Fantastische advocaten kantoor

Ik kan enkel positief zijn over Joosten advocatenkantoor. Super bijgestaan in mijn strijd met letsel schade, door Alex Verhoevens Alle medewerkers die betrokken zijn geweest waren meer dan bereid mijn vragen te beantwoorden en onzekerheden weg te nemen. Dus via deze weg wil ik alle medewerkers en vooral de heer Verhoeven bedanken voor de fantastische samenwerking.

Zeer goed!

In 2016 een scooterongeval gehad buiten mijn schuld om,Bijgestaan door Alex Verhoeven en Thomas witte. Goede en duidelijke communicatie.. In de 8 jaar tijd van de lopende zaak geen klachten gehad! Zeer tevreden...

Zeer professioneel en behulpzaam

Ik ben echt goed geholpen en zeer tevreden met hun service. Al die jaren ben ik op een positieve manier bijgestaan en goed behandeld. Graag wil ik jullie hiervoor bedanken.

• Geholpen door: René Toxopeus

Professioneel, veilig en volharding.

Zaak werd professioneel opgepakt. Mee laten denken in de zaak. Het gevoel dat de kwestie in veilige handen is, geeft vertrouwen. Advocaat is volhardend in de verdediging van mijn zaak.

• Geholpen door: Pierre van Geffen

Fantastic job on my settlement agreement

Overall a great experience. Listened carefully to my case in detail and provided such a clear and sensible feedback and advice. This was followed by Prompt action with the employer and led to a very satisfactory agreement in the end. I wouldn't choose anyone else in the future.

Top advocaat

Goede advocaat Communicatie is perfect

Kundige vriendelijke advocaten

Zeer goed. Zeer betrokken, zeer goede kennis van zaken en zeer vriendelijk. Enorm goede resultaten behaald. Erg blij mee. Hartelijk bedankt

Serieus advocaten buro

Het is fijn en ontspannen om de zorgen aan hen uit handen te geven. Zij nemen de zaak serieus aan en geven niet op en/of nemen genoegen met minder. Alles staat netjes omschreven en is goed terug te vinden in de PC.

• Geholpen door: René Toxopeus

Zeer kundig en maximale resultaat!

Zeer fijne en professionele advocatenkantoor die mij perfect heeft bijgestaan na een verkeersongeval. Maarten Dammingh, de behandelende advocaat, is zeer kundig, communicatief vaardig en heeft het maximale resultaat behaald in mijn dossier. Hier ben ik hem zeer erkentelijk voor. Ik kan Joosten Advocaten ten zeerste aanbevelen.

• Geholpen door: Maarten Dammingh

Ik ben erg blij

Ik wil Joosten Advocaten bedanken. Alex en Frank hebben mij vanaf het eerste gesprek ervan overtuigd dat zij professionals zijn in hun werk. Gedurende het gehele proces heb ik contact gehad met de advocaat en de plaatsvervanger. Ik ben echt dankbaar voor je hulp en goede hart in mijn geval. Ik raad dit bedrijf aan aan iedereen die een gedegen aanpak wil en het eindresultaat wil bereiken. Groeten aan jou.

Geweldige begeleiding !

Ik ben bijgestaan in mijn letselschadezaak door Axel Wendt en Meester AlexVerhoeven. Beide zijn zeer empatisch en begaan. Ik ben voorzien van zeer kundig advies en ben constant op de hoogte gehouden van het verloop van de zaak, dit heeft mij rust gegeven. Het eindresultaat is zeer bevredigend. Ik ben fantastisch geholpen. Mijn dank daarvoor !

Ik raad aan

Zeer goed contact. Mr. Alex heeft me goed geholpen en de zaak werd gewonnen.

Super tevreden

Ik heb de transparantie, duidelijkheid en eerlijkheid vanuit Joosten Advocaten als zeer prettig ervaren. Mijn advocaat Maarten Dammingh heeft mij super goed bijgestaan bij mijn zaak. De communicatie verliep altijd goed en ik kon altijd terecht met mijn vragen. De afspraken zijn altijd nagekomen en hij probeerde altijd mee te denken. Maarten weet waar hij over praat en probeert het uiterste uit de zaak te halen. Het is een echte doorzetter en dat is wat je nodig hebt bij een advocaat. Hij is een hele goeie advocaat die ik zeker zou aanbevelen. Ik ben super tevreden met het eindresultaat van de zaak. Heel erg bedankt Joosten Advocaten.

• Geholpen door: Maarten Dammingh

Mijn advocaat Dhr René Toxopeus heeft mij zeer tevreden bijgestaan bij mijn zaak. zonder enige twijfel aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en effectieve letselschade advocaat.

• Geholpen door: René Toxopeus

Vanaf de eerste dag super ondersteuning gehad thuis een bezoek gehad wij hebben een bezoek gedaan aan het oude en nieuwe kantoor van Joosten Advocaten altijd goede adviezen en hulp en ondersteuning gekregen Ook schriftelijk en telefonisch contact Naar dik elf jaar gezig geweest tezijn een mooi resultaat behaald Dankjewel Mevr.Klashorst en Dhr Toxopeus

• Geholpen door: N.v.t.

Ik ben naar wens geholpen.

Mijn advocaat heeft mij zeer tevreden bijgestaan bij mijn zaak. Allereerst heb ik een fijne kennismaking / intakegesprek gehad. Vervolgens heeft hij er meteen werk van gemaakt. Binnen 1 week heeft hij alles kunnen afronden. Bij het hele proces heeft hij mij naar wens geïnformeerd, overlegd met mij en geadviseerd. Ik zou hem graag willen aanbevelen. Hartelijk dank voor uw prettige dienst.

• Geholpen door: Pierre van Geffen

Alex Verhoeven en Danielle, jullie zijn echte toppers.

08-01-2024 inzake letsel / tegenpartij gemeente Amsterdam Dat Joosten advocaten ( Alex Verhoeven en Danielle ) behoort tot de beste dienstverleners, kan ik beamen. ik heb dat ervaren en baseer dat op de professionele, betrouwbare en begripvolle begeleiding alsmede op de verkregen adviezen ( ook op het persoonlijk medische vlak ) waren en zijn nog steeds voor mij zeer waardevol. ten gevolge hiervan kon mijn letselschade dossier eind 2023 positief worden afgehandeld. ik ben Alex nog steeds dankbaar voor het behaalde resultaat en zou Joosten advocaten met name Alex Verhoeven bij een ieder aanbevelen. Nogmaals mijn hartelijke dank irma blom de vries

• Geholpen door: Alex Verhoeven

Deskundig, persoonlijk en betrokken.

Mr. P. van Geffen heeft mij gedurende 14 maanden bijgestaan in een slepend dossier. Steeds wist Mr. van Geffen voor mij complexe zaken op een aangename wijze te analyseren tot de (juridische) essentie. Hierdoor ben ik "in the lead" gebleven in dit proces waardoor mijn positie zich in deze 14 maanden steeds versterkte. Uiteindelijk heeft dat de casus tot een goed einde gebracht waarin al mijn belangen optimaal zijn gewaarborgd.

• Geholpen door: Pierre van Geffen

Snelle en duidelijke communicatie, oplossingsgericht, realistisch en meedenkend.

In 1 woord GEWELDIG, heeft mij en mijn gezin rust gegeven, communiceerde heel snel, transparant en duidelijk. Dacht echt mee in de situatie waarin we verkeerden en stelde ons echt gerust.

• Geholpen door: Pierre van Geffen

Een gedreven en strijdlustige letselschade advocaat, die vastberaden opkomt voor cliënten.

Joosten Advocaten heeft mijn verwachtingen overtroffen als belangenbehartigers na een ongeval. Alex en Thomas waren niet alleen uitzonderlijk deskundig en professioneel, maar toonden ook een oprechte betrokkenheid en empathie. Hun aanpak was persoonlijk en op maat, waardoor ik me gedurende het hele proces ondersteund en begrepen voelde. Ze waren altijd bereikbaar om mijn vragen te beantwoorden en gaven heldere uitleg over elke stap. Dankzij hun vastberadenheid en deskundigheid heb ik een rechtvaardige vergoeding ontvangen. Ik zou Joosten Advocaten, en in het bijzonder Alex en Thomas, zonder enige twijfel aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en effectieve letselschade advocaat.

• Geholpen door: Alex Verhoeven

Gedetailleerde en menselijke aandacht.

Ik ben zeer tevreden over het advocatenkantoor omdat ik fantastisch geholpen ben en ook geadviseerd en de afwikkeling uitstekend is afgerond. Ondanks dat er sprake was van een taalbarrière is de communicatie met iedereen prima verlopen.

• Geholpen door: Alex Verhoeven

Super tevreden over de gehele procedure

Mevr Goyarts is een vriendelijke vrouw die van doorpakken weet, mij goed op de hoogte gehouden heeft en een mooi resultaat heeft behaald.

• Geholpen door: Ellis Goyarts

Goede service Zeer tevreden

• Geholpen door: Ellis Goyarts

Topper!

Bij mijn eerste persoonlijke ontmoeting met de heer van Geffen had ik meteen een heel goed gevoel, en onze verwachtingen en resultaten zijn meer als overtroffen. De heer van Geffen is zeer betrokken en bekwaam en houdt tevens de vinger strak aan de pols, zodat er niets aan zijn aandacht ontsnapt. In het persoonlijk contact is hij zeer prettig, en inlevend. Door zijn kennis en expertise maakt hij telkens de juiste inschatting. Daarom oprecht heel veel lof voor de heer van Geffen, hij heeft zich tot de laatste handtekening in deze slepende kwestie volledig ingezet voor onze belangen. Dank je wel wel Pierre! Nicolle-Peter

• Geholpen door: Pierre van Geffen

Mijn eerste telefonische contact met Pierre van Geffen was hij begripvol, achterhaalde hij de situatie en toonde veel empathie voor mijn situati van Geffen ook een hart voor de zaak,de juiste combi van zakelijkheid en persoonlijkheid tot een goed einde te komen.Een echte aanrader

Noordhollandstraat 71

1081 AS Amsterdam