Geweldig!!

Tot op het eind een goede persoonlijke begeleiding met dan ook echt alles!

• Betrokkenheid

Super goed ,netjes en persoonlijk geholpen

Persoonlijk kontakt en zéér vriendelijk personeel,alles vlot en netjes geholpen

Super ontzorg concept dankzij de medewerkers Chantal en Andrea

Tijdens het intake gesprek voelden wij ons direct op het gemak door de professionaliteiet waarmee Chantal ons te woord stond oinzake onze vragen. Tijdens het opvolgende proces werd continue meegedacht aan de meest voordelige en gustige financiering van onze woning met maar een oogmerk DE KLANT. Bedankt voor de ontzorging en voor ons een prima financieel voorstel gemaakt die werd vertaald in een overeenkomstige offerte door de RABOBANK (onze voorkeur en huis bank vandaar de keuze van ons). Met vriendelijke groeten Antoin

• Betrokkenheid

Bij het kopen van een huis komt er heel veel op je af, zeker wanneer je dit alleen doet! Ik heb jullie advies, begeleiding en deskundigheid als heel prettig ervaren. Jullie geven gedegen advies, leggen goed en geduldig uit en zijn heel goed bereikbaar. De communicatie verliep soepel en bij vragen/onduidelijkheid was er telefonisch of per mail snel antwoord. Heel fijn om het financiële gedeelte aan jullie over te kunnen laten!

Zeer betrokken en laagdrempelig

De zeer betrokken en deskundige adviseur(s) hebben voor mij gezorgd dat ik goede beslissingen kon nemen geheel in mijn eigen tempo Geen druk altijd hulpvaardig Jullie waren aanbevolen door mijn dochter en zeer terecht wat een geweldig team!

• Betrokkenheid

Van begin tot eind fantastisch geholpen!

Alles werd goed met ons doorgenomen en gecommuniceerd. Bij alles werden we op de hoogte gehouden en onze hypotheek was enorm snel rond!

Wat een vakkundig team!

Voor de 2e keer geholpen door Chantal, wat een gedreven jonge vrouw. Zei en haar team hebben onze droom tot werkelijkheid gebracht. Ze hebben alle zorgen uit handen genomen en alles inzichtelijk gemaakt wat ons te wachten stond. Het volledige proces hebben wij als prettig ervaren. Bellen zonder wachttijd, robot vragen, of keuze menu’s. Echt mensenwerk, complimenten.

Heel fijn hypotheekgesprek gehad

Ik ben top geholpen door Pineke Booij! Pineke legde alles rustig uit, heeft veel ervaring, was duidelijk en dacht met mij mee. We bespraken verschillende opties om tot een goed besluit te komen. En dat is gelukt!

• Betrokkenheid

Dankzij mijn hypotheekadviseur heb ik het aankoopproces vrijwel zonder stress kunnen doorlopen!

Begin dit jaar ben ik voor hypotheekadvies bij Pineke Booij geweest. Ik had geen idee wat de mogelijkheden waren en ze heeft mij dit op een rustige manier uitgelegd. Toen ik een woning gevonden had heeft ze mij stap voor stap door het aankoopproces heen geholpen. Hierdoor kon ik me gerust voelen dat het allemaal goed zou komen. Bedankt Pineke!

• Betrokkenheid

Op een heel prettige en klantvriendelijke manier geholpen!!

We zijn uitgenodigd voor een gesprek op kantoor Stolwijk. Wij hebben daar gesproken met Pineke Booij, die heeft ons zeer goed geholpen en begeleid op weg naar een nieuwe hypotheek. Daardoor hebben wij financieel meer ruimte gekregen.

• Betrokkenheid

Zeer behulpzaam en professioneel.

Hele goede ervaring met NVO. Heel duidelijk en goed advies gekregen. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader!

• Betrokkenheid

Hebben mijn verwachtingen overtroffen.

Vriendelijk, geduldig, professioneel, behulpzaam, duidelijk, snel, betrouwbaar, makkelijk bereikbaar en nemen al het lastige werk uit handen.

• Betrokkenheid

Heel vriendelijk en duidelijk.

Door de duidelijke uitleg van Chantal blijven er geen vraagtekens over en ga je met antwoord op alle vragen weer de deur uit. Zij zorgt ervoor dat je alles begrijpt en neemt de tijd voor je.

• Betrokkenheid

Top ervaring, super geholpen!

Wij zijn super geholpen, reageren snel! Beantwoorden alle vragen en nemen alle tijd. Geen spijt van deze keus. Aanrader!

• Betrokkenheid

Altijd goed! Deskundig en de juiste begrijpelijke antwoorden

Wanneer ik bel of mail word ik altijd snel en goed geholpen. Wat prettig is, is dat er goed wordt doorgevraagd om mijn vraag te snappen en correct te kunnen beantwoorden. Ik merk dat er vaak zelfs een stapje meer gedaan wordt dan waar ik om vraag, Hierdoor geven ze me niet alleen wat ik vraag maar juist wat ik nodig heb.

• Betrokkenheid

ik ben blij en tevreden met jullie steun en begeleiding.

ik vond het een hele fijn ervaring. jullie hebben mij vanaf beging tot eind goed geïnformeerd.

Uitstekend geholpen

Voor hypotheek advies geweest Goed en vriendelijk geholpen Fijne en duidelijke gesprekken gehad

Zuid Voorstraat 48

3295 BW ‘s-Gravendeel