We wilden onze fiets ophalen in de winkel in Groningen. Op de geplande dag van afhaal was telefonisch contact met het filiaal onmogelijk. Meerdere keren gebeld. Bijna 45 minuten gewacht. Geen contact.
Eigenlijk wil ik geen ster geven, echter is dat niet mogelijk…. Wij hebben in mei, nadat we in de winkel geweest zijn, online bij Broekhuis een mooie elektrische fiets gekocht voor onze zoon. Echter bleek deze na een paar keer bellen toch niet meer op voorraad. Ze zouden ons geld terugboeken. Maar helaas.. wij hebben tot op heden ons geld (meer dan€2000) niet retour ontvangen en krijgen geen contact met deze partij, SCHANDALIG! We hebben in het verleden altijd hier (Belga) onze fietsen gekocht voor het gehele gezin, echter zijn jullie ons als klant kwijt.
Beste Lindy, Bedankt voor uw bericht. Er is sprake geweest van een miscommunicatie, waarvoor onze excuses. Het bedrag is inmiddels conform afspraak teruggestort. We begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest en waarderen het dat u dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Logistiek
Nogmaals, mijn ervaring bij Broekhuis is privé. Als je wilt, ga zelf eens op bezoek in de fietsenwinkel in Limmen. En oordeel zelf. Waarom aanbevelen¿ Niet geschoten is altijd mis. En er zijn meerdere koffie automaten in de winkel. Dus grote kans voor een bakkie koffie. Waarom een 6¿ Dat is voldoende en er zijn bergen verbeter punten voor de klanten zoals ik.(maar dat is privé.) Het is een goed acceptabele winkel. Anders was ik niet vanuit Koedijk daar naartoe gegaan.
Beste Walter, Bedankt voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn om te horen dat u ons ziet als een goed acceptabele winkel en dat u de moeite heeft genomen om vanuit Koedijk naar Limmen te komen. We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen mee als aandachtspunten om onze service verder te verbeteren. U bent altijd welkom voor een kop koffie én om uw ervaring met ons te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Geen fiets maar wel een fietsdrager, keurig optijd geleverd.
Beste Gerard, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering van de fietsdrager en dat alles keurig op tijd is aangekomen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
I ordered a bike on May 16, and it was delivered on May 30. The bike functions as expected; however, it shows signs of use, suggesting it may have been used in a showroom. Additionally, the shifter cable housing is slightly damaged, likely due to improper installation. Aside from these issues, the bike operates without any problems. I'll probably end up scratching it eventually anyway. Bottom line: - I’m deducting one star for the unclear shipping status, as I had to obtain that information from support myself. I was fine with any delays, but I wanted better communication - I’m deducting another star for the cosmetic defects. I was purchasing a new bike and did not expect to see paint scuffs
Beste Andrei, Hartelijk dank voor uw review. We waarderen uw feedback en nemen deze mee om onze service te verbeteren. Fijn om te horen dat de fiets verder naar verwachting functioneert. Wij wensen u veel plezierige fietskilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Hello! I left an order on May 16. It was promised to be delivered within 5 working days. I received the first letter with an offer to leave a review on May 22. At that moment, I didn't have the bike and didn't understand the status of my order. But I decided to wait some more. It's May 28, and I still don't have the bike I ordered. Today, May 28, you sent me a new email to evaluate my order. So far, I rate my experience a 1 out of 5, primarily because: - I have to bother support to figure out where the bike is (guys, thank you so much for giving more information and helping) - I still haven't received my order, but ask for feedback on it I will happily change it, but only when I receive my order.
Fijne handige fietsendrager!
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de levering volgens afspraak is verlopen en dat de fietsendrager naar wens is. Wij hopen dat u er veel plezier van zult hebben. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
De fiets, zowel velglint als remmen niet goed afgesteld. Dit bij andere fietsenmaker moeten laten repareren. Daarnaast leveren ze de fiets af met andere onderdelen dan aangegeven. Ik zou even verder kijken bij een andere leverancier als je een fiets wil kopen. ---Update maandag 19 mei --- Broekhuis heeft het achteraf nog opgelost. Dank hiervoor.
Beste Harold, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn blij dat het probleem is verholpen. Wij wensen u veel fietsplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
De fiets, zowel velglint als remmen niet goed afgesteld. Dit bij andere fietsenmaker moeten laten repareren. Daarnaast leveren ze de fiets af met andere onderdelen dan aangegeven. Ik zou even verder kijken bij een andere leverancier als je een fiets wil kopen.
Beste Harold, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn blij dat het probleem is verholpen. Wij wensen u veel fietsplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Fijn om met zo’n bedrijf zaken te doen
Beste Yde, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat de levering snel en perfect is verlopen. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Snelle levering. Prima apparaat
Bedankt Hans, voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen! Mocht u verder nog iets nodig hebben, staan wij uiteraard voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Ik ben heel fijn geholpen met het maken van een goede keus voor de aanschaf van een fietsendrager.
Beste Gerwin, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn zeer verheugd te horen dat u zo fijn geholpen bent bij het maken van een keuze voor uw fietsendrager. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Fiets bestellen totaan het afleveren was netjes en zoals afgesproken geregeld. Blij dat ik hier een fiets besteld heb, alles volgens afspraak.
Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn blij om te zien dat alles snel en netjes geregeld was en dat u tevreden bent met de afhandeling van uw fietsbestelling. We streven er altijd naar om alles volgens afspraak te leveren en het is fijn om te weten dat we dat in uw geval hebben kunnen waarmaken. We wensen u veel plezier met uw nieuwe fiets en staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Betreft: Onjuiste facturering en leveringsdatum – factuurnummer 70001312 Op dinsdag 25 februari heb ik via de webshop een fiets van het merk Cube (model Acid Grey) aangeschaft en betaald. Echter de vrijdag daarop een aanvulllende factuur thv 250€ per mail ontvangen, met nogmaals daarbovenop weer bezorgkosten ( gratis bezorging volgens webside) . Daarnaast was de leverdatum onjuist en was het telefoonnummer van broekhuis niet te bereiken om de situatie te kunnen bespreken. Vandaag terug gebeld door broekhuis en ben ik naar volle tevredenheid geholpen, de gratis bezorging vermeld op de webpagina zal door broekhuis worden aangepast en de factuur is aangepast naar het juiste bedrag. En de fiets zal op de juiste datum afgeleverd worden. Deze door broekhuis serieus en goed behandelde klacht schept voor mij vertrouwen en loyaliteit.
Beste Ron, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te zien dat uw klacht naar volle tevredenheid is opgelost en dat uw fiets op de juiste datum zal worden afgeleverd. We begrijpen dat de onjuiste facturering en de verkeerde leveringsdatum vervelend voor u waren, en we zijn blij dat we dit snel hebben kunnen rechtzetten. We waarderen uw loyaliteit en mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Betreft: Onjuiste facturering en leveringsdatum – factuurnummer 70001312 Op dinsdag 25 februari heb ik via de webshop een fiets van het merk Cube (model Acid Grey) aangeschaft en betaald voor een totaalbedrag van €978,95. Dit bedrag bestond uit de verkoopprijs van €948 en bezorgkosten van €29,95. Uw website vermeldt echter dat de fiets rijklaar en gratis wordt thuisbezorgd, waardoor de in rekening gebrachte bezorgkosten niet conform de aangeboden voorwaarden zijn. Zie extract hieronder. #Broekhuis Bekijk onze ruime collectie fietsen direct uit voorraad leverbaar. Compleet rijklaar en gratis thuisbezorgd of af te halen in een van onze fietswinkels # Nu krijg ik op vrijdag 28 februari tot mijn grote verbazing een aanvullende factuur van €250, omdat de fiets nu € 1199 zou moeten kosten met daarbovenop opnieuw bezorgkosten van € 29,95. Dit is niet correct omdat de fiets in de sale een verkoopprijs heeft van €948.- Verder ben ik op woensdagavond 26 februari telefonish geïnformeerd dat de fiets op dinsdag 4 maart geleverd zou worden. Op basis hiervan heb ik mijn agenda afgestemd. Vandaag vrijdag 28 februari ontving ik echter een e-mail waarin wordt aangegeven dat de levering op maandag zal plaatsvinden. Dit is in strijd met de eerder gemaakte afspraak. Ik heb getracht contact op te nemen via het telefoonnummer op de factuur (050-2110192), om eea opgehelderd te krijgen maar hier wordt structureel niet opgenomen. Via een ander nummer in contact gekomen met de klantenservice van broekhuis, deze heeft ook geprobeerd contact te krijgen met bovenstaand genoemde nummer, maar ook zonder resultaat, waarna besloten is om maar een mailtje te sturen naar betreffende vestiging met verzoek contact op te nemen met mij. Wat vooralsnog niet is gedaan. Ik ben een trouwe klant en dit is inmiddels de vijfde fiets die ik dit jaar en afgelopen jaar bij Broekhuis aanschaf. Ik ben zeer teleurgesteld in de slechte service van de webshop en hoop op een spoedige en correcte oplossing.
Fiets voor mijn dochtertje online besteld, omdat deze winkel de fiets volledig gemonteerd en met afleverbeurt thuis bezorgd. Top service, goede communicatie en komt de afspraken na. Ook de bezorging is top want de chauffeur belt een kwartier van te voren zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten.
Beste Leonie, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel fietsplezier voor uw dochter gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Alles wat er is beloofd is ook uitgekomen. Product is keurig op tijd geleverd, goed verpakt zodat er geen schade ontstaat tijdens het transport. En wellicht het belangrijkste, ik ben een tevreden klant.
Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat het gehele proces naar volle tevredenheid is verlopen en dat u een tevreden klant bent. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Bestelling geplaatst. Geld teruggestort maar geen enkele mail met excuus oid. 0,0 communicatie.
Beste Hans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen om u toelichting te geven. Graag zien we bij gelegenheid uw reactie tegemoet. Update 04-02-2025: Inmiddels hebben we contact met u gehad en de situatie besproken, bedankt voor dit gesprek. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
MTB fiets op internet besteld. Er was er nog één op voorraad, model 2023. Gereserveerd en betaald. Paar dagen bleek dat een andere klant deze een dag eerder ook had gekocht en dat de website dit nog niet had verwerkt. Ik was teleurgesteld. Er is mij toen een ander model aangeboden echter deze was € 100,00 duurder. Uiteindelijk afgezien van de aankoop. Bedrag zou worden teruggestort echter na een paar dagen weer gebeld en er bleek een betalingsvinkje uit te staan. De volgende dag stond het geld weer op mijn rekening. Nu op zoek naar een andere fiets.
Beste Frans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We begrijpen volledig dat het teleurstellend is wanneer een bestelling niet leverbaar blijkt te zijn, vooral nadat deze al gereserveerd en betaald is. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. We doen ons uiterste best om onze voorraad zo snel mogelijk te actualiseren, maar helaas heeft dit in uw geval niet op tijd kunnen plaatsvinden. We waarderen het dat u openstond voor het aangeboden alternatief. We hopen dat u snel de juiste fiets kunt vinden en staan uiteraard klaar om u verder te helpen als u nog vragen heeft of assistentie nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Online besteld, binnen 30 minuten een telefoontje om binnen 10 dagen een afleverafspraak te maken, op de dag van levering 10 minuten voor levering een telefoontje, mooi op tijd, fiets perfect gemonteerd afgeleverd, helemaal goed!
Beste Erik, Bedankt voor de geweldige beoordeling! We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent met de snelle en efficiënte service, van de bestelling tot de levering. Mocht u ons in toekomst nodig hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar! Veel fietsplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Fietstrainer Direto XR-T gekocht. Direct keurig op tijd geleverd. Al fijn gebruik van kunnen maken.
Bedankt voor uw positieve review, Toon! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel de levering als uw nieuwe Direto XR-T fietstrainer. Veel fietsplezier gewenst, en mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Via de webshop een prachtige fiets gekocht voor mijn zoon, die we gingen ophalen in Enschede. Er ging helaas iets mis in de logistiek, maar dit werd uitstekend opgelost. Mijn zoon is ontzettend blij, en de fiets is fantastisch. Nu moet ik wel blijven trainen om hem bij te houden! Dit is een fijne club met kundige mensen. Kom er al vele jaren; diverse fietsen. Ik beveel ze aan!
Niels, bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat uw zoon zo blij is met de nieuwe MTB en dat de fiets uitstekend bevalt. We vinden het heel belangrijk om onze klanten goed te helpen, en fijn te lezen dat de logistieke situatie uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. Het is geweldig dat u al vele jaren klant bij ons komt en we hopen u ook in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Wij wensen uw zoon veel fietsplezier en u veel succes met het bijhouden van uw zoon! Graag tot de volgende keer, dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Ik zocht een speciale fiets als verjaardagscadeau voor een van mijn kinderen. Op de website stond vermeld dat deze beschikbaar was, en bij telefonisch contact werd dit bevestigd. . Hoewel er later een onverwachte uitdaging ontstond met de levering, waardeerde ik het dat ik hierover tijdig werd geïnformeerd. Ondanks dat het gewenste model uiteindelijk niet leverbaar was, ben ik blij dat ik door de vriendelijke communicatie en inspanningen van het team snel duidelijkheid kreeg
Beste Edward, Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die u heeft gehad bij het bestellen van de fiets. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn met u in gesprek om uw ervaring te bespreken. Update 31-01-2025: Wij willen u bedanken dat u ons de mogelijkheid heeft gegeven om uw ervaring toe te lichten en voor dit prettige gesprek. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Er zou een fiets beschikbaar zijn volgens de website. Op voorhand gebeld, en mij werd bevestigd dat deze er was en er zo uit zou zien (Cube). Direct besteld, aangezien het om een verjaardagscadeau ging voor een van mijn kinderen. Kort daarna werd ik gebeld dat tijdige levering een probleem zou zijn, wat vreemd was. Na dagen wachten kwam er een fiets, maar helaas was het de verkeerde. Foutje van het magazijn. Vervolgens bleek na een week wachten dat deze fiets niet meer beschikbaar was, nooit beschikbaar is geweest en ook niet zou komen. Echt vreemd. Uiteindelijk heb ik de fiets bij een goede fietsenmaker in Doetinchem besteld.
Beste Edward, Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die u heeft gehad bij het bestellen van de fiets. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn met u in gesprek om uw ervaring te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Netjes gebeld of de bestelling was gelukt online en of ik eventueel nog vragen had.
Manon, bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij te horen dat u de service als vriendelijk heeft ervaren en dat u goed geholpen bent met uw bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen, en het is fijn om te weten dat dit in uw geval gelukt is. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we altijd voor u klaar! Veel fietsplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Was buying my first gravel bike and it was a pleasant experience, from the possibility to pay in 3 times with ideal, to the delivery and the fixing of the bike for me and the staff calling to arrange a delivery date, not just dropping the bike at a random time like DHL would do, was great !!!
Beste Adrien, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat het gehele proces naar volle tevredenheid is geregeld. Veel fietsplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Fiets netjes bezorgd welke aan de verwachtingen voldeed. Vier dagen na levering verwacht ik binnenkort nog wel een nalevering van een set remschijven....
Beste Gijs, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de fiets netjes is bezorgd en aan uw verwachtingen voldoet. Wat betreft de nalevering van de remschijven, wij zullen dit uiteraard in de gaten houden en zorgen dat deze zo snel mogelijk bij u geleverd worden. Mocht u hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Ze zijn zeker behulpzaan, klantgericht en vertrouwbaar. Absoluut 100% ik ben heel tevreden. Eerlijk met prijzen ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Daardoor voel je je altijd op je gemak en welkom bij alle filialen.
Gülay wat geweldig om te horen en bedankt voor het mooie cijfer! Wat fijn te lezen dat u wederom naar volle tevredenheid geholpen bent. Bedankt voor uw vertrouwen en voor de mooie woorden, we blijven ons best doen om u de beste service te bieden!" Veel veilige en plezierige fietsmomenten. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Fietsen Webshop
Goed en duidelijk! Online snel de fietsendrager gezien en de informatie was duidelijk! Snel bezorgd!
Ingmar bedankt dat u onze webshop bezocht heeft en de moeite nam om zo'n mooie beoordeling achter te laten. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! We doen ons best om online alles zo duidelijk en snel mogelijk te maken. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Uw nieuwe fietsendrager zorgt ervoor dat uw tweewieler altijd met u mee kan reizen. Veel mooie avonturen onderweg! Mocht het nodig zijn , dan staan we ook online graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.