Goed en vakkundig
Rustgevend
Tandarts is deskundig en vriendelijk. Beschikbaarheid heel matig evenals de wachttijd wanneer je een afspraak hebt.
Heb goede ervaringen met mondzorg centrum Lopik
Ontvangst en behandeling was heel vriendelijk. Goede uitleg vooraf en tijdens behandeling.
werk verricht netjes en vakkundig door de tandarts. wat ik waardeer is de persoonlijke belangstelling voor eventuele klachten. fijn om ook praktische tips mee te krijgen.
Goede praktijk
Goede zorg met aandacht.
Heel goed
De laatste 2 keer bij de mondhygiënist is slecht bevallen, pijn tijdens de behandeling. Voorheen nooit problemen mee gehad. Wie me behandeld heeft weet ik niet meer.
Toegankelijke praktijk met vriendelijke receptioniste en deskundige tandarts (Daan).
Lekker vlot
kies afgebroken en de delfde dag door verwezen naar kaakchirurg om uit te snijden
Werd vakkundig geholpen
Mijn echtgenoot Wim Kootkar 23-05-1955 heeft op 7 maart laatste gedeelte zenuwbehandeling gehad. In totaal rond 700,--. Woensdag 13 maart hersenbloeding in coma, 25 maart overleden. Overlijdenskaart naar Mondcentrum gestuurd. Daarna 2x mail beoordeling. Blijkbaar gegevens niet verwerkt in systeem, heel beetje slordig. Verzoek om uit coulance een tegemoetkoming in de gemaakte kosten van 29 februari en 7 maart.
Beste mevrouw, Allereerst gecondoleerd met uw verlies! Wat een vervelende samenloop van omstandigheden. Wij begrijpen dat er door u een mail is ontvangen op naam uw man? Wij hebben uw kaart ontvangen en deze is uiteraard ook verwerkt in ons systeem tentijde van de ontvangst. De mail die u ontvangen is een geautomatiseerde mail die via ons computersysteem loopt, wij hebben daar geen zicht op maar het systeem zou wel zaken die door ons zijn toegepast moeten mee nemen. Hoe dit dus heeft kunnen gebeuren verbaast ons ook en zijn wij ook uitzoeken. Wij willen wel graag onze welgemeende excuses hiervoor aanbieden. Daarnaast reagerend op uw aanhef: Er hoeft nog geen sprake te zijn van ervaring van pijn bij een gaatje, de behandeling word gebaseerd op verschillende vormen van onderzoek tijdens een consult, n.a.v. de uitkomst hiervan word een behandelplan opgesteld en deze word met de patiënt besproken tevens word er ook besproken waarom. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Mondzorgcentrum Lopik
Goed en snel geholpen
Mijn gezin en ik hebben een zeer fijne ervaring bij onze dokter. Inmiddels zijn wij een stuk verder weg verhuist maar blijven gewoon bij Dr. Mohamed Hoesein. Erg fijne, kundige tandarts, met empathie en geduld voor zijn clienten! Ik raad hem zeker aan!!
Vriendelijk en kundig geholpen.
Goed en bij wijzigingen wordt je op tijd geïnformeerd.
Bij de tandarts was de controle kalm en prettig. Er werd rustig in de mond gekeken en beheerst met een haakje etc gewerkt. Bij de mondhygienist ging het ruwer. Natuurlijk moet er echt wel gewerkt worden om tandsteen te verwijderen, maar het ging ook vrij ruw. Zelfs schoot deze persoon even flink uit, wat behoorlijk pijnlijk was. Er werd geen verontschuldiging gemaakt. De hele behandeling is al best een uitdaging, omdat er flink langs en onder het tandvlees gewerkt wordt. Al met al niet fijn. Gelukkig vergeet je het daarna wel weer snel, maar toch... Mijn gebit was daarna wel echt goed gereinigd. Verderop wordt de naam van de persoon gevraagd. Die weet ik niet meer.
Geachte mevrouw, Allereerst bedankt voor uw review. Mondhygiëne kan inderdaad in sommige situaties gevoeliger of zelfs wat pijnlijk zijn. Vervelend om te horen wat er gebeurd is, we zullen dit intern ook bespreken. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Mondzorgcentrum Lopik
Ik ben erg tevreden over mijn huidige tandarts. Kan een persoonlijk praatje houden, vertelt precies wat er gedaan moet worden en wekt vertrouwen in de behandeling.
ik werd goed en vriendelijk behandeld
Niks op aan te merken, prima zorg, fijne omgang
Alles goed verlopen, vriendelijk personeel. Soms wat uitloop maar ja het is nu eenmaal gezondheidszorg. Liever dat ze de tijd nemen en dat het goed gebeurd dan dat het in alle haast gebeurd. Proberen ook echt mee te denken qua kosten en kwaliteit.
Mijn tand voortand voor de tweede keer afgebroken. Eigen tandarts niet aanwezig. Andere tandarts zegt dat het een moeilijk verhaal wordt. Alhoewel ik instemde met reparatie had de tandarts beter moeten weten want binnen half uur lag de tand er al weer af. Rekening 216 euro voor half uur, is wel heel erg zuur. Bij laatste bezoek eigen tandarts beloofde ze het intern te zullen bespreken maar desondanks eergisteren een herinnering van de rekening met boeteclausule van 40 gekregen. Die heb ik onder protest betaald. Mijn ervaring met MZ Lopik, is die van een rommelige, luidruchtige praktijk en zou ik niemand aanbevelen met uitzondering van Liza, die me altijd vakkundig en vriendelijk heeft bejegend.
Geachte mevrouw, Fijn dat wij elkaar gister( 30/4) hebben kunnen spreken. De inhoud hiervan laten we privé, is niet nodig om dit op dit platform te bespreken, ,lijkt ons. Mvg Mondzorgcentrum Lopik
beatrixplantsoen 1 c
3411 DA Lopik
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.