was nog nooit bij deze persoon geweest. Maar aardige geduldige man
Voorheen ongeveer 1,5 jaar geleden was de mondhyginste heel erg kleinerd bezig en alsof je nog niet wist hoe je moest poetsen. Je kreeg gelijk een dik en duur behandelplan aangesmeerd en kon verder niks qua tegenwoord geven. Maar nu een jong fris team en iedereen denkt met je mee en kijkt naar mijn behoefte en of dit finacieel mogelijk is. Voelt vele malen fijner.
Vriendelijk en vakkundig
Na 3 behandelingen heb ik veel pijn door de wondjes/aften. Dat duurt wel lang, en heel moeilijk eten.
Geachte, We hebben dit intern doorgezet naar uw behandelaar. Aften komen meestal door een vermindering van de weerstand maar we kunnen dit niet op deze wijze beoordelen. Graag zouden wij u willen verzoeken dat als u nog last heeft, om dan met de praktijk contact op te nemen, zodat we kunnen kijken wat we hierin voor u eventueel kunnen betekenen. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Team Mondzorgcentrum Lopik
Heel goed, vriendelijk ontvangen en uitleg gekregen, zijn naam ben ik vergeten
Even wennen aan weer nieuwe mensen
Beste, We begrijpen dat nieuwe mensen altijd weer even wennen is. Je bouwt toch een bepaalde band op met een vaste behandelaar of vaste behandelaars Helaas kunnen wij verloop van personeel niet voorkomen. Dit heeft onder andere ook te maken met de verschillende levensfasen waarin mensen (dus ook onze behandelaren) terecht komen. We doen ons uiterste best om dit zoveel mogelijk te voorkomen maar helemaal voorkomen kunnen we dit niet. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Team Mondzorgcentrum Lopik
Bij een ingrijpende behandeling werd alles keurig uitgelegd. Ik voelde dat alles op een deskundige manier werd uitgevoerd. Zeer tevreden.
Ik ben tevreden over iedereen, klantvriendelijk.
Er wordt de tijd genomen om informatie te geven voor een blijvend gezond gebit.
Goed
Goede tandarts en praktijk!
prima tandarts, we hebben hem nu 2 keer meegemaakt
Goed uitleg betrokken tandarts en assistente welke luisterde naar mijn probleem met slinken als ik achter over lig. En heel erg kundig behandelde en goed zorg voor patiënt heeft. Kan deze persie Hoshang en assistente bij iedereen aan bevelen
Fijne, ontspannen sfeer. Zit comfort in de wachtkamer is niet fijn. Ook is er in de wachtkamer veel geluid te horen vanuit de kamer omdat niet alle tandartsen hun deur dicht doen.
Aandacht en duidelijke vervolgafspraak gemaakt.
Goed, word altijd goed geholpen. Men legt uit wat er gaat gebeuren en daar ben ik tevreden mee.
Ik ben goed en deskundig geholpen door de tandarts
Goed geholpen
Netjes geholpen met het reinigen van mijn gebit
prima, vlot, netjes
Niet zo'n goede ervaring
Beste mevrouw, Graag wil ik even terug komen op uw review. Uw geeft aan dat de wachttijd voor een afspraak in te plannen op dit moment best wel lang duurt. Wij hebben te maken gehad met een personeelstekort waardoor het inderdaad wat langer duurde voor dat mensen een afspraak konden maken. Deze tekorten zijn nu wel opgelost alleen duurt het nog even voordat we dit ook in de agenda terug zien omdat we nog bezig zijn de achterstand weg te werken. Wat betreft de kosten: Graag zou ik daar met u in contact willen treden zodat we kunnen kijken wat er volgens u te hoog is of niet klopt. Wel al even een note: de tandartspraktijken bepalen niet hun eigen tarieven, deze worden bepaald door de NZA. Daarin zijn meerdere kosten waar een praktijk mee te maken heeft in verwerkt. Denk hierbij aan sterilisatie van alle instrumenten en behandelkamer, de kosten voor het materiaal tijdens een behandeling, de huur van het pand, loon van de werknemers e.d Hopelijk hebben wij het een en ander al voor u kunnen verduidelijken en anders kunnen wij daar in het telefoongesprek nog even op terug komen. Met vriendelijke groeten Team van Mondzorgcentrum Lopik
Vriendelijke, rustige en geruststellende benadering door de mondhygiënist. Alles wordt stap voor stap uitgelegd en getoond. Erg begripvol. Deskundige behandeling. Hij weet je te motiveren om met de juiste hulpmiddelen tot een "gezonde mond" te komen. Kortom: erg tevreden over hem.
Ik ben prima behandeld keurig en vriendelijk ontvangen door de Hygieniste en de tandarts zelf mevr Naseri.
Mijn klachten werden serieus opgevat en na een controle werd mij verteld waar het precies om ging, namelijk een verstandskies die op mijn tandvlees dichtbeet. Vervolgens na een foto gemaakt te hebben, werd direct aangeboden om de kies te verwijderen. Ik kreeg hierbij alle nodige informatie en vragen werden op een fijne manier beantwoord.
Ok
beatrixplantsoen 1 c
3411 DA Lopik
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.