Fijn, professioneel, onpartijdig,

Mijn ervaring bij WB Mediation was een heel prettige. De mediator vulde precies aan waar wij niet aan gedacht hadden. Het gesprek verliep rustig en gemoedelijk. Ik zou WB-Mediation zeker aanraden .

• Indien anders; N.v.t.

Een fijne ervaring

Wendy heeft mij en mijn ex partner fijn geholpen door het proces heen. Wordt goed geluisterd naar beide partijen en heeft ons goed geïnformeerd. Wij zijn heel vlot geslaagd met het ouderschapsplan. Een echte aanrader!

• Bent u tevreden over de Mediator? Zeer tevreden

Heel persoonlijke en betrokken begeleiding!

Wendy is een mediator die op een open, eerlijke en betrokken manier deskundig begeleidt. Zij is als mediator heel goed in staat om gesprekken in een goede sfeer te laten plaatsvinden. Zij maakt het verschil tussen wat zakelijk nodig is en hoe zij persoonlijk betrokken is. Erg fijn!

• Indien anders; N.v.t.

Prettige veilig en persoonlijk

Ondanks de soms moeilijke onderwerpen lukt het toch om zaken bespreekbaar te maken. En tot concrete afspraken te komen.

• Indien anders; Concrete afspraken

Zilverparkkade 26 8232 WJ Lelystad