Perfect!!!!

Zonder enige twijfel een ontzettend fijn verhuisbedrijf, goede en duidelijke afspraken, bijzonder flexibel en vakkundige verhuisbedrijf.

• Vriendelijkheid taxateur
  • Oplossen van schade
  • Datum uitgevoerde diensten 05-2023, kerst 2024
  • Ik wil beoordelen als Bedrijf
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Website
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Meer dan goed!

Luykx is zeer servicegericht en heeft ons bij inmiddels drie verhuizingen absoluut ontzorgd. Alle complimenten!

• Overeenkomst volgens afspraak
  • Vriendelijkheid taxateur N.v.t.
  • Vriendelijkheid overige medewerkers
  • Deskundigheid taxateur N.v.t.
  • Deskundigheid verhuisteam
  • Deskundigheid overige medewerkers
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 03-02-2024
  • Ik wil beoordelen als Bedrijf
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Meedenkende en begrijpende verhuizers. Niets is te veel. Ook keurige mensen.

Zou ze aan iedereen aanraden.

• Vriendelijkheid taxateur
  • Vriendelijkheid verhuisteam
  • Vriendelijkheid overige medewerkers N.v.t.
  • Deskundigheid taxateur N.v.t.
  • Deskundigheid verhuisteam N.v.t.
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Nakomen gemaakte afspraken
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen N.v.t.
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs
  • Datum uitgevoerde diensten 14 september.
  • Ik wil beoordelen als Particulier
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, In- uitpakservice
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Misschien

Flexibel en relaxed

Als ik verhuis dan verhuis ik met Luykx. Ik denk al meer dan 10 verhuizingen. Inclusief de verhuizing van mijn vader, mijn moeder, mijn zus en dit keer voor de 3e keer mijn dochter. We hadden met Stella verschillende mogelijkheden besproken, omdat mijn dochter geen nieuwe woning heeft. Spullen in een externe opslag of bij Luykx in de opslag. Alle mogelijk opties had Stella geoffreerd. De dag voor de verhuizing hadden we besloten om niets in de opslag te doen. Luykx is daar heel flexibel mee omgegaan. De mannen zijn altijd heel relaxed, waardoor je geen stress hebt tijdens de verhuizing. En dat is heel fijn.

Lans de Werf 18 1185 XT Amstelveen

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.