Fijne werving bureau om mee samen te werken!

Vanuit mijn rol als interimmanager heb ik namens diverse zorgorganisaties intensief en op een prettig manier samengewerkt met Eva Carrièrezorg. De mensen van Eva Carrièrezorg zijn creatief en denken op een positieve manier mee bij het werven van nieuwe medewerkers. Zij komen hun beloften na en weten medewerkers met de juiste deskundigheid te vinden, die ook bereid zijn zich langdurig te binden aan een organisatie. Het is een verademing om met Elyon Kingishi en zijn team te werken. Top!

GEWELDIG

Jasper die mij heb begeleid een dikke 10 hij heb veel moeite gedaan en hebben elkaar veel gesproken Ik heb het ook aangegeven aan fam en vrienden van me zo super goeie ervaring met hem

Uitmuntend, overstijging van de verwachtingen

Mijn ervaring in de praktijk oversteeg zelfs hun online verhalen en het enthousiasme dat ze daar uitstralen. Ik heb team Eva leren kennen als aanpakkers, die niets aan het toeval overlaten. Zij bijten zich helemaal vast in jouw vraagstuk, en vinden voor elk wervingsvraagstuk een oplossing.

Overweldigend!

Al zo lang op zoek naar de juiste VIG-ers. En dan via Eva Carrièrezorg in 1 week tijd 2 nieuwe collega's vinden...

Open contact, vriendelijke, hulpvaardige en warmhartig

Ik ben heel fijn en prettig benaderen door eva zorg voor een baan. Het is een fijn open contact en alles is bespreekbaar, er wordt naar je wensen geluisterd en rekening mee gehouden. Heel fijn Eva geeft mij het gevoel, dat je als medewerker 100% meetelt. In 1 woorden toppers en een aanrader om contact met ze op te nemen als je wil werken in de zorg. Ik weet zeker dat je er blij van wordt, want ik ben super blij met mijn nieuwe baan. Bedankt Eva

Uitstekende hulp naar een mooie baan!

Ik heb uitstekende hulp gekregen in de zoektocht naar een nieuwe baan. In 2 weken hadden ze twee sollicitatiegesprekken voor me geregeld en ik werk daar inmiddels met veel plezier! Er werd heel goed gevraagd en geluisterd naar mijn wensen, waardoor ze ook precies de baan voor me gevonden hebben die bij me past. Ik raad het absoluut aan om Eva Carrièrezorg in te schakelen als je op zoek bent naar iets anders. Goede service, goede begeleiding en goede ondersteuning!

Van sollicitatie tot start van job snel en professioneel begeleidz

Na benadering binnen 1 week begonnen met werken bij mijn huidige job. In de 15 maanden dat ik via Eva werk altijd snel en vak bekwaam geholpen. Al je vragen worden gelijk opgepakt. Er wordt altijd gevraagd hoe het me je gaat en of je het leuk hebt op je werk. Uitbetaling word altijd keurig op de afgesproken datum verricht.

Zoeken heel gericht voor je

Ik ben heel prettig benadert en heb een fijn contact gehad. Ik heb een wereldbaan nu!!! Voel me daar zeer op me plekkie❤️❤️❤️

Warm en betrokken

Toen ik het niet meer fijn vond op mijn werk heb ik contact opgenomen met Eva. Na een plezierig gesprek hebben zij mij in mijn hele traject begeleid. Hierdoor kon ik zonder zorgen starten met mijn nieuwe baan.

Over Eva Carrièrezorg

Maak je geen zorgen. Wij zien jouw talent en gaan jou helpen om de volgende stap binnen jouw carrière te maken. We gaan graag met je in gesprek, wij zorgen voor persoonlijke begeleiding, een flinke bak inspiratie en de meest boeiende banen. Wij zijn Eva. We Care.