Door de gebits controle afspraken word snel heen gewerkt, eigenlijk te vluchtig. Er staat 2x 10 min voor maar stond met kinderen al binnen 10 min weer buiten... Dan moet je wel weer even een afspraak maken (ook voor kind met deels melk gebit) bij de mondhygiëniste. Dat schoon maken had wellicht bij het kind ook in de afspraak tijd gekund. Dus 2 x per jaar controle en 2x per jaar mondhygiëniste. Dat is best vaak/veel als je geen problemen hebt. Jammer, vroeger werd het tandsteen vast weg gehaald bij de jaarlijkse controle
Gewoon goed.
Ik heb geen pijn gevoeld en alles is zonder verdoving uitgevoerd dus zeer tevreden
Prima
De naam van de tandarts weet ik niet meer, ik dacht isra. Ik ben prima behandeld, duidelijke uitleg,
goed
Werd op meteen op mijn gemak gesteld. Wanneer ik vragen heb, worden deze snel beantwoord.
Prima, heb geen reden tot klagen
Mondhygiënist is top
Goede ervaring
Behandeling perfect uitgevoerd
Ze nemen de tijd voor je,vriendelijk,je voelt je op je gemak en goede behandeling gehad.
Ik had afspraak maar op dat moment waren geen verdoving aanwezig moest hier voor andere dag weer terug komen , voor de rest handelingen ging het goed en ze hebben hun werk super goed behandeld.
Goed
Ik ben erg blij dat Daan mijn tandarts is
Ik ben blij dat ik dit gedaan heb ,het was wel even wennen, maar het zit nu goed
Ik heb ziekte van Pfeiffer en kreeg daarbij ook pijn aan een gedeelte van mijn gebit. Afspraak gemaakt en kon dezelfde dag langs komen. Ze hebben mij medicijnen gegeven voor de pijn. Perfect behandeld en snel geholpen!
Mijn schoonzus is verstandelijk beperkt en er moest een kies getrokken worden wat voor ons al spannend zou zijn. Maar de rust en lieve woordjes zorgde ervoor dat het allemaal heel soepeltjes verliep. Super bedankt ❤️
Als angst patient houden ze rekening met je. Daan is mijn tandarts en Mani is mijn mondhygiënist over beide ben ik erg tevreden
Die is goed.
De kosten voor een beugel vind ik erg duur (bijna 4000 euro). Heb een second opinion aangevraagd
Vakkundig uitgelegd en uitgevoerd!
Goede tandarts en mondzorg. Alleen om een afspraak te maken zijn ze telefonisch niet bereikbaar en/of is de balie vaak gesloten. Dit maakt een afspraak maken erg lastig. Uiteindelijk met veel moeite lukt het wel iedere keer weer, echter moet mijn partner nog steeds een afspraak maken en doet het door deze obstakels dus niet. Wat ik betreur omdat zijn gebit ook nagekeken dient te worden.
ze luister naar je en begeleiden je goed
Tandarts Daan is super, maar Mondhygiënist is n slager, door hem had ik vorig jaar extra kosten, hij deed mij ongelooflijk veel pijn terwijl ik mijn hand opstak en hij negeerde mij gewoon, echt n vreselijke vent! En dit terwijl ik nooit pijn heb gehad maar volgens mij deed hij t erom, kan niet anders,
beatrixplantsoen 1 c
3411 DA Lopik
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.