Jammer dat met de controles je gebid niet meer schoon gemaakt wordt, dit kost weer veel meer extra geld en tijd en ik krijg mijn zoon niet naar de mondhygiënist waardoor zijn gebid nu helemaal niet meer schoongemaakt word
Aardige tandarts, was ook gezellig aan het kletsen met mijn oppaskindje. En de controle was goed.
Ik kwam binnen, mocht gaan liggen, er werd snel en goed gekeken en toen mocht ik alweer weg. Hartstikke snel dus, het wachten duurde langer ;)
Behandeld voor een gaatje in mijn verstandskies. Op een of andere manier lukte het de tandarts niet mij te verdoven. Ik heb eerder gaatjes gehad die zonder probleem zijn verdoofd in het verleden . Ik had heel de behandeling pijn . Door mijn pijnreflexen kon de tandarts het gaatje niet goed uitboren en schoonmaken .Ik kreeg het gevoel en idee dat het gaatje uiteindelijk maar werd dicht gemaakt om er van af te zijn. Ik heb zelf geen enkel hinder ondervonden van het gaatje tot ik bij de tandarts kwam . Daarna wel. Na de behandeling kreeg ik mee dat ik 14 dagen pijn kon houden en als het dan nog pijn deed moest mijn verstandkies er maar uit. Ik ga van tandarts wisselen
Wordt netjes en efficiënt geholpen
Goede en aardige tandarts. Snel en duidelijk. Stond binnen enkele minuten alweer buiten. Alles was goed en moest vooral zo doorgaan.
de behandeling is prima verlopen
Prima
Vriendelijke medewerkers. Helaas weleens wat langere wachttijd, wat gelukkig soms wel telefonisch gemeld wordt. Door wisseling van mondhygiënist werden er veel extra pijnlijke handelingen verricht met extra onkosten, die vooraf niet overlegd waren. Dat was even schrikken bij het krijgen van de factuur! Verder wordt je bij de behandelingen bij de tandarts op je gemak gesteld en wordt er deskundig gewerkt.
Ik heb een naam ingevuld maar weet eigenlijk niet wie mij heeft geholpen
Ik ben goed behandeld de laatste keer maar weet de naam van de tandarts niet meer
به صفت مریض مراجعه به دندانپزشک به حرف های ما بسیار خوب گوش داده و کارشان هم درست بود
Op een aangename manier geholpen!
Ben niet op de hoogte gebracht van de kosten. Na de behandeling waarbij ik zeker 15 minuten met mijn hoofd na beneden lag mocht ik opstaan. Er is geen rekening gehouden met het feit dat je dan duizelig bent. Er werd geen aandacht aanbesteed. De kosten van de behandeling waren aanzienlijk hoger dan bij de tandarts waar mijn vriend komt en wij dezelfde behandeling hebben ondergaan. Dit is een reden om over te stappen.
Beste, Op basis van deze review kunnen wij helaas niet achterhalen om welke patiënt dit gaat. Graag zouden u willen vragen om ons een mail te sturen zodat wij hier naar kunnen kijken. Dan graag met naam geboortedatum en behandeldatum over het over gaat. Het is wel zo dat elk consult, controle of behandeling bij elke patiënt anders kan zijn. Dit komt omdat alles is opgebouwd in stappen. Dus bijvoorbeeld bij een controle: bij de ene patiënt zal het deze keer alleen gaan om kijken en worden er de volgende keer misschien foto's gemaakt en bij de ander kan het zijn dat er deze controle al foto's genomen "moeten" worden of dat er nog een andere kleine handeling is gedaan. Deze stappen zijn qua tarieven vastgelegd door de NZA. En dan zijn er nog bepaalde richtlijnen waar de mondzorgpraktijken mee te maken hebben. Het is dus niet zo dat wij gewoon maar wat (kunnen) doen waardoor het lijkt dat wij duurder of goedkoper zijn dan anderen. Mocht u er nog iets zijn waar wij u mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groeten, Team Mondzorgcentrum Lopik
Hij ontdekt gaatjes en andere dingen die er spelen in de mond.
Ze doen goed hun werk
Prima alleen vind dat ze altijd erg uitlopen en tijd is niet tijd
Goede uitleg en uitvoering
Ik ben zeer tevreden over de benadering en behandeling. Alles gaat op een rustige duidelijke manier, kortom meer dan tevreden!
Zeker met kinderen behandelen is de uitleg prettig. Mijn angst voor de tandarts is zeker verminderd
Mensen zijn allemaal erg aardig. Tandarts en assistente zijn rustig en nemen de tijd voor je.
Geen ontvangst bij de bali. ( weet niet of dit de bedoeling is ) Tandarts was helaas te laat
Beste, Dank u wel voor u review. Het is niet gebruikelijk dat er geen ontvangst is bij de balie. Het is alleen zo dat de tandarts op woensdag om 8 uur begint en de balie om 8.30 uur. Vandaar dat er nog niemand aan de balie was bij uw afspraak. Dat de behandelaar te laat was is uiteraard niet de bedoeling helaas komt het wel eens voor dat het verkeer tegen zit ook al zijn ze ruim op tijd van huis vertrokken. Inderdaad wel heel vervelend voor u dat dit zo gelopen is. Onze excuses daar ook voor. Mvg Team Mondzorgcentrum Lopik
alles goed geregeld en geen lange wachttijden
Top
controle en behandeling
beatrixplantsoen 1 c
3411 DA Lopik
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.