Prettige verkoop. Meedenken aan oplossing en geven van suggesties.

• Ik ben: een terugkerende klant
  • Gekocht product: Kastinrichting

Kennis klantvriendelijk meedenkend

De Jager Slapen denkt mee, heeft veel kennis en is zeer klantvriendelijk. Afspraak voor bezorging op het laatste moment nog kunnen vervroegen, wat wij super vinden. Prachtige bedden en goede kwaliteit beddengoed met veel keus. Groot vertrouwen bij het personeel.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Gekocht product: Compleet bed

Fijne meedenkende service

Super Fijne bedden special zaak die mij goed geadviseerd en geholpen hebben met mijn nieuwe bed. Dit moest een aangepast bed zijn, die mij helpt om beter te slapen en in en uit bed te komen. Dit naar aanleiding van mijn onlangs gekregen incomplete dwarslaesie. Ze hebben mij compleet ontzorgd. Mijn oude bed meegenomen en het nieuwe geplaatst. Zelfs de nachtkastjes zijn weer netjes op hun plek gezet. Voor dit soort details hebben ze oog en zorg voor. Kortom, een fijne zaak met super en ook persoonlijke service

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? Overig

Goede service en uiterst vriendelijk personeel

• Ik ben: een terugkerende klant
  • Gekocht product: Matrassen | Bedbodems

Herenstraat 106

2291 BK Wateringen

Over Beddenspecialist De Jager Slapen

Beddenspecialist De Jager Slapen is sinds 1996 een begrip in de regio. Als beddenspecialist hechten wij waarde aan een persoonlijk advies. Ieder mens is anders en heeft daarom ook andere wensen. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan bedden/ boxsprings, matrassen, dekbedden, kussens, dekbedovertrekken, bed- en badtextiel.