RD-Techniek lever een buitengewoon goede service met vakbekwaamheid en vriendelijkheid.

Gedurende vier jaar ben ik een tevreden klant van de garage, dankzij hun consistente en uitmuntende service.

Snelle service en levertijd!

2 nieuwe spiegelglazen in no time geleverd en volgens afspraak gemonteerd Maar wat opviel, een super nette en strakke werkplaats. Echt fantastisch wat ik nog nergens anders heb gezien. Jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Zorgvuldig, met aandacht en zeer competent

Een zeer fijne garage met vriendelijk en professionele mensen die zorg hebben voor je auto.

Wederom een jaarlijkse servicebeurt laten uitvoeren. Tevens advies huidige 6 jaar oude auto mbt evt toekomstige inruil naar andere vw.

Zeer goed geholpen

Vlotte en vriendelijke monteurs

Klantvriendelijk, goede service, veel kennis

Monteurs weten waar ze het over hebben, schone werkplaats en gratis leenauto waar vind je dat nog

Goed en betrouwbaar bedrijf

Goed en betrouwbaar Goede service Meedenkend en als er iets extra's moet gebeuren gaat dat altijd in overleg

Hier kun je wel binnen stappen

Vriendelijke ontvangst, afspraken stipt op de afgesproken tijd, duidelijke uitleg en eventueel een oplossing zoeken in het voordeel van de klant.

topservice

auto gekocht, prima uitgelegd en service naderhand is top.

G

G

Uitstekend geholpen.

Er werd voldoende tijd uitgetrokken om het probleem vast te stellen, en vervolgens werd het probleem ook direct opgelost. Heel tevreden over.

Deskundig en respectvol

Voor het eerst bij deze garage na mijn zoektocht naar een Audi specialist. Vanaf het eerste moment afspraak inplannen t/m de geleverde diensten mbt de auto is top en ontzorgend! Raymon is deskundig, transparant in de communicatie en kent het principe van beurt tot beurt rijden. Zijn passie voor VAG merk je weer terug in zijn adviezen (geheel vrijblijvend zonder zaken op te dringen) en probeert ook de kosten te drukken in deze bizar dure tijden. Voor dit soort bedrijven ben je bereidt om een stuk verder te rijden.

Een bedrijf wat verstand heeft van zijn vak

Eerlijk mee denkend en oplossing gericht

Gewoon goed en betrouwbaar!

Al ruim 12 jaar klant en bij RD techniek is het altijd goede service en afspraken worden nagekomen. Nette prijzen ten opzichte van de merkdealer.

Uitstekende kwaliteit mett no nonsens

Duidelijk, zeer vriendelijk en goede kwaliteit. Zeggen wat je doet en daarna doen wat je gezegd hebt.

Denken goed mee en doen wat ze zeggen

Goede eerste ervaring bij RD-Techniek.

Snelle eerste afspraak kunnen maken, offerte was uitgebreid en duidelijk. Service en gratis leen auto was top geregeld. mooi no-nonse informeel bedrijf met passie voor VAG.

Onderhoud uitgevoerd en tegen vooraf afgesproken bedrag. Netjes gedaan

Geweldig snel en correct geholpen, aandacht zonder poespas

Vriendelijke dienstverlening met een duidelijk verhaal

Snelle en transparante service

De service is altijd vriendelijk en snel. Ook erg transparant want je krijgt altijd de oude onderdelen te zien die vervangen zijn, iets wat mooi inzicht geeft in de reden waarom onderdelen vervangen zijn. Het is fijn een garage te hebben waar je vertrouwen in kan hebben, zeker een aanrader.

Goede service keurig geholpen

Graag in 't vervolg prijsopgaaf voor extra diensten. Ook ongevraagd.

Niet al te veel uitleg, maar wel uitstekende vakkundigheid.

Jammer van u te mogen vernemen dat u ontevreden bent over de service , dit terwijl we telefonisch besproken hebben wat er aan uw voertuig moest gebeuren incl de zaken tegen meerprijs zoals remvloeistof service . Wij doen namelijk nimmer iets aan een voertuig zonder akkoord van de klant. De pechhulp aan huis, en de beschadigingen aan de velg waar u een band van stuk gereden had die wij zonder meerprijs voor u hebben verfraaid zijn blijkbaar dan ook ongewenst . Een volgende keer ontvangt u net als iedere klant een offerte drie dagen vooraf per mail , hopende u hiermee dan afdoende uitleg te hebben verschaft verblijf ik

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Onze ervaring met RD Techniek is als volgt correct, duidelijk en afspraak is afspraak.

Zie boven.

Over RD-Techniek

RD-Techniek is uitgegroeid tot een modern toekomstgericht garagebedrijf dat is gevestigd aan de Legolaan 11 te Grootegast. Wij zijn gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi, Seat en Skoda. U kunt bij ons naast verkoop van nieuw en jong gebruikte auto's, terecht voor een totaalpakket aan onderhoud en reparaties, apk-keuringen, aircoservice, onderdelen, naderhand inbouw van accessoires, revisie en pechhulp. Dit alles tegen marktconforme prijzen en met originele onderdelen. Wij streven naar een goede prijs-kwaliteitverhouding en een prettige relatie met u als klant. Waarbij de klant een uitstekende service van ons mag verwachten en wij graag uw mobiliteit verzorgen en ontzorgen. Mogen wij u binnenkort verwelkomen? Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat voor uw voertuig wensen en/of onderhoud.