Zeer tevreden met onze bestelvriendelijke webshop

Het contact met Webwijs hebben wij als zeer prettig ervaren. Ze hebben goed geluisterd naar de functionaliteiten die wij terug wilden zien op de webshop. Het moest een eenvoudige bestelwebshop worden met een goede afronding in de winkelmand. Dit is zeker gelukt! Tussentijds werden we regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang. Dit was erg fijn, zodat we ook tijdig konden schakelen en aanpassingen konden aanbrengen. Fijne partner!

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik heb een website laten bouwen

Fijne samenwerking en goede ideeën!

De reis naar een nieuwe website voor onze sportschool, Sport Connect, is bij Webwijs begonnen. Vanaf het begin is er gelijk een fijne samenwerking geweest met het team. We zijn ontzettend goed meegenomen in het proces en het ontwerp van de website. Uiteindelijk een fantastisch resultaat waar we nog jaren plezier van hebben!

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik heb een website laten bouwen

Blij met onze toppers bij Webwijs!

Fijne mensen om mee samen te werken. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Daarbij leveren ze een kwaliteitsproduct. Erg tevreden over de samenwerking en over het eindresultaat!

Professioneel, gericht op samenwerking

De samenwerking met Webwijs is heel erg prettig. Webwijs heeft een prachtig team, met leuke en zeer deskundige medewerkers. Ze zoeken echt de samenwerking met ons door te zoeken naar de best passende dienstverlening.

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik neem online marketing af

Webwijs is een prima partner in onze online marketing

Webwijs weet wat er speelt en adviseert ons goed in online marketing. We zijn zeer tevreden met de samenwerking ook het contact met Webwijs is heel goed, ze zijn een (online)verlengstuk van onze organisatie.

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik heb een website laten bouwen

Een erg leuk en creatief team om mee te werken!

Octopush Handling & Fulfilment is een paar jaar geleden bij Webwijs terecht gekomen voor het bouwen van onze nieuwe website. Gelijk vanaf de start van de werkzaamheden/samenwerking was er een klik met het team en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat! De volgende stap was daarom ook snel gezet; nu verzorgt het team voor ons maandelijks de socials/online marketing zodat wij ons kunnen richten op de dingen waar wij weer goed in zijn ;)! Webwijs heeft een ontzettend leuk en creatief team om mee samen te werken !

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik neem online marketing af

Samenwerken met Webwijs is een feest!!

Van we hebben een website nodig, naar samen werken aan onze online strategie. Tsja, samenwerken met Webwijs is een feestje! 12join is erg tevreden met de samenwerking, een aanrader.

Zeer betrokken en professioneel

Al jaren verzorgd Webwijs mijn site en socials. Ik ben erg blij met hun kennis en betrokkenheid. Ze komen met goeie voorstellen en ik kan altijd bij hun terecht als het gaat om meedenken over hoe ik online mijn eigen bedrijf kan laten groeien en online kan uitdragen.

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik neem online marketing af

Professioneel, creatief, meedenkend en gezellig!

Voor LWD Basket heeft Webwijs een nieuwe website ontwikkeld. Vanaf de start waren de communicatie en de werkwijze helder, meedenkend en transparant. Het hele proces ging snel, de site is snel opgeleverd. Verrassend en creatief werk, technisch strak onderbouwd. WE zijn erg tevreden en blij met onze website en de samenwerking!

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik heb een website laten bouwen

Door Webwijs blijven we groeien!

Sake Store werkt al 11 jaar samen met Webwijs en hebben daarmee samen al heel wat veranderingen doorgevoerd op onze webshop. Zowel op gebied van online marketing als op technisch vlak krijgen wij veel advies en hulp van Webwijs. Samen met hen durven we verder te groeien, experimenteren en ontwikkelen. Uiteindelijk willen we de klanten blijven inspireren en de ultieme shopervaring laten beleven, zowel in onze 14 fysieke winkels als online en alles daartussen. Daarbij hoort een stijlvolle en soepel werkende webshop, maar ook een goede score op Social Media of op SEO gebied. Voor ons geldt; 1+1=3. Samen zorgen wij ervoor dat alle puzzelstukjes passen, maar ook blijven kijken naar het grotere geheel. Een dikke aanrader dus!⭐

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik heb een webshop laten bouwen

Super geregeld

Alles prima geregeld, persoonlijke benadering Goed te bereiken.

• Welke dienst neem je bij Webwijs af? Ik heb een webshop laten bouwen

Over Webwijs

Aangenaam, wij zijn Webwijs. Wij gaan ervoor zorgen dat online gaat bijdragen aan jouw bedrijfsdoelen. Dit doen we met slim strategisch denken, uitstekende webbouw en doelgerichte online marketing.