Zeer vakkundig en kennis van zaken omschreven in heldere taal

Linda heeft zeer veel kennis van zaken, heldere uitleg, niet te flauw en weet van aanpakken. Alles is goed en snel geregeld. Linda, nogmaals dank!!

Helemaal happy

Linda heeft mij goed geholpen ivm mijn urgentieverklaring te krijgen , ze heeft zo goed nagedacht om in de ouderschapsplan juiste dingen te vermelden wat te maken zou hebben voor urgentie! Ik ben super blij mee dat ik t gekregen heb nu op naar een mooi toekomst Linda nogmaals super bedankt !!!!!

• Verstand van zaken

Het proces werd veel minder overweldigend gemaakt.

Linda was vriendelijk en medelevend tijdens dit emotioneel stressvolle proces, maar nog steeds zeer professioneel. Ze was altijd beschikbaar voor vragen en reageerde vrij snel. Wat meer praktische hulp bij de pensioenformulieren zou nuttig zijn geweest. Wij vonden het een beetje verwarrend. Over het algemeen erg blij met haar diensten. Het enige negative punt was dat ik bij de gemeente meer formulieren kocht dan ik nodig had, omdat Linda niet zeker was wist welke ik nodig had. Maar ik denk dat dat kwam omdat ik een buitenlander ben en de zaken dus niet zo eenvoudig zijn.

Gewoon goed

Denkt met blijde partijen mee

100 procent tevreden

Zeer behulpzaam, en zeer duidelijk als ik een vraag heb

Geweldige hulp

Linda is echt een super leuk mens ze heeft ons goed geholpen met onze scheiding Communicatie was ook top goeie uitleg en ze neemt echt de tijd om alles tot in de puntjes uit te leggen en vooral in deze moeilijk fase legt ze t liever paar keer meer uit dan 1 x Voor een goed verlopende scheiding raad we echt Linda aan

• Verstand van zaken

Vriendelijk, empathisch en doelgerichte service.

Het was erg prettig om Linda te hebben als juridisch adviseur. Linda luistert goed naar beide kanten van het verhaal en is altijd onbevooroordeeld. Daarnaast schakelt ze snel waardoor mijn ex en ik binnen 2 maanden met een goed gevoel uit elkaar zijn gegaan.

• Verstand van zaken

Blij dat ik voor Linda heb gekozen

Ik ben blij dat we voor Linda zijn gegaan, want zo iemand heb je wel nodig in zo’n moeilijke tijd! Eerlijk ,deskundig en niet te flauw, wat je ook echt wel nodig hebt. Ik zou haar zeker aanraden .

Goed geholpen net alles

De mediator Linda heeft in ons beide belang geweldig geholpen ,alleen maar lof over voor haar . Zeer tevreden .

Ambachtweg 17

5731 AE Mierlo

0616193656

Over Van Gestel Cuijpers Juridisch Advies

Scheiden is al lastig genoeg. Wij helpen jullie. Onze deskundige mediators begeleiden jullie in het echtscheidingstraject en nemen jullie aan de hand mee, zodat alle stappen in het scheidingstraject op een goede manier worden doorlopen. Er worden duidelijke afspraken gemaakt over de kinderen, de alimentatie, de woning, het vermogen, de verdeling van de boedel, het pensioen en een eventuele onderneming. Dit zorgt voor rust.