Uitstekend werk geleverd

Op afgesproken tijd waren ze aanwezig. Twee gezellige vakbekwame mannen die weten wat ze doen. Meedenkend en snel en net werkend. Ze hebben pracht werk geleverd. Drie nieuwe kozijnen en oudere rolluiken herplaatst en ook nog.een nieuwe rolluik geplaats. Alles netjes afgewerkt. Ook alles netjes achtergelaten. Wij zijn tevreden en zullen in de toekomst mogelijk meer klussen door aartmaakt laten uitvoeren.

Wat een super team! Aart en Ruud hebben onze kozijnen vakkundig geplaatst. We zijn super tevreden met het resultaat en alles daar omheen! Bedankt voor jullie hulp en gezelligheid!

Goed werk voor een goede prijs

Wij hebben 2 kunstofkozijnen laten plaatsen Het ziet er mooi en goed uit Met het geleverde werk zijn wij zeer tevreden

Quality, Clean and professionallism

I had a nice experience. Everything was as I asked for. Even though we added few stuffs, changes in between Aart delivered it with ease. All materials used, installed are of best quality. I would highly recommend his service.

Netjes, duidelijk en meedenkend

Aart en zijn team hebben net werk afgeleverd en ons snel kunnen helpen met het plaatsen van een entreepui. Voorafgaand was er duidelijke communicatie en is er meegedacht in de wensen en behoeften van de klant. Tijdens de uitvoering hebben ze goed werk geleverd en goede afstemming gezocht met opdrachtgever en andere leveranciers. De nazorg is ook goed verzorgd.

Zeer rustig persoon zeker oplossing gericht.

Mijn ervaring : Goede communicatie De term kan niet bestaat niet , geld zeker . Werkt prima door . Levert prima werk zoals van te voren besproken .

Asberg 11

5508 DC Veldhoven