Fijne service

Klantenservice

Goeie klantenservice en snel! Altijd duidelijk

Topservice en vakkundig personeel. Netjes, schoon en representatief bedrijf.

Topservice en vakkundig personeel. Netjes, schoon en representatief bedrijf.

Prettig contact, duidelijkheid over werkzaamheden en kosten.

Dit was de 1ste keer dat ik onze vw hier bracht. Prettig personeel, mooie werkplaats. Alles was duidelijk overlegd wb werkzaamheden en kosten.

Fijne garage

RD-techniek is een keurige, schone, nette garage. Ze communiceren duidelijk en eerlijk en leveren goed werk.

Geeft goed,eerlijk advies .

Professioneel, en net bedrijf met de juiste kennis.

Goed, volgens afspraak.

Vakgarage

Goed en duidelijk overleg,over de uit te voeren werkzaamheden. prettige mensen

Een bedrijf dat denk in oplossingen

Afgelopen week met mijn audi naar RD techniek in groottegast geweest .voor apk en airco onderhoud .Ben daar zeer goed geholpen afkeur puntjes worden even snel verholpen en airco word goed gecontroleerd voor dat hij bijgevuld word.En wat voor een auto liefhebber als ik mooi is,je kunt gewoon als de auto op de brug staat even meekijken en een monteur er over vragen. Dat is bij andere garages wel anders ,sleutel afgeven aan de balie en zitten blijven in de koffie hoek .

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel

Vakmanschap

Bij vertrek na een bezoek aan het bedrijf neemt de betrouwbaarheid en het vertrouwen in je auto toe

Super geholpen

Deze mensen denken met je mee om je te helpen tegen een schappelijke prijs. Prima garage ga zo door.

Betrouwbaar en topservice.

Betrouwbare garage die topservice levert. VAG specialist

Geruststellend bezoek

Snel en duidelijk geholpen. Meedenkend bedrijf.

Helder, no nonsense en vakkundig

Offerte op maat, leen auto tegen brandstof vergoeding en heldere uitleg. Toegespitst op de VAG groep en kennis van zaken. Extra’s t.o.v. de offerte wordt eerst over gebeld. Denkt in mogelijkheden en is pro-actief. Niet naast de deur maar de reis meer dan waard. Dank team Grootegast! Tot de volgende keer

goede ervaring

goede communicatie vanaf eerste contact goed uitleg over onderdelen en montage. leveren keurig en netjes werk

Prima bedrijf met vakkundig personeel

Prima ontvangen voor de eerste keer.Serieus net bedrijf.

Ben snel geholpen met een wiellager probleem, vakkundig en vriendelijk personeel

Perfecte service, goed advies en uitleg!

Perfecte service, goed advies en uitleg.

Gewoon altijd goed.

Zeer professioneel en transparant in de kosten. Naast de vakbewaamheid ook een prettige sfeer wat RD-Techniek voor mij de juiste garage maakt.

Prima en duidelijke service.

Snel een afspraak gemaakt. Prima service ook qua leenauto. Bij ophalen auto oude vervangende onderdelen laten zien door monteur en besproken. Waar zie je dit nog!! Zeer nette rekening voor onderhoud en reparatie!

Super professioneel bedrijf

Persoonlijk en professioneel bedrijf

Geweldig geholpen en uitleg gekregen

Bij RD-Techniek is klant altijd Koning!

Perfect team monteurs staat onder de zeer deskundige en bezielende leiding van Raymon. Ze zijn altijd klantgericht en zetten de puntjes op de i. De garage als werkomgeving is keurig en altijd spic en span. Daar kan menig garage in Nederland nog een puntje aan zuigen! Kortom een garage waar je als klant met vertrouwen zaken kunt doen. Gewoon top!

RD-Techniek lever een buitengewoon goede service met vakbekwaamheid en vriendelijkheid.

Gedurende vier jaar ben ik een tevreden klant van de garage, dankzij hun consistente en uitmuntende service.

Legolaan 11

9861 AT Grootegast

085 016 078 0

Over RD-Techniek

RD-Techniek is uitgegroeid tot een modern toekomstgericht garagebedrijf dat is gevestigd aan de Legolaan 11 te Grootegast. Wij zijn gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi, Seat en Skoda. U kunt bij ons naast verkoop van nieuw en jong gebruikte auto's, terecht voor een totaalpakket aan onderhoud en reparaties, apk-keuringen, aircoservice, onderdelen, naderhand inbouw van accessoires, revisie en pechhulp. Dit alles tegen marktconforme prijzen en met originele onderdelen. Wij streven naar een goede prijs-kwaliteitverhouding en een prettige relatie met u als klant. Waarbij de klant een uitstekende service van ons mag verwachten en wij graag uw mobiliteit verzorgen en ontzorgen. Mogen wij u binnenkort verwelkomen? Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat voor uw voertuig wensen en/of onderhoud.