Goed bedrijf en betrouwbaar

Wij doen al jaren lang zaken met Connectadministraties en zijn na al die jaren zeer tevreden. Ze zijn accuraat en betrouwbaar

Geweldig kantoor

Al meer dan 40 jaar klant en altijd zeer tevreden geweest-correct en professioneel advies en boekhoudburo.

• Betrokkenheid

Een persoonlijk betrokken adviseur!

Peter Goos verzorgt al jaren onze boekhouding zowel zakelijk als privé. Daarnaast is hij altijd bereid om mee te denken en advies te geven. Als het om iets bijzonders gaat, weet hij de weg om specialistisch advies in te winnen. Ik hoop dan ook dat we nog lange tijd gebruik mogen maken van zijn diensten.

Als 24 jaar mijn boekhouder

Persoonlijk en professioneel

efficient, kundig en Formule 1 tempo

Het doeltreffende van connectadministraties is de persoonlijke kijk op en aanpak van de zaken die de klant op tafel legt. Meedenken, vooruitdenken en de klant informeren over mogelijkheden. Daarbij in de gaten houden wat er speelt en verandert in de wereld van wet- en regelgeving.

Over Accountantscore.nl