrijf dat kwalitatief en veilige installatie uitvoert? Dat is precies wat Encore Solar te bieden heeft. Stel je voor dat je de controle hebt over je energievoorziening, met zonnepanelen die de zonnestralen omzetten in gratis stroom voor jouw huis. Encore Solar, InstallQ-gecertificeerd en een vertrouwde naam in duurzame energie met meer dan 7 jaar ervaring, biedt zonnepanelen die betrouwbaar en efficiënt zijn. We hebben al talloze huiseigenaren geholpen om hun energiekosten te verlagen en hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Wat als je niet alleen geld kon besparen, maar ook kon genieten van de voordelen van gratis stroom en je elektrische auto kon opladen met onze laadpalen? Encore Solar maakt deze dromen werkelijkheid. Stel je voor dat je elke maand honderden euro’s bespaart op je energierekening en tegelijkertijd bijdraagt aan een duurzamere toekomst voor jouw kinderen en kleinkinderen. Ben je klaar om de volgende stap te zetten naar een duurzamere toekomst? Wacht niet langer! Profiteer nu van onze kosteloze dakinspectie en maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis adviesgesprek bij uw thuis met een van onze ervaren specialisten. Laat Encore Solar je begeleiden op jouw reis naar groene energie en financiële vrijheid. Wees de held van jouw eigen duurzame verhaal en begin vandaag nog met besparen.