Kwaliteit, heldere communicatie en zeer klantvriendelijk.

Een aantal jaar geleden het toilet laten verbouwen door Badhuis Keukens en dit was heel mooi en netjes gedaan. Goede kwaliteit van producten en een heldere communicatie. Toen ik besloot om mijn keuken te verbouwen wist ik meteen dat ik hier weer naartoe zou gaan. De betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken, het prettige meedenken tijdens het proces van uitzoeken en beslissen, en de mooie en nette afwerking zijn heel fijn!

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen.

De keuken werd volgens afspraak geleverd en keurig geplaatst. Alleen de eindafwerking liep enige vertraging op.

Uitstekend .

Prima werk geleverd. Zeer tevreden over de monteurs ,nette afwerking ,en keurig alles opgeruimd.

Een fijne zaak met betrokken medewerkers.

Reeds een paar keer zaken gedaan met Het Badhuis. Dit steeds tot volle tevredenheid.

Erg blij met onze mooie Beckermann keuken

Badhuis komt bij je thuis kijken en zo kom je samen op ideeën Wij hebben de persoonlijke aandacht als erg plezierig ervaren

Lutkelant 4

9679 VE Scheemda

0597 59 21 09

Over Badhuis Keukens

Zoekt u een nieuwe keuken? Wilt u topkwaliteit in stijl, kleur en functionaliteit die optimaal bij u past. En wilt u dat het van A tot Z voor u wordt geregeld? Dan bent u bij Badhuis Keukens aan het juiste adres. Bij ons vindt u het complete pakket, inclusief uitstekende begeleiding, advies, service en after-sales. We nemen u bij de hand om stap voor stap te komen tot de realisatie van uw nieuwe droomkeuken.