Perfect maatwerk!

Lieneke heeft ons goed geholpen. Telkens als we tijdens de mediation vastliepen (door bijv. meningsverschillen) hielp ze ons op de juiste manier verder.

Snel en effectief

Mediation is efficiënt verlopen. Had vooraf wel graag een totaal overzicht van de benodigde items voor convenant gehad mbt de financiële items, om te weten wat er afgestemd moet worden. Prettig persoon tijdens de gesprekken.

Deskundige en betrokken trainer

Ik heb bij Lieneke de specialisatie opleiding tot familie mediator gevolgd. Dat was een schot in de roos! Ze is deskundig, ervaren en speelt in op de behoeftes van de deelnemers. Feedback is to the point. Bovenal fijn mens!

Zeer deskundig!

Lieneke is een ervaren en kundige mediator. Complexe uitdagende conflicten met oog voor ieders perspectief.

Steunend!

Lieneke is eerlijk, steunen, maar schuwt een eerlijke confrontatie ook niet. Ze is helpend en kan op een prettige manier uitzoomen.

Goede mediator

Neemt de tijd voor je en denkt goed mee. We zijn er uiteindelijk goed uitgekomen met deze hulp en dat had ik hiervoor nooit gedacht. Dus bedankt!

Zeer professioneel en ervaren!

We zijn snel tot een goede oplossing gekomen!

Ik ervaar al jaren een hele fijne samenwerking met Lieneke. Ze is betrokken, integer en empathisch.

Kerkstraat 29 5268 AE Helvoirt

06 15143455